Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef conleche het volgende:
Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de onsjes vliegen eraf. Helaas zit ik nu op m'n Belgische weegschaal en die weegt meer dan de Amsterdamse, dus helemaal precies weet ik het niet, maar op deze weeg ik nu nog minder dan aan het begin van de week op die andereDonderdag kan ik pas weer updaten, hopen dat het zich doorzet!
Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
dank Schatje!![]()
ben net pas uit bed
Maar! Mijn nieuwe hippe telefoon is er
!!!!!!!
[ afbeelding ]
woog nog steeds 78,3, dús, nog niets opgeschoten, maar dat komt door de pizza en de wrapsdeze week maar zorgen dat ik niet bij iemand anders eet, en alleen maar zelf kook..
maar het belangrijkste; ben niet aangekomen!!!! En dat is ook zó veel waard.. zit nog steeds onder de 80!
Ik ga nu even met mijn telefoon spelen!
En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuurquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Kwam er vandaag achter dat ik al 9 maanden stabiel ben, aan de ene kant wel iets om trots op te zijn omdat dat veel mensen ook niet lukt maar toch zal ik nog graag iets afvallen
Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder wordenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuur. (en ondertussen steeds meer om vast te houden op mn heupen/middel, shit he)
Dankjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder worden
dat was blijkbaar een uitschieter naar beneden, een schommelaartjequote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?
Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Miss_S het volgende:
Net gelunched (erg vroeg maar was ook vroeg wakker) 2 volkoren pistoletjes met kaas, komkommer en tomaatjes
Blijft toch lekker
Mijn werk is lunchen met de kinderenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!
Thee en koffie is ook calorieloosquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Miss_S het volgende:
Waarom moet er zoveel kcal zitten in ander drinken dan water
Motorbloempje ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, je moet je sekse even veranderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |