Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?quote:
De vetgedrukten denk ik toch. Mafia heeft dus 2 kills gemaakt en de nachtwaker één denk ik?quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer [afbeelding]
Wouser, Greenday, Supersheep en Harajuku. Volgens mijquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef Tinkepink het volgende:
Wie zijn er nu dood? Ik snap het niet meer
Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijnquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus als er nu nog één dorpspersoon doodgaat, dan heeft de Maffia gewonnen?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, ik zie niet in waarom dat zo zou moeten zijn
Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.quote:Als de mafia de overhand krijgt (het dorp heeft niet genoeg stemkracht meer om mafia te lynchen waardoor de mafia gewoon de stad kan uitmoorden), verliest de stad.
Indeling:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
[..]
Er waren toch 8 dorpsmensen en 4 mafia? Als er 4 dorpsbewoners dood zijn, zijn er dus nog 4 en als er vandaag weer één weggaat, dan is de verhouding 3 dorps - 4 mafia.
Of snap ik het nu helemaal verkeerd [afbeelding]
8+5 to 4 mafia dus.quote:8 gewone dorpelingen, 4 maffia, 2 bodyguards, 1 velddoctor, 1 rechercheur, en 1 nachtwaker
Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.quote:maar het bleek ongegrond, want er was niemand te zien.
Goed gezien van tha_onequote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zozo! Wat een kutcolleges ook vandaag weer.En wat een kills ook weer.
Ik blijf bij de hint die ik eerder al had gevonden:
## Silver_Shark
@tha_one: Wit en zwart kan ook terugslaan op de avatar van princepolly. En aangezien ik van mezelf weet dat ik geen mafia ben, is de lijst van mafia op dit moment als volgt:
1. Silver_Shark (hint dag 1)
2. PrincePolly (hint dag 2)
3. tha_one (hint dag 2)
4. ?
Waarom is tha_one ook mafia, vragen jullie je natuurlijk af. Zie het volgende:
[..]
Juist, ja. En wie is de enige persoon zonder avatar? Juist: tha_one.
Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.
Daarbij is het frappant dat tha_one en Silver_Shark elkaar indekken en op mij stemmen, wat getuigt van een nodige portie voorkennis en samenzwering. Bovendien heb ik hier al flink meegeholpen aan het opsporen van de mafia. Iets wat je van hen niet kunt zeggen. Tot nu toe is geen enkele van MIJN beoogde targets doodgemaakt en derhalve is er ook nog geen enkele mafia afgemaakt.
Ik stel voor om alemaal op Silver_Shark te stemmen, zowel door de hints uit dag 1 en uit dag 2. Zekerheidquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Deze ligt wel erg voor de hand. Mits er animo is ben ik bereid om ook op tha_one te stemmen aangezien die er nog dikker opligt dan de hint naar Silver_Shark.
20:30quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
We kunnen beter een tijd afspreken. Neem aan dat dat de meesten vandaag nog wel een kijkje nemen dus misschien is 20:00 of 21:00 wel een mooie eindtijd.
Als je zo veel tekst nodig hebt om iemand anders aan te wijzen, zul je wel maffia zijn. Ja princepolly kan het ook zijn waar die clue op slaat. Echter er zijn 6 maffia still in the game dus grote kans datquote:
op jullie beiden slaat.quote:Een zwart en de ander wit
idd er zijn maar 4 maffia, Ik zie echt niet waarom jullie allemaal op silver_shark stemmen. Mis ik dan zo een grote clue. Heb alle dag-posts nog eens doorgelezen en de clue die ik doorgegeven heb is de enige die duidelijk is in mijn ogen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tussenstand:
SuperHarregarre (2) : Silver_Shark, tha_one
Silver_Shark (5): SuperHarregarre, Ladidadida, Tinkepink, Thieske, -SG-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |