ja en nee, ik heb die tijd gehad, dus weet wat het is.quote:
Doe je ook iets als psychologie of recht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
Nee, paboquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen.
haha jij kunt niet rekenenquote:
Jij pest mequote:
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Hangt heel erg van de pabo af. Bij ons dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie al dat ik de verkeerde studie heb gekozen.Heb elke dag college en morgen lekker vroeg op.
Had vandaag 4 uur lang Methoden & Technieken. Echt zaaddodend saai dat.
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
En Derek zoende met een ander, en ze is nog stom ook.
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken. [afbeelding]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv is
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef tha_one het volgende:
[..]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.
Grey's anatomyquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sure, voetbal geblaat mag in elk topic, school tegenwoordig ook maar ik zeg wat en het is raakLieeef
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Artanis1 het volgende:
't is geen slowchattopic hier!
Dagpost valt te verwachten binnen een half uur.
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaan [afbeelding]
Hoe meer je me afleidt, hoe langer 't duurt voor de dagpost er isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Niet boos worden op de spelleider, We gingen tijdens voetbal en school ook al behoorlijk off-topic, dus hij heeft misschien wel gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Mooi, ik ben daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |