Dat zei je gister nietquote:
Heb even in je FoBo geneusd, Volgens mij durf ik did wel te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
omg what did i say??
WHY!!!quote:
Indeediquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef tha_one het volgende:
Als iedereen nou eens op zou schieten met hun zaken insturen.
Jaloers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekendquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
ja en nee, ik heb die tijd gehad, dus weet wat het is.quote:
Doe je ook iets als psychologie of recht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
Nee, paboquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen.
haha jij kunt niet rekenenquote:
Jij pest mequote:
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Hangt heel erg van de pabo af. Bij ons dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |