Laat haar lekkerquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.
Dat is natuurlijk gewoon stijfvreten he.
Met 2 broodjes kun je ook prima af, desnoods 3.
Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?![]()
Dat heb ik nou ook. Ik winkel eigenlijk ook altijd gewoon hier in Deventer, hier zit toch wel alle grote kledingwinkels, die je in elke stad wel hebtquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:53 schreef Jeipod het volgende:
PF, ik woon in Den Helder.
Hier winkel ik ook ... of in Leeuwarden en soms in Schagen of Alkmaar. Vind op zich wel leuk om door het hele land te gaan, weer even iets anders, maar eindig toch vaak bij dezelfde winkels. Dus kank net zo goed lekker dichtbij
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerkingquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:
[..]
Laat haar lekker, vandaag mag ze zichzelf wel even verwennen.
Sorry dat ik dat in jouw plaats dan eigenlijk wel heb gedaan. Jouw plan was verstandigerquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik winkel wel vaak in verschillende plaatsen, meestal gewoon in Hoogeveen of Emmen, maar ook met regelmaat in Groningen of Zwolle en afgelopen zaterdag zijn we naar Enschede geweest, was ook wel erg leuk
I love shoppenheb een kledingtic denk ik.....
Ben jij aan het afvallen? Heb jij net een rotonderzoek gehad? Heb jij net een dag bijna niks mogen eten en laxeermiddelen moeten nemen? Nee he? Ik begrijp dat het vermoeiend is om je in te lezen, maar zeg dan gewoon niks.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.
Dat is natuurlijk gewoon stijfvreten he.
Met 2 broodjes kun je ook prima af, desnoods 3.
Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?![]()
Okequote:Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hmm.. Nee vond Hoorn niet super... Wel mooi met al dat water maar beetje te standaard winkels en niet echt speciaal(Maar familie woont er dus kom er wel vaak
)
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te gevenquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen is) Ik heb ook een kledingtic, het is dat het kutweer is, anders dan was ik vanmiddag wel de stad in geweest om ff lekker te shoppen.
Ik weet nog niet of het leuk is, ben er dus nog nooit geweest. Maar Peter heeft er ook ingeschreven gestaan op school (studeren kwam het weinig vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
Nouja, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, maar met zo een instelling kom je er niet.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
Ik ga ooit nog een keer naar Ensk want daar woont een fok-internet-vriendje (quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
Van light cola word je ook dikquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nog meer cola = nog waziger
maar geen kcal eh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |