abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57154605

Het vorige deel: Slank de lente in deel 133 slanke zondag

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57154630
FiPo
pi_57154658
SePo?
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_57154687
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!

Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van . Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)

Iemand een ideetje?
pi_57154699
Mijn TVP geheel en al ontopic:

Ontbijt: Optimelvla met fruit 'n fibre. (geen aanrader, ik miste de yoghurt die ik er normaal gesproken ook door doe, die was op)

Lunch: kipsalade van gisteren

Tussendoor: 1 wodka

Ik moet dus nu echt boodschappen gaan doen anders gaat mijn diner bestaan uit olijven, atjar tjampoer, tomatenketchup en zilveruien. (inhoud van koelkast)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:50:09 #6
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154721
jeetje in 2 dagen een heel topic vol: doen we toch weer prima

nog even hier omdat ik er trots op ben
:
ik heb ook een echte schoenentic en zaterdag net weer een nieuw paar gekocht waar ik erg blij mee ben.
zo blij dat ik hetzelfde paar ook in zwart/grijs heb besteld

heeel blij mee.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_57154742
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:48 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb toch nooit het probleem bijna de laatste poster te zijn, dit is pas de tweede keer sinds een jaar ofzo dat ik een topic mag openen. Wist niet eens waar de "nieuw topic" knop zat!

Maar ik wilde wat vragen ... aangezien de meeste hier behoorlijk wat lingerie hebben, en ik totaal welgeteld 4 bh's denk ik dat jullie dr iets meer van weten. Ik ben op zoek naar een bh zonder opvulling, met een 'dunne' stof. Waar je niet zo in zweet en aanrakingen van buiten doorheen voelt. Heb er nu 1 van en mijn vriend is er helemaal fan van . Aangezien ik toch een nieuwe wil kopen ... (en dan niet die van 50 euro van Freya, hoewel die ook erg mooi is, maar doorschijnend en dat is wel wat minder leuk)

Iemand een ideetje?
Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gek
Bij de hema hebben ze er een hoop. Maar het zijn vaak simpele dingen, effen, in een glansstofje ofzo. Niet met leuke randjes en kant meestal.
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:51:57 #8
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154760
en ik snap niet zo goed wat je bedoelt met die BH;s Chico? wil je wel graag helpen maar snapnie?
pi_57154766
quote:

Iemand een ideetje?
Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.
pi_57154795
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Haha herkenbaar, ik heb altijd van die voorgevormde dingen, en als ik dan een keer een bh van dunne stof aan heb, wordt mijn vriend gek
Bij de hema hebben ze er een hoop. Maar het zijn vaak simpele dingen, effen, in een glansstofje ofzo. Niet met leuke randjes en kant meestal.
Ik hoef geen randjes en kant, hou juist van eenvoudig . Hema had ik nog niet aan gedacht eigenlijk, en de onze heeft wel een paskamer ... maar volgens mij hebben ze mijn cupmaat daar vaak niet , ga er wel kijken in ieder geval ...

En mijn vriend vindt het helemaal geweldig ... even plagerig met je arm erlangs gaan terwijl je ergens zit ... vindt ie leuk. Ik soms wat minder, maar dan doe ik wel zo'n voorgevuld ding aan .
  dinsdag 4 maart 2008 @ 18:54:53 #11
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57154827
ow ja en esprit heeft ook mooie gladde BH's ... kijk maar eens op de site www.esprit.nl en ze hebben er ook vaak een slipje, een string en een shortje bij
pi_57154846
tvp
pi_57154880
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ik snap niet zo goed wat je bedoelt met die BH;s Chico? wil je wel graag helpen maar snapnie?
Van die bh's die gemaakt zijn van gladde dunne stof. Dus zonder opvulling of voorgevuld. Bh's zonder beugels hebben dat vaak. Je ziet ze niet onder shirts omdat het maar een dun laagje stof op je huid is. Die wil ik, maar dan mét de beugels
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 18:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt er een van DIM en die is van dunne stof met een mooi gegolfd randje maar glad, dus fijn onder strakke shirtjes. Zit wel een beugel in, maar geen vulling. Heb hem in Frankrijk gekocht voor een euro of 25. Zag hem hier ook bij de Bijenkorf hangen, maar heb niet naar de prijs gekeken.
Dankje (ook voor Alcarin, vergeten te typen) . Ik wíst dat ik het hier kon vragen, meteen allemaal nuttig advies.
pi_57154981
Ik heb iets nieuws ontdekt qua BH's.
Voorheen had ik altijd voorgevormd ... magoed, daar moet je toch prfecte pasvorm voor hebben, want vaak sluiten ze niet aan. Nu hou ik niet van gewone dunne stofjes, want die dingen kank 2x aan en dan is de rek er weer uit en voor je het weet heb je straks tieten op je knieën. Nee bedankt dus. Magoed, nu heb ik al 2 Bh's gekocht bij de Hunkemoller en het is neit voorgevormd en geen dun stofje. Lijkt wel badpakkenspul (Nee het is geen bikini ) Heel prettig al zeg ik zelf
pi_57155097
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:00 schreef Jeipod het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt qua BH's.
Voorheen had ik altijd voorgevormd ... magoed, daar moet je toch prfecte pasvorm voor hebben, want vaak sluiten ze niet aan. Nu hou ik niet van gewone dunne stofjes, want die dingen kank 2x aan en dan is de rek er weer uit en voor je het weet heb je straks tieten op je knieën. Nee bedankt dus. Magoed, nu heb ik al 2 Bh's gekocht bij de Hunkemoller en het is neit voorgevormd en geen dun stofje. Lijkt wel badpakkenspul (Nee het is geen bikini ) Heel prettig al zeg ik zelf
Welke maten hebben ze die? Zat net op de Esprit site te kijken, en ze hebben bij geen enkel model (uberhaupt geen enkel model, voorgevormd of niet) mijn maat . Hunkemoller heb ik wel vaker gekeken, maar de laatste tijd hadden ze geen ongevulde bh's eigenlijk?
pi_57155112
Ik maak van het Slank topic een Bh topic
pi_57155212
Ik heb wel wat voorgevormde behaatjes, en die draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ergens ga zijn waar het koud is, ter voorkoming van door-kleding-heenprikkende onderdelen.
Verder hou ik vooral van balconet-bh's. Ik heb niet bepaald grote borsten, en ik heb er een hekel aan als cups er helemaal overheen zitten. Balconet-bh's zijn 'laag' uitgesneden, zeg maar.

Doen jullie trouwens aan setjes? Ik helemaal niet. Ik heb een sterke voorkeur voor jolige stippenonderbroeken van de HEMA, vandaar.
pi_57155277
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik maak van het Slank topic een Bh topic
Dat moet je dan niet in de TT zetten, dat heb ik een x gedaan en toen kwamen er allemaal vunzige pubers op af. (was wel een beetje mijn eigen schuld want ik had er bijgezet: met foto (die 2 laatste smiley's; dat zijn m'n lievelings smiley's )
pi_57155352
quote:

Iemand een ideetje?
Jij had 70E niet?

Zo ja: dan zou ik toch Freya's aanraden, zit erg goed, en niet alles is doorschijnend...

Freya Madison:

Freya Margo:

Freya Myrtle:

Fantasie heeft ook niet-voorgevormde bh's, ongeveer in dezelfde prijsklasse

In een hogere prijsklasse (min E60,- per bh)

PrimaDonna heeft ook een hoop leuks, ook niet-voorgevormd:

Marie Jo heeft ook vaak leuke dingen.

Simone Perele en Aubade hebben ook veel leuks. Deze zijn ook te koop bij de Bijenkorf, evenals PrimaDonna. Alhoewel ik denk dat de betere lingeriezaak een grotere collectie heeft

Simone Perele:

Aubade:

Tja, echt goedkope bh's in die maat ken ik niet... en ik denk dat een goede bh gewoon erg belangrijk is!

@minilotje: leuke schoenen! Sprookjesachtig Ikzelf hou meer van de sexy opvallende schoenen zoals dit:
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 19:17:44 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57155452
Bleh, ik ben depri .
Alles zit even tegen. Krijg net mail van de eindredacteur dat ik de opdracht waar ik vanmiddag de hele middag mee bezig ben geweest niet goed heb aangepakt, terwijl ik van tevoren had gezegd hoe ik het zou doen en toen niets van haar gehoord heb. Net alsof ik het niet al druk genoeg heb deze week.
Dan zit ik nog over dat onderzoekscollege in (again). Ik hoop maar dat de prof mijn aangepaste voorstel goed vind, want anders ga ik helemaal janken van frustratie.
En dan moet ik nu ook nog een opdracht voor statistiek maken waar ik ook al niets van snap .

Ik had ook gewoon moeten stoppen bij mijn bachelor. De master is één grote ramp en ik moet het ook nog uit eigen zak betalen. Dat lijkt iedereen niet zoveel uit te maken, want men doet rustig aan, terwijl ik gewoon wil opschieten met afstuderen. Bleh. Maar nu ben ik zo ver gekomen dat ik het ook zal afmaken!
Niet meer actief op Fok!
pi_57155460
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:09 schreef minilotje het volgende:
Ik heb wel wat voorgevormde behaatjes, en die draag ik eigenlijk alleen als ik weet dat ik ergens ga zijn waar het koud is, ter voorkoming van door-kleding-heenprikkende onderdelen.
Verder hou ik vooral van balconet-bh's. Ik heb niet bepaald grote borsten, en ik heb er een hekel aan als cups er helemaal overheen zitten. Balconet-bh's zijn 'laag' uitgesneden, zeg maar.

Doen jullie trouwens aan setjes? Ik helemaal niet. Ik heb een sterke voorkeur voor jolige stippenonderbroeken van de HEMA, vandaar.
Ik als lingerieliefhebber ben gek op setjes Draag ze dan ook vaak, maar niet altijd (ligt ook aan de bovenkleding). Pronkstuk van de collectie is toch wel een bustier

Alleen balconnettes... die maken ze niet in mijn maat Heel jammer, want ik vind ze erg mooi en sexy
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_57155503
Ik weet, bewust niet in de TT gezet ... want ik wist al wel dat ik het wilde vragen ..

En ik doe absoluut niet aan setjes Ik heb een voorkeur voor eenvoudige maf gekleurde hipsters/boxers van de Hunkemoller (4 voor 10 Euro enzo) met zwarte saaie bh's. Alles gaat zo vaak in de was (elke dag, als ik train soms wel 2 dingen per dag) dat setjes compleet terugvinden een serieus moeilijk werkje zou gaan worden . (ik ook van en hou. Gebruik ze steeds meer)
pi_57155570
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:

@minilotje: leuke schoenen! Sprookjesachtig Ikzelf hou meer van de sexy opvallende schoenen zoals dit:
[ afbeelding ]
Hehe, ik heb het hoofd, noch het postuur voor sexy. Ik kom aardig weg met kleding die gelinkt is aan sprookjes, theater, en Tika van Tita Tovenaar, maar alles dat ook maar een beetje naar sexy neigt ziet er bij mij uit alsof ik ófwel in een Oostblokland loop te prostitueren ófwel alsof ik een kleuter op rooftocht in moeders kledingkast ben.
Het is voor mij niet weggelegd.
pi_57155602
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:14 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Jij had 70E niet?

Zo ja: dan zou ik toch Freya's aanraden, zit erg goed, en niet alles is doorschijnend...

Freya Madison:
[ afbeelding ]
Klopt . En die bovenste vind ik stiekem ook wel erg mooi ... dat gaat een keer een kadootje voor mezelf/vriend worden, maar ik moet nog bedenken wanneer ik daar genoeg geld voor vrijgemaakt kan hebben ... die andere merken ga ik ook naar op zoek!
pi_57155616
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 19:17 schreef Viking84 het volgende:
Bleh, ik ben depri .
Alles zit even tegen. Krijg net mail van de eindredacteur dat ik de opdracht waar ik vanmiddag de hele middag mee bezig ben geweest niet goed heb aangepakt, terwijl ik van tevoren had gezegd hoe ik het zou doen en toen niets van haar gehoord heb. Net alsof ik het niet al druk genoeg heb deze week.
Dan zit ik nog over dat onderzoekscollege in (again). Ik hoop maar dat de prof mijn aangepaste voorstel goed vind, want anders ga ik helemaal janken van frustratie.
En dan moet ik nu ook nog een opdracht voor statistiek maken waar ik ook al niets van snap .

Ik had ook gewoon moeten stoppen bij mijn bachelor. De master is één grote ramp en ik moet het ook nog uit eigen zak betalen. Dat lijkt iedereen niet zoveel uit te maken, want men doet rustig aan, terwijl ik gewoon wil opschieten met afstuderen. Bleh. Maar nu ben ik zo ver gekomen dat ik het ook zal afmaken!
Arm kind toch! Balen dat je nu pas te horen krijgt dat er iets schort aan je opdracht zeg.
Nou ja, doorbijten, doorbijten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')