Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?quote:Op zondag 9 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb om 12 uur gelunched met 2 broodjes mosterd en 20+ kaas. Verder een kop boillon en een sinaasappel.
Maar de thee is hier opnu zit ik dus de hele middag zonder thee op mn werk.
Dus nu ga ik maar water een roosvicee drinken
Zometeen eerst maar eens een appeltje. Ben benieuwd tot hoelaat ik vandaag moet werken. Officieel tot 6 uur, maar meestal laten ze me wel eerder los.
Dan heb je niet genoeg gegeten!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt
Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is eens fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......quote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt
Ik heb zin om te snackenmaar zal er vast spijt van krijgen na dat alles op is, het gevoel dat alles voor niets is geweest
terwijl ik bijna bij mijn doelstelling gehaald heb.
Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten. Maar stel, ik eet een groot bord met Chinees eten tot ik propje vol zit: een uur daarna heb ik geheid weer honger. Ook als ik 's avonds zwaar heb getafeld, dan heb ik 's ochtends als ik opsta enorme honger, terwijl dat natuurlijk best vreemd is!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gegeten!Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
Dat heb ik nuquote:Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik werk als woonbegeleider in de volwassen psychiatriequote:Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?
Ik heb het heel vaak vlak na de luch en ik luch echt redelijk uitgebreid hoor!quote:Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:
[..]
Dan heb je niet genoeg gegeten!Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
Da's ook zo, natuurlijk. In principe hoef je geen honger te hebben vlak nadat je gegeten hebt, maar dat hangt vooral af van wát je dan gegeten hebt. Als ik twee McDonaldshamburgers wegwerk dan lust ik een half uur later ook wel weer wat.quote:Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten.
Hehe dit zou best kunnen werkenquote:Op zondag 9 maart 2008 14:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......
Hier is het absoluut klote-weer. Op weg naar mn werk natgeregend op de fiets en nu nog steeds druilerig rotweer buiten. Ik krijg dan altijd neiging meer comfort-food te gaan eten. Veel zoet en zout en koolhydraten.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef Chicolate het volgende:
Regent het bij jullie ook zo? Word er beetje chagarijnig van, zou naar vriendje gaan (al paar dagen niet meer gezien, en komende tijd geen momenten om met elkaar af te spreken door de toetsweek + slecht humeur daarvan) maar ik heb geen zin om nat te regenen. Is nu al verschoven van middag naar avond ... en dan voor het donker thuis zijn ... laat het stoppen met regenen
.
Afghanistan was 8 euro p.p. konden we helaas niet betalen..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind Foam in Amsterdam altijd wel mooi, maar dat komt ook omdat ik van fotografie hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |