Ja volgens de hints moesten er nu al 2 maffia dood zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
Ik ga gewoon niet reagerenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen. [afbeelding]
Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nja, mensen proberen overal wat achter te zoeken. In plaats van dat ze nu gewoon naar de hints zouden kijken. Die van tha_one is wel zo obvious dat ik denk dat ik het recht maar gewoon in eigen hand moet nemen.
Mooie kopbalquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:33 schreef tha_one het volgende:
[..]
Was misschien wel net zo verstandig.
Jammer dat Real nu ook uit de CL ligt.
Wat is er dan zo obvious. Vertelquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die van tha_one is wel zo obvious
zowiezo speelt real gewoon niet goed. Zij moeten geen vechtvoetbal spelen, maar voetballend voetballen,quote:
Ik ken toevallig de nachtwaker.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef tha_one het volgende:
[..]
Dacht dat de mafia samen besliste wie de volgende op de hitlist is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:36 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik ken toevallig de nachtwaker.
Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er gaat een wereld voor me openquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Truth is in Here...A little knowledge is a dangerous thing.
Want dat ben jij?quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef tha_one het volgende:
[..]
Wie gaat dat nu vertellen tegen een mafialid?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me openJe weet dat spoilers niet werken voor smileys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat spoilers niet werken voor smileys?FoksilverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little knowledge is a dangerous thing.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je weet dat spoilers niet werken voor smileys?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Isdatzo het volgende:
ik ben dr weer.. was een toffe wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajajajaja!quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:51 schreef PrincePolly het volgende:
He Artans, hoe ishet onderhand. Moet er al weer vroeg uit. Geef es ff een deadline, of tijdsindicatie van hoe of wat.
Hey now, ik maak ze juist in de war, dat maakt het leukquote:
Ken je mijn slogan nog?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |