Je bent ook doodquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Fuck me, ik was 100% zeker dat die clues, of iig één op hem sloegen. Ik was dorp. Dat riedeltje gaat dus niet op.
En ook al gelooft niemand mij, ik zal me verder stil houden.
 . En ik geloof niet zo in Char het medium.
 . En ik geloof niet zo in Char het medium.  

Zij weten toch niets meer dan de rest?
 Zij weten toch niets meer dan de rest?

Die kwam uit de hint daarvoor. Er zijn al twee berichten geweest namelijk. Eén met twee hints en één met 1 hint. Die met 1 hint sloeg op Silver_Shark, dacht ik. Omdat zijn avatar van een "geweldadige grover" was. Daarom dacht ik dat met die hint van: "hij zag dat hij geen goede bedoelingen had". Maarja, dat klopte dus blijkbaar niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:07 schreef tha_one het volgende:
[..]
Ik heb al eens gezegd dat er een zwarte en een witte man mensen gingen doden, dit heb ik geinterpreteerd als superharregarre en princepolly, kijk naar hun avatars,
Zij maakten uit helemaal niets op dat het silver_shark zou zijn, ze konden mij in ieder geval niet uitleggen hoe de clues in zijn richting wezen.

Nog geen aanwijzing over mij gevondenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou silver_shark dachten ze door zijn onvriendelijke avatar
"die niets goeds in de zin had" of zoiets
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?
 . En toch beweren de meeste mensen dat ik Mafia ben
. En toch beweren de meeste mensen dat ik Mafia ben  ?
?

Ja weet ook niet waar die trappen op slaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou silver_shark dachten ze door zijn onvriendelijke avatar
"die niets goeds in de zin had" of zoiets
Verder had je inderdaad die zwarte en witte, dat zou idd op Super Harre en PrinceP kunnen duiden, maar die dat er niets te zien is zou ook op jou, tha_one, kunnen wijzen, toch?
Verder had je nog die vreemde zinsconstructie over dat de trappen snel beklommen waren?

quote:
 Ja, lekker, hint verkeerd geïnterpreteerd.

Het is hier bijna net zo spannend als bij Real - Romaquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]

Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef Ladidadida het volgende:
Ik kan niet wachten wie er morgen weer dood zijn

quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:17 schreef tha_one het volgende:
[..]
Vraag het superHarreWarre hij weet wel wie de maffia ingestuurd heeft.

dan heb je een primeur, de eerste zelfmoord in het fok-maffiaspel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.

Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, als ik bij Silver_Shark nog twijfels had, bij tha_one heb ik sowieso geen twijfels. Als tha_one géén mafia is, dan stem ik bij de eerstvolgende stemming op mezelf.

Zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus dan moeten we straks allemaal op tha_one gaan stemmen en dan heeft de Mafia vrij spel?

quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef tha_one het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. [afbeelding]
Slim van die maffiosie [afbeelding]

Wist niet dat iedere dorpsbewoner al telde, dat de maffia vrij spel krijgt als er nog 1 of 2 doodgaan.quote:

quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.

We zullen eerst een dagpost moeten krijgen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:23 schreef -SG- het volgende:
### Superharregarre

Errmmm........OKquote:

Je wilt ook niet op de verkeerde stemmen want dan ben je morgen dood
 Je wilt ook niet op de verkeerde stemmen want dan ben je morgen dood

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |