quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben dr weer.. was een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajajajaja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leukquote:
Ken je mijn slogan nog?quote:
2nd that.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
riep je vannacht ookquote:
Klonk het gemeend?quote:
Jij moet wel veel poepen zeg, om de 2 posts die je plaatst moet je alweer.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
Morgen werken
Vergadering
PSV EIndhovvuuuuu
Dan post FOk!Town redden niet meer in het plaatje
oh ja en vast nog tussendoor ergens poepen
Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.quote:
Wat was de slogan die heb ik even gemist?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leuk
[..]
Ken je mijn slogan nog?
En smaakte mijn zaad goed?quote:
Nahquote:
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobsquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wat was de slogan die heb ik even gemist?
Maar bij jou was het wel gemeendquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dacht dat ik de enige was voor wie ze haar mosseltje opende.
Dat zei je gister nietquote:
Heb even in je FoBo geneusd, Volgens mij durf ik did wel te zeggen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
"Oh ja, ik heb tetten dus stem op mij" En geen manboobs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:00 schreef PrincePolly het volgende:
omg what did i say??
WHY!!!quote:
Indeediquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef tha_one het volgende:
Als iedereen nou eens op zou schieten met hun zaken insturen.
Jaloers?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekendquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:17 schreef PrincePolly het volgende:
weekend op woensdag? WTF, die kutstudenten ook altijd
Uitslapen tot 11:00 uur? WTF, die kutstudenten ook altijd
ja en nee, ik heb die tijd gehad, dus weet wat het is.quote:
Doe je ook iets als psychologie of recht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Maandag vrij, dinsdag 1 college, daarna weekend
Nee, paboquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef tha_one het volgende:
[..]
Doe je ook iets als psychologie of recht.
Heb deze week een drukke week Maandag, dinsdag en woensdag alledrie 1 college, de rest vrij. Het ergste is dat ik dan nog te lui ben om alle colleges te volgen.
haha jij kunt niet rekenenquote:
Jij pest mequote:
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:Allemaal!
Twee drukke dagen gehad met een hoop buitenhuis gedoe. Ik denk niet dat ik alle posts ga lezen, ik kijk wel even rond. Mocht iemand zich vervelen dan heb ik ook geen bezwaar tegen een updatepost
Hangt heel erg van de pabo af. Bij ons dus nietquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat je daar heel veel uren had.
Allemaal van die leuke vakken als knutselen.
Wat voor studie doe je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie al dat ik de verkeerde studie heb gekozen.Heb elke dag college en morgen lekker vroeg op.
Had vandaag 4 uur lang Methoden & Technieken. Echt zaaddodend saai dat.
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
En Derek zoende met een ander, en ze is nog stom ook.
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:44 schreef tha_one het volgende:
[..]
zulke dingen horen nu tussen spoilertags. Stel je voor dat ik die ep nog wou kijken. [afbeelding]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee welk seizoen in Nederlands op tv is
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:49 schreef tha_one het volgende:
[..]
och ja het maakt mij ook geen drol uit, volgens mij zoent die sheppard ieder seizoen met 3 verschillende vrouwen. Zo specifiek is je opmerking nu ook weer niet.
Grey's anatomyquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien, is het waar wat je zegt?
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:53 schreef Harajuku. het volgende:
Oh sure, voetbal geblaat mag in elk topic, school tegenwoordig ook maar ik zeg wat en het is raakLieeef
Tofquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:52 schreef Artanis1 het volgende:
't is geen slowchattopic hier!
Dagpost valt te verwachten binnen een half uur.
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd in de thread om slowchat tegen te gaan [afbeelding]
Hoe meer je me afleidt, hoe langer 't duurt voor de dagpost er isquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Niet boos worden op de spelleider, We gingen tijdens voetbal en school ook al behoorlijk off-topic, dus hij heeft misschien wel gelijk.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tijdens t voetbal en school heb je gepost.
Mooi, ik ben daar ook weer vanaf.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:36 schreef tha_one het volgende:
[..]
Als er voor 12.00 uur nog een dagpost komt dan maak ik wel een overzicht.
Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.quote:Het werd tijd voor tha_one om aan het werk te gaan. Na een lange reis naar het burgemeestersgebouw ging hij even zitten, maar viel door z'n stoel heen. Hij keek snel om zich heen, maar zag niemand. Op de achtergrond hoorde hij twee man op hem afkomen, maar toen de één merkte dat de ander er aankwam vluchtte deze zo snel als de wind. De ander was opeens nergens meer te bekennen. Enkele seconden later werd tha_one (bodyguard) opeens van achteren neergestoken.
Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
De hints zijn wel lekker deze ronde.Nja, op tha_one kan ik al niet meer stemmen.
Volgens mij ben ik echt de slechtste hint-interpretator dus ik zal me niet wagen aan een nieuwe voorspelling.
De hints zijn volgens mij:
[..]
Dat zijn de hints denk ik maar aan een interpretatie waag ik me niet meer.![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.
Aan het terugkrabbelen?quote:
Dank je, nu ben ik weer bijquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
1. Tinkepink
2. Bartaz
3. SuperHarregarre
4. Hawaii_Tim
5. -SG-
6. Harajuku. (Bodyguard)
7. tha_one (Bodyguard)
8. PrincePolly
9. Isdatzo (Burgemeester)
10. Wouser (Dorpsbewoner)
11. WackyDuck
12. Puntenslijpsel (Dorpsbewoner)
13. Silver_Shark (Dorpsbewoner)
14. SuperSheep (Dorpsbewoner)
15. Greenday (Dorpsbewoner)
16. Thieske
17. Ladidadida
10 mensen nog, waarvan 4 mafia en 1 burgemeester. (Of 3 mafia en een mafia-burgemeester natuurlijk.)
Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...quote:Deze avond zou de laatste zijn voor Puntenslijpsel (Dorpsbewoner). Zij was rustig haar reis terug naar huis aan 't maken, toen iemand met evenveel gemak haar van het leven beroofde. Ze was alweer het tweede slachtoffer van de dag, en werd aan de kant van de weg gedumpt.
Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat ik een hint gevonden heb:
[..]
Nu woont Puntenslijpsel in Amsterdam (Ajax-territory) en -SG- heeft een PSV-logo als avatar. Nu denk ik dat in dit stuk tekst een hint zit dat het wel es een rivaliteit tussen de verschillende voetbalclubs kan zijn...
Daarom: ##vote -SG-
Hey zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Bovendien kan het 'van achteren' wijzen op de sig van -SG-.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:46 schreef Tinkepink het volgende:
Oke, ik smeer 'm. Doei! Tot vanmiddag/vanavond (drukke dag).
En niet met zinnige informatiequote:Op donderdag 6 maart 2008 12:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het topic begint vol te raken
Heb dat niet gehoord.quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:40 schreef Tinkepink het volgende:
Jeetje, dat gaat wel heel hard. Isdatzo heeft mij gisteren verteld dat tha_one bodyguard was. Wisten meer mensen hiervan? Harregarre misschien? Hij probeerde wel heel sterk tha_one zwart te maken en toen we niet hapten vermoorde hij hem maar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |