abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57274496
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje geworden

[ Bericht 18% gewijzigd door ColdFeet op 09-03-2008 23:49:14 ]
pi_57274512
Het is in idergeval belangrijk je gewaardeerd en mooi te voelen
ook al ben je geen fotomodel of weet ik het

het is gewoon fijn als mensen je van binnen en buiten mooi vinden en je accepteren zoals je bent. Wat ik dan wel jammer vind is dat blijkbaar veel jongens vriendschappelijk kunnen doen omdat ze je buitenkant mooi vinden maar je persoonlijkheid hun verder niet zo veel boeit. (niet arrogant of verwaand bedoeld of weet ik het. gewoon een voor mij schokkende ontdekking dat dat soort mensen ook bestaan om maar even iets te noemen. dit tegen vriendinnen zeggen vind ik verwaand maar jullie weten lekker toch niet hoe ik er uit zie dus kan ik alles beweren )

[ Bericht 30% gewijzigd door Isabeau op 10-03-2008 00:12:42 ]
pi_57274723
mijn ouders hebben wel altijd gezegd dat ze me mooi vonden, en 'goed zoals ik was' en dat soort ongein.. en dan denk ik soms: "was maar wat eerlijker geweest juist" pas later kwam elke keer de zin "jeetje, je hebt wel een beetje een bolle kop weer!" Óók als ik juist weer was afgevallen

het is ook nóóit goed

Máár, het feit dat mijn schoonmoeder vandaag zei dat ze me echt slanker vond, en mijn moeder die zich rot schrok toen ik zei dat ik wéér was afgevallen 'je hebt toch geen anorexia hè ?' ("Nee mam, heb net nog 3 wraps op ") maar wel vond (een maand geleden) dat ik er al een stuk slanker uit zag (ben benieuwd wat ze vrijdag zeggen) , dat vind ik toch wel heel fijn heb nu zelf ook het idee dat ik er écht leuk uit begin te zien... iets wat ik de laatste jaren een beetje kwijt was
Ja doei.
pi_57274760
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57277779
goodmorning
  maandag 10 maart 2008 @ 08:38:10 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278005
Ik net naar de wc, trek door... Er gebeurt niks. "Misschien is iemand anders net naar de wc geweest, zo nog maar eens proberen." Kijk ik op Nu.nl, lees ik dit: http://www.nu.nl/news/147(...)er_in_Groningen.html

. Hopelijk is dat snel opgelost .

Verder even op de weegschaal gestaan en inderdaad aangekomen, maar ik ga deze week lekker rustig aan doen en dan zal het meeste er wel weer af gaan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278136
Oei, da's niet fijn Viking! Mijn schoonfamilie woont ook in Groningen en Haren, en ik hoop voor ze dat ze na mijn zelfgemaakte uiensoep van gisteravond vandaag wel gewoon kunnen doorspoelen .

Ik was vanmorgen 74,5. Was te verwachten na een weekend vol leuke dingen en lekker eten, dus deze week weer lekker rustig aan doen. Moet ook wel, qua eten dan, want ik heb het weer smoordruk.
pi_57278328
quote:
Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Net zoals minilotje ook meer of anders kan eten dan de meeste hier
Ik eet niet veeheeeel! Mijn lijstje van gisteren:

Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.

Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.

En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!
Zo goed?
pi_57278345
Goedemorgen allemaal
Dat is ook vervelend Renske

Hier niet gewogen vandaag doe ik morgen misschien wel weer als ik het niet vergeet
Hoef pas om 1 uur naar school en dan ook maar weer 1,5 uur.
Daarna heb ik een interview met een jeugdige, altijd spannend en zal blij zijn als het klaar is
  maandag 10 maart 2008 @ 09:12:43 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278451
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben . De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.

Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè . Komt ook geen einde aan .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278572
Mijn ouders hebben het me trouwens nooit moeilijk gemaakt om tamelijk slank te blijven toen ik nog thuis woonde. Mijn moeder kookte altijd hollandse pot en daar heb ik nooit zo van gehouden. En wat snoep en snacks betreft waren ze niet overdreven moeilijk, maar ik heb wel portion control meegekregen. Ik dacht er uberhaupt niet over om meer dan één koekje, meer dan een paar dropjes of meer dan een klein bakje chips te nemen. Een halve rol koekjes, een zak drop of een zak chips opeten was iets waar ik me echt niks bij voor kon stellen. Een Mars deelde ik altijd met m'n vader omdat ik een hele echt te groot vond.

Dat ben ik wel even een tijdje kwijt geweest toen ik op mezelf ging wonen en ik echt altijd alles kon eten dat ik lekker vond, maar ik ben blij dat ik het weer terug heb. Het is net als bij de Fransen: die hebben weliswaar een tamelijk rijke, vette cuisine, maar ze zijn prima in staat om er maar een paar hapjes van te nemen. Ik denk dat voor veel obese mensen de automatische neiging tot het supersizen van porties een veel groter probleem is dan wát ze precies eten. Zie Amerika.
pi_57278586
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:04 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik eet niet veeheeeel! Mijn lijstje van gisteren:

Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.

Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.

En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!
Zo goed?
Daarom zei ik ook veel/anders omdat veel inderdaad vaak niet klopt
  maandag 10 maart 2008 @ 09:20:57 #213
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57278590
Ik heb ook even bijgelezen trouwens .
Ik eet ook nooit een toetje. Alleen als ik bij mijn ouders eet en als ik uit eten ga. Voor de rest eet ik, wat ik anders als toetje zou nemen, als ontbijt, nml. yoghurt met banaan of cruesli. Ik ging vrijdag met twee zakken cruesli weg en ben ook met twee zakken weer thuisgekomen. Niemand heeft het dus gehad.
Ik zal even opschrijven wat ik allemaal heb gehad dit weekend:

2 keer een stukje oranjekoek (ik weet niet of jullie allemaal weten wat dat is?)
4 of 5 glazen wijn over twee dagen
Een paar glazen Dubbelfriss
Vrijdagavond boerenkool
Vrijdagmiddag chips (we zaten toen pas om 19:30 aan tafel, want m'n broer moest nog komen)
Verder afbakbroodjes, croissantjes, suikerbrood, krentenwegge... allemaal van die lekkere ontbijtdingetjes dus . Nog meer nootjes (borrelnootjes, gezouten pinda's).
Zaterdagavond spareribs met chilisaus en frietjes met mayo. Als toetje bananenboot (banaan met ijs, slagroom en caramelsaus en nog wat chocoladesaus van m'n zus haar Dame Blanche gehad).

Dus met name zaterdagavond slecht gegeten, maar ik had dit weekend even schijt aan de slanke lijn . Op feestjes weet ik me vrij goed in te houden, maar dit komt één keer per jaar voor en dan mag het wel eens een keer van mij . Voelde wel bevrijdend . Vanavond eten we waarschijnlijk een maaltijdsalade . Ga nu eerst maar even yoghurt eten .

Edit: shit zeg, ik word steeds een jongetje .
Niet meer actief op Fok!
pi_57278605
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben . De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.

Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè . Komt ook geen einde aan .
Geeft niks hoor. Ik stoor me er niet aan ofzo.

Goed dat je weer water hebt! Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
pi_57278816
Hier was ook geen water dus
Maar het is weer terug. Alleen wel met kookadvies voorlopig.
pi_57278918
Tijd voor ontbijt
pi_57278919
en hier is geen wiebelwc meer en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga

78,6 hier het was te verwachten

maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Ja doei.
pi_57279057
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
en hier is geen wiebelwc meer en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga

78,6 hier het was te verwachten

maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Succes
pi_57279065
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.

Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven

En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
pi_57279099
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.

Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven

En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
Dat is wel erg vervelend en de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?

Wij hebben altijd zo'n 5 liter spablauw staan
pi_57279201
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:

Haha, ja. Beschaving is maar een dun laagje dat je zó kunt wegkrabben: voor je het weet beginnen mensen met elkaar op de vuist te gaan voor een kratje Bar-le-Duc!
Sterkte in elk geval.

Iets geks trouwens.. Ik heb vanmorgen voor het eerst in mijn leven een hele kop koffie op. Ik lust namelijk geen koffie, maar dat vind ik hartstikke ongezellig en ik ben altijd jaloers als ik mijn lief 's morgens heel tevreden een kopje zie wegslobberen. En het ruikt ook zo lekker! Dus wil ik het onderhand maar eens leren drinken. Een hele mok vol, voor het eerst gelukt vanmorgen, en na een slok of tien trok mijn gezicht niet eens meer helemáál in een kramp vanwege de smaak.
Enfin, ik wist wel dat koffie laxerend werkt, maar JEMIG! Ik moest net naar het toilet rennen. Mijn hemel! Ik hoop dat het toeval is, maar ik vrees van niet, ik heb verder niks geks gegeten of gedaan. De komende dagen maar weer proberen - en zorgen dat ik alleen koffie drink als ik in het half uur daarna nog thuis ben - en even zien hoe het gaat. Als dit elke morgen zo gaat dan denk ik dat ik die koffie maar laat zitten. Ik hoop dus maar dat het incidenteel was.
pi_57279233
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:51 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes
dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77 ' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77 maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Ja doei.
pi_57279263
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77 ' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77 maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
pi_57279275
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is wel erg vervelend en de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma ) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
pi_57279297
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef minilotje het volgende:

[..]

Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
wie weet de motivatie is in ieder geval bijna éng veel aanwezig..

http://members.lycos.nl/siedje44/
op deze site staan ze

de link doet het niet meer

@freecell: als je in de buurt woonde en / of als ik de tijd had was ik even wat naar je komen brengen... heb toch OV helaas zit ik met wat deadlines, maar ik hoop dat je snel nog wat water ergens vandaan kunt toveren
Ja doei.
pi_57279298
Ik ga proberen deze week onder de 71,5 te komen
Maar goed dat probeer ik al een tijdje, zolang het maar niet meer word is het goed
pi_57279299
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma ) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
pi_57279390
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ja doei.
pi_57279444
quote:
Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef minilotje het volgende:

[..]

Geeft niks hoor. Ik stoor me er niet aan ofzo.

Goed dat je weer water hebt! Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
Ik eet trouwens ook het liefst "minilotje style"
dan raak ik na een paar happen gewoon verzadigd door al het vet/eiwit en hoef ik niks meer te eten en voel ik me veel voller dan met allerlei fastfood/snelle koolhydraten

dus ik zal de laatste zijn die kritiek heeft
pi_57279472
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:

Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????

had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ik heb ze wel op mijn computer staan maar hoe je ze in een zip zet geen idee eerlijk gezegd.....
pi_57279531
Met winrar of winzip
heel makkelijk
pi_57279533
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef minilotje het volgende:

[..]

Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
Ja, het is wel hectisch in de stad Wel gezellig, iedereen gaat opeens met elkaar praten bij de supermarkt enzo

Ik heb trouwens mandarijntjes gekocht, waren héél goedkoop.
Normaal eet ik die alleen in het seizoen (september/november), omdat ze daarbuiten vaak niet lekker zijn, maar deze zijn héérlijk!

[ Bericht 1% gewijzigd door freecell op 10-03-2008 10:29:19 ]
pi_57279584
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met winrar of winzip
heel makkelijk
Ik zie dat iemand in de dieetclub al helpt
pi_57279699
nou ja, even afwachten of dat lukt anders heb ik nog een torrent nu openstaan die te weinig seeds heeft
Ja doei.
pi_57279882
ik heb gekeken in Winzip maar kan niet vinden hoe of wat
pi_57279919
het is een kwestie van even doorhebben de eerste keer dat ik wat ging zippen zat ik ook te staren naar het scherm

maar als het goed is krijg ik 't van Levi ga sowieso pas na de CPC beginnen met 5-10km, dus is niet per direct nodig

zo na 2 kopjes groene thee eens kijken of ik weer kan, voor de een na laatste les!
Ja doei.
pi_57280003
Aww, wat klinkt die Evy gezellig Vlaams. En wat een heerlijk foute muziekkeuze! Ik zou er bijna van gaan hollen als ik niet zo'n hekel aan hollen had.

Vandaag, op mijn vrije dag, ga ik twee dingen doen die goed zijn voor mijn gewicht (mijn semi-klysma door de koffie laat ik maar even buiten beschouwing!)

1. Ik ga kruiden kweken op mijn keukentafel.
Vorig jaar ook al eens gedaan, maar omdat ik lui en onoplettend was is mijn indoor kruidentuintje al gauw een verdorde, droge bende geworden. Tijd voor een nieuwe poging. Mijn keukentafel staat heel mooi en warm in het zonnetje de hele dag, en vanaf over een paar weken staan daar hopelijk weer bosjes basilicum, munt, tijm, peterselie, bieslook en kervel te groeien. Vanmiddag maar even lekker wroeten met potgrond en zaadjes.
Waarom goed voor de lijn? Verse kruiden zitten tjokvol supergezonde stoffen en een keukentafel vol plantjes zorgen ervoor dat ik gezonder eet, omdat kruiden dan makkelijker én veel goedkoper voorhanden zijn. Verse muntthee (zonder suiker!), salades vol pittige blaadjes en takjes, gezonde broodjes met tien keer zoveel smaak... Calorievrij culinair genot!

2. Ik ga mezelf er eindelijk eens toe zetten om te leren met twee hoepels tegelijk te hoepelen.
Daar ben ik nooit een ster in geweest, en het moet er maar eens van komen.
De geweldige Hoopalicious bij America's Got Talent
Vergeet ook het toffe jurycommentaar (David Hasselhoff! ) aan het einde niet te kijken.
Waarom goed voor de lijn? Zie dat lichaam! Moet ik meer zeggen?
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel van jullie hoepels ik woensdag al meekrijg. Jullie horen het van me! Er ligt in elk geval al een mooi stapeltje geripte Hoopgirl-dvd's klaar.
pi_57280063
Ik ben ook benieuwd minilotje

Ik vraag me af of ik vandaag iets ga doen dat goed is voor mijn gewicht (behalve gewoon goed eten )
pi_57280123
Pierce
Hij was ook geweldig bij Britain's Got Talent Paul Pots
Ja doei.
pi_57280434
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
pi_57280466
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
idem
Ja doei.
pi_57280481
Goedemorgen! Wat een ramp daar in Groningen

Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
pi_57280504
Goeiemorgen

Gisteren waren we pas om half 8 weer van de voetbal terug, en toen had ik echt geen zin meer om te koken, en Peter was er niet meer toe in staat, dus toen maar de frituurpan aangezet en patat met frikadellen gegeten. Vandaag maar even een balansdagje. Nu rijstwafels, tussen de middag gewoon brood en dan vanavond kipfilet met een groentenschotel. En lekker zwemmen vanavond
pi_57280569
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef shinydiscoball het volgende:

Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
Zwanger?
pi_57280604
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie )
pi_57280694
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin

Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
pi_57280709
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:15 schreef freecell het volgende:

[..]

Zwanger?
Nee aan de pil, dat geeft bij mij hetzelfde effect
pi_57280723
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin

Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?
pi_57280727
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie )
er zijn bij ons op de sportschool dus echt touwtjespringlessen

zit er aan te denken om dat eens te proberen
Ja doei.
pi_57280790
quote:
Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Wat voor apparaten hebben jullie thuis?

• Loopband
  • Hometrainer
  • Roeier
  • Stepper
  • Crosstrainer

Allemaal van Kettler, dus die stepper is ook echt zo'n groot apparaat en niet zo'n klein tell sell ding
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')