abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57287344

Het vorige deel: deeltje 136
Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57287374
Oeps, ik heb er ook 1 geopend net Dacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus

Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
pi_57287410
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:37 schreef Sylvana het volgende:
Oeps, ik heb er ook 1 geopend net Dacht, dan post ik als laatste post wel de url van het nieuwe topic, maar was al te laat dus

Nouja, ik heb mn eten op, nog ff rustig zitten, de vuilnis buiten zetten en dan zwemmen
GMTA!!
pi_57287418
Waar gaan we verder
pi_57287432
OH wat is Fok! weer traag
pi_57287433
Nouja, laten we hier maar verder gaan, vraag in FB-topic wel of ze die van mij sluiten
pi_57287479
Pff, had hele verhala getypt, is het topic dicht weg verhaal, kwam hierop neer:

- kinders waren lief, zag ik niet-lief aankomen gelijk de kop ingedrukt
- alleen rijden is vreemd, moeite met achteruit (motor valt dan uit ) en soms met optrekken (maar ik twijfelde want wist niet wie eerst mocht :$) Gaat dit ooit nog over??? Mensen met ervaring?
- Zag iets over naar het toilet gaan > Naar toilet (nr2) doe ik of thuis of bij vriend. Voor de rest blokkeer ik, schoolvakantie Berlijn week opgehouden, toen ontplofte ik .. (normaal ga ik elke dag nl) iets psychologisch

Zoiets
pi_57287508
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)

Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college
pi_57287516
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
pi_57287518
Als ik dat filmpje van hoepelen zie, wil ik het ook doen! Maar weet dat het er nooit van zal komen en de hoepel uiteindelijk alleen maar in de weg gaat liggen. Geen ruimte in huis en een groot gebrek aan elegantie. Heb nog nooit een hoepel in de lucht kunnen houden enzo ... maar mén, wat zou ik dat graag willen kunnen ...

Ik heb vaak ook 'lijstjes' met dingen die ik graag nog een keer wil doen, ook kleine dingen, om mezelf bezig te houden. Maar meestal zijn het voornamelijk klusjes (foto's inplakken, dingen repareren), dus heb altijd wel wat te doen. Momenten dat ik me verveel, heb ik juist geen zin in alle leuke dingen die ik verzonnen heb, en zit ik alsnog voor de computer te hangen ...

En hopen dat er in Groningen snel weer drinkbaar water is! (dat niet uit de hemel komt vallen, daar vandaag genoeg van gehad volgens mij )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57287532
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Sylvana het volgende:
Als je post als een topic dicht is, dan krijg je toch nog wel je verhaal in quotevorm te zien, zodat je hem kunt kopieren naar een nieuw topic?
Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
pi_57287548
Ik heb trouwens al de hele dag honger
pi_57287581
Leuke video Minilotje

Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi

gaat over chocolade
pi_57287584
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.

Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
pi_57287662
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nope, ik was mn verhaal daarnet ook kwijt
Dan is dat veranderd, want eerst was het wel zo dat je het dan nog wel kreeg.

Ik eet normaal tussen 6 en 7, maar als ik ga zwemmen moet ik om kwart over 6 weg, dus dan eet ik rond 5 uur, half 6, dan is het om 7 uur wel gezakt als zwemmen begint

Net tig keer de trap afgegaan met vuilniszakken in mn handen, we hadden echt meer dan 20 vuilniszakken ofzo staan. Vergaten het steeds aan de straat te zetten, maar nu is het weer weg gelukkig
pi_57287666
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuke video Minilotje

Ik eet net als gisteren een salade. Gisteren ging er vis bij, vandaag worstjes. Ik zit verder al de hele dag met m'n kont achter de computer voor school om mijn powerpoint presentatie te maken...hij wordt wel mooi

gaat over chocolade
Welk onderdeel van chocolade? ... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
pi_57287681
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Miss_S het volgende:
Ja dat gaat over Jeipod (of het moet aan je auto liggen)

Morgen door ziekte van docenten weer maar 1,5 uur college

Ligt aan mij, mn vriend kan wel normaal in mn auto rijden magoed ... hopelijk gaat het idd over .. heb vandaag andere weg genomen als datk normaal met mn moeder deed, anders moetk over een vlotbrug ... ben nog niet helemaal zeker of dat goed komt met mij
pi_57287714
Minilotje! Met dat filmpje heb je me al bijna overgehaald om ook te gaan hoepelen ik twijfel nog steeds

Vanavond wil ik weer even gaan pilatessen (ga er nu iets meer tijd voor uittrekken) maar dan moet wel 't eten gezakt zijn. Ga zo maar aan de kook, want er wordt hier geklaagd over trek dus moet ik maar aan de slag..

Dankzij Troel zijn nu alle mp3s binnen en worden ze nu via het netwerk naar mijn flaptop gestuurd

Vroeg avondeten heb ik ook echt al in geen jaren gedaan, tenzij er iets in de planning zat waardoor het niet anders kon. Vroeger toen ik klein was had mijn moeder 's avonds werk, waardoor we dus altijd om half 5 avondeten hadden... moet ik nu dus écht niet meer aan denken.
We eten normaal zo tussen half 7 en half 9, afhankelijk van de werk- of studie dagen.. En vandaag zijn we vrij vroeg, met ongeveer half 7

Hardlopen op een volle maag is hels... doe ik ook écht niet.. vanochtend was al op het randje, maar gelukkig ging 't prima
Ja doei.
pi_57287742
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb trouwens al de hele dag honger
als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
Ja doei.
pi_57287787
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Welk onderdeel van chocolade? ... ik ben nu ook een presentatie voor school aan het maken (te lui voor powerpoint) en die moet ik vanavond houden ... gaat over, juist ja, chocolade
Oeh wat leuk

Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate in Waar vertel jij over?
pi_57287798
Dat autorijden gaat echt helemaal goed komen!! Op den duur gaat echt alles vanzelf, zelfs inparkeren.

De truc is dat je rustig blijft, veel vrouwen worden zenuwachtig als ze moeten inparkeren, voelen zich bekeken of zo. Maar er zijn gewoon 3 dingen waar je op moet letten: vrij dicht op de auto naast je beginnen, op het juiste moment indraaien en op het goede punt je stuur weer terugdraaien. Sommigen nemen een ijkpunt in de achterruit, maar je kan ook het voorste puntje van je auto bekijken, het werkt allebei. Met invoegen op de snelweg: gewoon gas geven, je komt er meestal wel tussen en die ene keer dat een (vracht)wagen vervelend doet, ga je gewoon door op de vluchtstrook, dat mag wel niet, maar alles is beter dan stilstaan, want dan kom je er nooit meer tussen en is levensgevaarlijk!
pi_57287912
Ik ga zwemmen, fijne avond iedereen
pi_57287915
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:01 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oeh wat leuk

Ja powerpoint moet echt bij ons maar dat vind ik wel fijn. Ik wilde niet echt over het productie proces vertellen, maar meer vanaf de psychologische kant zeg maar, wat chocola met mensen doet en de positieve werking. Er staat wel wat in over de geschiedenis van chocolade, over Maya's en de Azteken. En verder chocolade en cultuur, en er komt nog een stukje van de film Chocolate in Waar vertel jij over?
Wij mogen in 15 minuten ons profielwerkstuk presenteren, en dat ging over theobromine, de werking en hoe we dat uit een cacaoboon gehaald hebben. Die positieve werking enzo ken ik wel, maar mocht/kon ik niet in het PWS, en dus in de presentatie, verwerken ... dus wij vertellen alleen over theobromine (en stukje cafeine)
pi_57287933
tvp
pi_57287976
Nou, in zn achteruit doe ik iets verkeerd met koppeling, te snel te langzaam weet niet. Zal er ff op oefenen
Perkeren doe ik gewoon vooruit ... lekker makkelijk ... (moet alleen achteruit terug )
En ik vind mensen achter me vervelend bij stoplicht bv. Dat ik dan voorste ben en moet optrekken, magoed. Ben niet de langzaamste, hou alleen van snel.

En de snelweg wordt denk mn nieuwe huis, die vond ik gemakkelijk. Zei ook altijd bij rijles, ik rij nooit in straatjes alleen de snelweg. Hij liet mij altijd expres straatjes doen etc. omdat ik toch al wel snel en rechtdoor kan rijden ... en straatjes vintk vervelend.
pi_57288260
TVP

Ga zo meteen eten, lasagne met witlofsalade en clementinetiramisu Al maak ik van dat laatste een wat kleinere portie voor mezelf dan voor mijn lief
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 maart 2008 @ 18:46:32 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57288508
ik ga zo lekker volleyballen:
bij deze ook maar ff een outfitfoto van mijn trainingskleren... die trainingsbroek gaat trouwens uit hoor. Zit een shortje onder en ja die trainingsbroek is te kort, daarom zit het kruis zo laag haha (teamtrainingspak)

(ow ja en deze broek zat 2 maanden geleden echt nog strak)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57288593
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:49 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, jij hebt echt een ander ritme dan ik! Ik ga om een uur of 7 eten vandaag, denk ik. En dat is voor mijn doen vroeg, dat doe ik alleen als ik ga zwemmen 's avonds.

Hardlopen op een volle maag vind ik echt hels; dat doe ik dus voor het eten.
Dat is echt een heel ander ritme
Ik ben niet beter gewend omdat ik ouders heb die weer van half 6 tot half 11 moeten werken

Net 40 min fitness gedaan blijft toch lekker
pi_57288619
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je echt honger hebt moet je misschien 's wat eten.. als het alleen (lekkere) trek is wat je bedoelt, dan moet je dat weerstaan, easy comes, easy goes
Het was geen honger honger maar ook geen lekkere trek
Heel raar, misschien gewoon beetje last van mijn maag want gebeurde steeds als ik net gegeten had
pi_57289286
Ow dat heb ik ook Miss_J. Altijd al ik net gegeten heb, heb ik eigenlijk honger. Al is het wat je zegt geen echte honger en ook geen lekkere trek.
Heel vervelend. Ik hou me altijd maar in en na een tijdje is het weer verdwenen.
pi_57289351
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef Jeipod het volgende:
Ow dat heb ik ook Miss_J. Altijd al ik net gegeten heb, heb ik eigenlijk honger. Al is het wat je zegt geen echte honger en ook geen lekkere trek.
Heel vervelend. Ik hou me altijd maar in en na een tijdje is het weer verdwenen.

Ik kan me ook goed inhouden maar vandaag viel het op
Maar over een uurtje weer iets van kwark eten
pi_57289654
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat is echt een heel ander ritme
Ik ben niet beter gewend omdat ik ouders heb die weer van half 6 tot half 11 moeten werken

Net 40 min fitness gedaan blijft toch lekker
Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werken ?
pi_57289737
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Zie je je ouders dan wel? Of alleen met het eten? En wat doen ze eigenlijk dat ze op zulke rare tijden werken ?
ze werken van 6 uur in de ochtend tot meeste avonden half 11, eigen zaak
en ik zie ze tijdens het eten dan ja daarom hoef ik niet zo nodig op kamers heb genoeg eigen ruimte hier
  maandag 10 maart 2008 @ 20:35:38 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57290950
Tvp'tje. Ben aan het lezen. Doei .
Niet meer actief op Fok!
pi_57291143
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef Viking84 het volgende:
Tvp'tje. Ben aan het lezen. Doei .

Ik heb net mijn kwark op, wat vult dat zeg
pi_57291263

Sushi gaat weer niet goed
Ja, hij is nog wel lief en sociaal, maar nu zit zijn hele anus en eromheen onder de poep
We mogen het niet weghalen van hem (zit weer onder de krabbels ) , dus morgen maar de dierenarts bellen
Ik vind 't zo zielig, en ik baal er zo van dat het niet gewoon goed kan gaan met de beestjes... Sushi zelf moet er ook last van hebben, en Cato is nog aan de diarree en en en en ben even heel radeloos nu, eigenlijk... stiekem... en heb zin om in een hele grote huilbui te storten... arme beestjes.. en ook een beetje arme wij

gets.
Ja doei.
pi_57291332
dat waren veel en enzo zeg...

maargoed.. voel me dan ook wel echt en nu
Ja doei.
pi_57291386
Hoihoi
Ik benw eer thuis, maar uitgeweken naar mijn ouders vanmiddag. En daar heerlijk in bad gezeten
pi_57291632
quote:
Op maandag 10 maart 2008 20:48 schreef motorbloempje het volgende:
dat waren veel en enzo zeg...

maargoed.. voel me dan ook wel echt en nu
om..wat voor beestje gaat het?
pi_57291807
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigens maar dan van 3 kwart jaar..

We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achter ondanks dat we zo ons best doen
Ja doei.
pi_57291975
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aio Wat doe ik ineens?!!
Het mooi kotsende meisje.
pi_57291986
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:
Sushi is een katje van bijna een half jaar oud, Cato is ook een kat overigens maar dan van 3 kwart jaar..

We hebben er tot nu toe alleen maar mee lopen kwakkelen, gezondheids- en sociaaltechnisch.. sociaaltechnisch zijn ze er helemaal bovenop, alleen gezondsheid blijft achter ondanks dat we zo ons best doen
Oh, nou dan mag ik niet klagen.
Hier wordt alleen maar WW3 uitgevochten
(nog ongeholpen kater kitten vs. poes van 11)
pi_57292027
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanavond heb ik k&k noodles uit beker gegeten, had geen zin meer om te koken omdat ik om zeven uur pas klaar was. En niet alleen w.b. eten verdien ik een schop, want het is pas uit, ben alweer aan het daten en dan krijg ik ook nog eens de kriebels vd aio Wat doe ik ineens?!!
lentekolder!!
pi_57292057
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:06 schreef motorbloempje het volgende:

Met jonge katten zit je vaak bij de dierenarts
Hier gaat het gelukkig al maanden weer gewoon goed
pi_57292119
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met jonge katten zit je vaak bij de dierenarts
Hier gaat het gelukkig al maanden weer gewoon goed
met mijn andere katten (ook kittens) heb ik nog nooit de dierenarts van binnen gezien, behalve voor de gebruikelijke inentingen enzo..

*zucht* moet eigenlijk leren voor een tentamen, en ga dat zo ook maar doen.. máár zit maar te bedenken wat ik in de tussentijd voor Sushi kan doen
Ja doei.
pi_57292249
Vandaag maar 1100 kcal binnen gekregen terwijl ik voor mijn doen veel heb gegeten
pi_57292653
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?
pi_57293252
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:14 schreef STING het volgende:

[..]

Oh, nou dan mag ik niet klagen.
Hier wordt alleen maar WW3 uitgevochten
(nog ongeholpen kater kitten vs. poes van 11)
Wij hebben hier thuis zelf 2 poezen .. en nu is mn zus thuis komen wonen het is uit met vriend. Kater en poes erbij. Huis stinkt naar sproeiselpis .. maar we kunnen niets vinden. Dus van die dinkies in het stopcontact om de lucht te verdragen ...
Heel vervelend en geen idee wat te doen :S
pi_57293423
quote:
Op maandag 10 maart 2008 21:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Ervan genieten!! Voelt ook wel fijn toch, ergens? Alsof je meer leeft dan anders?

Ja, je hebt gelijk denk ik. Ben mezelf niet, zo vrolijk de laatste tijd En w.b. die aio, dat is toch alleen om naar te kijken en lachen om z'n grapjes
pi_57294104
Dat klinkt idd erg vervelend zeg MoBlo, zoveel problemen met je katten, sterkte ermee!

Na 2 weken niet geweest te zijn, vanavond weer wezen zwemmen en het was echt lekker Eerst in het bubbelbad gezeten, toen een half uur BBB-training, toen thee gedronken, toen een half uur aquarobics, toen weer in het bubbelbad en tot slot nog 3 kwartier baantjes gezwommen Weer goed bezig geweest dus

Nou nog ff computeren en dan lekker slapen
pi_57294208
Ik heb vandaag een eetdag
NIet heel ongezonde dingen, maar wel véél.
Veel extra fruit gehad, 3 knackerbrot met 30+ kaas extra, en drinken extra. Terwijl ik wel gewoon gegeten heb?
En nog steeds trek
pi_57294352
Dat kind in je buik wil ook eten freecell Dus lijkt me niet zo gek dat je nou wat meer eet dan normaal?
pi_57294475
quote:
Op maandag 10 maart 2008 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Dat kind in je buik wil ook eten freecell Dus lijkt me niet zo gek dat je nou wat meer eet dan normaal?
Nee, mij ook niet, maar vandaag ben ik echt extreem hongerig. Het is echt een niet te negeren trek. Heel irritant.
Ik had het de eerste weken ook regelmatig.
pi_57294573
Ik eet op dit moment voor 2 (of 3) en ik ben heel zeker niet zwanger . Ongelooflijke honger, waar ik chagarijnig van word, maar waar eten niet tegen lijkt te werken. Net weer 4 boterhammen en 2 crackers gegeten, presentatie ging goed, maar extreme honger van gekregen. Laat ik maar hopen dat mijn lichaam het eten ook echt nodig heeft en niet als vet gaat opslaan .
  maandag 10 maart 2008 @ 23:08:08 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57295053
voor moblo.
Ik weet hoe machteloos je je kunt voelen als de gezondheid van je katje te wensen overlaat.
Nu ga ik pitten. Tschüss .
Niet meer actief op Fok!
pi_57299426
Goedemorgen iedereen
Ik woog vanmorgen alweer 71,5 en het duurt nog een paar dagen tot mijn officiele weegdag
pi_57299445
Ben ik de eerste vandaag? Moet straks iets van een half uur in de regen fietsen voor hoe het er nu uitziet... Bah Moblo veel succes voor je katjes, nooit leuk als ze ziek zijn. (gelukkig is de schildpad thuis nooit ziek maar die is weer minder leuk)
pi_57299449
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:26 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ben ik de eerste vandaag? Moet straks iets van een half uur in de regen fietsen voor hoe het er nu uitziet... Bah Moblo veel succes voor je katjes, nooit leuk als ze ziek zijn. (gelukkig is de schildpad thuis nooit ziek maar die is weer minder leuk)
Dus ik word echt genegeerd grapje
Succes met fietsen
  dinsdag 11 maart 2008 @ 07:47:04 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57299558
Goedemorgen .

Hoef niet naar statistiek vandaag , want ik moet naar het UWV. Maar het college is verplicht en nu gaat Mark een krabbeltje voor me zetten op de presentielijst. Hopelijk doet hij dat een beetje netjes . Voor de rest van de dag ga ik ook met statistiek bezig. Ik zal blij zijn als deze maand voorbij is, dan kan ik twee verplichtingen (statistiek + freelancewerk) van m'n lijstje strepen en me volledig storten op afstuderen.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 08:54:26 #60
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300121
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:21 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen iedereen
Ik woog vanmorgen alweer 71,5 en het duurt nog een paar dagen tot mijn officiele weegdag
Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57300134
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Tering je weegt nog zwaarder als mij met me 68 kilo en 1.82cm
ja en?
pi_57300144
78,6 daar gaat dus écht wat aan gebeuren

vanavond een salade als avondeten (italiaans, met tomaatjes) en vandaag rustig aan met eten en veel lopen op 't werk.. maar nu eerst met de kat naar de dierenarts.. ben benieuwd..

ben echt even heel chago kat, gewicht, rugpijn en de CPC die misschien niet doorgaat
Ja doei.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:00:59 #63
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300186
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 08:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja en?
Nee niks
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:02:12 #64
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300195
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds eten gebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
pi_57300198
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Nee niks
oke want ik ben er erg blij mee
pi_57300203
Goeiemorgen! Ik heb er weer zin in, uitzicht op een stevige stortbui + regen. Oh joy ...

@moblo, hopelijk komt het allemaal goed met je katjes
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 07:47 schreef Viking84 het volgende:
Maar het college is verplicht en nu gaat Mark een krabbeltje voor me zetten op de presentielijst. Hopelijk doet hij dat een beetje netjes .
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken? En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersport , maar dat zou zijn in wat nu de voorjaarsvakantie is. Uni heeft dan geen vakantie, dus ik wil weten of ik gewoon een weekje weg kan blijven ... je hebt geen leerplicht, dus een leerplichtambtenaar achter je broek krijgen lijkt me ook lastig?)
pi_57300209
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dames dames het probleem ligt bij het brood wat vele van jullie nog steeds eten gebruik dan crackers of bak ze zelf met speciale low carb mixes. Even lekker en gezond
ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jou
pi_57300224
als je zo doorgaat is het niet het brood, maar ben jij mijn probleem

álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.

Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo
Ja doei.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:08:56 #69
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300276
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

álles is volgens iemand wel fout. De een zegt: meer koolhydraten, de ander minder. De een zegt: brood! De ander zegt crackers! De een zegt Sonja, de ander zegt South Beach! Etc.etc.

Ik bepaal mijn eigen 'dieet', als ik het zo zou moeten noemen, en dat houdt in: alles kan, met mate. Als ik godsamme niet eens meer een verse bruine boterham met kaas kan eten weeg ik nog liever 100 kilo
Hihi
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:09:10 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57300277
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Chicolate het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als je niet aanwezig bent op een verplicht college? Mag je dan geen tentamen maken?
En als ik nou besloten heb om het tentamen te maken zonder een enkel college te volgen, omdat ik de stof zelfstandig ook wel kan leren? (ik wil volgend jaar weer op wintersport , maar dat zou zijn in wat nu de voorjaarsvakantie is. Uni heeft dan geen vakantie, dus ik wil weten of ik gewoon een weekje weg kan blijven ... je hebt geen leerplicht, dus een leerplichtambtenaar achter je broek krijgen lijkt me ook lastig?)
Officieel mag je geen tentamen maken, nee.
Maar... of er wel of niet een aanwezigheidsplicht is verschilt per vak (en bij de ene studie zijn ze vast strenger dan bij de andere) en niet alle docenten controleren even streng. In het eerste jaar werd wel veel gecontroleerd, maar ook toen waren er nog studenten die amper naar de colleges geweest waren en toch niet uitgesloten werden van het tentamen. Dus, mijn ervaring is dat het voornamelijk grootspraak is.
Verder kun je heus wel eens een dagje missen. Bij ons geldt minimaal 80 % aanwezigheidsplicht. In de praktijk komt het erop neer dat je officieel 2 á 3 colleges van dat vak mag missen.
Bij dit vak is het zo dat de docent wel móet controleren, want anders komt er niemand opdagen. Alles wat hij zegt staat namelijk ook in het boek en de powerpoints staan ook op Nestor, de interactieve leeromgeving. Vandaar ook dat het vak zo ongelooflijk boring is.

Maar ik ken genoeg studenten die rustig een weekje weggaan om op wintersport te gaan, hoor. Dat kan dus prima . Soms zit je wel met deadlines en dat is wat lastig, maar als je van tevoren een goede planning maakt en ook goede afspraken maakt met eventuele projectgroepjes, dan kan dat allemaal prima .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:09:47 #71
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300286
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik eet 4 boterhammen in de week dus wat is mijn probleem volgens jou
Van mij part 10 per dag, ik geef alleen maar een tip en was niet eens persoonlijk gericht
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:10:02 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57300291
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

.
Maar vanmiddag eet ik vezelrijke crackers met een plakje Maaslander .
Niet meer actief op Fok!
pi_57300301
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood af . (Ik eet 4 boterhammen op een dag, en ben daarmee afgevallen. Mijn probleem ligt bij snoep en chocolade, en geen maat houden. Niet bij mijn brood )

@moblo ... dat bedoelde ik dus
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:11:29 #74
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300312
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waarom zouden crackers beter zijn dan brood? In crackers zitten toch ook koolhydraten, en volgens het pak bevatten ze evenveel kcal. Brood is een stuk lekkerder, dus blijf van mn brood af . (Ik eet 4 boterhammen op een dag, en ben daarmee afgevallen. Mijn probleem ligt bij snoep en chocolade, en geen maat houden. Niet bij mijn brood )
In alles zit Koolhydraten schat maar wel een stuk minder als brood.
pi_57300343
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Maar vanmiddag eet ik vezelrijke crackers met een plakje Maaslander .

Ik een panini van Bakker Bart
pi_57300360
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

In alles zit Koolhydraten schat maar wel een stuk minder als brood.
Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...

En ik ben je schat niet . Bloedhekel aan mensen die lieve woorden gebruiken als ze je op je nummer willen zetten.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:23:21 #77
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300469
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Jij begon zelf over low-carb brood bakken, dus je gaf het idee dat je de koolhydraten in brood een probleem vond, die in het alternatief (crackers) net zo goed zitten ...

En ik ben je schat niet . Bloedhekel aan mensen die lieve woorden gebruiken als ze je op je nummer willen zetten.
Nou moet je eens goed luisteren doos, dat jij het verschil niet ziet tussen een stopwoordje of een bewuste uitspraak om jouw echo te verheerlijken dat ligt toch echt bij jou. Gelukkig snap je toch wel de kern van mijn post in,

in brood zit inderdaad meer koolhydraten en andere ongezonde stoffen, het is ook een feit dat koolhydraten niet bevordelijk is voor je lijn. Als je dat bij elkaar afweegt en op een zo gezonde manier wilt leven althans daar ga ik vanuit als je al tig weken/maanden in deze topics meeloopt dan ben je je daar ook bewust van neem ik aan. De intentie van me inhoudelijke stuk was niet om een probleem aan te kaarten, maar om advies te geven.

Doe wat je ermee wilt doen, maar ga mij niet lastig vallen met je wekelijkse humeurigheid
pi_57300495
Zullen we gewoon weer verder gaan zoals altijd en een bepaald persoon maar gewoon tegen zichzelf laten praten
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:28:18 #79
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57300560
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:24 schreef Miss_S het volgende:
Zullen we gewoon weer verder gaan zoals altijd en een bepaald persoon maar gewoon tegen zichzelf laten praten
Wie de bal kaatst kan hem ook mooi terug verwachten, en al helemaal met mijn persoonlijkheid.
pi_57300575
MoBlo succes bij de dierenarts
Katjes
pi_57300986
moest huilen toen we hem achterlieten

hij zat zo te trillen en te shaken en en

ze gaan hem straks nakijken of hij giardia heeft: http://www.dierenkliniekw(...)nfo/kat/giardia.html

ik hoop maar dat dat het is, want dan hebben we uitsluitsel en kan er wat aan gedaan worden...

liep te janken alsof 't beestje ingeslapen moest worden maar hij was zoooooooooooo zielig..

Ga zo maar naar college en daarna werken, en zou rond 12 uur even bellen hoe het er mee staat.. dus dat gaan we dan maar doen..

bedankt voor de succeswensen enzo
Ja doei.
pi_57301079
Goeiemorgen

Sinds ik gisteren uit het zwembad kwam knallende koppijn, geen idee hoe het komt, want heb nooit hoofdpijn

Vannacht vet kut geslapen, steeds eruit om een ibu te nemen, maar het is nog niet echt afgezakt :S

Net ontbeten met yoghurt, tussen de middag gewoon brood en vanavond de gado-gado die we eigenlijk zondag zouden eten maar opeten
pi_57301569
Goedemorgen

Hier niet afgevallen, maar ik merk wél dat mijn buik steeds strakker wordt En daar gáát het uiteindelijk om!

MoBlo, succes met de katten. Ik heb er zelf ook 2 en ben altijd helemaal over de rooie als er wat met ze is
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57301963
Sterkte met je katjes
  dinsdag 11 maart 2008 @ 10:57:52 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57302212
Idd, ik raak ook helemaal van slag van katjes die ziek zijn.
Taco had tot een jaar of 2 geleden veel last van een vlooienallergie die maar niet over ging. Wanhopig werd ik ervan, want ik zag hem zichzelf tot bloedens toe krabben en ik vond het zó zielig .
Laatst hinkte 'ie want toen was 'ie een beetje verkeerd terecht gekomen toen 'ie van bed sprong en toen liep ik ook de hele dag achter hem aan om te kijken of 'ie al minder hinkte .
Niet meer actief op Fok!
pi_57302650
Goedemorgen (t'is al bijna middag maar ok)

De weegschaal is erg lief, nog steeds 66

@ MoBlo: sterkte met je katten. Ik weet zelf hoe erg dat is, met je kat naar de dierenarts.

@ Chicolate: hoe ging je presentatie?
pi_57302915
Sterkte met je katten MoBlo, hoop dat je snel duidelijkheid hebt wat er aan de hand is.

Ik heb net mn Yes Welkomstcadeau gehad Een doos vol met leuke spulletjes als shampoo, conditioner, douchegel, demake-up doekjes, scrubzout, anti-klitspul, thee, kauwgum enzo Ben benieuwd wanneer ik het tijdschrift zelf krijg, denk vanaf volgende week, maar daar heb ik niks over gehoord. Bij de Flair zat geen leuk welkomstcadeau, dus daar maar gewoon voor de korting gegaan. Op de Viva heb ik al jaren een abo, en de Yes en Flair kocht ik zowat elke week los, dus toch maar een abo genomen, is wat goedkoper
pi_57303233
quote:
Op maandag 10 maart 2008 17:44 schreef Chicolate het volgende:
Als ik dat filmpje van hoepelen zie, wil ik het ook doen! Maar weet dat het er nooit van zal komen en de hoepel uiteindelijk alleen maar in de weg gaat liggen. Geen ruimte in huis en een groot gebrek aan elegantie. Heb nog nooit een hoepel in de lucht kunnen houden enzo ... maar mén, wat zou ik dat graag willen kunnen ...
Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.
Maar deze grotemensenhoepels zijn wel even andere koek dan van die kleine speelgoedwinkelhoepeltjes. Ik ken echt niemand die het na een uurtje proberen niet voor elkaar kreeg met deze hoopdance-hoepels.

Gewicht vandaag: 53.8 kilo

Eten vandaag: net gebrunched met een grote kom yoghurt met blauwe bessen, rozijnen en een schep AllBran-plus. Verder een handje cashewnoten gegeten.

Vanavond eten we een quiche met tomaat, spinazie en kip, een zelfgemaakt minipizzaatje met geitenkaas erbij en een bak groen ernaast met waterkers, veldsla en lente-ui. Een banaan als toetje.

Geen tussendoortjes, en twee uur hoepelen. Morgen weer werken, dus dan komt het er niet van

MoBlo, sterkte met je poezebeest!

[ Bericht 0% gewijzigd door minilotje op 11-03-2008 12:03:22 ]
pi_57306273
Net de stad in geweest dus ook weer veel gelopen en inderdaad een franse panini op bij Bakker Bart
pi_57306309
Ik ben net ook ff de stad in geweest, ff naar de kapper geweest, was weer hard nodig. Nou nog ff een half uurtje rustig zitten en dan naar Peter

Ik had ook trek toen ik in de stad rondliep, maar heb mezelf kunnen beheersen en zit nu maar gewoon een rijstwafel te eten
pi_57306584
De lekkere koekjes zijn op dus geen koekjes voor mij vandaag
Ik zag foto's van toen ik 15-en-eenhalf was (50-55 kg?)
piep jong heel mager. En daarna foto's van toen ik 16-bijna-17 was. (72kg).
Echt een bolle toet, bolle armpjes zag er uit als pff.. oud
Nu ben ik dan 20 en zie ik er eigenlijk jonger uit want figuur van een 16 jarige minder borst, rechte armen etc.
mn buik mis ik niet maar wel dat ik zo een gezellig rond en strak in m'n vel zat (Nu 63kg)
Het ziet er gewoon.. ja wat.. volopteuser uit.. wat ouder.. maar ja. je kan niet alles hebben
pi_57306640
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:53 schreef motorbloempje het volgende:
moest huilen toen we hem achterlieten
Ik dacht heel even dat ie echt dood moest ofzo ... heel veel sterkte ermee ... niet leuk als het niet goed met je diertjes gaat ...
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:22 schreef shinydiscoball het volgende:
@ Chicolate: hoe ging je presentatie?
Hij ging best goed . We hadden bijna niet voorbereid, gingen daar gewoon staan, mijn vriend (waarmee ik de presentatie hou) had net koorts enzo gekregen, is nog steeds ziek, maar het ging gewoon goed . Mensen moesten lachen om de manier waarop we dingen vertelden, elkaar gevoelsmatig aanvulden en de antwoorden die we op vragen gaven. Stiekem gespiekt op het beoordelingsformulier, we hebben het goed gedaan . Wanneer moet jij hem houden?

En nu heb ik geen zin meer in school. Al hele week strontchagarijnig (was te merken vanochtend ) en nu, op dit moment, moet ik me er maar weer eens toe zetten om wat te gaan doen . Vanavond trainen, heerlijk, verwacht dat mijn concentratie daarna wel vooruit gaat.
pi_57306724
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:49 schreef minilotje het volgende:

[..]

Je kunt het waarschijnlijk supermakkelijk leren. Serieus. Ik heb vroeger als kind ook nooit een hoepel omhoog kunnen houden, en ik ben sowieso een enorme kluns als het op bewegen aankomt.
Maar deze grotemensenhoepels zijn wel even andere koek dan van die kleine speelgoedwinkelhoepeltjes. Ik ken echt niemand die het na een uurtje proberen niet voor elkaar kreeg met deze hoopdance-hoepels.
Nu wil ik het nog veel erger! ... enige wat me nu nog weerhoudt is mijn bankrekening en hoe ik nou aan mn ouders/vrienden uit moet leggen hoe ik erop kom om te gaan hoepelen in de woonkamer ... waarom ik zoiets vrouwelijks doe . Hebben ze ook lime-kleurig tape?
pi_57306756
Dikke knuffel voor MoBlo en een Lieverd, ze is daar op de juiste plek, ik hoop dat de dierenarts iets kan doen en dat ze zo snel mogelijk weer vrolijk en enthousiast rondhuppelt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57308512
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben net ook ff de stad in geweest, ff naar de kapper geweest, was weer hard nodig. Nou nog ff een half uurtje rustig zitten en dan naar Peter

Ik had ook trek toen ik in de stad rondliep, maar heb mezelf kunnen beheersen en zit nu maar gewoon een rijstwafel te eten
Ik vond niet dat ik me hoefde te beheersen gisteren was zo kcalarm en vandaag was het gewoon mijn lunch
pi_57308685
Sushi is weer terug --> Gevonden! Twee lieve kittens...

en verder heb ik mijn Fok! Shirt gehad Dus ik heb nu ook zo'n collecters-item (poedelprijs van de CUL-Kerstwedstrijd)

en heb ik een onganse pijn in mijn rug beter is het morgen minder en zaterdag OVER, want dan moet de CPC natuurlijk gelopen worden. Gelukkig wil mijn moeder ons bij de na-inschrijving inschrijven, zodat we niet hoeven te haasten ik ga 't gewoon écht doen, ik ga 5km hardlopen

Ben zo blij dat Sushi weer thuis is Cato zit 'm te pesten, maar Sushi reageert gewoon niet, leuk om te zien
Ja doei.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:51:16 #97
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57308772
dikke knuf voor MoBlo en JoJo

niet tijd om alles te lezen, want moet zo alweer de deur uit...
volleybaltoernooi van het werk
leuk hoor, alleen wel druk druk druk
pi_57308863
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
dikke knuf voor MoBlo en JoJo

niet tijd om alles te lezen, want moet zo alweer de deur uit...
volleybaltoernooi van het werk
leuk hoor, alleen wel druk druk druk
JoJo?
Zit je niet in het verkeerde topic
  dinsdag 11 maart 2008 @ 16:58:16 #99
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57308906
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:

[..]

JoJo?
Zit je niet in het verkeerde topic
haha dat zou best kunnen thanx, zal de knuf voor JoJo even in het andere topic zetten
pi_57309086
Wat fijn dat ie weer terug is (meteen even in F&F gelezen hoe het nu met em gaat)

Ik zit even met een probleem. Zondag moet ik voor een groep van ongeveer 15 tot 20 jongeren koken (club). We hebben een budget: totale maaltijd mag 12.50 kosten. Het is de avondmaaltijd. En ik heb echt geen inspiratie meer. Ben de spagetti uit pot, nasi, soep, pannenkoeken en brood met knakworst eerlijk gezegd ook wel een beetje zat . Hebben jullie een lekker (en snel te maken, moeten het of daar maken, of thuis vantevoren en daar opwarmen) recept?

Ik zat zelf te denken aan tortilla's, maar weet niet wat we er dan in moeten doen, en of dat niet te duur uitkomt. Pffff moeilijk budget hoor, als je iets gezonds voor een grote groep wil maken zonder de hele dag in de keuken te staan ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')