GMTA!!quote:Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Oeps, ik heb er ook 1 geopend netDacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus
Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijtquote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
Dan is dat veranderd, want eerst was het wel zo dat je het dan nog wel kreeg.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
Welk onderdeel van chocolade?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke video Minilotje![]()
Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi![]()
gaat over chocolade
quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)
Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goesquote:
Oeh wat leukquote:Op maandag 10 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Welk onderdeel van chocolade?... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
Wij mogen in 15 minuten ons profielwerkstuk presenteren, en dat ging over theobromine, de werking en hoe we dat uit een cacaoboon gehaald hebben. Die positieve werking enzo ken ik wel, maar mocht/kon ik niet in het PWS, en dus in de presentatie, verwerken ... dus wij vertellen alleen over theobromine (en stukje cafeine)quote:Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oeh wat leuk![]()
Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate inWaar vertel jij over?
Dat is echt een heel ander ritmequote:Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.
Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
Het was geen honger honger maar ook geen lekkere trekquote:Op maandag 10 maart 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Jeipod het volgende:
Ow dat heb ik ook Miss_J. Altijd al ik net gegeten heb, heb ik eigenlijk honger. Al is het wat je zegt geen echte honger en ook geen lekkere trek.
Heel vervelend. Ik hou me altijd maar in en na een tijdje is het weer verdwenen.
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werkenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is echt een heel ander ritme
Ik ben niet beter gewend omdat ik ouders heb die weer van half 6 tot half 11 moeten werken
Net 40 min fitness gedaanblijft toch lekker
ze werken van 6 uur in de ochtend tot meeste avonden half 11, eigen zaakquote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werken?
om..wat voor beestje gaat het?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat waren veelen
enzo zeg...
maargoed.. voel me dan ook wel echten
nu
Oh, nou dan mag ik niet klagen.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
lentekolder!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenartsquote:Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigensmaar dan van 3 kwart jaar..
We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achterondanks dat we zo ons best doen
met mijn andere katten (ook kittens) heb ik nog nooit de dierenarts van binnen gezien, behalve voor de gebruikelijke inentingen enzo..quote:Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met jonge katten zit je vaak bij de dierenarts
Hier gaat het gelukkig al maanden weer gewoon goed
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aioWat doe ik ineens?!!
Wij hebben hier thuis zelf 2 poezen .. en nu is mn zus thuis komen wonen het is uit met vriend. Kater en poes erbij. Huis stinkt naar sproeiselpis .. maar we kunnen niets vinden. Dus van die dinkies in het stopcontact om de lucht te verdragen ...quote:Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, nou dan mag ik niet klagen.
Hier wordt alleen maar WW3 uitgevochten
(nog ongeholpen kater kitten vs. poes van 11)
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?
Nee, mij ook niet, maar vandaag ben ik echt extreem hongerig. Het is echt een niet te negeren trek. Heel irritant.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Dat kind in je buik wil ook eten freecellDus lijkt me niet zo gek dat je nou wat meer eet dan normaal?
Dus ik word echt genegeerdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ik de eerste vandaag? Moet straks iets van een half uur in de regen fietsen voor hoe het er nu uitziet... Bah Moblo veel succes voor je katjes, nooit leuk als ze ziek zijn. (gelukkig is de schildpad thuis nooit ziekmaar die is weer minder leuk)
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cmquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:21 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ik woog vanmorgen alweer 71,5en het duurt nog een paar dagen tot mijn officiele weegdag
ja en?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
Nee niksquote:
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken? En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersportquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar het college is verplicht en nu gaat Mark een krabbeltje voor me zetten op de presentielijst. Hopelijk doet hij dat een beetje netjes.
ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jouquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds etengebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
Hihiquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo doorgaat is het niet het brood, maar ben jij mijn probleem
álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.
Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo![]()
Officieel mag je geen tentamen maken, nee.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Chicolate het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken?
En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersport, maar dat zou zijn in wat nu de voorjaarsvakantie is. Uni heeft dan geen vakantie, dus ik wil weten of ik gewoon een weekje weg kan blijven ... je hebt geen leerplicht, dus een leerplichtambtenaar achter je broek krijgen lijkt me ook lastig?)
Van mij part 10 per dag, ik geef alleen maar een tipquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jou
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
als je zo doorgaat is het niet het brood, maar ben jij mijn probleem
álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.
Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo![]()
Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds etengebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
In alles zit Koolhydraten schatquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood af. (Ik eet 4 boterhammen op een dag, en ben daarmee afgevallen. Mijn probleem ligt bij snoep en chocolade, en geen maat houden. Niet bij mijn brood
)
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Maar vanmiddag eet ik vezelrijke crackers met een plakje Maaslander.
Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In alles zit Koolhydraten schatmaar wel een stuk minder als brood.
Nou moet je eens goed luisteren doos, dat jij het verschil niet ziet tussen een stopwoordje of een bewuste uitspraak om jouw echo te verheerlijken dat ligt toch echt bij jou. Gelukkig snap je toch wel de kern van mijn post in,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:14 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...
En ik ben je schat niet. Bloedhekel aan mensen die lieve woorden gebruiken als ze je op je nummer willen zetten.
Wie de bal kaatst kan hem ook mooi terug verwachten, en al helemaal met mijn persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
Zullen we gewoon weer verder gaan zoals altijd en een bepaald persoon maar gewoon tegen zichzelf laten praten
Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Als ik dat filmpje van hoepelen zie, wil ik het ook doen! Maar weet dat het er nooit van zal komen en de hoepel uiteindelijk alleen maar in de weg gaat liggen. Geen ruimte in huis en een groot gebrek aan elegantie. Heb nog nooit een hoepel in de lucht kunnen houden enzo... maar mén, wat zou ik dat graag willen kunnen ...
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:53 schreef motorbloempje het volgende:moest huilen toen we hem achterlieten
Hij ging best goedquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Chicolate: hoe ging je presentatie?
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef minilotje het volgende:
[..]
Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.
Maar deze grotemensenhoepels zijn wel even andere koek dan van die kleine speelgoedwinkelhoepeltjes. Ik ken echt niemand die het na een uurtje proberen niet voor elkaar kreeg met deze hoopdance-hoepels.![]()
Ik vond niet dat ik me hoefde te beheersen gisteren was zo kcalarm en vandaag was het gewoon mijn lunchquote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben net ook ff de stad in geweest, ff naar de kapper geweest, was weer hard nodig. Nou nog ff een half uurtje rustig zitten en dan naar Peter
Ik had ook trek toen ik in de stad rondliep, maar heb mezelf kunnen beheersen en zit nu maar gewoon een rijstwafel te eten
JoJo?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
dikke knuf voor MoBlo en JoJo
niet tijd om alles te lezen, want moet zo alweer de deur uit...
volleybaltoernooi van het werk
leuk hoor, alleen wel druk druk druk
haha dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
JoJo?
Zit je niet in het verkeerde topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |