Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gekquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!![]()
![]()
Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van. Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)
Iemand een ideetje?
Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!![]()
![]()
Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van. Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)
Iemand een ideetje?
Ik hoef geen randjes en kant, hou juist van eenvoudigquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gek![]()
Bij de hema hebben ze er een hoop. Maar het zijn vaak simpele dingen, effen, in een glansstofje ofzo. Niet met leuke randjes en kant meestal.
Van die bh's die gemaakt zijn van gladde dunne stof. Dus zonder opvulling of voorgevuld. Bh's zonder beugels hebben dat vaak. Je ziet ze niet onder shirts omdat het maar een dun laagje stof op je huid is. Die wil ik, maar dan mét de beugelsquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik snap niet zo goed wat je bedoelt met die BH;s Chico? wil je wel graag helpenmaar snapnie?
Dankje (ook voor Alcarin, vergeten te typen)quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.
Welke maten hebben ze die? Zat net op de Esprit site te kijken, en ze hebben bij geen enkel model (uberhaupt geen enkel model, voorgevormd of niet) mijn maatquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Jeipod het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt qua BH's.
Voorheen had ik altijd voorgevormd ... magoed, daar moet je toch prfecte pasvorm voor hebben, want vaak sluiten ze niet aan. Nu hou ik niet van gewone dunne stofjes, want die dingen kank 2x aan en dan is de rek er weer uit en voor je het weet heb je straks tieten op je knieën. Nee bedankt dus. Magoed, nu heb ik al 2 Bh's gekocht bij de Hunkemoller en het is neit voorgevormd en geen dun stofje. Lijkt wel badpakkenspul (Nee het is geen bikini) Heel prettig al zeg ik zelf
Dat moet je dan niet in de TT zetten, dat heb ik een x gedaan en toen kwamen er allemaal vunzige pubers op af. (was wel een beetje mijn eigen schuld want ik had er bijgezet: met fotoquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik maak van het Slank topic een Bh topic
Jij had 70E niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Iemand een ideetje?
Ik als lingerieliefhebber ben gek op setjesquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef minilotje het volgende:
Ik heb wel wat voorgevormde behaatjes, en die draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ergens ga zijn waar het koud is, ter voorkoming van door-kleding-heenprikkende onderdelen.![]()
Verder hou ik vooral van balconet-bh's. Ik heb niet bepaald grote borsten, en ik heb er een hekel aan als cups er helemaal overheen zitten. Balconet-bh's zijn 'laag' uitgesneden, zeg maar.
Doen jullie trouwens aan setjes? Ik helemaal niet. Ik heb een sterke voorkeur voor jolige stippenonderbroeken van de HEMA, vandaar.
Hehe, ik heb het hoofd, noch het postuur voor sexy. Ik kom aardig weg met kleding die gelinkt is aan sprookjes, theater, en Tika van Tita Tovenaar, maar alles dat ook maar een beetje naar sexy neigt ziet er bij mij uit alsof ik ófwel in een Oostblokland loop te prostitueren ófwel alsof ik een kleuter op rooftocht in moeders kledingkast ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:
@minilotje: leuke schoenen! SprookjesachtigIkzelf hou meer van de sexy opvallende schoenen zoals dit:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jij had 70E niet?
Zo ja: dan zou ik toch Freya's aanraden, zit erg goed, en niet alles is doorschijnend...
Freya Madison:
[ afbeelding ]
Arm kind toch! Balen dat je nu pas te horen krijgt dat er iets schort aan je opdracht zeg.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben depri.
Alles zit even tegen. Krijg net mail van de eindredacteur dat ik de opdracht waar ik vanmiddag de hele middag mee bezig ben geweest niet goed heb aangepakt, terwijl ik van tevoren had gezegd hoe ik het zou doen en toen niets van haar gehoord heb. Net alsof ik het niet al druk genoeg heb deze week.
Dan zit ik nog over dat onderzoekscollege in (again). Ik hoop maar dat de prof mijn aangepaste voorstel goed vind, want anders ga ik helemaal janken van frustratie.
En dan moet ik nu ook nog een opdracht voor statistiek maken waar ik ook al niets van snap.
Ik had ook gewoon moeten stoppen bij mijn bachelor. De master is één grote ramp en ik moet het ook nog uit eigen zak betalen. Dat lijkt iedereen niet zoveel uit te maken, want men doet rustig aan, terwijl ik gewoon wil opschieten met afstuderen. Bleh. Maar nu ben ik zo ver gekomen dat ik het ook zal afmaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |