abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57198846

Het vorige deel: nummer 134

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de Lente in" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_57198863
fipo

tevens theeveepee

fijne avond allemaal ik vertrek per tweewieler naar Nijmegen
Ja doei.
pi_57198864
En daar zijn we weer, op verzoek van Mademoiselle Moi!
pi_57198877
Thanks
pi_57198918
PF, ik woon in Den Helder.
Hier winkel ik ook ... of in Leeuwarden en soms in Schagen of Alkmaar. Vind op zich wel leuk om door het hele land te gaan, weer even iets anders, maar eindig toch vaak bij dezelfde winkels. Dus kank net zo goed lekker dichtbij
  donderdag 6 maart 2008 @ 15:53:56 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57198938
Hoooooooooooooooooooooooooooooooi .
Niet meer actief op Fok!
pi_57198950
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.
Dat is natuurlijk gewoon stijfvreten he.

Met 2 broodjes kun je ook prima af, desnoods 3.
Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?
pi_57198967
Weer nieuw topic! Wat snel alweer toch

* veiligheidsspeldje heeft het tentamen over (bijna) alles gehaald!
nog eventjes en dan is het alweer bijna zover. ben zowat een beetje zenuwachtig, al heb ik daar eigenlijk geen reden voor.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57198983
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:
Ik las zojuist in een vorig topic dat iemand zich even lekker verwend had met 4 kaiserbroodjes.

Je gaat toch niet in een topic wat over afvallen gaat vertellen dat je 4 broodjes je nek in schuift ofwel dan!?
Laat haar lekker , vandaag mag ze zichzelf wel even verwennen.
pi_57199059
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:53 schreef Jeipod het volgende:
PF, ik woon in Den Helder.
Hier winkel ik ook ... of in Leeuwarden en soms in Schagen of Alkmaar. Vind op zich wel leuk om door het hele land te gaan, weer even iets anders, maar eindig toch vaak bij dezelfde winkels. Dus kank net zo goed lekker dichtbij
Dat heb ik nou ook. Ik winkel eigenlijk ook altijd gewoon hier in Deventer, hier zit toch wel alle grote kledingwinkels, die je in elke stad wel hebt Al is een dagje ergens anders winkelen ook wel eens leuk natuurlijk, heb ook wel eens gewinkeld in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam, maar dan kom ik ook nog bij dezelfde winkels uit en dan moet je de hele tijd overal mee slepen. Terwijl ik hier dichtbij huis zit en tussendoor spullen thuis kan neerleggen ( handig, midden in het centrum wonen )
pi_57199076
Mja ...

Ow heb net mn resultaat aangepast .. en ben vooral trots op mezelf dat er al 6cm buikomvang weg is ... Mijn buik is nl. het grootste probleem.
pi_57199104
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:55 schreef Mademoiselle.Moi het volgende:

[..]

Laat haar lekker , vandaag mag ze zichzelf wel even verwennen.
Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
  donderdag 6 maart 2008 @ 16:02:04 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57199143
ik winkel wel vaak in verschillende plaatsen, meestal gewoon in Hoogeveen of Emmen, maar ook met regelmaat in Groningen of Zwolle en afgelopen zaterdag zijn we naar Enschede geweest, was ook wel erg leuk

I love shoppen heb een kledingtic denk ik.....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57199208
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Precies, en gisteren heb ik amper wat gegeten omdat ik moest laxeren, vanochtend dat rotonderzoek gehad, dus dan moet 1 keer een dagje wat minder goed eten echt wel mogen hoor. Denk dat jij in mijn situatie precies hetzelfde had gedaan. En verder maak ik er geen woorden aan vuil, wilde eigenlijk niet reageren, want voelde me behoorlijk beledigd dat zo iemand die mijn situatie niet kent en niet weet wat ik meemaak ff komt binnenvallen met zo'n opmerking
Sorry dat ik dat in jouw plaats dan eigenlijk wel heb gedaan. Jouw plan was verstandiger .
pi_57199227
Hmm.. Nee vond Hoorn niet super... Wel mooi met al dat water maar beetje te standaard winkels en niet echt speciaal (Maar familie woont er dus kom er wel vaak )
pi_57199261
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik winkel wel vaak in verschillende plaatsen, meestal gewoon in Hoogeveen of Emmen, maar ook met regelmaat in Groningen of Zwolle en afgelopen zaterdag zijn we naar Enschede geweest, was ook wel erg leuk

I love shoppen heb een kledingtic denk ik.....
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen is ) Ik heb ook een kledingtic, het is dat het kutweer is, anders dan was ik vanmiddag wel de stad in geweest om ff lekker te shoppen.
pi_57199264
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:54 schreef NED het volgende:

Ben jij aan het afvallen? Heb jij net een rotonderzoek gehad? Heb jij net een dag bijna niks mogen eten en laxeermiddelen moeten nemen? Nee he? Ik begrijp dat het vermoeiend is om je in te lezen, maar zeg dan gewoon niks.
Als het een ander was geweest, in een andere situatie, dan had iemand anders in dit topic (die de situatie wel kent) er vast iets van gezegd. Dat dat in dit geval niet gebeurde, zegt al dat die 4 broodjes geoorloofd waren.
Bah, buitenstaanders die zomaar gaan lopen blèren
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57199292
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Hmm.. Nee vond Hoorn niet super... Wel mooi met al dat water maar beetje te standaard winkels en niet echt speciaal (Maar familie woont er dus kom er wel vaak )
Oke . Ik heb er namelijk ook familie wonen (waar ik maar zelden naar toe ga, maargoed), dus ik dacht, als het daar een beetje leuk shoppen is dan doe ik dat de volgende keer ook even .
pi_57199310
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:07 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben echt nog nooit in Enschede geweest, terwijl ik er vlakbij woon ( en Peter al helemaal) Maar van de zomer willen we toch wel een keer erheen gaat, terrasje pakken en ook ff winkelen dan als dat daar goed te doen is ) Ik heb ook een kledingtic, het is dat het kutweer is, anders dan was ik vanmiddag wel de stad in geweest om ff lekker te shoppen.
Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57199353
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Enschede, is dat leuk dan? Ik heb er slechte herinneringen aan, omdat ik er (officieel) een paar maanden heb gestudeerd en ik dat vreselijk vond..Maar misschien moet ik een keer terug, om die stad nog eens een kans te geven
Ik weet nog niet of het leuk is, ben er dus nog nooit geweest. Maar Peter heeft er ook ingeschreven gestaan op school (studeren kwam het weinig van ) en die zegt dat het wel een leuke stad is, dus ben benieuwd
pi_57199425
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:00 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nouja, het maakt mij verder allemaal niet uit hoor, maar met zo een instelling kom je er niet.
Het ging gister ff kut, dus vandaag mag ik even zondigen.
Voor je het weet grijp je alles aan om je vol te vreten

Anyway, ik heb al genoeg gezien hoe het gaat in deze reeks, ik blijf wel weg.

Veel suc6 met afvallen en dergelijke
pi_57199447
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:10 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ik ga ooit nog een keer naar Ensk want daar woont een fok-internet-vriendje ( )
nog meer cola = nog waziger
maar geen kcal eh
pi_57199510
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nog meer cola = nog waziger
maar geen kcal eh
Van light cola word je ook dik
pi_57199543
Cola light bevat wel wàt kcal, maar dat is wel erg weinig. Je zou ook eens spa rood (oid) kunnen proberen, lijkt me toch wat minder ongezond (doordat het niet zoet gemaakt is). Dat drink ik best veel de laatste tijd, zo'n beetje i.p.v. cola light.

Ohja bij de lunch had ik 2 boterhammen: 1 met kaas 1 met jam en een kop pindasoep. Omdat die soep zo lekker rook, en het was ook lekker. Over de hele linie van vandaag heb ik nog genoeg mogelijkheden om er een gezonde dag van te maken, wel afhankelijk van wat er straks gegeten gaat worden.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57199573
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 16:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Van light cola word je ook dik
ik krijg er wel suikertrek van ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')