abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57260984
Zo, ik heb het huis al gestofzuigd en de was opgeruimd ( moet toch wat doen als Peter aan het voetballen is en ik thuis zit) en zometeen nog ff afwassen. Maar eerst ff lunchen, 1 snee brood met grillworst saté en 1 met philadelphia
pi_57261559
Ik heb om 12 uur gelunched met 2 broodjes mosterd en 20+ kaas. Verder een kop boillon en een sinaasappel.
Maar de thee is hier op nu zit ik dus de hele middag zonder thee op mn werk.
Dus nu ga ik maar water een roosvicee drinken

Zometeen eerst maar eens een appeltje. Ben benieuwd tot hoelaat ik vandaag moet werken. Officieel tot 6 uur, maar meestal laten ze me wel eerder los.
pi_57261784
Goedemiddag allemaal
Mijn vriendje weer op de trein gezet moet ik hem weer een week missen
pi_57262106
Die avocado/gepocheerd ei-salade gisteren was erg lekker! Daarna hadden we een stukje gebakken kabeljauw en cherrytomaatjes uit de oven (met broodkruim, ansjovis, knoflook, ui, provençaalse kruiden, platte perselie en olijfolie). Als toetje had ik een suikervrije Magnum!

Daarnet gebruncht met een halfzacht gekookt eitje en een grote geroosterde snee brood (Belgisch brood is heel groot en dun gesneden) de ene helft belegd met 30+ kaas en de andere met ham. Het eitje had ik over de helften verdeeld! Erbij een glas vifit/jus en een kop chococappucino.

Geen sport vandaag: voel me bijna schuldig, zou ik verslaafd zijn?
pi_57262228
het schuldig voelen klinkt bekend

zodadelijk maar eens omkleden en richting Doetinchem
Ja doei.
pi_57262311
quote:
Op zondag 9 maart 2008 13:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb om 12 uur gelunched met 2 broodjes mosterd en 20+ kaas. Verder een kop boillon en een sinaasappel.
Maar de thee is hier op nu zit ik dus de hele middag zonder thee op mn werk.
Dus nu ga ik maar water een roosvicee drinken

Zometeen eerst maar eens een appeltje. Ben benieuwd tot hoelaat ik vandaag moet werken. Officieel tot 6 uur, maar meestal laten ze me wel eerder los.
Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?
  zondag 9 maart 2008 @ 14:28:37 #107
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57262426
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt

Ik heb zin om te snacken maar zal er vast spijt van krijgen na dat alles op is, het gevoel dat alles voor niets is geweest terwijl ik bijna mijn doelstelling gehaald heb.

[ Bericht 24% gewijzigd door MisterJ.Lo op 09-03-2008 14:36:53 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_57262516
geen last van, dus ik doe er niet zoveel mee
Ja doei.
pi_57262545
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wat doen jullie over het algemeen tegen het gevoel van honger hebben terwijl je net daarvoor gegeten hebt
Dan heb je niet genoeg gegeten! Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
pi_57262565
quote:

Ik heb zin om te snacken maar zal er vast spijt van krijgen na dat alles op is, het gevoel dat alles voor niets is geweest terwijl ik bijna bij mijn doelstelling gehaald heb.
Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is eens fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 09-03-2008 15:09:24 ]
pi_57262644
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Dan heb je niet genoeg gegeten! Opvullen met fruit en groenten, zou ik zeggen. Vooral groente. Ik heb altijd wel tomaatjes, komkommers en sla en paprika's en dergelijke in huis om mijn buik tevreden mee te houden. Omscheppen met een beetje olijfollie en wat peper en kruiden en klaar!
Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten. Maar stel, ik eet een groot bord met Chinees eten tot ik propje vol zit: een uur daarna heb ik geheid weer honger. Ook als ik 's avonds zwaar heb getafeld, dan heb ik 's ochtends als ik opsta enorme honger, terwijl dat natuurlijk best vreemd is!
pi_57262683
Zo thuis. Vriendje uitegezwaaid naar Tenerife. Of ik achter ze aan wilde rijden (is toch zelfde kant) nee dankje, dat leid af.
Ik even wachten, mams belle ... auto starten ... wilde het niet. Tig keer geprobeerd .. ik zat echt van GOD ben ik nou echt zo'n sukkol. Gelukkig had ik mobiel nr van buurjongen, dus die ff gebeld anders stond ik daar.
Magoed, oudere auto's hebben gebruiksaanwijzing, ook verschil met benzine en diesel en hij starte m wel ff en uitgelegd hoe ik het beter kan doen
En ten wask in een uur thuis ...

Voel me niet zoals ik me moet voelen, btje last van hoofdpijn en buikloopje, maar of dat komt omdat ik mn vriendje heb uitgezwaaid of dat het doorzet geenidee ... we zullen het morgen zien. Ik hoop dat het doorzet trouwens, heb wel ff zin om lkkr goed ziek te worden. Ff mn lichaam in de reiniging.
Klinkt gek, magoed, ik denk dat ik het nodig heb.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:41:11 #113
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57262723
quote:
Dat heb ik nu ... Om 1 uur geluncht met een lekkere kaastosti (met chilisaus) en had op dat moment al 'trek' in nog een ... om 2 uur twee rijstwafels gegeten ... en nu nog steeds honger ... komt vast doordat ik de foto's van de taarten van daarstraks op mijn computer ging zetten .

Nu zit ik aan een glas cola light en ruim mijn bureau op om aan het werk te gaan: hoef ik niet aan eten (of de harde regen buiten) te denken. Gelukkig eten we waarschijnlijk om 4 uur al warm.

@Jeipod: veel succes zo zonder vriendje! Hoe lang blijft ie weg (of positief bekeken: wanneer komt ie weer terug?)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_57262771
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:22 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat deed jij ook alweer voor werk? In de zorg?
Ik werk als woonbegeleider in de volwassen psychiatrie
pi_57262814
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:33 schreef minilotje het volgende:

[..]

Ik heb het heel vaak vlak na de luch en ik luch echt redelijk uitgebreid hoor!
Ik zit dan ook echt wel vol, en tóch heb ik extreem veel zin in eten.
Rare lijfreactie Ik negeer het meestal en ga iets afleidends doen. Meestal is eht dan na ongeveer een uurtje wel weer over.
pi_57262852
Ik zie hem weer even kijken ... 20 of 21 maart.
Moet mn schooldag van morgen plannen met mn kleuters. ... ben echt helemaal leeg. We gaan het hebben over jonge dieren (lente) magoed ... meer weet ik dus ook niet ... ben echt leger dan leeg in mn hoofd ...
pi_57262866
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Das niet altijd waar, het kan ook met schommelingen in je suikerspiegel te maken hebben. Wel is het zo als je de dingen eet die jij opnoemt dus volkoren producten en groenten ed. minder last van schommelingen zal krijgen, door de langzame koolhydraten.
Da's ook zo, natuurlijk. In principe hoef je geen honger te hebben vlak nadat je gegeten hebt, maar dat hangt vooral af van wát je dan gegeten hebt. Als ik twee McDonaldshamburgers wegwerk dan lust ik een half uur later ook wel weer wat. Terwijl je met een bord volkoren pasta en een boel groenten makkelijk weer even uren vooruit kunt.

Ik hoor die tip trouwens vaker, tanden poetsen als je trek hebt. Ideaal gezien moet je natuurlijk gewoon de oorzaak van tussentijdse honger aanpakken, maar toch vind ik het wel een lollige tip. Sta je daar in de badkamer je gebit te schrobben terwijl je eigenlijk een zak chips zou willen!

Bleh, ik heb vandaag nogal een zittende dag. Ik moet een audio-opname van een interview van ruim drie uur letterlijk uittypen. Weinig beweging mogelijk dus.
pi_57263081
net eindelijk aangekleed maar wel meteen de was opgehangen, zodat ik morgen weer een droog hardloopshirt heb

ik schommel écht een kilo vandaag/gisteren, terwijl ik niets bijzonders heb gegeten, maar wel zitten mijn darmen weer lekker verstopt.. maar weer eens wat vezeltjes naar binnen werken denk ik.. dat scheelt

Nu maar eens moed verzamelen en op de motor springen...

fijne middag allemaal!!
Ja doei.
  zondag 9 maart 2008 @ 14:59:20 #119
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_57263134
quote:
Op zondag 9 maart 2008 14:34 schreef conleche het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik ga meestal wat doen, zodat ik word afgeleid. Of ik ga m'n tanden is fijn uitgebreid poetsen, dan heb je daarna ook geen trek meer. Anderen lossen het op door liters thee te drinken, maar dat werkt bij mij niet zo......
Hehe dit zou best kunnen werken thanks voor de tip.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:22:08 #120
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57263600
Ik denk dat ik zo chagarijnig zou worden van tanden poetsen als ik honger heb ... want dan besluit je een uurtje later dat het nu wel tijd voor je tussendoortje is en smaakt alles alsnog naar tandpasta. Wil zelf kunnen bepalen of ik eet of niet, zelf sterk zijn. Als ik dan toch zwak besluit te zijn, moet het wel smaken .

Regent het bij jullie ook zo? Word er beetje chagarijnig van , zou naar vriendje gaan (al paar dagen niet meer gezien, en komende tijd geen momenten om met elkaar af te spreken door de toetsweek + slecht humeur daarvan) maar ik heb geen zin om nat te regenen. Is nu al verschoven van middag naar avond ... en dan voor het donker thuis zijn ... laat het stoppen met regenen .
pi_57263641
Hier ist inmiddels alweer tijdje gestopt.
Hopelijk is het morgen te doen, wil de kleuters wel ff kunne luchten ... anders zijn ze weer zo druk
Nog steeds geen programma voor morgen (en overmorgen)
pi_57264017
quote:
Op zondag 9 maart 2008 15:22 schreef Chicolate het volgende:

Regent het bij jullie ook zo? Word er beetje chagarijnig van , zou naar vriendje gaan (al paar dagen niet meer gezien, en komende tijd geen momenten om met elkaar af te spreken door de toetsweek + slecht humeur daarvan) maar ik heb geen zin om nat te regenen. Is nu al verschoven van middag naar avond ... en dan voor het donker thuis zijn ... laat het stoppen met regenen .
Hier is het absoluut klote-weer. Op weg naar mn werk natgeregend op de fiets en nu nog steeds druilerig rotweer buiten. Ik krijg dan altijd neiging meer comfort-food te gaan eten. Veel zoet en zout en koolhydraten.
Gelukkig ben ik op m'n werk Tot nu toe tussendoor gesnackt: 2 salmiaklolly's (nu op) een appel en een sinaasappel. Dus dat valt nog te overzien.
  zondag 9 maart 2008 @ 15:41:13 #123
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57264034
Dip dient zich aan ... we zóuden om 4 uur eten, maar mijn vader had nog geen zin om het deeg voor de pizza te maken, dus dat wordt 5 uur. Tegen de tijd dat alles op is, half 6. Ik wilde nog naar mijn vriend gaan, maar moet half 7 thuis zijn, dan is het donker. Het is ongeveer 20 minuten fietsen. Oftewel, ik hou 10 minuten over.
Laat het maar lekker doorregenen, ik hoef toch niet naar buiten .

(Bij Freecell mag het trouwens wel droog worden . Ik ga nu geen comfortfood eten, niet na die taart. Zou mn humeur helemaal verknallen)
pi_57264475
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 10:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik vind Foam in Amsterdam altijd wel mooi, maar dat komt ook omdat ik van fotografie hou
Afghanistan was 8 euro p.p. konden we helaas niet betalen..
Verder ook niet naar iets anders geweest, lees jullie reacties nu pas..
Ben ook niet naar conleche op zoek geweest by the way
  zondag 9 maart 2008 @ 16:03:47 #125
171890 Chicolate
Chemicals
pi_57264505
Was het wel gezellig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')