GMTA!!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Oeps, ik heb er ook 1 geopend netDacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus
Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijtquote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
Dan is dat veranderd, want eerst was het wel zo dat je het dan nog wel kreeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
Welk onderdeel van chocolade?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke video Minilotje![]()
Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi![]()
gaat over chocolade
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)
Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goesquote:
Oeh wat leukquote:Op maandag 10 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welk onderdeel van chocolade?... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
Wij mogen in 15 minuten ons profielwerkstuk presenteren, en dat ging over theobromine, de werking en hoe we dat uit een cacaoboon gehaald hebben. Die positieve werking enzo ken ik wel, maar mocht/kon ik niet in het PWS, en dus in de presentatie, verwerken ... dus wij vertellen alleen over theobromine (en stukje cafeine)quote:Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh wat leuk![]()
Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate inWaar vertel jij over?
Dat is echt een heel ander ritmequote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.
Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
Het was geen honger honger maar ook geen lekkere trekquote:Op maandag 10 maart 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Jeipod het volgende:
Ow dat heb ik ook Miss_J. Altijd al ik net gegeten heb, heb ik eigenlijk honger. Al is het wat je zegt geen echte honger en ook geen lekkere trek.
Heel vervelend. Ik hou me altijd maar in en na een tijdje is het weer verdwenen.
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werkenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ander ritme
Ik ben niet beter gewend omdat ik ouders heb die weer van half 6 tot half 11 moeten werken
Net 40 min fitness gedaanblijft toch lekker
ze werken van 6 uur in de ochtend tot meeste avonden half 11, eigen zaakquote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werken?
om..wat voor beestje gaat het?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat waren veelen
enzo zeg...
maargoed.. voel me dan ook wel echten
nu
Oh, nou dan mag ik niet klagen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
lentekolder!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenartsquote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
met mijn andere katten (ook kittens) heb ik nog nooit de dierenarts van binnen gezien, behalve voor de gebruikelijke inentingen enzo..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenarts
Hier gaat het gelukkig al maanden weer gewoon goed
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Wij hebben hier thuis zelf 2 poezen .. en nu is mn zus thuis komen wonen het is uit met vriend. Kater en poes erbij. Huis stinkt naar sproeiselpis .. maar we kunnen niets vinden. Dus van die dinkies in het stopcontact om de lucht te verdragen ...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, nou dan mag ik niet klagen.
Hier wordt alleen maar WW3 uitgevochten
(nog ongeholpen kater kitten vs. poes van 11)
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |