quote:Op zondag 9 maart 2008 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem mijn ouders ook niets kwalijk, ik denk dat ze gewoon niet beter wisten. Ik zie nu wel in dat ze het wel verkeerd hebben aangepakt wat mij & eten betreft. Als ik als kind niet al zoveel sportte was ik pas echt een tientonnertje geworden![]()
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Ik eet niet veeheeeel!quote:Op zondag 9 maart 2008 21:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Net zoals minilotje ook meer of anders kan eten dan de meeste hier
Daarom zei ik ook veel/anders omdat veel inderdaad vaak niet kloptquote:Op maandag 10 maart 2008 09:04 schreef minilotje het volgende:
[..]
Ik eet niet veeheeeel!Mijn lijstje van gisteren:
Brunch (laat uit bed) - Dubbele volkoren boterham met rosbief, komkommer, eikenbladsla, tomaat, waterkers en een toefje mosterdmayonaise. Verder een hand rozijnen en een trosje druiven
Tussendoor - een appel en een peer
Avondeten - Stoofpotje van kipfilet, rode ui, lente-ui, knoflook, paksoi, bleekselderij en witte wijn met daarnaast een schepje zilvervliesrijst. Een banaantje als toetje.
Wel heb ik gisteren echt amper bewogen, ik heb noodgedwongen bijna elf uur achter elkaar achter mijn computer gezeten. Toen ik uit bed kwam vanmorgen klonken mijn schouders als een zak knikkers.
Vandaag maar even wat actiever zijn.
En speciaal voor PF: jeeeeeeeeeezus, wat heb jij beroerd gegeten! Slappeling!![]()
Zo goed?
Geeft niks hoor.quote:Op maandag 10 maart 2008 09:12 schreef Viking84 het volgende:
Het ziet er naar uit dat we weer water hebben. De wc kan weer doorgespoeld worden en ik kan dus douchen. We hadden nog wel flesjes water in de koelkast staan, dus ik had nog wel kunnen tandenpoetsen en m'n gezicht kunnen wassen, maar ik voel me toch maar vies als ik niet kan douchen.
Minilotje moet zich voortdurend verdedigen hè. Komt ook geen einde aan
.
Succesquote:Op maandag 10 maart 2008 09:41 schreef motorbloempje het volgende:
en hier is geen wiebelwc meer![]()
en de meneer van de onderhoudsdienst kwam lekker vroeg, dus kan nog even wat aan school doen, ontbijten, en dan hardlopen voordat ik naar Nijmegen ga
![]()
78,6 hierhet was te verwachten
maar deze week gaat dat er weer af, tot onder de 77, vind ik
Niet meer ongezond eten deze week iig, daar ga ik zó van genieten!!
Dat is wel erg vervelendquote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
Fuck
We hebben dus weer water, handig met douchen, plassen enzovoort, máár, er is nog wel een kookadvies van minimaal 2 minuten. Dat kookadvies houdt minstens nog 20 uur en volgens die Groningen-site en paar dágen aan.
Normaal zou ik denken: 'ok' en het koken en opdrinken, maar ik ben nu een risicogroep met mn zwangere buik en moet het eigenlijk niet drinken tot het kookadvies is opgeheven
En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
Haha, ja. Beschaving is maar een dun laagje dat je zó kunt wegkrabben: voor je het weet beginnen mensen met elkaar op de vuist te gaan voor een kratje Bar-le-Duc!quote:Op maandag 10 maart 2008 09:52 schreef freecell het volgende:
En geen water meer te koop in heel Groningen. Tussen 8 en 8.15 zijn alle supermarkten volledig leeggehamsterd
dank je welquote:
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!quote:Op maandag 10 maart 2008 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dank je wel
al lees ik net dat ik zei 'onder de 77' ik bedoelde eigenlijk 'tot een getal onderin de 77
maar onder de 77 zou ik ook geen straf vinden
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar omaquote:Op maandag 10 maart 2008 09:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is wel erg vervelenden de supermarkten iets verder weg zijn geen optie?
wie weetquote:Op maandag 10 maart 2008 10:04 schreef minilotje het volgende:
[..]
Lukt vast, het gaat je zó goed af de laatste tijd!
Zeg, waar kan ik die Evy-lessen eigenlijk vinden? Niet dat ik ooit van mijn leven zou gaan hollen, maar ik ben wél nieuwsgierig naar hoe het klinkt!
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nlquote:Op maandag 10 maart 2008 10:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kwam een vriendin tegen bij de supermarkt die al een hele stapel bij langs was geweest (zocht water voor haar oma) maar die zei dat de hele stad uitverkocht was.
Ik eet trouwens ook het liefst "minilotje style"quote:Op maandag 10 maart 2008 09:21 schreef minilotje het volgende:
[..]
Geeft niks hoor.Ik stoor me er niet aan ofzo.
Goed dat je weer water hebt!Een tijdje geleden was de hele waterafvoer hier in de flat verstopt, en dan merk je pas hoe handig het is als het gewoon wél werkt!
Ik heb ze wel op mijn computer staan maar hoe je ze in een zip zet geen idee eerlijk gezegd.....quote:Op maandag 10 maart 2008 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
dan doe ik even een oproepje in beide topics:
Wie heeft voor mij een zipje met Evy2????had ik ze nu toch maar alvast gedownload
Ja, het is wel hectisch in de stadquote:Op maandag 10 maart 2008 10:07 schreef minilotje het volgende:
[..]
Zohee, ik zit het een beetje te lezen op Nu.nl
Scholen dicht, ziekenhuizen die zondagsdiensten draaien. Het is me verdorie nogal wat!
Ik zie dat iemand in de dieetclub al helptquote:Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Met winrar of winzip
heel makkelijk
idemquote:Op maandag 10 maart 2008 11:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ziet er leuk uit dat hoepelen maar ik twijfel nog steeds
Zwanger?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb net een kom melk met muesli op, en ik ben nu misselijk maar heb nog wel honger
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Touwtje springen wil ik ook weer mee beginnen
Maar dat vind ik vooral leuk in de zomer in de tuin
Net een schema uitgeprint voor mij en mijn moeder met alle fitnessapparaten die we thuis hebben zodat we steeds in kunnen vullen hoelang we iets doen.
Vanavond de 1e keer
er zijn bij ons op de sportschool dus echt touwtjespringlessenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
oh ik ga sowieso wel touwtje springen.. wil het altijd nog eens met van die truucjes kunnen
(en gelijk goed onderdeel voor mn boks conditie)
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat voor apparaten hebben jullie thuis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |