Hallo allemaal
Samenvatting van verhaal hieronder: wintersport was leuk, ik ben niet aangekomen en heb hele mooie blauwe knieën
Wintersport was helemaal geweldig. Kleine (ahum) samenvatting van de eerste week: 7 uur op, spullen aantrekken, ontbijten met 2 plakken bruinig brood (ze hadden ook bolletjes, maar bruin vond ik prettiger), de piste op ... van 10 tot 12 non-stop boarden (w00t, ik mocht in de gevorderden groep, en ik kon het nog ook. Alleen was ik wel de langzaamste, maar mét een hele goede techniek) ... lunch was meestal vlees met rijst/aardappel/knodel (wat een smerig spul, knodel) ofzo, maar ik nam het vlees en plofte het op een broodje. Lunch

. Dan weer 2 of meer uur boarden en doodmoe terug naar het hotel. Douchen, wat kletsen/uitrusten (doodmoe in slaap vallen) en daarna avondeten. Meestal zelfde soort als lunch. Had vaak al geen honger meer, dus niet echt veel gegeten. 's Avonds film kijken ofzo. Was heel erg gezellig met allemaal vrienden van school, en mn eigen vriendje natuurlijk

. Ook vaak op de jongenskamer hangen (ja gescheiden slapen, werden angstvallig uit elkaar gehouden, omdat een jongen op de eerste avond een vreemd meisje het hotel in had genomen en met haar was gaan kloten ... kwamen ze de volgende ochtend aan. Vanaf dat moment werden juist de stelletjes in de gaten gehouden). Maar zo ongelooflijk leuk

En daarna nog een halve week met vriend en ouders. Toen was de sneeuw helaas beroerd, allemaal pap/slush waarin je nauwelijks kan boarden. En heel hobbelig: geen bochtjes maken, maar over de hobbels stuiteren. Spierpijn in mn kont daarvan! Maar zo heerlijk, had een kamer samen met mn vriend (waarvan de deur niet dicht kon, ding klemde

) ... naast elkaar in slaap vallen

... 's avonds samen douchen of in bad ... hem een kopstoot verkopen omdat zijn hoofd opeens op mijn kussen ligt ... gillend wakker worden omdat je gedroomd hebt, geknuffeld worden en dat de volgende ochtend horen zonder je iets te herinneren

...
Nouja, ik wil dus gewoon echt heel graag weer terug

. Ben trouwens níet aangekomen (tja, weegschaal zegt 0,5 kg. Dat was voor ik naar de wc kon, en was al paar dagen niet meer geweest, ik kan het niet op gezamelijke toiletten) en mn buik is nog normaal. Alleen vandaag wel meteen slecht gegeten, heb de hagelslag gemist. En er was nog een zak snoep over ... nu is die zak bijna leeg.
Nu ben ik moe, zit ik nog steeds in mn pyama en ongewassen kop voor de computer en heb ik echt geen zin om normaal wakker te worden. Spierpijn in mn kont, dikke enkels (door de snowboardschoenen) en blauwe knieën. Zal zo even een foto uploaden, ze zijn echt zo mooi blauw

. Was er hard op gevallen, op een ijzig stuk ... de 5 dagen daarna aan het eind van de dag er elke dag weer op gevallen. Nu is het geel/groen/blauw/rood/paars met gekke streepjes en vlekjes. Geen idee hoe die streepjes er komen, die waren er gister nog niet (die witte streep in het midden is een litteken, ooit gevallen in de badkamer, op de drempel) ... in het echt zijn ze mooier trouwens

.
![]()
En alles bijgelezen, ga maar op 1 ding reageren: gefeliciteerd Freecell!
Op
maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)