abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57274496
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje geworden

[ Bericht 18% gewijzigd door ColdFeet op 09-03-2008 23:49:14 ]
pi_57274512
Het is in idergeval belangrijk je gewaardeerd en mooi te voelen
ook al ben je geen fotomodel of weet ik het

het is gewoon fijn als mensen je van binnen en buiten mooi vinden en je accepteren zoals je bent. Wat ik dan wel jammer vind is dat blijkbaar veel jongens vriendschappelijk kunnen doen omdat ze je buitenkant mooi vinden maar je persoonlijkheid hun verder niet zo veel boeit. (niet arrogant of verwaand bedoeld of weet ik het. gewoon een voor mij schokkende ontdekking dat dat soort mensen ook bestaan om maar even iets te noemen. dit tegen vriendinnen zeggen vind ik verwaand maar jullie weten lekker toch niet hoe ik er uit zie dus kan ik alles beweren )

[ Bericht 30% gewijzigd door Isabeau op 10-03-2008 00:12:42 ]
pi_57274723
mijn ouders hebben wel altijd gezegd dat ze me mooi vonden, en 'goed zoals ik was' en dat soort ongein.. en dan denk ik soms: "was maar wat eerlijker geweest juist" pas later kwam elke keer de zin "jeetje, je hebt wel een beetje een bolle kop weer!" Óók als ik juist weer was afgevallen

het is ook nóóit goed

Máár, het feit dat mijn schoonmoeder vandaag zei dat ze me echt slanker vond, en mijn moeder die zich rot schrok toen ik zei dat ik wéér was afgevallen 'je hebt toch geen anorexia hè ?' ("Nee mam, heb net nog 3 wraps op ") maar wel vond (een maand geleden) dat ik er al een stuk slanker uit zag (ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen) , dat vind ik toch wel heel fijn heb nu zelf ook het idee dat ik er écht leuk uit begin te zien... iets wat ik de laatste jaren een beetje kwijt was
Ja doei.
pi_57274760
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57277779
goodmorning
  maandag 10 maart 2008 @ 08:38:10 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278005
Ik net naar de wc, trek door... Er gebeurt niks. "Misschien is iemand anders net naar de wc geweest, zo nog maar eens proberen." Kijk ik op Nu.nl, lees ik dit: http://www.nu.nl/news/147(...)er_in_Groningen.html

. Hopelijk is dat snel opgelost .

Verder even op de weegschaal gestaan en inderdaad aangekomen, maar ik ga deze week lekker rustig aan doen en dan zal het meeste er wel weer af gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278136
Oei, da's niet fijn Viking! Mijn schoonfamilie woont ook in Groningen en Haren, en ik hoop voor ze dat ze na mijn zelfgemaakte uiensoep van gisteravond vandaag wel gewoon kunnen doorspoelen .

Ik was vanmorgen 74,5. Was te verwachten na een weekend vol leuke dingen en lekker eten, dus deze week weer lekker rustig aan doen. Moet ook wel, qua eten dan, want ik heb het weer smoordruk.
pi_57278328
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Net zoals minilotje ook meer of anders kan eten dan de meeste hier
Ik eet niet veeheeeel! Mijn lijstje van gisteren:

Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.

Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.

En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!
Zo goed?
pi_57278345
Goedemorgen allemaal
Dat is ook vervelend Renske

Hier niet gewogen vandaag doe ik morgen misschien wel weer als ik het niet vergeet
Hoef pas om 1 uur naar school en dan ook maar weer 1,5 uur.
Daarna heb ik een interview met een jeugdige, altijd spannend en zal blij zijn als het klaar is
  maandag 10 maart 2008 @ 09:12:43 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278451
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben . De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.

Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè . Komt ook geen einde aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278572
Mijn ouders hebben het me trouwens nooit moeilijk gemaakt om tamelijk slank te blijven toen ik nog thuis woonde. Mijn moeder kookte altijd hollandse pot en daar heb ik nooit zo van gehouden. En wat snoep en snacks betreft waren ze niet overdreven moeilijk, maar ik heb wel portion control meegekregen. Ik dacht er uberhaupt niet over om meer dan één koekje, meer dan een paar dropjes of meer dan een klein bakje chips te nemen. Een halve rol koekjes, een zak drop of een zak chips opeten was iets waar ik me echt niks bij voor kon stellen. Een Mars deelde ik altijd met m'n vader omdat ik een hele echt te groot vond.

Dat ben ik wel even een tijdje kwijt geweest toen ik op mezelf ging wonen en ik echt altijd alles kon eten dat ik lekker vond, maar ik ben blij dat ik het weer terug heb. Het is net als bij de Fransen: die hebben weliswaar een tamelijk rijke, vette cuisine, maar ze zijn prima in staat om er maar een paar hapjes van te nemen. Ik denk dat voor veel obese mensen de automatische neiging tot het supersizen van porties een veel groter probleem is dan wát ze precies eten. Zie Amerika.
pi_57278586
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:04 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik eet niet veeheeeel! Mijn lijstje van gisteren:

Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.

Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.

En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!
Zo goed?
Daarom zei ik ook veel/anders omdat veel inderdaad vaak niet klopt
  maandag 10 maart 2008 @ 09:20:57 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278590
Ik heb ook even bijgelezen trouwens .
Ik eet ook nooit een toetje. Alleen als ik bij mijn ouders eet en als ik uit eten ga. Voor de rest eet ik, wat ik anders als toetje zou nemen, als ontbijt, nml. yoghurt met banaan of cruesli. Ik ging vrijdag met twee zakken cruesli weg en ben ook met twee zakken weer thuisgekomen. Niemand heeft het dus gehad.
Ik zal even opschrijven wat ik allemaal heb gehad dit weekend:

2 keer een stukje oranjekoek (ik weet niet of jullie allemaal weten wat dat is?)
4 of 5 glazen wijn over twee dagen
Een paar glazen Dubbelfriss
Vrijdagavond boerenkool
Vrijdagmiddag chips (we zaten toen pas om 19:30 aan tafel, want m'n broer moest nog komen)
Verder afbakbroodjes, croissantjes, suikerbrood, krentenwegge... allemaal van die lekkere ontbijtdingetjes dus . Nog meer nootjes (borrelnootjes, gezouten pinda's).
Zaterdagavond spareribs met chilisaus en frietjes met mayo. Als toetje bananenboot (banaan met ijs, slagroom en caramelsaus en nog wat chocoladesaus van m'n zus haar Dame Blanche gehad).

Dus met name zaterdagavond slecht gegeten, maar ik had dit weekend even schijt aan de slanke lijn . Op feestjes weet ik me vrij goed in te houden, maar dit komt één keer per jaar voor en dan mag het wel eens een keer van mij . Voelde wel bevrijdend . Vanavond eten we waarschijnlijk een maaltijdsalade . Ga nu eerst maar even yoghurt eten .

Edit: shit zeg, ik word steeds een jongetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278605
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben . De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.

Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè . Komt ook geen einde aan .
Geeft niks hoor. Ik stoor me er niet aan ofzo.

Goed dat je weer water hebt! Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
pi_57278816
Hier was ook geen water dus
Maar het is weer terug. Alleen wel met kookadvies voorlopig.
pi_57278918
Tijd voor ontbijt
pi_57278919
en hier is geen wiebelwc meer en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga

78,6 hier het was te verwachten

maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Ja doei.
pi_57279057
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
en hier is geen wiebelwc meer en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga

78,6 hier het was te verwachten

maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Succes
pi_57279065
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.

Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven

En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
pi_57279099
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.

Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven

En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
Dat is wel erg vervelend en de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?

Wij hebben altijd zo'n 5 liter spablauw staan
pi_57279201
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:

Haha, ja. Beschaving is maar een dun laagje dat je zó kunt wegkrabben: voor je het weet beginnen mensen met elkaar op de vuist te gaan voor een kratje Bar-le-Duc!
Sterkte in elk geval.

Iets geks trouwens.. Ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven een hele kop koffie op. Ik lust namelijk geen koffie, maar dat vind ik hartstikke ongezellig en ik ben altijd jaloers als ik mijn lief 's morgens heel tevreden een kopje zie wegslobberen. En het ruikt ook zo lekker! Dus wil ik het onderhand maar eens leren drinken. Een hele mok vol, voor het eerst gelukt vanmorgen, en na een slok of tien trok mijn gezicht niet eens meer helemáál in een kramp vanwege de smaak.
Enfin, ik wist wel dat koffie laxerend werkt, maar JEMIG! Ik moest net naar het toilet rennen. Mijn hemel! Ik hoop dat het toeval is, maar ik vrees van niet, ik heb verder niks geks gegeten of gedaan. De komende dagen maar weer proberen - en zorgen dat ik alleen koffie drink als ik in het half uur daarna nog thuis ben - en even zien hoe het gaat. Als dit elke morgen zo gaat dan denk ik dat ik die koffie maar laat zitten. Ik hoop dus maar dat het incidenteel was.
pi_57279233
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes
dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77 ' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77 maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Ja doei.
pi_57279263
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77 ' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77 maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
pi_57279275
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel erg vervelend en de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma ) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
pi_57279297
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef minilotje het volgende:

[..]

Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
wie weet de motivatie is in ieder geval bijna éng veel aanwezig..

http://members.lycos.nl/siedje44/
op deze site staan ze

de link doet het niet meer

@freecell: als je in de buurt woonde en / of als ik de tijd had was ik even wat naar je komen brengen... heb toch OV helaas zit ik met wat deadlines, maar ik hoop dat je snel nog wat water ergens vandaan kunt toveren
Ja doei.
pi_57279298
Ik ga proberen deze week onder de 71,5 te komen
Maar goed dat probeer ik al een tijdje, zolang het maar niet meer word is het goed
pi_57279299
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma ) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
pi_57279390
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ja doei.
pi_57279444
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef minilotje het volgende:

[..]

Geeft niks hoor. Ik stoor me er niet aan ofzo.

Goed dat je weer water hebt! Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
Ik eet trouwens ook het liefst "minilotje style"
dan raak ik na een paar happen gewoon verzadigd door al het vet/eiwit en hoef ik niks meer te eten en voel ik me veel voller dan met allerlei fastfood/snelle koolhydraten

dus ik zal de laatste zijn die kritiek heeft
pi_57279472
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ik heb ze wel op mijn computer staan maar hoe je ze in een zip zet geen idee eerlijk gezegd.....
pi_57279531
Met winrar of winzip
heel makkelijk
pi_57279533
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef minilotje het volgende:

[..]

Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
Ja, het is wel hectisch in de stad Wel gezellig, iedereen gaat opeens met elkaar praten bij de supermarkt enzo

Ik heb trouwens mandarijntjes gekocht, waren héél goedkoop.
Normaal eet ik die alleen in het seizoen (september/november), omdat ze daarbuiten vaak niet lekker zijn, maar deze zijn héérlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door freecell op 10-03-2008 10:29:19 ]
pi_57279584
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met winrar of winzip
heel makkelijk
Ik zie dat iemand in de dieetclub al helpt
pi_57279699
nou ja, even afwachten of dat lukt anders heb ik nog een torrent nu openstaan die te weinig seeds heeft
Ja doei.
pi_57279882
ik heb gekeken in Winzip maar kan niet vinden hoe of wat
pi_57279919
het is een kwestie van even doorhebben de eerste keer dat ik wat ging zippen zat ik ook te staren naar het scherm

maar als het goed is krijg ik 't van Levi ga sowieso pas na de CPC beginnen met 5-10km, dus is niet per direct nodig

zo na 2 kopjes groene thee eens kijken of ik weer kan, voor de een na laatste les!
Ja doei.
pi_57280003
Aww, wat klinkt die Evy gezellig Vlaams. En wat een heerlijk foute muziekkeuze! Ik zou er bijna van gaan hollen als ik niet zo'n hekel aan hollen had.

Vandaag, op mijn vrije dag, ga ik twee dingen doen die goed zijn voor mijn gewicht (mijn semi-klysma door de koffie laat ik maar even buiten beschouwing!)

1. Ik ga kruiden kweken op mijn keukentafel.
Vorig jaar ook al eens gedaan, maar omdat ik lui en onoplettend was is mijn indoor kruidentuintje al gauw een verdorde, droge bende geworden. Tijd voor een nieuwe poging. Mijn keukentafel staat heel mooi en warm in het zonnetje de hele dag, en vanaf over een paar weken staan daar hopelijk weer bosjes basilicum, munt, tijm, peterselie, bieslook en kervel te groeien. Vanmiddag maar even lekker wroeten met potgrond en zaadjes.
Waarom goed voor de lijn? Verse kruiden zitten tjokvol supergezonde stoffen en een keukentafel vol plantjes zorgen ervoor dat ik gezonder eet, omdat kruiden dan makkelijker én veel goedkoper voorhanden zijn. Verse muntthee (zonder suiker!), salades vol pittige blaadjes en takjes, gezonde broodjes met tien keer zoveel smaak... Calorievrij culinair genot!

2. Ik ga mezelf er eindelijk eens toe zetten om te leren met twee hoepels tegelijk te hoepelen.
Daar ben ik nooit een ster in geweest, en het moet er maar eens van komen.
De geweldige Hoopalicious bij America's Got Talent
Vergeet ook het toffe jurycommentaar (David Hasselhoff! ) aan het einde niet te kijken.
Waarom goed voor de lijn? Zie dat lichaam! Moet ik meer zeggen?
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel van jullie hoepels ik woensdag al meekrijg. Jullie horen het van me! Er ligt in elk geval al een mooi stapeltje geripte Hoopgirl-dvd's klaar.
pi_57280063
Ik ben ook benieuwd minilotje

Ik vraag me af of ik vandaag iets ga doen dat goed is voor mijn gewicht (behalve gewoon goed eten )
pi_57280123
Pierce
Hij was ook geweldig bij Britain's Got Talent Paul Pots
Ja doei.
pi_57280434
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
pi_57280466
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
idem
Ja doei.
pi_57280481
Goedemorgen! Wat een ramp daar in Groningen

Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
pi_57280504
Goeiemorgen

Gisteren waren we pas om half 8 weer van de voetbal terug, en toen had ik echt geen zin meer om te koken, en Peter was er niet meer toe in staat, dus toen maar de frituurpan aangezet en patat met frikadellen gegeten. Vandaag maar even een balansdagje. Nu rijstwafels, tussen de middag gewoon brood en dan vanavond kipfilet met een groentenschotel. En lekker zwemmen vanavond
pi_57280569
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef shinydiscoball het volgende:

Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
Zwanger?
pi_57280604
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie )
pi_57280694
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin

Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
pi_57280709
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Zwanger?
Nee aan de pil, dat geeft bij mij hetzelfde effect
pi_57280723
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:

Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?
pi_57280727
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie )
er zijn bij ons op de sportschool dus echt touwtjespringlessen

zit er aan te denken om dat eens te proberen
Ja doei.
pi_57280790
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wat voor apparaten hebben jullie thuis?

• Loopband
  • Hometrainer
  • Roeier
  • Stepper
  • Crosstrainer

Allemaal van Kettler, dus die stepper is ook echt zo'n groot apparaat en niet zo'n klein tell sell ding
  • pi_57280804
    Dat is idd een aardige verzameling apparaten zeg. Ik zou alleen de crosstrainer wel genoeg vinden
    pi_57280833
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:27 schreef Sylvana het volgende:
    Dat is idd een aardige verzameling apparaten zeg. Ik zou alleen de crosstrainer wel genoeg vinden
    Ik vind het erg fijn dat je kan afwisselen
    Al doe je alles maar 10 minuten ben je nog 50 minuten bezig geweest

En uiteindelijk is het zelf kopen veel goedkoper dan een paar jaar sportschool
    pi_57280876
    tja, ik sta dan liever 50 minuten op de crosstrainer, die andere apparaten vind ik niet echt leuk om te doen nl

maarja, ik hoef alleen een zwembad en dan ben ik al blij, alleen dat wordt wel erg lastig op mn dakterras
    pi_57280890
    Zo'n loopband in huis lijkt me idd wel fijn
    pi_57280916
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef shinydiscoball het volgende:
    Zo'n loopband in huis lijkt me idd wel fijn
    Die word hier ook het meeste gebruikt

Ik ben trouwens begonnen met alleen een crosstrainer maar dat vond ik saai worden als je dan een uur wou sporten alleen dat te gebruiken
    pi_57281096
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 10:52 schreef Miss_S het volgende:

Ik vraag me af of ik vandaag iets ga doen dat goed is voor mijn gewicht (behalve gewoon goed eten )
    Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
    Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
    - een stevig rondje door mijn hele dorp lopen (duurt zo'n twee uur) en alles fotograferen dat me opvalt
    - kijken hoe ver ik mijn lijf allerlei kanten op kan strekken, en dan 's avonds nog eens, om te vergelijken
    - drie soorten onbekend fruit kopen bij een schimmig tokootje, en dat fruit ook echt opeten
    - een potje heel beroerd voetballen buiten met mijn lief, die er ook niks van kan
    - 's avonds een keer niks doen, niks lezen, geen tv kijken, niet computeren en heel vroeg naar bed
    - een uurtje of wat roeien of kanovaren in de Efteling (ik heb een Eftelingabonnement, dus dat is makkelijk)
    - vijf liter supergezonde soep koken en per halve liter invriezen
    - mijn lief een robuuste, langdurige massage geven (vermoeiend!)
    - een uur lang (per been) proberen om op één been te staan, want mijn evenwicht laat nogal te wensen over
    - bloot voor de spiegel staan en alles eens goed en objectief bekijken
    - minstens tien nieuwe vegetarische recepten zoeken om uit te proberen, want ik ben nog niet zo goed in vegetarisch koken
    - stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen
    - allerlei verschillende meeneemmixzakjes maken met nootjes, gedroogd fruit en granen enzo voor in de auto en in onze tassen
    - ademhalings- en ontspanningsoefeningen uitvoeren op een dekentje in de huiskamer

Het lijkt misschien stom en kinderachtig, maar ik haal er echt veel lol uit om mezelf dat soort opdrachtjes te geven. Ik moet echt plezier hebben in een gezonde levensstijl, anders hou ik het niet vol. Ik vind het altijd heel knap als mensen de discipline hebben om dingen te doen die ze maar zo-zo vinden. Wat dat betreft ben ik jammer genoeg net een klein kind, ik vind het enorm lastig om iets vol te houden dat ik niet heel leuk vind. Gelukkig zijn er heel veel leuke dingen, en zodoende breng ik de dagen waarop ik niet werk eigenlijk een stuk gezonder en actiever door dan de dagen waarop ik wél werk.
    Herkennen jullie dat?
    Ik kan ook maar moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die zich vervelen als ze om wat voor reden dan ook thuis zitten zonder iets om handen te hebben. Ik zal het wel van mijn moeder hebben, die is ook al dertig jaar zielsgelukkig als huisvrouwtje met overdreven veel vrije tijd. Dat zou mij ook wel liggen, maar je wordt er zo blut van!
    Maar er zijn blijkbaar ook heel veel mensen die er niet aan moeten denken om veel thuis te zijn, mensen die nerveus worden als hun vakantie langer dan twee weken duurt.

Hoe zijn jullie daar eigenlijk in?

[ Bericht 0% gewijzigd door minilotje op 10-03-2008 11:55:30 ]
    pi_57281230
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik probeer wel vaak iets te doen voor mijn lijf dat wat concreter is dan het algemene voornemen om gezond te eten of veel te bewegen.
    Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
    - een stevig rondje door mijn hele dorp lopen (duurt zo'n twee uur) en alles fotograferen dat me opvalt
    - kijken hoe ver ik mijn lijf allerlei kanten op kan strekken, en dan 's avonds nog eens, om te vergelijken
    - drie soorten onbekend fruit kopen bij een schimmig tokootje, en dat fruit ook echt opeten
    - een potje heel beroerd voetballen buiten met mijn lief, die er ook niks van kan
    - 's avonds een keer niks doen, niks lezen, geen tv kijken, niet computeren en heel vroeg naar bed
    - een uurtje of wat roeien of kanovaren in de Efteling (ik heb een Eftelingabonnement, dus dat is makkelijk)
    - vijf liter supergezonde soep koken en per halve liter invriezen
    - mijn lief een robuuste, langdurige massage te geven (vermoeiend!)
    - een uur lang (per been) proberen om op één been te staan, want mijn evenwicht laat nogal te wensen over
    - bloot voor de spiegel staan en alles eens goed en objectief bekijken
    - minstens tien nieuwe vegetarische recepten zoeken om uit te proberen, want ik ben nog niet zo goed in vegetarisch koken
    - stiekem een proefles volgen van een sport waar ik nooit van mijn leven mee verder zou willen
    - allerlei verschillende meeneemmixzakjes maken met nootjes, gedroogd fruit en granen enzo voor in de auto en in onze tassen
    - ademhalings- en ontspanningsoefeningen uitvoeren op een dekentje in de huiskamer

Het lijkt misschien stom en kinderachtig, maar ik haal er echt veel lol uit om mezelf dat soort opdrachtjes te geven. Ik moet echt plezier hebben in een gezonde levensstijl, anders hou ik het niet vol. Ik vind het altijd heel knap als mensen de discipline hebben om dingen te doen die ze maar zo-zo vinden. Wat dat betreft ben ik jammer genoeg net een klein kind, ik vind het enorm lastig om iets vol te houden dat ik niet heel leuk vind. Gelukkig zijn er heel veel leuke dingen, en zodoende breng ik de dagen waarop ik niet werk eigenlijk een stuk gezonder en actiever door dan de dagen waarop ik wél werk.
    Herkennen jullie dat?
    Ik kan ook maar moeilijk begrijpen dat er mensen zijn die zich vervelen als ze om wat voor reden dan ook thuis zitten zonder iets om handen te hebben. Ik zal het wel van mijn moeder hebben, die is ook al dertig jaar zielsgelukkig als huisvrouwtje met overdreven veel vrije tijd. Dat zou mij ook wel liggen, maar je wordt er zo blut van!
    Maar er zijn blijkbaar ook heel veel mensen die er niet aan moeten denken om veel thuis te zijn, mensen die nerveus worden als hun vakantie langer dan twee weken duurt.

Hoe zijn jullie daar eigenlijk in?
    Klinkt inderdaad kinderachtig maar niet op de verkeerde manier, lijkt me erg fijn als je zo leeft.
    Zelf heb ik dat niet, ik kan me goed aanzetten tot dingen die ik niet geweldig vind
    En voor mij zijn de gezondste dagen de dagen dat ik naar school ga en/of werk, in een ritme ben ik veel actiever
    pi_57281270
    Ik ben heel slecht om zelf leuke dingen te bedenken, maar ik doe wel heel graag mee.
    Thuis computer ik maar een beetje.. tv kijken vind ik echt te saai en niet gezellig zonder feedback dus dat doe ik eigenlijk ook nooit. Uitgebreid koken vind ik ook leuk maar dan wel samen of met mensen die het op kunnen eten Heel soms lees ik een boek, ik hou echt heel erg van lezen maar als ik mij dan verveel ben ik opeens vergeten wat voor dingen ik leuk vind en ga ik maar een beetje apathisch voor mij uitstaren of uren msnen.

Ik zou zelf echt een lijst moeten maken met dingen waarvan ik denk van hey dat is leuk zeg! En die dan ook doen want 90% van de tijd voor ik echt niks uit, heel saai en vermoeiend. En ik vind het ook vervelend dat ik iemand anders nodig lijk te hebben om het leuk te vinden..
    pi_57281288
    Ik vind lezen vooral heel leuk als ik samen met iemand lees. Dus ieder z'n eigen boek en dan gezellig zitten
    pi_57281366
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik zou zelf echt een lijst moeten maken met dingen waarvan ik denk van hey dat is leuk zeg! En die dan ook doen want 90% van de tijd voor ik echt niks uit, heel saai en vermoeiend. En ik vind het ook vervelend dat ik iemand anders nodig lijk te hebben om het leuk te vinden..
    Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen. Volgens mij ben jij een veel leuker iemand om bevriend mee te zijn!
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
    Ik vind lezen vooral heel leuk als ik samen met iemand lees. Dus ieder z'n eigen boek en dan gezellig zitten
    Maar dat *is* ook heel erg leuk!
    Ook leuk is trouwens samen hetzelfde boek lezen en elkaar om beurten voorlezen.
    pi_57281369
    Oh dat ik aan kickboksen doe is omdat m'n broertje dat ook deed en een vriend van hem. Dus toen wou ik wel gaan maar uiteindelijk stopte ze net op het moment dat ik er bij ging. Vind het nog steeds wel moeilijk om mijzelf te motiveren en er ook nog daadwerkelijk heen te gaan. Dat is niet omdat ik het niet leuk vind maar omdat ik er dan alleen heen moet, alleen die beslissing maken niemand die zegt van hey ga nou eens weer etc.

Eigenlijk wil ik ook leren zeilen, skiën, touwtje springen met trucjes, hoepelen , hardlopen, baantjes zwemmen, vrij zwemmen, yoga, pilates, Spaans leren etc. Maar ja iets weerhoud mij dan
    pi_57281373
    Dat is idd wel een leuke manier van gezond leven minilotje, dat soort dingen voor jezelf bedenken. Ik doe ook wel eens van die dingen, bijvoorbeeld dat ik gewoon naar een park ga en daar rondloop en foto's maak. Ik kan prima de hele dag thuis zitten, maar dan moet ik wel wat om handen hebben. Peter kan rustig de hele dag thuiszitten en ook echt niks anders doen dan op de bank liggen en tv kijken, maar dat trek ik echt niet. Dus als ik thuis ben dan maak ik altijd wel schoon, of ga ik bijvoorbeeld de stad in om wat rond te wandelen, zodat ik er toch ff uit ben. Alleen echt heel actief dingen gaan doen heb ik gewoon nog niet de puf voor vanwege mn gezondheid, maar als het weer wat lekkerder weer wordt en ik weer wat meer energie heb, dan ga ik waarschijnlijk ook wel weer mn rondje om de IJssel heen lopen enzo.
    pi_57281425
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:51 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ach, aan de andere kant is het ook wel leuk om sociaal te zijn, toch? Ik kan het altijd prima met mensen vinden, maar omdat ik het in mijn eentje of gewoon met mijn lief prima naar mijn zin heb, ben ik een ramp op vriendschappelijk gebied. Ik vergeet afspraken, ik bel nooit en ik wil niet winkelen. Volgens mij ben jij een veel leuker iemand om bevriend mee te zijn!
    Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vinden
    Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelen Maar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
    pi_57281487
    O ik klink misschien als een heel saai persoon dat nooit iets weet om te doen maar ik vind het fijn als die andere persoon iets doet en het dan ook naar zijn/haar zin heeft..

Maar stel he. Je hebt een vrije dag. Je wordt wakker. Wat doe je dan?
    Ik: zet computer aan, kliert wat met broertje, eten, computeren, eten, o hey het is alweer avond :/
    Ik kom echt niet op het idee van ey swa.. ga wat doen dann
    pi_57281497
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Sociaal zijn is ook wel vermoeiend. Ik ben niet super sociaal.. 1 op 1 contact ben ik het beste in en in grote groepen word ik heel stil en heb ik opeens moeite met verstaanbaar praten. Terwijl vrienden mij een grote aandachtstrekker/lawaaimaker etc vinden
    Ik vergeet eigenlijk nooit afspraken, bel zelf ook wel vaak en hou van winkelen Maar is wel vermoeiend als je dan niet meer helemaal jezelf bent maar je ongemerkt aangaat passen aan andere mensen. Lijkt mij veel fijner als je alleen aan jezelf genoeg hebt en niet steeds bevestiging in anderen hoeft te zoeken..
    Ik ben in allebei wel goed. Ik ben best wel sociaal van mezelf, vind het helemaal niet erg om in grote groepen te rondhangen ofzo. Zoals bij Peters voetbalelftal, ik heb ze nu 2 keer gezien, maar voel me er al hartstikke thuis en zit dus rustig de hele middag en avond samen met ze in de kantine en dan hebben we de grootste lol. Maar alleen thuis vermaak ik me ook prima met een stapel tijdschriften of door in mn eentje te gaan winkelen ofzo ( dat doe ik wel het liefst in mn eentje, kan ik zelf beslissen naar welke winkels ik ga en hoe lang ik er blijf enzo)
    pi_57281580
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
    Ik moet alleen om de 5 sprongen steeds naar de wc das wel irritant
    pi_57281581
    Ik kan erg goed alleen zijn, maar merk wel dat dat steeds meer veranderd nu ik een vriendje heb
    Op vrije dagen is het heel verschillend hoe ik die door kom, soms de stad in en soms gewoon thuis aan school werken enzo
    pi_57281585
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mja, als het inderdaad dáárin zit dan kan ik me voorstellen dat je daar wel een beetje van baalt. Het kan geen kwaad om zulke goede vriendjes met jezelf te worden dat je het op een onbewoond eiland wel naar je zin zou hebben, maar da's niet voor iedereen heel makkelijk denk ik.
    Een lijst maken is inderdaad wel een goed idee. Niet met 'Spaans leren' en 'skieën' erop, maar vooral met makkelijkere, kleine dingen. Waarschijnlijk kom je best vaak dingen tegen die je leuk vindt en je zou een manier kunnen bedenken om dat te onthouden voor de eerstvolgende keer dat je twee uur naar een MSN-venster zit te turen.
    pi_57281631
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Maar stel he. Je hebt een vrije dag. Je wordt wakker. Wat doe je dan?
    Ik: zet computer aan, kliert wat met broertje, eten, computeren, eten, o hey het is alweer avond :/
    Ik kom echt niet op het idee van ey swa.. ga wat doen dann
    Tja, ligt er ook aan hoe ik me voel, maar ik ga bijvoorbeeld op een vrije dag rustig in mn eentje naar de sauna, of winkelen in een andere stad, of spontaan naar een vriend aan de andere kant van het land toe. Ik ben erg flexibel wat dat betreft. Als ik gewoon goed in me vel zit en niet teveel last van mn gezondheid heb, dan ben ik erg spontaan in dingen doen. Maar ook vaak zat dat ik net als jij de hele dag thuis achter de computer zit.
    pi_57281754
    Oh op m'n lijstje bij dingen die ik eigenlijk wel heel leuk vind
    - ooit eens een keertje op m'n piano/gitaar spelen

Ik krijg trouwens wel vaak het verwijt van, ja jij/je ouders hebben zoveel dingen/spullen etc. hoe kun je je nou vervelen als ik jou was wist ik het wel etc. Dan denk ik echt van. uh wat bedoel je dan en wat zou je dan gaan doen?

Oh nog 1 die is ook niet echt een groot ding:
    - eindelijk eens een film kijken op m'n nieuwe (inmiddels oude) dvd speler ook nog niet gedaan.

En eens een keertje touwtje springen. Heb niet voor niks een springtouw
    pi_57282395
    whieieieieieie

de een na laatste Evy les gelopen en het was een EITJE liep zelfs een beetje te huppelen, springen genoten!
    Alleen ben ik nu wat laat dus moet ik met de motor naar college (wat éigenlijk geen straf is )
    Ja doei.
    pi_57283130
    *grinnik* Ik vind net een oud filmpje van mij uit begin 2007, waarin ik nét begonnen was met hoepelen en (in pyjama) uitleg hoe je een hoepel om je middel draaiende kunt houden ter instructie van het broertje van mijn lief. Ik geloof wel dat ik toen minstens acht kilo meer woog, jemig! Een echt onderkinnetje en blubberheupjes. Binnenkort maar eens een nieuwe versie maken!
    Enfin, aangezien we tóch al bijna aan het einde van het topic zijn en jullie aanstormende hoepelaresjes binnenkort wel wat basiskennis kunnen gebruiken:

Filmpje op Youtube!

(Ennnn wég anonimiteit! Als ik het te genant vind worden haal ik 'm gewoon weer offline )
    pi_57283178
    minilotje

Wat geweldig dat filmpje, denk dat de hoepelaars hier idd wel wat aan hebben Aaaw, als ie op je teen valt is idd niet leuk nee

En je lichaam ziet er daar toch al uit vind ik hoor, dus dan nog 8 kg eraf is helemaal

* Sylvana wel een beetje jaloers is
    pi_57283259
    Whihihi, minilotje, leuk filmpje!! Maar je gezicht ziet er in je avatar idd smaller uit.

Miss_S, doe je geen krachttraining? Dat vond ik stiekem altijd het leukste, bij je sportschool.
    pi_57283328
    Minilotje! Ik vind je daar ook slank hoor
    pi_57283388
    Oh, maar echt dik ben ik ook nooit geweest, alleen een beetje blubberig hier en daar
    pi_57283667
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 13:44 schreef ColdFeet het volgende:

Miss_S, doe je geen krachttraining? Dat vond ik stiekem altijd het leukste, bij je sportschool.
    Nee nu ik thuis train niet meer, alleen afentoe dingen met kleine gewichtjes
      maandag 10 maart 2008 @ 14:22:24 #278
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_57283889
    Minilotje .
    Ik vind je er ook al supergoed uitzien daarzo, dus ik kan me er geen voorstelling van maken wat een stoot je nu dan wel niet moet zijn .

Ik wil thee drinken, maar dat is niet safe met de waterproblemen hier en melk hebben we ook al niet in huis . Misschien dat ik Mark straks nog naar de winkel krijg voor een paar boodschapjes . Net even gegeten en nu ga ik weer even aan de studie. Gesprek met prof ging goed en m'n onderzoeksmateriaal is bijna af. Ga het nu even perfectioneren . Volgende week hopelijk vragenlijsten verspreiden op scholen .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_57284404
    Thee drinken mag wel Gewoon het water in een pannetje minimaal 2 minuten goed doorkoken!
    pi_57284405
    Thee drinken mag wel Gewoon het water in een pannetje minimaal 2 minuten goed doorkoken!
      maandag 10 maart 2008 @ 14:58:06 #281
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_57284468
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:54 schreef freecell het volgende:
    Ja? .
    In een pannetje? Maar in een waterkoker kookt het water toch ook gewoon? Dan is het toch ook goed? .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_57284471
    Freecell, in jouw geval zou ik het nog maar iets langer koken! En ik heb er verstand van

Miss-S, kijk je wel TV onder het sporten?
    Ik deed bij de sportschool altijd eerst 40-60 minuten cardio en daarna een half uurtje krachttraining; vooral voor buik en borsten vind ik zware gewichten fijn.

Afijn, ik ga vandaag weer 80 banen zwemmen. Ik heb fijne clinique bodylotion gekocht om mezelf te verwennen; je huid droogt namelijk wel uit van zwemmen!
    pi_57284479
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja? .
    In een pannetje? Maar in een waterkoker kookt het water toch ook gewoon? Dan is het toch ook goed? .
    Viking, doorkoken is the magic word. En dat is lastig omdat de gemiddelde waterkoker afslaat als het water kookt.
    pi_57284647
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 13:37 schreef minilotje het volgende:
    Filmpje op Youtube!

(Ennnn wég anonimiteit! Als ik het te genant vind worden haal ik 'm gewoon weer offline )
    als je daar maar even mee wacht tot ik weer thuis ben

alhoewel, misschien kan ik het straks even op mijn nieuwe kekke mobieltje kijken

vandaag mocht ik wel het responsiecollege bijwonen. Had blijkbaar de opdrachten in ieder geval naar behoren gemaakt/geprobeerd. Helemaal blij Veel geleerd weer in ieder geval, da's fijn..

Net lekker twee bruine bolletjes op, een met kaas en een met knoflooksmeersel en probeer nog even een dagvoorraad water naar binnen te werken had dorst! Zo na het hardlopen!

Gelukkig heb ik dat vanmiddag gedaan, overigens, want het komt hier nu met bakken uit de hemel
    Ja doei.
    pi_57284698
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
    Freecell, in jouw geval zou ik het nog maar iets langer koken! En ik heb er verstand van
    Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienst . Mij is aangeraden om het zeker 4 minuten te koken en dan nog maximaal een glas per dag te drinken.
    Hoog tijd dat ze dat kookadvies weer opheffen dus Maar waarschijnlijk duurt dat nog een paar dagen.

Maar Viking kan het gewoon doorkoken voor thee Ik zet thee van spa blauw.
    pi_57284728
    Zo, ik ben weer in Deventer. Hier nog eventjes de stad in zo en een beetje schoonmaken, dan eten en vanavond lekker zwemmen, heb het echt zo gemist. Ook al is het hartstikke kutweer nou, ik ga er gewoon doorheen om naar het zwembad te gaan, heb er echt weer zin in
    pi_57284742
    VIP-thee

lastig hoor freecell, al dat gedoe
    Ja doei.
    pi_57284930
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 15:12 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb gebeld met de mensen van de crisisdienst . Mij is aangeraden om het zeker 4 minuten te koken en dan nog maximaal een glas per dag te drinken.
    Hoog tijd dat ze dat kookadvies weer opheffen dus Maar waarschijnlijk duurt dat nog een paar dagen.

Maar Viking kan het gewoon doorkoken voor thee Ik zet thee van spa blauw.
    Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in water Wil wel even zoeken wat de knelpunten zijn

Heb je nog spa blauw weten te bemachtigen dan?
    Ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet lekker; ze adverteren met 'het zuiverste water', maar ik vind het dus echt smaken alsof je demi-water drinkt....

Ik heb lekkere thee! Rooibos-Orange/lemon/lime
    En heel zondig edoch smakelijk, een klein zelfgebakken sinaasappel-chocoladecakeje erbij
    pi_57285030
    Een vriendin kwam me net 3 liter spablauw brengen. Die had het uit een naburig dorp gehaald.
    En ik ga straks naar mijn ouders en neem wrs. wat water mee terug

Het komt allemaal wel voor elkaar, maar is wél lastig inderdaad.
    pi_57285082
    Niet-voorverpakt water blijft ook weer niet onbeperkt goed hè. Flessen uitspoelen met heet water scheelt wrs wel.

Gedoe
    pi_57285190
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 15:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb hier toevallig nog een boek staan over overlevingstijden van allerhande viezigheden in water Wil wel even zoeken wat de knelpunten zijn

Heb je nog spa blauw weten te bemachtigen dan?
    Ik vind spa blauw eigenlijk helemaal niet lekker; ze adverteren met 'het zuiverste water', maar ik vind het dus echt smaken alsof je demi-water drinkt....

Ik heb lekkere thee! Rooibos-Orange/lemon/lime
    En heel zondig edoch smakelijk, een klein zelfgebakken sinaasappel-chocoladecakeje erbij
    ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
    pi_57285267
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 15:35 schreef teigan het volgende:

[..]

ik heb dus nog nooit demiwater gedronken, hoe smaakt dat dan?
    Hahaha, echt niet?

Smaken, smaken... Is natuurlijk sowieso subjectief bij water. Maar je proeft bijvoorbeeld best verschil tussen hard en zacht. Of tussen Den Haag en Rotterdam Of tussen veel en weinig zuurstof.
    pi_57285596
    nee, er is bij mij teveel gehamerd op het feit dat alles wat je op de labzaal gebruikt niet is om te consumeren gok ik..
    You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
      maandag 10 maart 2008 @ 16:11:22 #294
    28677 Beessie-Jen
    Meisjesmama!!!
    pi_57285807
    haaai

ik ben dr ook weer, erg productieve dag, flink schoongemaakt in huis, 3 wassen gedraaid en gevouwen en booschappen gedaan vanavond nog lekker ff volleyballen heeeeerlijk

gewicht vanmorgen 91,2 kg, dus -6kg tot nu toe... op naar een getal beginnende met een 8
    05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
    17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
    pi_57285986
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 15:59 schreef teigan het volgende:
    nee, er is bij mij teveel gehamerd op het feit dat alles wat je op de labzaal gebruikt niet is om te consumeren gok ik..
    Ik ben net een klein kind wat dat betreft (nou ja, wel met een bescheiden dosis gezond verstand): als het geen kwaad kan, probeer ik het.
    pi_57286069
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 14:58 schreef ColdFeet het volgende:
    Miss-S, kijk je wel TV onder het sporten?
    Er staat geen tv bij maar neem wel soms mijn laptop mee
    Maar luister eigenlijk vooral naar de radio, het foute uur
      maandag 10 maart 2008 @ 16:26:36 #297
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_57286093
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 11:40 schreef minilotje het volgende:

[..]

Zo van, vandaag ga ik:

(bijvoorbeeld)
    Welke sport?

Leuk filmpje trouwens!

Vandaag fijn tegen de wind en hagel in teruggefietst van college

Qua apparaten: ik heb een springtouw, fiets, sportschoenen,sportkleding en zwemkleding. En een mp3speler (ik dans vaak thuis). Misschien dat ik wel ooit een paal in mijn huis zou willen, ik kan niet wachten tot de volgende les is Vind het echt super

Viking en Freecell, sterkte met de watercrisis

Over de laxerende werking van koffie: ik kan er ook niet tegen, m'n darmen slaan dan op hol. Plus dat ik er ook nog eens heel hyper van word, dus ik drink het zelden
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
    pi_57286626
    Zo, ik ben klaar met mn klusjes Een kaart voor een vriend van me gekocht, geschreven en opgestuurd die morgen jarig is. Kaartjes voor Fields of Rock gekocht, bij de Blokker een prullenbak en Swiffer Duster gekocht, mn kamer gestoft en de afwas gedaan

Nu ff rustig zitten en dan zo eten, de vuilnis buiten zetten en dan lekker zwemmen
    pi_57286965
    Ik heb mijn avondeten alweer op andijviestamppot met een schnitzel erbij
    Om 6 uur fitnessen
    pi_57287147
    quote:
    Op maandag 10 maart 2008 17:12 schreef Miss_S het volgende:
    Ik heb mijn avondeten alweer op andijviestamppot met een schnitzel erbij
    Om 6 uur fitnessen
    Ik heb m'n lunch nog niet eens op, maar ik denk dat ik die vandaag oversla. Zit in een heel verkeerd ritme want heb vanacht tot 05h00 Desperate Housewives zitten liggen kijken. Iedere keer dacht ik; oké, nog eentje dan. En toen was het plots 5 uur (3e seizoen is véél leuker dan het 2e). Dus mijn ontbijt was nogal laat en bestond uit zo'n grote snee geroosterd brood met daarop: smurrie-smurrie. Dat ken ik nog van thuis: Men fruit wat uienringen; doet er wat in stukjes gesneden tomaat bij, na een minuut of 4/5 ook wat klein gesneden ham en wat platte peterselie, zout en peper en dan kluts je er nog 2 eitjes door. Niet te lang, want het ei moet smeuig blijven en niet te droog. Simpel doch lekker!

Ik vind de laxerende werking van koffie fijn. Zo kan ik het altijd regelen dat ik nog thuis kan gaan en niet ergens bij vreemden of op een publiek toilet. Daar heb ik een enorme hekel aan namelijk! Vroeger toen ik ook nog rookte was het helemaal geweldig. Dan was het klokslag 1 minuut na m'n 1e trekje en slok raak
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')