abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57162987

(Gemaakt door Daywalk3r)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oude delen:
deel 1: hier
deel 2: hier
deel 3: hier
deel 4: hier
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inleiding/Spelregels
Bij het mafiaspel is het de bedoeling om alle mafialeden te vermoorden voordat ze er in grotere getalen zijn dan de dorpsmensen. Elke dag zullen er aanwijzingen zijn die leiden naar een mafialid, wat de dorpsleden kunnen analyseren. Hiermee moeten ze proberen de mafialeden te vinden en lynchen.

Dit spel zal iets anders werken dan andere Mafiaspellen; Eerst zal iedereen een rol aangewezen krijgen via PM, en daarna zal er een burgemeester gekozen worden via een democratische verkiezing. De burgemeester zal een aantal bodyguards hebben die zullen voorkomen dat hij s'nachts sterft aan de hand van de mafia. Hij kan wel gelynched worden.

S'nachts kunnen de mafialeden en mensen met speciale rollen mij een PM sturen met hun kills of andere abilities. Ik zal elke dag een datum zetten waarop we van dag naar nacht of omgekeerd gaan.

Gedurende de dag zullen er meerdere mensen sterven aan de handen van de mafia, waarna er aanwijzingen achtergelaten zullen worden. Aanwijzingen kunnen overal uit genomen worden; postcount, signature, avatar, etc. Elke dag zal er iemand gelynched worden, waarin zowel dorpsleden als mafia kunnen stemmen.

Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad. Het dorp wint als alle mafia dood is.

De burgemeester zal in één dag naar zijn keuze een dubbele lynch kunnen instellen. Dit houdt in dat er die dag twee mensen gelynched worden. Men mag dan op twee mensen stemmen, en de twee mensen met de meeste stemmen worden gelynched. Dit moet van te voren aangekondigd worden door de burgemeester. Hij kan wel gelynched worden, en hij kan ook mafia zijn.
Stemregels:
1. Je moet duidelijk aangeven voor wie je stemt. Bijv: ##Ik stem voor Piet. Doe aub de ## ervoor zodat het voor mij makkelijk te vinden is wie waarop stemt.
2. Je mag niet stemmen a lá "ik stem nu voor piet, maar als het helpt om jan te redden stem ik op henk". Je kunt wel je stem veranderen door gewoon dit te posten: ##unvote jan, ##vote piet
3. Je mag niet op jezelf of iemand stemmen die dood is.
4. In het geval van twee man met evenveel stemmen zal degene die als eerste dit stemaantal heeft bereikt gelynched worden.
Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
Inschrijving:
Stuur mij een PM om je in te schrijven, of post in deze thread.
Er zal wel een limiet zijn aan het aantal spelers; omdat dit nog een test is, zal ik maximaal 30 spelers toelaten.
Rollen:
Dorpsbewoner - Je hebt geen speciale krachten! Je kunt slechts meedoen en stemmen. Je wint als alle mafia dood is gegaan.

Mafia - Jouw doel is om de stad uit te moorden! Je zult te weten krijgen wie je mede-mafialeden zijn. Samen zullen jullie elke dag mij een aantal kills kunnen sturen, waarbij het aantal kills gelijk is aan het aantal mafia gedeeld door twee (naar boven afgerond).

Burgemeester - De burgemeester wordt aan het begin van het spel uitgekozen. Hij is de leider van het dorp. Zijn krachten zijn: Een grotere vote count (hij heeft 2 stemmen ipv. 1), kan één dag besluiten om een double lynch uit te voeren, en kan s'nachts niet vermoord worden door mafia zo lang er bodyguards leven. De burgemeester krijgt te weten wie de bodyguards zijn. Er is maar 1 burgemeester, en hij wordt niet herverkozen.

Bodyguard - Je bewaakt de burgemeester. Alleen de burgemeester kent je identiteit. Zo lang je leeft kan de burgemeester niet s'nachts vermoord worden. Als bodyguard kun je jezelf niet beschikbaar stellen om verkozen te worden als burgemeester. Je wint als alle Mafia dood zijn.

Nachtwaker - Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond behalve de eerste avond iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal een aanwijzing aanwezig zijn zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle mafia dood is.

Rechercheur - Je mag mij elke avond één keer één van de volgende dingen vragen: Hoeveel mafia gestemd heeft om één bepaald persoon te lynchen, of of een bepaalde aanwijzing naar een bepaalde persoon leidt. (Let op dat dit ook kan leiden naar een dorpsbewoner met een speciale kracht). Je wint als alle mafia dood is.

Velddoctor - Je hebt de mogelijkheid elke avond één iemand te beschermen. Dit zal hem, indien er slechts één iemand hem getarget heeft, beschermen. Indien de mafia twee man stuurt, zullen jullie allebei sterven. Je wint als alle mafia dood is.
De volgende rollen komen alleen in 't spel voor als er 25 of meer man zijn:
Dorpsidioot - Je bent een beetje gek, maar je geniet van aandacht. Je wil in één big bang dood gaan. Je wint als je jezelf gelynched krijgt (let op: je wint niet als je door de mafia doodgemaakt wordt). Indien de dorpsidioot gelynched wordt, heeft het dorp de dag erna geen lynch.

Zombie - Je wraakgevoelens zijn altijd al hoog geweest, maar het blijkt dat ze zó hoog zijn dat je zelfs na je dood nog wraak wilt nemen. Wanneer je gekilled wordt, mag je de dag erna één iemand naar keuze doodmaken als je dat zou willen. De doodsoorzaak van jezelf maakt niet uit.

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=66251
Voorlopige deelnemerslijst:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarreGarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku. (Bodyguard)
7. tha_one
8. PrincePolly
9. Isdatzo
10. Wouser (Dorpsbewoner)
11. WackyDuck
12. Puntenslijpsel
13. Silver_Shark
14. SuperSheep (Dorpsbewoner)
15. Greenday (Dorpsbewoner)
16. Thieske
17. Ladidadida

Rollen:
Dorpsbewoners: 3/8 leven nog.
Mafia: 4/4 leven nog.
Bodyguards: 0/2 leeft nog.
Rechercheur: 1/1 leeft nog.
Nachtwaker: 1/1 leeft nog.
Velddoctor: 1/1 leeft nog.

Mafia killing power: 2.
Hoe je rol-PM er uit zal zien:
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Dorpsbewoner.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Speciale rol.

Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
Jouw rol in FOK! Mafia spel is Mafia.

Jouw mede-mafialeden zijn:
Mafialid1
Mafialid2
Mafialid3
etc.

Link naar belangrijke posts:
Dag 1 -> Hier
Nacht 1 -> Hier
Dag 2 -> Hier
Nacht 2 -> Hier

PS: Als er nog iemand anders is in dit spel met ervaring, PM mij indien je mede-game master wil zijn. Good luck.

[ Bericht 1% gewijzigd door Artanis1 op 06-03-2008 00:15:55 ]
pi_57163035
hier verder
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_57163048
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
hier verder
Hey, man met de dreigende avatar.

Edit: Oja, ik was pleiten.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57163113
oh ja, ich auch.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_57163248
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hey, man met de dreigende avatar.

Edit: Oja, ik was pleiten.
yo mede maffia lid!! wie gaan we morgen lychen ik denk -SG- want dan is er chaos in de groep
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:39:04 #6
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57163376
tvp
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:44:29 #7
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57163503
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

yo mede maffia lid!! wie gaan we morgen lychen ik denk -SG- want dan is er chaos in de groep
Als je mij maar laat leven Silver_shark, ik heb tijdens de verkiezing nog wel op je gestemd.
pi_57164397
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

We hadden toch al tha_one doorgegeven?

Edit: Shit, weer hier lopen kijken. Nu ga ik echt weg.
  woensdag 5 maart 2008 @ 01:24:54 #9
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57164898
harregarre
nu verraad je ons hele plot.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 maart 2008 @ 01:46:27 #10
39237 crew  H_T
2733
pi_57165162
Is er nog iets gebeurd? Can't be arsed to read the last 100 posts
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_57166159
Goedemorgen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 07:34:24 #12
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57166224
mogguh..

ik ben er van tussen, ik ben vanavond pas weer terug.. rond 18.30/19.00 dus
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:34:55 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57166622
Hoi.
  woensdag 5 maart 2008 @ 08:52:26 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57166797
Ook hoi.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_57167127
Goeiemoggel. Zie dat er nog niks gebeurd is, dus ik lees het vanavond wel weer.
pi_57167921

Het lynchen van een dorpspersoon was niet goed voor 't moraal van de stad. Supersheep en Greenday (Dorpspersoon) besloten nog even naar een cafe te gaan. Al gauw merkten ze dat er wat te gebeuren stond. Supersheep (Dorpspersoon) pakte snel zijn geweer om zich te verdedigen, maar het bleek ongegrond, want er was niemand te zien. Toen doken opeens twee mannen op; een in 't wit, de ander in 't zwart. beide slachtoffers stierven vrijwel meteen aan hun wonden.

Dit zouden niet de enige kills van de avond zijn. Toen s'nachts Harajuku. nog even een drankje wilde halen, zag ze opeens iemand buiten 't raam staan. "Stop!", werd er geschreeuwd. Verstijfd van de angst bleef Harajuku. (Bodyguard) stilstaan, niet veel later lag ze dood op de grond.

[GeenAanwijzingenZone]
Het wordt weer tijd om iemand te lynchen. Zet je stemmen maar in 't topic!
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:28:28 #18
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57168396
#vote superharregarre
de een in het wit de ander in het zwart, denk daar maar eens over na.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:28:52 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168401
Verstijfd van de angst
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:37:51 #20
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_57168543
Even tvp
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_57168751
#vote superharregarre
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:57:06 #22
163094 Ladidadida
pi_57168937
Begrijp ik het trouwens goed als ik zeg dat er nu 4 dorpsmensen dood zijn?
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:57:24 #23
163094 Ladidadida
pi_57168946
Oh en ik ##vote Silver_Shark
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:57:55 #24
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57168961
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Begrijp ik het trouwens goed als ik zeg dat er nu 4 dorpsmensen dood zijn?
Ja.
  woensdag 5 maart 2008 @ 10:58:29 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57168977
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:00:00 #26
163094 Ladidadida
pi_57169011
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja.
Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:00:06 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169015
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer [afbeelding]
De vetgedrukten denk ik toch. Mafia heeft dus 2 kills gemaakt en de nachtwaker één denk ik?
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:00:25 #28
163094 Ladidadida
pi_57169024
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer
Wouser, Greenday, Supersheep en Harajuku. Volgens mij
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:02:19 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169081
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?
Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijn
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:03:12 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169102
En twee rondes word ik niet vertrouwd en twee rondes ben ik dorp eh Stommerds.
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:04:45 #31
163094 Ladidadida
pi_57169143
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijn
quote:
Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad.
Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.

Of snap ik het nu helemaal verkeerd
  woensdag 5 maart 2008 @ 11:17:23 #32
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57169486
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

[..]

Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.

Of snap ik het nu helemaal verkeerd [afbeelding]
Indeling:
quote:
8 gewone dorpelingen, 4 maffia, 2 bodyguards, 1 velddoctor, 1 rechercheur, en 1 nachtwaker
8+5 to 4 mafia dus.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:26:22 #33
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57172474
Dank je wel harajuku, jij doet toch iets verkeerd. Iedere keer word je vermoord en iedere keer ben je dorpsbewoner.
  woensdag 5 maart 2008 @ 13:47:03 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57172968
ík doe niets verkeerd
  woensdag 5 maart 2008 @ 15:30:21 #35
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57175369
Ik ben er weer
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_57176424
Zozo! Wat een kutcolleges ook vandaag weer. En wat een kills ook weer.

Ik blijf bij de hint die ik eerder al had gevonden:

## Silver_Shark

@tha_one: Wit en zwart kan ook terugslaan op de avatar van princepolly. En aangezien ik van mezelf weet dat ik geen mafia ben, is de lijst van mafia op dit moment als volgt:

1. Silver_Shark (hint dag 1)
2. PrincePolly (hint dag 2)
3. tha_one (hint dag 2)
4. ?

Waarom is tha_one ook mafia, vragen jullie je natuurlijk af. Zie het volgende:
quote:
maar het bleek ongegrond, want er was niemand te zien.
Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.

Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.

Daarbij is het frappant dat tha_one en Silver_Shark elkaar indekken en op mij stemmen, wat getuigt van een nodige portie voorkennis en samenzwering. Bovendien heb ik hier al flink meegeholpen aan het opsporen van de mafia. Iets wat je van hen niet kunt zeggen. Tot nu toe is geen enkele van MIJN beoogde targets doodgemaakt en derhalve is er ook nog geen enkele mafia afgemaakt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:29:26 #37
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57176542
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zozo! Wat een kutcolleges ook vandaag weer. En wat een kills ook weer.

Ik blijf bij de hint die ik eerder al had gevonden:

## Silver_Shark

@tha_one: Wit en zwart kan ook terugslaan op de avatar van princepolly. En aangezien ik van mezelf weet dat ik geen mafia ben, is de lijst van mafia op dit moment als volgt:

1. Silver_Shark (hint dag 1)
2. PrincePolly (hint dag 2)
3. tha_one (hint dag 2)
4. ?

Waarom is tha_one ook mafia, vragen jullie je natuurlijk af. Zie het volgende:
[..]

Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.

Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.

Daarbij is het frappant dat tha_one en Silver_Shark elkaar indekken en op mij stemmen, wat getuigt van een nodige portie voorkennis en samenzwering. Bovendien heb ik hier al flink meegeholpen aan het opsporen van de mafia. Iets wat je van hen niet kunt zeggen. Tot nu toe is geen enkele van MIJN beoogde targets doodgemaakt en derhalve is er ook nog geen enkele mafia afgemaakt.
Goed gezien van tha_one .
Toch stem ik ook nog even op shark.
Dus
### Silver_Shark
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:37:08 #38
163094 Ladidadida
pi_57176678
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik stel voor om alemaal op Silver_Shark te stemmen, zowel door de hints uit dag 1 en uit dag 2. Zekerheid
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:39:34 #39
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57176732
Tot hoelaat waren zijn de stemmingen? Of gewoon tot iedereen gestemt heeft?
pi_57176775
We kunnen beter een tijd afspreken. Neem aan dat dat de meesten vandaag nog wel een kijkje nemen dus misschien is 20:00 of 21:00 wel een mooie eindtijd.
  woensdag 5 maart 2008 @ 16:48:25 #41
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57176889
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen beter een tijd afspreken. Neem aan dat dat de meesten vandaag nog wel een kijkje nemen dus misschien is 20:00 of 21:00 wel een mooie eindtijd.
20:30
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:15:19 #42
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57177365
quote:
[b]Op woensdag 5 maart 2008 16:22
.....
Heel verhaal van superharregarre...
....
Als je zo veel tekst nodig hebt om iemand anders aan te wijzen, zul je wel maffia zijn. Ja princepolly kan het ook zijn waar die clue op slaat. Echter er zijn 6 maffia still in the game dus grote kans dat
quote:
Een zwart en de ander wit
op jullie beiden slaat.
Ik zal eens bestuderen of ik silver shark er ook uit kan halen. Betwijfel het je zult ons wel op een dwaalspoor zetten.
pi_57177499
6 mafia? Echt weer te toevallig dat jij net doet alsof je niet weet hoeveel mafia er in dit spel zitten. Het geeft niet hoor tha_one. De clue lag er inderdaad wel erg dik bovenop. Op zich wel sneu natuurlijk, want je kunt al bijna inpakken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 17:49:06 #44
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57178047
Ik ga maar mee met de vote op Silver_Shark. Dus
#Vote Silver_Shark
pi_57178339
Aangezien Silver_Shark een zekerheidje is:

#Vote Silver_Shark
pi_57178409
Tussenstand:

SuperHarregarre (2) : Silver_Shark, tha_one
Silver_Shark (5): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-

woensdag 5 maart 2008 @ 18:22:57 #47
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57178644
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tussenstand:

Silver_Shark (5): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-

idd er zijn maar 4 maffia, Ik zie echt niet waarom jullie allemaal op silver_shark stemmen. Mis ik dan zo een grote clue. Heb alle dag-posts nog eens doorgelezen en de clue die ik doorgegeven heb is de enige die duidelijk is in mijn ogen.
In de eerste dagpost stond ook nog iets over trappenhuizen, dus superharregarre zou je die ook even willen verdraaien zodat hij op een onschuldige burger slaat.
pi_57178753
Voor zover ik weet heeft Artanis1 in het eerste spel ook trappenhuizen gebruikt in het begin. Vanwege het stadhuis natuurlijk. Dus wat dat betreft slaat het niet specifiek terug op iemand, denk ik. Verder mag je jezelf ook de moeite besparen tha_one. Probeer eerst maar eens uit te leggen waarom de link tussen "niemand zien" en jouw ontbrekende avatar niet opgaat.
pi_57179257
## vote silver_shark
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
pi_57179483
Tussenstand:

Silver_Shark (6): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-, Wackyduck
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:11:38 #51
163094 Ladidadida
pi_57179727
't Is een dooie boel hier
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:15:47 #52
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57179816
Ik ben er!
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_57179825
Opes veel gemist zie. Net terug van werk, pak heb ik nog half aan.
Ik ga eten en dan ben ik terug voor een avondje spanning en plezier. PenPeng Yeehaa!!
Mijn poppetje Harajuku. is helaas wel alweer van het toneel vertrokken
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:17:11 #54
163094 Ladidadida
pi_57179848
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:16 schreef PrincePolly het volgende:
PenPeng Yeehaa!!
Is dat een hint?
pi_57179899
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Is dat een hint?
Heb jij een galg ooit PenPeng horen zeggen??
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:20:10 #56
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57179918
Hee er zijn allemaal mensen dood

##vote: silver_shark

Al zie ik daar in het tweede stukje geen echte hints toe. Het eerste wel.
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_57179958
##vote: Superharregarre, niks persoonlijks je noemt alleen mijn naam als verdachte of eventuele verdachte of iets.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:25:37 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57180038
ik ben er weer.. even inlezen enzo.
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 19:27:14 #59
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57180072
Silver_Shark je kan alvast je spullen pakken
pi_57180778
Tussenstand:

SuperHarregarre (3) : Silver_Shark, tha_one, PrincePolly
Silver_Shark (7): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-, Wackyduck, Puntenslijpsel

Mooi dat alle mafia netjes op mij stemmen. Altijd mooi, zo'n bevestiging.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:03:26 #61
163094 Ladidadida
pi_57180899
Ik ben benieuwd! Wanneer is de stemtermijn verstreken?
pi_57180964
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben benieuwd! Wanneer is de stemtermijn verstreken?
Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.

woensdag 5 maart 2008 @ 20:07:35 #63
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57180979
Sure, ik zeik vanaf het begin om tijden en Superharre zegt het één keer en ineens is iedereen voor
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:07:47 #64
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57180984
Haters
pi_57180998
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Sure, ik zeik vanaf het begin om tijden en Superharre zegt het één keer en ineens is iedereen voor
Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt? Weet 't ook niet precies hoor...
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:10:54 #66
163094 Ladidadida
pi_57181056
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.

[ afbeelding ]
Bungel bungel!
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:11:41 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57181074
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt? [afbeelding] Weet 't ook niet precies hoor... [afbeelding]
Dít zei ik toevallig elke keer heel aardig
pi_57181134
nvm...
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:16:01 #69
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57181194
ik was toen ook al voor duidelijke tijden..

20.45 lijkt mij een mooie tijd eigenlijk
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:16:37 #70
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57181209
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dít zei ik toevallig elke keer heel aardig
Daarom juist.
pi_57181259
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
ik was toen ook al voor duidelijke tijden..

20.45 lijkt mij een mooie tijd eigenlijk
20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...

PP moet nog:
- poepen
- hond wandelen
- trainen
- iets van voetbal meekijken
- FoK!town redden
- dingen eten

Ben nu poepen dus
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:23:41 #72
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57181395
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...

PP moet nog:
- poepen
- hond wandelen
- trainen
- iets van voetbal meekijken
- FoK!town redden
- dingen eten

Ben nu poepen dus
Oh mooi! dat wilde ik nu net weten
Live from Chicago
pi_57181486
20:44 lijkt me een prima tijd, net voor de aftrap.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:31:39 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57181628
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:26 schreef Thieske het volgende:
20:44 lijkt me een prima tijd, net voor de aftrap.
Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zien

Ik stem trouwens ook op silver_shark.. mocht blijken dat hij geen mafia is dan is het natuurlijk hélemaal zeker dat harregarre sterven zal. Mocht 't zo zijn dat silver_shark wel mafia is, dan blijf ik superharregarre nog steeds verdenken..

-SG- trouwens ook

##vote silver_shark
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:31:43 #75
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57181630
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor zover ik weet heeft Artanis1 in het eerste spel ook trappenhuizen gebruikt in het begin. Vanwege het stadhuis natuurlijk. Dus wat dat betreft slaat het niet specifiek terug op iemand, denk ik. Verder mag je jezelf ook de moeite besparen tha_one. Probeer eerst maar eens uit te leggen waarom de link tussen "niemand zien" en jouw ontbrekende avatar niet opgaat.
ik voel toch dat ik me moet verdedigen, dit is niet zo omdat ik geen maffia ben.
Ga nu maar snel PMen met je mede maffia leden om mij de mond te snoeren.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:33:43 #76
163094 Ladidadida
pi_57181689
Wat voor voetbal komt er eigenlijk
pi_57181769
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:33 schreef Ladidadida het volgende:
Wat voor voetbal komt er eigenlijk
Champions Leauge.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:40:08 #78
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57181897
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zien

Ik stem trouwens ook op silver_shark.. mocht blijken dat hij geen mafia is dan is het natuurlijk hélemaal zeker dat harregarre sterven zal. Mocht 't zo zijn dat silver_shark wel mafia is, dan blijf ik superharregarre nog steeds verdenken..

-SG- trouwens ook

##vote silver_shark

Ik dacht dat je me al vergeten was.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:41:30 #79
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57181950
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:36 schreef Thieske het volgende:

[..]

Champions Leauge.
baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.
Zul je altijd zien dat er vandaag geen zak aan is.
pi_57181976
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:40 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik hoopte dat je me al vergeten was.
pi_57182036
Tussenstand:

SuperHarregarre (3) : Silver_Shark, tha_one, PrincePolly
Silver_Shark (8): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-, Wackyduck, Puntenslijpsel, Isdatzo

Mafialid Isdatzo kiest eieren voor z'n geld. Als iemand Artanis1 kan optrommelen, kunnen we overgaan tot het verhangen van Silver_Shark.

pi_57182077
Artansis is al 44 minuten niet online. Afwachten dus, tot in de rust.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:47:26 #83
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57182141
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef tha_one het volgende:

[..]

baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.
Zul je altijd zien dat er vandaag geen zak aan is.
Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:49:45 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57182191
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:

Mafialid Isdatzo kiest eieren voor z'n geld.

[ afbeelding ]
moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schat
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:50:24 #85
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57182203
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef -SG- het volgende:

[..]

Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.
Daar baal ik dus zo van, Ik heb gewoon niet eraan gedacht om de tv op 3 te zetten en dan zul je altijd zien dat de wedstrijd geweldig is.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:50:36 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57182210
oja, gister was 't echt een toffe wedstrijd.

Nét ietsje mooier voetbal als in de nederlandse competitie

vooral 't laatste kwartier van de 1e helft
Huilen dan.
pi_57182216
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schat
Dreigementen van de mafia.
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:55:22 #88
163094 Ladidadida
pi_57182350
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dreigementen van de mafia.
Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lul
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:55:59 #89
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57182370
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
oja, gister was 't echt een toffe wedstrijd.

Nét ietsje mooier voetbal als in de nederlandse competitie

vooral 't laatste kwartier van de 1e helft
Dat woordje doet het hem .
  woensdag 5 maart 2008 @ 20:57:26 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57182408
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lul
Ik hoop dat hij er aan gedacht heeft dat er meerdere rondes van dit spel komen En als ie later nog mee wil spelen heeft ie nu zn reputatie (nouja, had ie die een dan? ) aardig verneukt..

Ik zou 't trouwens erger vinden als 't bleek dat hij geen mafia is, dan probeert hij gewoon chaos te schoppen.. tja

Nu ben ik voetbal kijken .
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:09:10 #91
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57182686
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij er aan gedacht heeft dat er meerdere rondes van dit spel komen En als ie later nog mee wil spelen heeft ie nu zn reputatie (nouja, had ie die een dan? ) aardig verneukt..

Ik zou 't trouwens erger vinden als 't bleek dat hij geen mafia is, dan probeert hij gewoon chaos te schoppen.. tja

Nu ben ik voetbal kijken .
Chaos schoppen is ook leuk in het spel. gewoon een beetje klooien, en tja hij zal nog wel niet aan de volgende ronde gedacht hebben.

Kun je het niet alle 2 voetbal kijken en FOK!ken, dat is
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:11:04 #92
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57182737
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef tha_one het volgende:

[..]

Chaos schoppen is ook leuk in het spel. gewoon een beetje klooien, en tja hij zal nog wel niet aan de volgende ronde gedacht hebben.

Kun je het niet alle 2 voetbal kijken en FOK!ken, dat is
Ja dat kan ik, en ja dat doe ik .
pi_57182812
Hebben we al iemand aan de haaien gevoerd?
Alle eendjes zwemmen in het water. :)
Anatidaephobia is altijd terecht! Wij zijn de beste stalkers...
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:20:51 #94
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57182984
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef Wackyduck het volgende:
Hebben we al iemand aan de haaien gevoerd?
Ja hoor! Hem hier!

pi_57183004
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:23:48 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183066
Ohja Shark onthoud:

Zwijgen is zilver en spreken is goud.
pi_57183070
tvp Wil toch weten of ik gelijk heb
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:27:11 #98
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183158
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:23 schreef lynda het volgende:
tvp Wil toch weten of ik gelijk heb
En jou vermoeden is/was?
pi_57183264
Die hou ik voor me Eerst maar kijken of ik gelijk heb
Het is in ieder geval nog niet dood
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:32:05 #100
163094 Ladidadida
pi_57183304
Is dat stomme voetbal al voorbij?
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:32:07 #101
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183305
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef lynda het volgende:
Die hou ik voor me Eerst maar kijken of ik gelijk heb
Het is in ieder geval nog niet dood
Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:32:59 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57183326
Leuke wedstrijd, mijn sympathie gaat naar AS roma
Huilen dan.
pi_57183361
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:32 schreef -SG- het volgende:

[..]

Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!
hehe jij ff pech
pi_57183367
Mensen, waar heb ik chaos lopen schoppen? Ik heb gewoon de hints opgelost en wijs de schuldigen aan. Tot zover heb ik nog geen enkele uitspraak gedaan die niet is uitgekomen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:36:30 #105
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183446
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen, waar heb ik chaos lopen schoppen? Ik heb gewoon de hints opgelost en wijs de schuldigen aan. Tot zover heb ik nog geen enkele uitspraak gedaan die niet is uitgekomen.
Gelukkig hebben ze de pik op jou .
pi_57183585
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:36 schreef -SG- het volgende:

[..]

Gelukkig hebben ze de pik op jou .
De mafia loopt 't vuurtje inderdaad mooi op te stoken. Publieke opinie beïnvloeden met hun drugsgeld.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:41:20 #107
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183596
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.

Niemand gelooft mij toch, dus dit valt niet onder het spel beinvloeden
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:42:59 #108
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183653
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.

Iedereen nog wel .
pi_57183697
Artanis1 is online.....
pi_57183705
quote:

Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven. Daar is geen chaos aan, Harajuku. Simpele feiten met simpele verwijzingen die voor iedereen navolgbaar zijn.
pi_57183741

De mensen kwamen bijeen om weer iemand te lynchen. Silver_Shark hield tot het einde vol dat hij onschuldig was, maar dat zou het dorp niet weerhouden het mes te laten vallen. Silver_Shark (dorpsbewoner) was niet meer.

Het is weer tijd voor de minder democratische kills mensen! Stuur alle gegevens maar op.
pi_57183756
No way!
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:46:45 #113
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183772
WTF? Silver een dorpsbewoner. Maar.... Het leek zo duidelijk....

Oke morgen the one dan.
pi_57183804
Wtf! Haha echt niet verwacht dit.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:47:32 #115
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57183808
oh wat verwonderlijk dat Silver_Shark een dorpsbewoner was.
Dus mensen Geloof SuperHarreGarre niet.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:47:45 #116
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57183814
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef -SG- het volgende:
WTF? Silver een dorpsbewoner. Maar.... Het leek zo duidelijk....

Oke morgen the one dan.
Ja ja, vast.. heel duidelijk

Oké, het lijkt me duidelijk wie er nu (volgende lynch) sterven gaat(/n)
Huilen dan.
pi_57183833
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef tha_one het volgende:
oh wat verwonderlijk dat Silver_Shark een dorpsbewoner was.
Dus mensen Geloof SuperHarreGarre niet.
Typische mafia-opmerking.

tha_one, jij bent echt een 100% zekere mafia met die hint, dus je hebt geen recht van spreken.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:48:43 #118
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183852
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja ja, vast.. heel duidelijk

Oké, het lijkt me duidelijk wie er nu (volgende lynch) sterven gaat(/n)
Als je mij bedoelt Nog een dorpsbewoner

En had jij niet verwacht dat shark Mafia was dan?
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:48:54 #119
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57183859
Ja mensen, ik ben totaaaaaaaaaaaaaaaaal verrast door deze uitkomst

</sarcasme>

Harrewarre en SG, daar gaat julie geloofwaardigheid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:49:13 #120
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57183875
Ik heb ook nog steeds geen clue gezien die silver-shark wees.
zou de velddokter mij willen beschermen? please.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:49:17 #121
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57183877
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:42 schreef -SG- het volgende:

[..]

Iedereen nog wel [afbeelding].
Err, waar zeg ik iedereen?
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven. [afbeelding] Daar is geen chaos aan, Harajuku. Simpele feiten met simpele verwijzingen die voor iedereen navolgbaar zijn. [afbeelding]
Wat zei je?
Plus, eerste ronde had ik alle clues goed, niemand die mij geloofde soit dat zegt niets.
pi_57183884
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

</sarcasme>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:49:28 #123
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57183886
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Typische mafia-opmerking.
Euh, ja, bijna al jouw posts zul je bedoelen
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:49:49 #124
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183901
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:

</sarcasme>

SPOILER
Ik durf een kratje bier erop te zetten voor dat ik dorpsbewoner ben.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:50:19 #125
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57183927
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.
De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dus
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:50:52 #126
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57183943
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Err, waar zeg ik iedereen?
[..]
quote:

Daarzo .
pi_57183960
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dus
Jullie missen zeker niet 1 persoon onder de dorpsbewoners, hè? Als de andere dorpsbewoners met elkaar praten weet ik precies welke persoon ze missen namelijk.

Ik durf hier ook wel 300 euro te verwedden dat ik geen mafia ben.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:51:49 #128
163094 Ladidadida
pi_57183977
Jeutje, het gaat wel goed hè
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:52:36 #129
163094 Ladidadida
pi_57183994
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:45 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur alle gegevens maar op.
Wat moeten we hiermee?
pi_57184021
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Wat moeten we hiermee?
Geldt alleen voor de volgende mensen; Mafia, velddoctor, en nachtwaker.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:53:33 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57184024
quote:

[..]

Wat moeten we hiermee?
De mafia sturen hun hits op, de nachtwaker de zijne/hare en de velddokter.
Huilen dan.
pi_57184025
quote:

[..]

Wat moeten we hiermee?
Alleen mensen met een speciale gave kunnen daar iets mee. De velddokter, mafia, nachtwaker e.d.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:53:38 #133
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184027
zullen we geen weddenschappen afsluiten, een beetje misinformatie hoort bij het spel he.
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:55:12 #134
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184078
quote:

[..]

Wat moeten we hiermee?
Dat hoor jij toch te weten .

woensdag 5 maart 2008 @ 21:56:57 #135
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184138
Zien jullie ineens nu de maffia hun hits in moeten sturen dat superharresarre ineens een stuk minder actief word als de maffia hits in moet gaan sturen.
Als dat niet verdacht is
pi_57184199
Yeah ik heb nog steeds gelijk
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:59:05 #137
163094 Ladidadida
pi_57184200
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:55 schreef -SG- het volgende:

[..]

Dat hoor jij toch te weten .

Haha, hoezo ik
  woensdag 5 maart 2008 @ 21:59:29 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57184217
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef -SG- het volgende:

[..]

[..]

Daarzo [afbeelding].
Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.

En hey. Een paar mensen waren er 100% van overtuigd dat Wouser mafia was. Wouser bleek dorp. Ik weet niet wie van jullie twee harder schreeuwde dat de mensen die dat dachten wel 100% zeker mafia moeten zijn.

Nu Silver Shark ook dorp was kunnen we dus concluderen dat jullie twee mafia zijn? Of geldt die regel niet voor jullie?
pi_57184289
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:01:46 #140
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184303
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.

En hey. Een paar mensen waren er 100% van overtuigd dat Wouser mafia was. Wouser bleek dorp. Ik weet niet wie van jullie twee harder schreeuwde dat de mensen die dat dachten wel 100% zeker mafia moeten zijn.

Nu Silver Shark ook dorp was kunnen we dus concluderen dat jullie twee mafia zijn? Of geldt die regel niet voor jullie?
goed gesproken door de dode.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:03:27 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57184366
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmen

Probeer je er maar uit te praten, is wel entertaining
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:04:56 #142
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57184407
Maar wat valt er op te maken uit de clues?
Live from Chicago
pi_57184416
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmen

Probeer je er maar uit te praten, is wel entertaining
Ach, achteraf weten we allemaal wie er eerlijk waren en wie niet.
pi_57184431
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niks, het is gewoon een openbare verhanging. Daar zitten geen clues bij.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:06:05 #145
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184451
Ik wil alleen jullie reacties weten als jullie te horen krijgen dat ik dorpsbewoner ben .

Hoe zouden jullie reageren?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:07:43 #146
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184511
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,
Zij maakten uit helemaal niets op dat het silver_shark zou zijn, ze konden mij in ieder geval niet uitleggen hoe de clues in zijn richting wezen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:08:37 #147
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57184533
Laten we daar eens met zijn allen over brainstormen
Live from Chicago
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:08:46 #148
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184541
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wil alleen jullie reacties weten als jullie te horen krijgen dat ik dorpsbewoner ben .

Hoe zouden jullie reageren?
Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:08:48 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57184542
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.

En ook al gelooft niemand mij, ik zal me verder stil houden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:09:55 #150
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184574
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef tha_one het volgende:

[..]

Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?
Niet echt verbaasd.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:10:50 #151
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57184611
Nou silver_shark dachten ze door zijn onvriendelijke avatar
"die niets goeds in de zin had" of zoiets
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?
Live from Chicago
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:10:59 #152
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184616
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.

En ook al gelooft niemand mij, ik zal me verder stil houden.
Je bent ook dood . En ik geloof niet zo in Char het medium.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:11:07 #153
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57184619
Waarom moeten doden zich eigenlijk stil houden? Zij weten toch niets meer dan de rest?
pi_57184658
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:07 schreef tha_one het volgende:

[..]

Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,
Zij maakten uit helemaal niets op dat het silver_shark zou zijn, ze konden mij in ieder geval niet uitleggen hoe de clues in zijn richting wezen.
Die kwam uit de hint daarvoor. Er zijn al twee berichten geweest namelijk. Eén met twee hints en één met 1 hint. Die met 1 hint sloeg op Silver_Shark, dacht ik. Omdat zijn avatar van een "geweldadige grover" was. Daarom dacht ik dat met die hint van: "hij zag dat hij geen goede bedoelingen had". Maarja, dat klopte dus blijkbaar niet.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:12:44 #155
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184697
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?
Nog geen aanwijzing over mij gevonden . En toch beweren de meeste mensen dat ik Mafia ben ?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:13:08 #156
163094 Ladidadida
pi_57184711
Het gaat hard met de dorpsbewoners
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:13:16 #157
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184712
Superharregarre speelt trouwens ook goed .
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:13:49 #158
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184726
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja weet ook niet waar die trappen op slaan.
Weet wel dat ik geen mafia ben.
maar dat weten superharrewarre en de rest van de maffia ook.
pi_57184799
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:13 schreef -SG- het volgende:
Superharregarre speelt trouwens ook goed .
Ja, lekker, hint verkeerd geïnterpreteerd.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:15:49 #160
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57184849
Iedereen weet volgens mij dat hij/zij geen mafia is .
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:16:23 #161
163094 Ladidadida
pi_57184876
Ik kan niet wachten wie er morgen weer dood zijn
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:16:47 #162
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184897
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ja, lekker, hint verkeerd geïnterpreteerd.
Het is hier bijna net zo spannend als bij Real - Roma
pi_57184907
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:17:49 #164
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184935
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet wachten wie er morgen weer dood zijn
Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.
pi_57184973
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef tha_one het volgende:

[..]

Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.

woensdag 5 maart 2008 @ 22:18:51 #166
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57184977
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.
dan heb je een primeur, de eerste zelfmoord in het fok-maffiaspel.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:20:33 #167
163094 Ladidadida
pi_57185024
quote:
Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:22:10 #168
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185074
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?
Zo had ik het nog niet bekeken.

Slim van die maffiosie
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:22:45 #169
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185092
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef tha_one het volgende:

[..]

Zo had ik het nog niet bekeken. [afbeelding]

Slim van die maffiosie [afbeelding]
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:23:10 #170
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185110
### Superharregarre
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:23:59 #171
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185140
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Wist niet dat iedere dorpsbewoner al telde, dat de maffia vrij spel krijgt als er nog 1 of 2 doodgaan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:24:37 #172
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185158
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre
SPOILER
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:24:55 #173
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185173
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre
We zullen eerst een dagpost moeten krijgen denk ik.
pi_57185185
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Fuck me,
Errmmm........OK
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:25:38 #175
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57185192
Jezus, zo is het wel lastig Je wilt ook niet op de verkeerde stemmen want dan ben je morgen dood
Live from Chicago
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:26:18 #176
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185216
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Errmmm........OK [afbeelding]
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:26:25 #177
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185221
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:

[..]
SPOILER
Ik kon het ook vetgedrukt doen. Dan was het nog opvallender .
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:28:46 #178
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185284
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jezus, zo is het wel lastig Je wilt ook niet op de verkeerde stemmen want dan ben je morgen dood
Hiermee maak je je ook verdacht

Moraal van het verhaal, post niet teveel in het forum want dan ben je automatisch verdacht.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:29:09 #179
163094 Ladidadida
pi_57185291
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef tha_one het volgende:

[..]

Wist niet dat iedere dorpsbewoner al telde, dat de maffia vrij spel krijgt als er nog 1 of 2 doodgaan.
Als Mafia houd je dat niet bij natuurlijk.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:29:41 #180
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185307
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef tha_one het volgende:

[..]

Hiermee maak je je ook verdacht

Moraal van het verhaal, post niet teveel in het forum want dan ben je automatisch verdacht.
Kom je nu pas mee!
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:29:51 #181
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185312
Deze ronde is zoveel grappiger dan de eerste
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:30:19 #182
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57185324
huh hoezo dat? beter niks zeggen?
Live from Chicago
pi_57185333
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:31:57 #184
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185372
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
Ja volgens de hints moesten er nu al 2 maffia dood zijn .
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:32:16 #185
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185384
quote:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen. [afbeelding]
Ik ga gewoon niet reageren
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:32:19 #186
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185386
quote:
Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.
pi_57185409
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:33:35 #188
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185441
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet reageren
Was misschien wel net zo verstandig.

Jammer dat Real nu ook uit de CL ligt.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:34:15 #189
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185464
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef tha_one het volgende:

[..]

Was misschien wel net zo verstandig.

Jammer dat Real nu ook uit de CL ligt.
Mooie kopbal
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:35:11 #190
163094 Ladidadida
pi_57185494
quote:
Die van tha_one is wel zo obvious
Wat is er dan zo obvious. Vertel
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:35:36 #191
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185508
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:34 schreef -SG- het volgende:

[..]

Mooie kopbal
zowiezo speelt real gewoon niet goed. Zij moeten geen vechtvoetbal spelen, maar voetballend voetballen,
Achja dan zijn v nistelrooy en sneyder fit voor het EK.
pi_57185541
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef tha_one het volgende:

[..]

Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.
Ik ken toevallig de nachtwaker.
SPOILER
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:37:54 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57185595
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:38:26 #194
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185612
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ken toevallig de nachtwaker.
SPOILER
Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:40:09 #195
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185677
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:37 schreef Harajuku. het volgende:
Voetbal
Er gaat een wereld voor me open
SPOILER
The Truth is in Here...
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:40:51 #196
163094 Ladidadida
pi_57185695
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef tha_one het volgende:

[..]

Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?
Want dat ben jij?
pi_57185707
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:

[..]

Er gaat een wereld voor me open
SPOILER
Je weet dat spoilers niet werken voor smileys?
SPOILER
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:41:48 #198
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57185724
ik ben dr weer.. was een toffe wedstrijd
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:42:06 #199
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57185734
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
Foksilver
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:42:17 #200
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57185744
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Live from Chicago
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:42:37 #201
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185759
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben dr weer.. was een toffe wedstrijd
SPOILER
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:42:51 #202
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57185770
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef -SG- het volgende:

[..]

Foksilver
kan ook
foksilver
Live from Chicago
pi_57185978
Ik hou van de oude layout.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:49:54 #204
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57185991
Heeft iedereen zijn lists ook al ingeleverd? ben benieuwd wie er vandaag dood gaat, nu ik heb gezien dat de doden ook mogen posten.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:51:35 #206
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186052
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:50 schreef Artanis1 het volgende:
Harajuku.
Wat doet hij verkeerd?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:51:37 #207
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57186055
quote:
Harajuku.
Ja extreem irritant . Ze verraard me!
pi_57186062
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.

Morgen werken
Vergadering
PSV EIndhovvuuuuu
Dan post FOk!Town redden niet meer in het plaatje

oh ja en vast nog tussendoor ergens poepen
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:52:55 #209
163094 Ladidadida
pi_57186089
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
Jajajajajaja!
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:53:16 #210
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57186097
quote:
Harajuku. [afbeelding]
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leuk
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef tha_one het volgende:

[..]

Wat doet hij verkeerd?
Ken je mijn slogan nog?
pi_57186098
quote:
2nd that.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:53:42 #212
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186110
Je zult maar even 2,5 uur weggeweest zijn, en dan merken dat we alweer 5 pagina's volgespamd hebben zonder iets te zeggen.
pi_57186114
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:52 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Jajajajajaja!
riep je vannacht ook
pi_57186116
Dagpost komt wanneer iedereen alles heeft opgestuurd. Zo simpel is 't.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:54:32 #215
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57186131
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

riep je vannacht ook
Tegen mij ook al.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:54:59 #216
163094 Ladidadida
pi_57186146
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

riep je vannacht ook
Klonk het gemeend?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:54:59 #217
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186147
quote:

Morgen werken
Vergadering
PSV EIndhovvuuuuu
Dan post FOk!Town redden niet meer in het plaatje

oh ja en vast nog tussendoor ergens poepen
Jij moet wel veel poepen zeg, om de 2 posts die je plaatst moet je alweer.
pi_57186154
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef -SG- het volgende:

[..]

Tegen mij ook al.
Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:56:13 #219
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186183
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leuk
[..]

Ken je mijn slogan nog?
Wat was de slogan die heb ik even gemist?
pi_57186191
quote:

[..]

Tegen mij ook al.
En smaakte mijn zaad goed?
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:56:32 #221
163094 Ladidadida
pi_57186194
quote:

[..]

Tegen mij ook al.
Nah
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:56:47 #222
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57186200
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef tha_one het volgende:

[..]

Wat was de slogan die heb ik even gemist?
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobs
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:57:03 #223
163094 Ladidadida
pi_57186206
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.
Maar bij jou was het wel gemeend
pi_57186241
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maar bij jou was het wel gemeend

"Oh, behave!"
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:59:01 #225
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57186272
Trusten mede dorpbewoners
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:59:18 #226
163094 Ladidadida
pi_57186283
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
"Oh, behave!"
Dat zei je gister niet
pi_57186311
omg what did i say??
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:00:31 #228
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186316
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobs
Heb even in je FoBo geneusd, Volgens mij durf ik did wel te zeggen.
SPOILER
SPOILER
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:01:28 #229
163094 Ladidadida
pi_57186345
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
omg what did i say??
Haha
pi_57186386
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:59 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat zei je gister niet
Ik ben weer sober.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:04:56 #231
163094 Ladidadida
pi_57186458
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik ben weer sober.
WHY!!!
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:05:08 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57186463
mensen, ik ga slapen.. anders komt 't niet goed met me

morgen kan ik redelijk uitslapen gelukkig..
Huilen dan.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:10:30 #233
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57186626
Ik ben ook slapen. Hopelijk wordt ik levend weer wakker
Live from Chicago
pi_57186656
Ik peert 'm ook. Morgen 9:00 college.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:12:28 #235
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186704
Als iedereen nou eens op zou schieten met hun zaken insturen.
pi_57186743
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef tha_one het volgende:
Als iedereen nou eens op zou schieten met hun zaken insturen.
Indeedi
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:14:05 #237
163094 Ladidadida
pi_57186746
Ik heb weekend, maar ja, ook maar eens slapen om er morgenvroeg rond een uur of 11 weer uit te rollen
pi_57186852
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:23:35 #239
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57186987
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
Jaloers?
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:23:40 #240
163094 Ladidadida
pi_57186990
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
pi_57187028
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef tha_one het volgende:

[..]

Jaloers?
ja en nee, ik heb die tijd gehad, dus weet wat het is.
ben je eindelijk aan het werk (en heb je wat je hartje begeert) dan is het wel eens met weemoed terugkijken ja op die tijden van vruuger. Morgen om 6:30 eruit voor de zaak en tot minimaal 19:30 vergaderen.
19-6= 13 uur (!)
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:26:40 #242
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187062
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen .
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:29:12 #243
163094 Ladidadida
pi_57187123
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef tha_one het volgende:

[..]

Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen .
Nee, pabo
pi_57187157
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:29 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nee, pabo
haha jij kunt niet rekenen
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:31:24 #245
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187176
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:29 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Nee, pabo
Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 maart 2008 @ 23:32:38 #246
39237 crew  H_T
2733
pi_57187223
Allemaal!

Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:34:54 #247
163094 Ladidadida
pi_57187291
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:30 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

haha jij kunt niet rekenen
Jij pest me
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:36:11 #248
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187329
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal!

Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:36:14 #249
163094 Ladidadida
pi_57187331
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:

[..]

Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
Hangt heel erg van de pabo af. Bij ons dus niet
pi_57187369
Ik zie al dat ik de verkeerde studie heb gekozen. Heb elke dag college en morgen lekker vroeg op. Had vandaag 4 uur lang Methoden & Technieken. Echt zaaddodend saai dat. Wel ¤5 verdiend met meedoen aan een klein onderzoekje in 't T-gebouw. 20 minuutjes "werk".
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:38:01 #251
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187382
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie al dat ik de verkeerde studie heb gekozen. Heb elke dag college en morgen lekker vroeg op. Had vandaag 4 uur lang Methoden & Technieken. Echt zaaddodend saai dat.
Wat voor studie doe je?
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:38:38 #252
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187399
Daar gaat mijn laatste Grey's episode
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:39:16 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187416
En Derek zoende met een ander, en ze is nog stom ook.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:44:47 #254
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187558
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
En Derek zoende met een ander, en ze is nog stom ook.
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken.
pi_57187586
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:38 schreef tha_one het volgende:

[..]

Wat voor studie doe je?
Economie & Bedrijfseconomie
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:46:54 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187615
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef tha_one het volgende:

[..]

zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken. [afbeelding]
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv is
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:49:12 #257
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187677
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv is
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:50:57 #258
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187717
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef tha_one het volgende:

[..]

och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?
pi_57187758
't is geen slowchattopic hier!
Dagpost valt te verwachten binnen een half uur.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:53:40 #260
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187782
Oh sure, voetbal geblaat mag in elk topic, school tegenwoordig ook maar ik zeg wat en het is raak Lieeef
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:53:52 #261
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187788
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?
Grey's anatomy
Je zult hier moeten kijken want ik volg het helemaal niet.
pi_57187807
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sure, voetbal geblaat mag in elk topic, school tegenwoordig ook maar ik zeg wat en het is raak Lieeef
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaan
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 5 maart 2008 @ 23:54:42 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_57187816
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Artanis1 het volgende:
't is geen slowchattopic hier!
Dagpost valt te verwachten binnen een half uur.
Tof
Ik ben de kleur MAGENTA
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:54:56 #264
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187822
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Artanis1 het volgende:

[..]

Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaan [afbeelding]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:56:07 #265
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57187851
Maar nevermind eh.
pi_57187855
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hoe meer je me afleidt, hoe langer 't duurt voor de dagpost er is
  woensdag 5 maart 2008 @ 23:57:37 #267
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187891
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Niet boos worden op de spelleider, We gingen tijdens voetbal en school ook al behoorlijk off-topic, dus hij heeft misschien wel gelijk.

slijm slijm
  donderdag 6 maart 2008 @ 00:00:59 #268
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57187986
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef tha_one het volgende:

[..]

Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.
Mooi, ik ben daar ook weer vanaf.
pi_57188229

Het werd tijd voor tha_one om aan het werk te gaan. Na een lange reis naar het burgemeestersgebouw ging hij even zitten, maar viel door z'n stoel heen. Hij keek snel om zich heen, maar zag niemand. Op de achtergrond hoorde hij twee man op hem afkomen, maar toen de één merkte dat de ander er aankwam vluchtte deze zo snel als de wind. De ander was opeens nergens meer te bekennen. Enkele seconden later werd tha_one (bodyguard) opeens van achteren neergestoken.

Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.

[GeenAanwijzingenzone]

Het is weeeeeeer lynchtijd! Ook mag de rechercheur weer een nieuwe vraag stellen.
  donderdag 6 maart 2008 @ 00:15:19 #270
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57188264
Is het nu duidelijk.
Ik ben geen mafia.
  donderdag 6 maart 2008 @ 00:15:52 #271
197394 tha_one
podjandikkie
pi_57188275
Nu kan ik rustig gaan slapen.
RIP.
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:21:37 #272
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57189955
Hehe , volgens de hints moesten we nu alle 4 de mafia hebben vermoord .
pi_57189996
De hints zijn wel lekker deze ronde. Nja, op tha_one kan ik al niet meer stemmen. Volgens mij ben ik echt de slechtste hint-interpretator dus ik zal me niet wagen aan een nieuwe voorspelling.

De hints zijn volgens mij:
quote:
Het werd tijd voor tha_one om aan het werk te gaan. Na een lange reis naar het burgemeestersgebouw ging hij even zitten, maar viel door z'n stoel heen. Hij keek snel om zich heen, maar zag niemand. Op de achtergrond hoorde hij twee man op hem afkomen, maar toen de één merkte dat de ander er aankwam vluchtte deze zo snel als de wind. De ander was opeens nergens meer te bekennen. Enkele seconden later werd tha_one (bodyguard) opeens van achteren neergestoken.

Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.
Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.
pi_57190013
Of er moet hier toevallig iemand lopen die last heeft van winderigheid, iemand die homo is, iemand die al fluitend rondloopt en iemand die eh, altijd z'n rommel uit het autoraampje gooit? _
pi_57190029
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarregarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku. (Bodyguard)
7. tha_one (Bodyguard)
8. PrincePolly
9. Isdatzo (Burgemeester)
11. WackyDuck
12. Puntenslijpsel (Dorpsbewoner)
13. Silver_Shark (Dorpsbewoner)
16. Thieske
17. Ladidadida

10 mensen nog, waarvan 4 mafia en 1 burgemeester. (Of 3 mafia en een mafia-burgemeester natuurlijk.)
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:37:59 #276
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57190043
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
De hints zijn wel lekker deze ronde. Nja, op tha_one kan ik al niet meer stemmen. Volgens mij ben ik echt de slechtste hint-interpretator dus ik zal me niet wagen aan een nieuwe voorspelling.

De hints zijn volgens mij:
[..]

Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.
quote:

Edit: Trouwens, we kunnen van alles zeggen maar de mafia heeft wel goed gespeeld.
pi_57190064
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:37 schreef -SG- het volgende:

Weet niet of dat echt mag.
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:42:46 #278
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57190077
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:41 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Weet niet of dat echt mag.
Aan het terugkrabbelen?

Mafia

Het moment is aangebroken dat we de ratten van de kakkerlakken scheiden.
  donderdag 6 maart 2008 @ 07:45:55 #279
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_57190099
Nou ik ben richting school, om 13.30 weer present .
pi_57190650
geweldig weer alleen goeie mensen dood
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:30:11 #281
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57191177
Speelt de mafia goed, of is de rest zo dom?
  donderdag 6 maart 2008 @ 09:40:51 #282
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57191362
Jeetje, dat gaat wel heel hard. Isdatzo heeft mij gisteren verteld dat tha_one bodyguard was. Wisten meer mensen hiervan? Harregarre misschien? Hij probeerde wel heel sterk tha_one zwart te maken en toen we niet hapten vermoorde hij hem maar ofzo.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 maart 2008 @ 10:24:21 #283
39237 crew  H_T
2733
pi_57192073
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarregarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku. (Bodyguard)
7. tha_one (Bodyguard)
8. PrincePolly
9. Isdatzo (Burgemeester)
11. WackyDuck
12. Puntenslijpsel (Dorpsbewoner)
13. Silver_Shark (Dorpsbewoner)
16. Thieske
17. Ladidadida

10 mensen nog, waarvan 4 mafia en 1 burgemeester. (Of 3 mafia en een mafia-burgemeester natuurlijk.)
Dank je, nu ben ik weer bij . Hoop doden al !
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:26:51 #284
163094 Ladidadida
pi_57192120
Ik denk dat we vandaag toch echt Harregarre eruit moeten gooien, want het gaat nu al vaak mis dankzij hem..
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:38:44 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57192342
##vote superharregarre (telt als 2)

Ik hoef niks uit te leggen denk ik

ik twijfel nog over een dubbele lynch though.. dat beslis ik later
Huilen dan.
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:40:59 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57192386
Dan volg ik de burgemeester maar
##vote superharregarre
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:43:46 #287
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_57192433
Schieten jullie even op, ik verveel me
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 maart 2008 @ 10:45:37 #288
39237 crew  H_T
2733
pi_57192474
Ik denk dat ik een hint gevonden heb:
quote:
Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...

Daarom: ##vote -SG-
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:46:10 #289
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57192484
Oke, ik smeer 'm. Doei! Tot vanmiddag/vanavond (drukke dag).
  donderdag 6 maart 2008 @ 10:47:50 #290
163094 Ladidadida
pi_57192518
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat ik een hint gevonden heb:
[..]

Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...

Daarom: ##vote -SG-
Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 maart 2008 @ 10:55:03 #291
39237 crew  H_T
2733
pi_57192645
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.
Hey zo had ik het nog niet bekeken
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:02:22 #292
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_57192803
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ik smeer 'm. Doei! Tot vanmiddag/vanavond (drukke dag).
Huilen dan.
pi_57193950
Ik weet er nu 2
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:52:48 #294
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_57193989
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef lynda het volgende:
Ik weet er nu 2
Wie? Superharregarre en SG?
pi_57194097
Wie weet Vooral de 2e was een inkoppertje
En nog steeds heb ik (Gelukkig) gelijk dus volgende ronde doe ik mee denk ik
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 6 maart 2008 @ 12:59:07 #296
39237 crew  H_T
2733
pi_57195327
Het topic begint vol te raken
Ik ben de kleur MAGENTA
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:02:43 #297
163094 Ladidadida
pi_57195396
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het topic begint vol te raken
En niet met zinnige informatie
pi_57195438
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Jeetje, dat gaat wel heel hard. Isdatzo heeft mij gisteren verteld dat tha_one bodyguard was. Wisten meer mensen hiervan? Harregarre misschien? Hij probeerde wel heel sterk tha_one zwart te maken en toen we niet hapten vermoorde hij hem maar ofzo.
Heb dat niet gehoord. Volgens mij vertrouwde niemand mij toen ik tegen Wouser was. Dus ben nooit aan PM-en begonnen. Heb alleen tha_one nog geprobeerd te PM-en om erachter te komen of hij loog of niet. Toen gaf hij zo'n ontwijkend antwoord dat ik het eigenlijk als bevestiging zag.

Eerlijk gezegd vind ik die ene hint nog steeds op tha_one slaan, dus ik snap er even helemaal niks meer van. Ik ga nu maar eens met anderen mee en derhalve:

## vote -SG-
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:05:35 #299
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_57195445
Godver, had men niet met wat meer respect met mijn lichaam om kunnen gaan? Langs de weg gedumpt, tjee... En, volgens Tim, alleen maar vanwege de plek waar ik woon? Oeioei. Waarom ik
Live from Chicago
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:23:02 #300
163094 Ladidadida
pi_57195779
Ik breng ook vast mijn stem uit, aangezien ik zo moet werken tot vanavond Dus ##vote -SG-
  donderdag 6 maart 2008 @ 13:26:23 #301
163094 Ladidadida
pi_57195838
En vol trouwens. Onze gamemaster Artanis1 maakt een nieuw topic aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')