Hey, man met de dreigende avatar.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
hier verder
yo mede maffia lid!! wie gaan we morgen lychen ik denk -SG- want dan is er chaos in de groepquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hey, man met de dreigende avatar.
Edit: Oja, ik was pleiten.
Als je mij maar laat leven Silver_shark, ik heb tijdens de verkiezing nog wel op je gestemd.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
yo mede maffia lid!! wie gaan we morgen lychen ik denk -SG- want dan is er chaos in de groep
We hadden toch al tha_one doorgegeven?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
yo mede maffia lid!! wie gaan we morgen lychen ik denk -SG- want dan is er chaos in de groep
Ja.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:57 schreef Ladidadida het volgende:
Begrijp ik het trouwens goed als ik zeg dat er nu 4 dorpsmensen dood zijn?
Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?quote:
De vetgedrukten denk ik toch. Mafia heeft dus 2 kills gemaakt en de nachtwaker één denk ik?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer [afbeelding]
Wouser, Greenday, Supersheep en Harajuku. Volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer
Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijn
Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.quote:Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad.
Indeling:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.
Of snap ik het nu helemaal verkeerd [afbeelding]
8+5 to 4 mafia dus.quote:8 gewone dorpelingen, 4 maffia, 2 bodyguards, 1 velddoctor, 1 rechercheur, en 1 nachtwaker
Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.quote:maar het bleek ongegrond, want er was niemand te zien.
Goed gezien van tha_onequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zozo! Wat een kutcolleges ook vandaag weer.En wat een kills ook weer.
Ik blijf bij de hint die ik eerder al had gevonden:
## Silver_Shark
@tha_one: Wit en zwart kan ook terugslaan op de avatar van princepolly. En aangezien ik van mezelf weet dat ik geen mafia ben, is de lijst van mafia op dit moment als volgt:
1. Silver_Shark (hint dag 1)
2. PrincePolly (hint dag 2)
3. tha_one (hint dag 2)
4. ?
Waarom is tha_one ook mafia, vragen jullie je natuurlijk af. Zie het volgende:
[..]
Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.
Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.
Daarbij is het frappant dat tha_one en Silver_Shark elkaar indekken en op mij stemmen, wat getuigt van een nodige portie voorkennis en samenzwering. Bovendien heb ik hier al flink meegeholpen aan het opsporen van de mafia. Iets wat je van hen niet kunt zeggen. Tot nu toe is geen enkele van MIJN beoogde targets doodgemaakt en derhalve is er ook nog geen enkele mafia afgemaakt.
Ik stel voor om alemaal op Silver_Shark te stemmen, zowel door de hints uit dag 1 en uit dag 2. Zekerheidquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.
20:30quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen beter een tijd afspreken. Neem aan dat dat de meesten vandaag nog wel een kijkje nemen dus misschien is 20:00 of 21:00 wel een mooie eindtijd.
Als je zo veel tekst nodig hebt om iemand anders aan te wijzen, zul je wel maffia zijn. Ja princepolly kan het ook zijn waar die clue op slaat. Echter er zijn 6 maffia still in the game dus grote kans datquote:
op jullie beiden slaat.quote:Een zwart en de ander wit
idd er zijn maar 4 maffia, Ik zie echt niet waarom jullie allemaal op silver_shark stemmen. Mis ik dan zo een grote clue. Heb alle dag-posts nog eens doorgelezen en de clue die ik doorgegeven heb is de enige die duidelijk is in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tussenstand:
SuperHarregarre (2) : Silver_Shark, tha_one
Silver_Shark (5): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-
Is dat een hint?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:16 schreef PrincePolly het volgende:
PenPeng Yeehaa!!
Heb jij een galg ooit PenPeng horen zeggen??quote:
Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben benieuwd!Wanneer is de stemtermijn verstreken?
Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Sure, ik zeik vanaf het begin om tijden en Superharre zegt het één keer en ineens is iedereen voor
Bungel bungel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.
[ afbeelding ]
Dít zei ik toevallig elke keer heel aardigquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt? [afbeelding] Weet 't ook niet precies hoor... [afbeelding]
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dít zei ik toevallig elke keer heel aardig
20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
ik was toen ook al voor duidelijke tijden..![]()
20.45 lijkt mij een mooie tijd eigenlijk
Oh mooi! dat wilde ik nu net wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...
PP moet nog:
- poepen
- hond wandelen
- trainen
- iets van voetbal meekijken
- FoK!town redden
- dingen eten
Ben nu poepen dus
Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:26 schreef Thieske het volgende:
20:44 lijkt me een prima tijd, net voor de aftrap.
ik voel toch dat ik me moet verdedigen, dit is niet zo omdat ik geen maffia ben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor zover ik weet heeft Artanis1 in het eerste spel ook trappenhuizen gebruikt in het begin. Vanwege het stadhuis natuurlijk. Dus wat dat betreft slaat het niet specifiek terug op iemand, denk ik. Verder mag je jezelf ook de moeite besparen tha_one. Probeer eerst maar eens uit te leggen waarom de link tussen "niemand zien" en jouw ontbrekende avatar niet opgaat.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zien![]()
Ik stem trouwens ook op silver_shark.. mocht blijken dat hij geen mafia is dan is het natuurlijk hélemaal zeker dat harregarre sterven zal. Mocht 't zo zijn dat silver_shark wel mafia is, dan blijf ik superharregarre nog steeds verdenken..
-SG- trouwens ook
##vote silver_shark
baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.quote:
quote:
Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.![]()
Zul je altijd zien dat er vandaag geen zak aan is.
moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schatquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mafialid Isdatzo kiest eieren voor z'n geld.![]()
[ afbeelding ]
Daar baal ik dus zo van, Ik heb gewoon niet eraan gedacht om de tv op 3 te zetten en dan zul je altijd zien dat de wedstrijd geweldig is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.
Dreigementen van de mafia.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schat
Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lulquote:
Dat woordje doet het hemquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
oja, gister was 't echt een toffe wedstrijd.
Nét ietsje mooier voetbal als in de nederlandse competitie
vooral 't laatste kwartier van de 1e helft
Ik hoop dat hij er aan gedacht heeft dat er meerdere rondes van dit spel komenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lul
Chaos schoppen is ook leuk in het spel. gewoon een beetje klooien, en tja hij zal nog wel niet aan de volgende ronde gedacht hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij er aan gedacht heeft dat er meerdere rondes van dit spel komenEn als ie later nog mee wil spelen heeft ie nu zn reputatie (nouja, had ie die een dan?
) aardig verneukt..
Ik zou 't trouwens erger vinden als 't bleek dat hij geen mafia is, dan probeert hij gewoon chaos te schoppen.. tja
Nu ben ik voetbal kijken .
Ja dat kan ik, en ja dat doe ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:09 schreef tha_one het volgende:
[..]
Chaos schoppen is ook leuk in het spel. gewoon een beetje klooien, en tja hij zal nog wel niet aan de volgende ronde gedacht hebben.
Kun je het niet alle 2 voetbal kijken en FOK!ken, dat is
Ja hoor! Hem hier!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:14 schreef Wackyduck het volgende:
Hebben we al iemand aan de haaien gevoerd?
Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:30 schreef lynda het volgende:
Die hou ik voor meEerst maar kijken of ik gelijk heb
![]()
Het is in ieder geval nog niet dood
hehe jij ff pechquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:32 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik wil het weten! Misschien moet ik mijn speelstijl wel aanpassen!
Gelukkig hebben ze de pik op jouquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mensen, waar heb ik chaos lopen schoppen? Ik heb gewoon de hints opgelost en wijs de schuldigen aan. Tot zover heb ik nog geen enkele uitspraak gedaan die niet is uitgekomen.
De mafia loopt 't vuurtje inderdaad mooi op te stoken.quote:
Iedereen nog welquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.
Niemand gelooft mij toch, dus dit valt niet onder het spel beinvloeden
Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Superharre en SG beschuldigen iedereen keihard van mafia zijn, en schieten hard de verdediging in. Soit, logisch dat je mensen krijgt die dat denken. Al heb ik het idee dat Superharre het antwoord al wist.
Ja ja, vast.. heel duidelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:46 schreef -SG- het volgende:
WTF? Silver een dorpsbewoner. Maar.... Het leek zo duidelijk....
Oke morgen the one dan.
Typische mafia-opmerking.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef tha_one het volgende:
oh wat verwonderlijk dat Silver_Shark een dorpsbewoner was.
Dus mensen Geloof SuperHarreGarre niet.
Als je mij bedoelt Nog een dorpsbewonerquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ja, vast.. heel duidelijk
Oké, het lijkt me duidelijk wie er nu (volgende lynch) sterven gaat(/n)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Err, waar zeg ik iedereen?quote:
Wat zei je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 mensen beschuldigd waarbij ik de hints ook nog heb aangegeven. [afbeelding] Daar is geen chaos aan, Harajuku. Simpele feiten met simpele verwijzingen die voor iedereen navolgbaar zijn. [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja mensen, ik ben totaaaaaaaaaaaaaaaaal verrast door deze uitkomst![]()
</sarcasme>
Harrewarre en SG, daar gaat julie geloofwaardigheid
Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Ja mensen, ik ben totaaaaaaaaaaaaaaaaal verrast door deze uitkomst![]()
</sarcasme>
Harrewarre en SG, daar gaat julie geloofwaardigheid
Ik durf een kratje bier erop te zetten voor dat ik dorpsbewoner ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook op Silver_Shark gestemd, idioot.
quote:
Daarzoquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:41 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie missen zeker niet 1 persoon onder de dorpsbewoners, hè? Als de andere dorpsbewoners met elkaar praten weet ik precies welke persoon ze missen namelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De reden daarvoor is aan mijn mede-dorpbewoners gegeven, en nee, niet aan jou dus
Wat moeten we hiermee?quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:45 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Stuur alle gegevens maar op.
Alleen mensen met een speciale gave kunnen daar iets mee. De velddokter, mafia, nachtwaker e.d.quote:
Haha, hoezo ikquote:
Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.quote:
goed gesproken door de dode.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Right. Ik bedoelde mensen waarvoor je geen één aanleiding had om ze te betichten van mafia zijn.
En hey. Een paar mensen waren er 100% van overtuigd dat Wouser mafia was. Wouser bleek dorp. Ik weet niet wie van jullie twee harder schreeuwde dat de mensen die dat dachten wel 100% zeker mafia moeten zijn.
Nu Silver Shark ook dorp was kunnen we dus concluderen dat jullie twee mafia zijn? Of geldt die regel niet voor jullie?
Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
Ach, achteraf weten we allemaal wie er eerlijk waren en wie niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, maar je speelde er wel op in dat mensen hem gingen stemmen
Probeer je er maar uit te praten, is wel entertaining
Niks, het is gewoon een openbare verhanging. Daar zitten geen clues bij.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat valt er op te maken uit de clues?
Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar wat valt er op te maken uit de clues?
Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:06 schreef -SG- het volgende:
Ik wil alleen jullie reacties weten als jullie te horen krijgen dat ik dorpsbewoner ben.
Hoe zouden jullie reageren?
Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dat klopt Harajuku. Ik heb namelijk nooit ingestemd met de moord op Wouser. Zoals je kunt zien hebben 8 mensen op Silver_Shark gestemd. Er bestaat nog steeds zoiets als vrije wil en bekijken van mogelijkheden.
Niet echt verbaasd.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef tha_one het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als ik Maffia ben?
Je bent ook doodquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.
En ook al gelooft niemand mij, ik zal me verder stil houden.
Die kwam uit de hint daarvoor. Er zijn al twee berichten geweest namelijk. Eén met twee hints en één met 1 hint. Die met 1 hint sloeg op Silver_Shark, dacht ik. Omdat zijn avatar van een "geweldadige grover" was. Daarom dacht ik dat met die hint van: "hij zag dat hij geen goede bedoelingen had". Maarja, dat klopte dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:07 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,
Zij maakten uit helemaal niets op dat het silver_shark zou zijn, ze konden mij in ieder geval niet uitleggen hoe de clues in zijn richting wezen.![]()
Nog geen aanwijzing over mij gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou silver_shark dachten ze door zijn onvriendelijke avatar
"die niets goeds in de zin had" of zoiets
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?
Ja weet ook niet waar die trappen op slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou silver_shark dachten ze door zijn onvriendelijke avatar
"die niets goeds in de zin had" of zoiets
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?
quote:
Het is hier bijna net zo spannend als bij Real - Romaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, lekker, hint verkeerd geïnterpreteerd.
![]()
Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet wachten wie er morgen weer dood zijn
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef tha_one het volgende:
[..]
Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.
dan heb je een primeur, de eerste zelfmoord in het fok-maffiaspel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.
Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.
Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. [afbeelding]
Slim van die maffiosie [afbeelding]
Wist niet dat iedere dorpsbewoner al telde, dat de maffia vrij spel krijgt als er nog 1 of 2 doodgaan.quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
We zullen eerst een dagpost moeten krijgen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre
Errmmm........OKquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Ik kon het ook vetgedrukt doen. Dan was het nog opvallenderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A little knowledge is a dangerous thing.
Hiermee maak je je ook verdachtquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jezus, zo is het wel lastigJe wilt ook niet op de verkeerde stemmen want dan ben je morgen dood
Als Mafia houd je dat niet bij natuurlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wist niet dat iedere dorpsbewoner al telde, dat de maffia vrij spel krijgt als er nog 1 of 2 doodgaan.
Kom je nu pas mee!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:28 schreef tha_one het volgende:
[..]
Hiermee maak je je ook verdacht![]()
Moraal van het verhaal, post niet teveel in het forum want dan ben je automatisch verdacht.
Ja volgens de hints moesten er nu al 2 maffia dood zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
Ik ga gewoon niet reagerenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen. [afbeelding]
Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
Mooie kopbalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef tha_one het volgende:
[..]
Was misschien wel net zo verstandig.
Jammer dat Real nu ook uit de CL ligt.
Wat is er dan zo obvious. Vertelquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die van tha_one is wel zo obvious
zowiezo speelt real gewoon niet goed. Zij moeten geen vechtvoetbal spelen, maar voetballend voetballen,quote:
Ik ken toevallig de nachtwaker.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ken toevallig de nachtwaker.
Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaat een wereld voor me openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Truth is in Here...A little knowledge is a dangerous thing.
Want dat ben jij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me openJe weet dat spoilers niet werken voor smileys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat spoilers niet werken voor smileys?FoksilverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat spoilers niet werken voor smileys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben dr weer.. was een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajajajaja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leukquote:
Ken je mijn slogan nog?quote:
2nd that.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
riep je vannacht ookquote:
Klonk het gemeend?quote:
Jij moet wel veel poepen zeg, om de 2 posts die je plaatst moet je alweer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
Morgen werken
Vergadering
PSV EIndhovvuuuuu
Dan post FOk!Town redden niet meer in het plaatje
oh ja en vast nog tussendoor ergens poepen
Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.quote:
Wat was de slogan die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leuk
[..]
Ken je mijn slogan nog?
En smaakte mijn zaad goed?quote:
Nahquote:
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobsquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat was de slogan die heb ik even gemist?
Maar bij jou was het wel gemeendquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.
Dat zei je gister nietquote:
Heb even in je FoBo geneusd, Volgens mij durf ik did wel te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
omg what did i say??
WHY!!!quote:
Indeediquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef tha_one het volgende:
Als iedereen nou eens op zou schieten met hun zaken insturen.
Jaloers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekendquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
ja en nee, ik heb die tijd gehad, dus weet wat het is.quote:
Doe je ook iets als psychologie of recht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
Nee, paboquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen.
haha jij kunt niet rekenenquote:
Jij pest mequote:
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Hangt heel erg van de pabo af. Bij ons dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie al dat ik de verkeerde studie heb gekozen.Heb elke dag college en morgen lekker vroeg op.
Had vandaag 4 uur lang Methoden & Technieken. Echt zaaddodend saai dat.
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
En Derek zoende met een ander, en ze is nog stom ook.
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken. [afbeelding]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv is
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef tha_one het volgende:
[..]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.
Grey's anatomyquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sure, voetbal geblaat mag in elk topic, school tegenwoordig ook maar ik zeg wat en het is raakLieeef
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Artanis1 het volgende:
't is geen slowchattopic hier!
Dagpost valt te verwachten binnen een half uur.
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaan [afbeelding]
Hoe meer je me afleidt, hoe langer 't duurt voor de dagpost er isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Niet boos worden op de spelleider, We gingen tijdens voetbal en school ook al behoorlijk off-topic, dus hij heeft misschien wel gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Mooi, ik ben daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.
Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.quote:Het werd tijd voor tha_one om aan het werk te gaan. Na een lange reis naar het burgemeestersgebouw ging hij even zitten, maar viel door z'n stoel heen. Hij keek snel om zich heen, maar zag niemand. Op de achtergrond hoorde hij twee man op hem afkomen, maar toen de één merkte dat de ander er aankwam vluchtte deze zo snel als de wind. De ander was opeens nergens meer te bekennen. Enkele seconden later werd tha_one (bodyguard) opeens van achteren neergestoken.
Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
De hints zijn wel lekker deze ronde.Nja, op tha_one kan ik al niet meer stemmen.
Volgens mij ben ik echt de slechtste hint-interpretator dus ik zal me niet wagen aan een nieuwe voorspelling.
De hints zijn volgens mij:
[..]
Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Aan het terugkrabbelen?quote:
Dank je, nu ben ik weer bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarregarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku. (Bodyguard)
7. tha_one (Bodyguard)
8. PrincePolly
9. Isdatzo (Burgemeester)
10. Wouser (Dorpsbewoner)
11. WackyDuck
12. Puntenslijpsel (Dorpsbewoner)
13. Silver_Shark (Dorpsbewoner)
14. SuperSheep (Dorpsbewoner)
15. Greenday (Dorpsbewoner)
16. Thieske
17. Ladidadida
10 mensen nog, waarvan 4 mafia en 1 burgemeester. (Of 3 mafia en een mafia-burgemeester natuurlijk.)
Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...quote:Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.
Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat ik een hint gevonden heb:
[..]
Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...
Daarom: ##vote -SG-
Hey zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ik smeer 'm. Doei! Tot vanmiddag/vanavond (drukke dag).
En niet met zinnige informatiequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het topic begint vol te raken
Heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Jeetje, dat gaat wel heel hard. Isdatzo heeft mij gisteren verteld dat tha_one bodyguard was. Wisten meer mensen hiervan? Harregarre misschien? Hij probeerde wel heel sterk tha_one zwart te maken en toen we niet hapten vermoorde hij hem maar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |