Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:03 schreef Ladidadida het volgende:
Ik ben benieuwd!Wanneer is de stemtermijn verstreken?
Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt?quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:07 schreef Harajuku. het volgende:
Sure, ik zeik vanaf het begin om tijden en Superharre zegt het één keer en ineens is iedereen voor
Bungel bungel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Neem aan dat Isdatzo wel in kan stemmen met die 20:30 termijn. Hebben al 10 mensen gestemd en er zijn al 4 dood dus er kunnen nog maar 3 stemmen bijkomen. Dat betekent dat Silver_Shark hoe dan ook aan een touw mag bungelen.
[ afbeelding ]
Dít zei ik toevallig elke keer heel aardigquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ligt misschien aan de manier waarop je het brengt? [afbeelding] Weet 't ook niet precies hoor... [afbeelding]
Daarom juist.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dít zei ik toevallig elke keer heel aardig
20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
ik was toen ook al voor duidelijke tijden..![]()
20.45 lijkt mij een mooie tijd eigenlijk
Oh mooi! dat wilde ik nu net wetenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
20:19 heb ik ook altijd een hele mooie tijd gevonden...
PP moet nog:
- poepen
- hond wandelen
- trainen
- iets van voetbal meekijken
- FoK!town redden
- dingen eten
Ben nu poepen dus
Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zienquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:26 schreef Thieske het volgende:
20:44 lijkt me een prima tijd, net voor de aftrap.
ik voel toch dat ik me moet verdedigen, dit is niet zo omdat ik geen maffia ben.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor zover ik weet heeft Artanis1 in het eerste spel ook trappenhuizen gebruikt in het begin. Vanwege het stadhuis natuurlijk. Dus wat dat betreft slaat het niet specifiek terug op iemand, denk ik. Verder mag je jezelf ook de moeite besparen tha_one. Probeer eerst maar eens uit te leggen waarom de link tussen "niemand zien" en jouw ontbrekende avatar niet opgaat.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden, ik wil ook graag 't voetbal zien![]()
Ik stem trouwens ook op silver_shark.. mocht blijken dat hij geen mafia is dan is het natuurlijk hélemaal zeker dat harregarre sterven zal. Mocht 't zo zijn dat silver_shark wel mafia is, dan blijf ik superharregarre nog steeds verdenken..
-SG- trouwens ook
##vote silver_shark
baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.quote:
quote:
Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:41 schreef tha_one het volgende:
[..]
baal er wel van dat ik het gisteren niet gezien heb. Normaal is CL voetbal oersaai, nu zeggen ze dat die wedstrijd tussen arsenal en milan legendarisch was.![]()
Zul je altijd zien dat er vandaag geen zak aan is.
moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schatquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mafialid Isdatzo kiest eieren voor z'n geld.![]()
[ afbeelding ]
Daar baal ik dus zo van, Ik heb gewoon niet eraan gedacht om de tv op 3 te zetten en dan zul je altijd zien dat de wedstrijd geweldig is.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gister was een geweldige wedstrijd om als neutrale toeschouwer te kijken.
Dreigementen van de mafia.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
moet ik nu happen? Jouw beurt komt nog wel schat
Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lulquote:
Dat woordje doet het hemquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef Isdatzo het volgende:
oja, gister was 't echt een toffe wedstrijd.
Nét ietsje mooier voetbal als in de nederlandse competitie
vooral 't laatste kwartier van de 1e helft
Ik hoop dat hij er aan gedacht heeft dat er meerdere rondes van dit spel komenquote:Op woensdag 5 maart 2008 20:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als achteraf blijkt dat jij het bent vind ik je echt zo'n lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |