abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57239648
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:00 schreef conleche het volgende:

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar de onsjes vliegen eraf. Helaas zit ik nu op m'n Belgische weegschaal en die weegt meer dan de Amsterdamse, dus helemaal precies weet ik het niet, maar op deze weeg ik nu nog minder dan aan het begin van de week op die andere Donderdag kan ik pas weer updaten, hopen dat het zich doorzet!
Ik ben jaloers
Kwam er vandaag achter dat ik al 9 maanden stabiel ben, aan de ene kant wel iets om trots op te zijn omdat dat veel mensen ook niet lukt maar toch zal ik nog graag iets afvallen
pi_57239733
dank Schatje!

ben net pas uit bed Maar! Mijn nieuwe hippe telefoon is er !!!!!!!

woog nog steeds 78,3, dús, nog niets opgeschoten, maar dat komt door de pizza en de wraps deze week maar zorgen dat ik niet bij iemand anders eet, en alleen maar zelf kook.. maar het belangrijkste; ben niet aangekomen!!!! En dat is ook zó veel waard.. zit nog steeds onder de 80!

Ik ga nu even met mijn telefoon spelen!
Ja doei.
pi_57239811
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:21 schreef motorbloempje het volgende:
dank Schatje!

ben net pas uit bed Maar! Mijn nieuwe hippe telefoon is er !!!!!!!

[ afbeelding ]

woog nog steeds 78,3, dús, nog niets opgeschoten, maar dat komt door de pizza en de wraps deze week maar zorgen dat ik niet bij iemand anders eet, en alleen maar zelf kook.. maar het belangrijkste; ben niet aangekomen!!!! En dat is ook zó veel waard.. zit nog steeds onder de 80!

Ik ga nu even met mijn telefoon spelen!
Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?
pi_57239958
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik ben jaloers
Kwam er vandaag achter dat ik al 9 maanden stabiel ben, aan de ene kant wel iets om trots op te zijn omdat dat veel mensen ook niet lukt maar toch zal ik nog graag iets afvallen
En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuur . (en ondertussen steeds meer om vast te houden op mn heupen/middel, shit he)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57239998
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

En dan kan ik weer jaloers op jou zijn, want ik kom alleen maar aan op dit moment. Oorzaak is duidelijk: teveel vreten, maar ik heb de energie op dit moment niet om daar wat aan te doen. Teveel stress en ruzie en onzekerheid om me druk te maken over wat eten doet met mijn figuur . (en ondertussen steeds meer om vast te houden op mn heupen/middel, shit he)
Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder worden
pi_57240101
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:37 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik hoop dat de stress, ruzie en onzekerheid snel minder worden
Dankje ... nog maar 2 weken en dan zullen de stress en onzekerheid voor het grootste deel voorbij zijn ... denk ik ... en in de tussentijd maar eens serieus met mijn ouders gaan praten, dan kan ik de ruzie ook weer van het lijstje schrappen ... (oftewel: ik ben zelf voor het grootste deel de oorzaak en moet er nu maar eens wat aan gaan doen)
pi_57240359
Net gelunched (erg vroeg maar was ook vroeg wakker) 2 volkoren pistoletjes met kaas, komkommer en tomaatjes
Blijft toch lekker
pi_57240543
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 11:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Afgelopen week woog je toch ook al in de 77 of heb ik me dat verbeeld?
dat was blijkbaar een uitschieter naar beneden, een schommelaartje

schommelen noem ik niet aankomen scructureel ineens weer 79,9 wegen wel

maar het was erg leuk om even die 77 te zien geeft de burger moed
Ja doei.
pi_57242575
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 12:00 schreef Miss_S het volgende:
Net gelunched (erg vroeg maar was ook vroeg wakker) 2 volkoren pistoletjes met kaas, komkommer en tomaatjes
Blijft toch lekker
Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!
pi_57242648
daarom lunch ik als ik moet werken altijd tussen 1 en half 2.. dan is de rest van de middag niet meer zo lang gelukkig mag dat ook, en vinden ze het wel makkelijk dat ik altijd de laatste pauze wil, omdat zij zelf altijd vroeg willen..

nu maar eens omkleden en boodschappen doen en daarna hardlopen, uiteraard, les 25! Kan niet geloven dat ik bijna klaar ben met Evy1
Ja doei.
pi_57243193
Met veel honger naar de supermarkt gaan is heel, heel slecht. Resultaat was gister een onnodige bak ijs... Vandaag maar naar de markt zodat ik weer wèl lekkere, gezonde dingen in huis heb.
Omearos: ga jij ook erheen (eels) dan? Ik ga naar utrecht.
Het mooi kotsende meisje.
pi_57243572
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 13:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Lekker inderdaad. Hier op mn werk lunchen we ook rond een uur of 12. inderdaad erg vroeg, dan duurt de middag ook zo lang!
Mijn werk is lunchen met de kinderen maar meestal eet ik zelf dan nog niet mee
En op school hebben we niet echt pauze

Ik denk dat ik nog wel een tussendoortje neem over een paar uur
pi_57243757
Ik heb net gelunched met 125 gram grote garnalen, gedoopt in 20 gram light mayo (zure! vind ik zoveel lekkerder dan dat zoete spul uit Nederland!!) Garnalen hebben echt weinig cal! Deze portie was 115 cal. en dan nog 65 voor de mayo. Lunch van 180 cal.!!

Ik ga vanavond een voorgerecht maken van avocado in hele dunne plakjes gesneden, een sjalotje in heel dunne plakjes (met de kaasschaaf), een oranje zoet paprikaatje in heel dunne reepjes en een gepocheerd eitje. Dit alles op een beetje rucolasla.

Hoofdgerecht weet ik nog niet, maar ik denk een klein stukje vlees met wat groenten.......
pi_57244040
net nog het laatste hardloopjasje meegenomen bij de Aldi

een lichtblauwe, maat M Heb hem gepast en hij zit perfect.
Heb ook een heren M shirt meegenomen, want helaas hadden ze geen dames-shirts meer
máár, nu eindelijk wel een jasje, waarvan je de mouwen ook nog af kunt ritsen. Dat is wel zeer handig..

Boodschapjes zijn dus binnen, en twijfel nog of ik de hamburgers die ik heb gehaald in de vriezer zal gooien en van het gehakt dat ik heb gehaald zelf hamburgers te maken morgen.. maar daar denk ik wel over na tijdens het hardlopen.. dan denk ik in ieder geval niet 'hoe lang noooooooooooooooog?'
Ja doei.
pi_57244449
Waarom moet er zoveel kcal zitten in ander drinken dan water
pi_57244558
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 15:47 schreef Miss_S het volgende:
Waarom moet er zoveel kcal zitten in ander drinken dan water
Thee en koffie is ook calorieloos
Maar het is inderdaad wél irritant dat er erg veel in vruchtensap en dergelijke zit. Ook vervelend dat alcohol zoveel calorieën bevat (ik mag nu toch niet drinken, dat scheelt, maar normaal vind ik dat érg frustrerend, die loze calorieën in alcohol)
Ik ga voor rivella momenteel
pi_57244705
cola-light: heel weinig cal. (en af en toe een glas daarvan kan volgens mij weinig kwaad)

Zelf drink ik toch wel bijna dagelijks Fanta light, vind ik echt heerlijk, daar zit ook niet zoveel in, zo'n 6 cal. per glas.

Je hebt ook van die flessen met citronsiroop zonder toegevoegde suiker, dat is eigenlijk meer heel geconcentreerd citroensap; heel erg zuur. Maar aangelengd met water en natrena vloeibare zoetstof heb je toch een heel lekker en calorie-arm drankje (vooral in de zomer!)
pi_57244794
Ik heb vandaag een hele fles cola light gedronken. Dat zijn maar 5 glazen, maar alsnog is het eigenlijk veel teveel ... kan het kloppen dat ik er moe en suffig van word? (ja, cafeine piek gehad en daarna een dip, dit kan ik prima zelf beantwoorden eigenlijk) ... niet meer doen dus, moet nu álweer naar de wc rennen ...

Voor de rest voldoet thee bij mij heel goed: daar zijn zoveel smaakjes van (maar ik drink alsnog meestal de gewone english melange, bij keelpijn kamille, smaakjes vind ik vaak minder lekker).
pi_57244860
Ik heb niet zo heel vaak zin in iets anders dan water maar zoals nu heb ik 2 glazen dubbelfriss op
Niet gek dat ik zo zwaar ben geworden als ik daar vroeger makkelijk 3 liter per dag van dronk
Vanavond een feestje en heb nog geen idee wat ik ga drinken maar het zal geen water zijn maar daarbij komt dat ik geen stokbrood zal eten dus heb toch 1000kcal over die ik dan voor drank kan gebruiken
pi_57245151
Miss_S, je moet je sekse even veranderen

How come, 1000 kcal over? Dat klinkt een beetje alsof je niet veel hebt gegeten vandaag...

Conleche, ik wou nog zeggen: thanks voor je voorbeeld-playlistje. Ik heb nieuwe schoenen gekocht (wel goed, op zo'n loopfilmpje zie je dus idd dat mijn voeten een beetje gekanteld zijn - geen wonder dat ik last had van de binnenkant van mijn schenen!) en een veterlusding voor zo'n iPod-chipje. Klaar om weer hard aan de slag te gaan met rennen, dus!
pi_57245282
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 16:31 schreef ColdFeet het volgende:
Miss_S, je moet je sekse even veranderen
Motorbloempje ook
pi_57245333
whoei! Les 25 ging lekker

was 2 keer 15 en heb 2 minuten ervoor nog extra warm gelopen én twee minuten langer doorgelopen aan het eind ging écht heel fijn, en de nieuwe kleren bevallen ook goed

fotos:

Shirt

Jas (maat M!!!)

Nu nog maar 2 keer Evy, en dan is deel 1 voorbij..

CF: ga jij nog door met 5 tot 10km?
Ja doei.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 16:44:27 #48
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_57245370
Tjeumpie, gewoon een topic gemist hier vandaag tot nu toe nog geen 400 kcal op maar wel 7,5 uur gewerkt (4 uur lopen/fietsen)
Eergister was ik trouwens in de kroeg en ik werd gewoon keihard versierd, dat vind ik niet normaal ik moest er gewoon bijna van blozen maar jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik gewoon cool bleef
Bernie en ik zijn tof.
pi_57245412
Wat zie jij er ongelooflijk blij en gelukkig uit! (en kleren + lichaam zien er goed uit)

... eens even wat gaan rommelen met avondeten, niet zo'n trek in poffertjes dus ik ga maar tosti of gebakken ei ofzo maken ...
pi_57245564
Ik heb al een paar keer mijn sekse veranderd maar goed nog een keertje proberen dan
Net mijn kamer opgeruimd dus ook mijn beweging gehad kom er toch steeds achter als ik opgeruimd heb wat een mooie kamer ik toch heb

Zometeen lekker in een warm bad met een boekje erbij en dan mijn vriendje van het station halen en naar een feestje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')