abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57287344

Het vorige deel: deeltje 136
Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57287374
Oeps, ik heb er ook 1 geopend net Dacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus

Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
pi_57287410
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Oeps, ik heb er ook 1 geopend net Dacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus

Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
GMTA!!
pi_57287418
Waar gaan we verder
pi_57287432
OH wat is Fok! weer traag
pi_57287433
Nouja, laten we hier maar verder gaan, vraag in FB-topic wel of ze die van mij sluiten
pi_57287479
Pff, had hele verhala getypt, is het topic dicht weg verhaal, kwam hierop neer:

- kinders waren lief, zag ik niet-lief aankomen gelijk de kop ingedrukt
- alleen rijden is vreemd, moeite met achteruit (motor valt dan uit ) en soms met optrekken (maar ik twijfelde want wist niet wie eerst mocht :$) Gaat dit ooit nog over??? Mensen met ervaring?
- Zag iets over naar het toilet gaan > Naar toilet (nr2) doe ik of thuis of bij vriend. Voor de rest blokkeer ik, schoolvakantie Berlijn week opgehouden, toen ontplofte ik .. (normaal ga ik elke dag nl) iets psychologisch

Zoiets
pi_57287508
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)

Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college
pi_57287516
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
pi_57287518
Als ik dat filmpje van hoepelen zie, wil ik het ook doen! Maar weet dat het er nooit van zal komen en de hoepel uiteindelijk alleen maar in de weg gaat liggen. Geen ruimte in huis en een groot gebrek aan elegantie. Heb nog nooit een hoepel in de lucht kunnen houden enzo ... maar mén, wat zou ik dat graag willen kunnen ...

Ik heb vaak ook 'lijstjes' met dingen die ik graag nog een keer wil doen, ook kleine dingen, om mezelf bezig te houden. Maar meestal zijn het voornamelijk klusjes (foto's inplakken, dingen repareren), dus heb altijd wel wat te doen. Momenten dat ik me verveel, heb ik juist geen zin in alle leuke dingen die ik verzonnen heb, en zit ik alsnog voor de computer te hangen ...

En hopen dat er in Groningen snel weer drinkbaar water is! (dat niet uit de hemel komt vallen, daar vandaag genoeg van gehad volgens mij )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57287532
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
pi_57287548
Ik heb trouwens al de hele dag honger
pi_57287581
Leuke video Minilotje

Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi

gaat over chocolade
pi_57287584
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.

Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
pi_57287662
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
Dan is dat veranderd, want eerst was het wel zo dat je het dan nog wel kreeg.

Ik eet normaal tussen 6 en 7, maar als ik ga zwemmen moet ik om kwart over 6 weg, dus dan eet ik rond 5 uur, half 6, dan is het om 7 uur wel gezakt als zwemmen begint

Net tig keer de trap afgegaan met vuilniszakken in mn handen, we hadden echt meer dan 20 vuilniszakken ofzo staan. Vergaten het steeds aan de straat te zetten, maar nu is het weer weg gelukkig
pi_57287666
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke video Minilotje

Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi

gaat over chocolade
Welk onderdeel van chocolade? ... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
pi_57287681
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)

Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college

Ligt aan mij, mn vriend kan wel normaal in mn auto rijden magoed ... hopelijk gaat het idd over .. heb vandaag andere weg genomen als datk normaal met mn moeder deed, anders moetk over een vlotbrug ... ben nog niet helemaal zeker of dat goed komt met mij
pi_57287714
Minilotje! Met dat filmpje heb je me al bijna overgehaald om ook te gaan hoepelen ik twijfel nog steeds

Vanavond wil ik weer even gaan pilatessen (ga er nu iets meer tijd voor uittrekken) maar dan moet wel 't eten gezakt zijn. Ga zo maar aan de kook, want er wordt hier geklaagd over trek dus moet ik maar aan de slag..

Dankzij Troel zijn nu alle mp3s binnen en worden ze nu via het netwerk naar mijn flaptop gestuurd

Vroeg avondeten heb ik ook echt al in geen jaren gedaan, tenzij er iets in de planning zat waardoor het niet anders kon. Vroeger toen ik klein was had mijn moeder 's avonds werk, waardoor we dus altijd om half 5 avondeten hadden... moet ik nu dus écht niet meer aan denken.
We eten normaal zo tussen half 7 en half 9, afhankelijk van de werk- of studie dagen.. En vandaag zijn we vrij vroeg, met ongeveer half 7

Hardlopen op een volle maag is hels... doe ik ook écht niet.. vanochtend was al op het randje, maar gelukkig ging 't prima
Ja doei.
pi_57287742
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag honger
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
Ja doei.
pi_57287787
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welk onderdeel van chocolade? ... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
Oeh wat leuk

Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate in Waar vertel jij over?
pi_57287798
Dat autorijden gaat echt helemaal goed komen!! Op den duur gaat echt alles vanzelf, zelfs inparkeren.

De truc is dat je rustig blijft, veel vrouwen worden zenuwachtig als ze moeten inparkeren, voelen zich bekeken of zo. Maar er zijn gewoon 3 dingen waar je op moet letten: vrij dicht op de auto naast je beginnen, op het juiste moment indraaien en op het goede punt je stuur weer terugdraaien. Sommigen nemen een ijkpunt in de achterruit, maar je kan ook het voorste puntje van je auto bekijken, het werkt allebei. Met invoegen op de snelweg: gewoon gas geven, je komt er meestal wel tussen en die ene keer dat een (vracht)wagen vervelend doet, ga je gewoon door op de vluchtstrook, dat mag wel niet, maar alles is beter dan stilstaan, want dan kom je er nooit meer tussen en is levensgevaarlijk!
pi_57287912
Ik ga zwemmen, fijne avond iedereen
pi_57287915
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oeh wat leuk

Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate in Waar vertel jij over?
Wij mogen in 15 minuten ons profielwerkstuk presenteren, en dat ging over theobromine, de werking en hoe we dat uit een cacaoboon gehaald hebben. Die positieve werking enzo ken ik wel, maar mocht/kon ik niet in het PWS, en dus in de presentatie, verwerken ... dus wij vertellen alleen over theobromine (en stukje cafeine)
pi_57287933
tvp
pi_57287976
Nou, in zn achteruit doe ik iets verkeerd met koppeling, te snel te langzaam weet niet. Zal er ff op oefenen
Perkeren doe ik gewoon vooruit ... lekker makkelijk ... (moet alleen achteruit terug )
En ik vind mensen achter me vervelend bij stoplicht bv. Dat ik dan voorste ben en moet optrekken, magoed. Ben niet de langzaamste, hou alleen van snel.

En de snelweg wordt denk mn nieuwe huis, die vond ik gemakkelijk. Zei ook altijd bij rijles, ik rij nooit in straatjes alleen de snelweg. Hij liet mij altijd expres straatjes doen etc. omdat ik toch al wel snel en rechtdoor kan rijden ... en straatjes vintk vervelend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')