En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbiedenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:45 schreef tripack het volgende:
[..]
mee eens, nederland gaat steeds meer richting de democratie van rusland, BV burgemeesterverkiezingen in utrecht. jullie mogen kiezen, maar de strijd gaat tussen 2 mensen van de pvda....
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het nietquote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbieden
dat is wel zo. maar ik heb ook geen zin om bedreigt te gaan voelen in mijn eigen stad/land.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dat gaat nog verder als wij nu ook al filmen gaan verbieden
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het niet
Dan moet daar toch iets aan gedaan worden? Het feit dat die landen dergelijke dreigementen durven te maken, daar moet men iets aan doen!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is wel zo. maar ik heb ook geen zin om bedreigt te gaan voelen in mijn eigen stad/land.
ik vind dat de veiligheid tog ook wel voorop moet staan
waar! die homo foto's waarbij ze een masker van mohammed op hebben. zijn verboden om in den haag te hangen... laten we zeggen dat het filmpje (quote:Op maandag 3 maart 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er wordt toch ook al kunst verboden ? gekker kan het niet
ik vrees dat er niets aan te doen isquote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.
Denemarken toont ballen door op de voorpagina van iedere krant in dat land de Mohammed cartoon af te beelden
is toch raar ? dan hoef je ook geen kunstenaar te wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef tripack het volgende:
[..]
waar! die homo foto's waarbij ze een masker van mohammed op hebben. zijn verboden om in den haag te hangen... laten we zeggen dat het filmpje () van wilders kunst is, dan kunnen we het verbieden
Nee en loopt mijn vriendin rond in een Burka... tegen die tijd verblijf ik al in Canada of Denemarkenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vrees dat er niets aan te doen is![]()
ooit hebben we geen kerst meer denk ik zelfs
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.quote:Op maandag 3 maart 2008 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vrees dat er niets aan te doen is![]()
ooit hebben we geen kerst meer denk ik zelfs
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsenquote:Op maandag 3 maart 2008 11:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, we volgen braaf de mening van de islamitische wereld.
Denemarken toont ballen door op de voorpagina van iedere krant in dat land de Mohammed cartoon af te beelden
dat was ook niet de bedoeling van de cartoonist hoor!!quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.
[..]
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsen
mag ik met je mee ?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee en loopt mijn vriendin rond in een Burka... tegen die tijd verblijf ik al in Canada of Denemarken
je kan nog inspringen..... Stelling: moet de film van Wilder verboden worden?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef draculettetje het volgende:
ik heb de discussie weer eens gemist...
En de gewraakte man in kwestie, die deze cartoon heeft gemaakt met de dood bedreigen?quote:Op maandag 3 maart 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
survival of the fittest. en daar kijken ze helaas niet naar wie er mentaal fit is alleen wie de langste adem heeft.
[..]
ik zie geen reden om zoiets te doen, tenzij je echt moedwillig iemand wil kwetsen
Top! Bier drinken in Denemarken!quote:
nee dat is helemaal waar, maar iedereen kan kwetsen zonder dat het hun bedoeling isquote:Op maandag 3 maart 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling van de cartoonist hoor!!
maar toch zijn ze gekwetst.
Tuurlijk, en daar komt dan het verschil. Meteen moord en brand schreeuwen en vlaggen verbranden als je het ergens niet mee eens bent. Of zoek je een normale manier van communiceren op?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:02 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat is helemaal waar, maar iedereen kan kwetsen zonder dat het hun bedoeling is
ah dankquote:Op maandag 3 maart 2008 12:00 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan nog inspringen..... Stelling: moet de film van Wilder verboden worden?
Doen wequote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ga je rond de tijd dat roskilde het festival heeft dan wil ik ook wel graag mee
gezellig! ben nog nooit naar dat festival geweest namelijkquote:
tjah de manier waarop ze het doen ben ik het ook niet mee eens. Ik heb de eerste nederlandse vlag in vlammen zien gaan. Daar ben ik het met je over eens. maar dan reist de vraag, hoe kunnen wij als land naar buiten dragen dat we de communicatie aangaan ipv negeren?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk, en daar komt dan het verschil. Meteen moord en brand schreeuwen en vlaggen verbranden als je het ergens niet mee eens bent. Of zoek je een normale manier van communiceren op?
quote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet stiekem hoor, als het tijd is om pauze te houden of om naar huis te gaan weten we van narigheid niet hoe snel we onze werkplek moeten verlaten
naja voor iedereen die aant eten is eet smakelijk danquote:
Mwa... soms welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's ook wel zo maar meestal zeggen we hier nog wel even gedag toch?
meestal welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's ook wel zo maar meestal zeggen we hier nog wel even gedag toch?
en een nieuw plaatje.....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa... soms wel
Nieuwe ondertitel, mooi he
dat is natuurlijk ook nog een optie jaquote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
meestal wel, misschien zijn ze wel verder aan het posten in het topic over de film van geerd
whehehe ik ken em ergens van... maar weet niet meer waarvan.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa... soms wel
Nieuwe ondertitel, mooi he
eetse dracuquote:Op maandag 3 maart 2008 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook ff mn lunch in elkaar flansen
hey, jij hebt hard gewerkt dan zo te zienquote:Op maandag 3 maart 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo mijn buro staat 2 meter verder, leuke (tijdelijke) verhuizing..
*veegt zweet weg, en heeft weer een deuk in zijn hoofd extra*
mogguh!
Heb genoeg gedaan ja hahahahahquote:Op maandag 3 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
hey, jij hebt hard gewerkt dan zo te zien
over je moeder der hoofd ligt een vlag. (hopelijk ken je de uitdrukking, vlag over de hoofd, en gaan voor het vaderlandquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk houden we ons netjes
Maar goed, laat ze daar lekker Nederlandse vlaggen verbranden. Ik voel me daar niet beledigd door. De politiek zorgt er wel voor dat we onze trots genaamd Nederland kwijtraken, dus een vlag meer of minder liggen we straks toch niet meer wakker van.
eigenlijk welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg gedaan ja hahahahah
Zo, nu de rest van de dag maar even FOK!ken
heb je een halve snipperdag ?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg gedaan ja hahahahah
Zo, nu de rest van de dag maar even FOK!ken
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gezellig! ben nog nooit naar dat festival geweest namelijk
en een biertje lust ik dan vast ook wel!
Ja dat is zo, hoop dat er ooit nog een kabinet komt dat daadwerkelijk ballen heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk houden we ons netjes
Maar goed, laat ze daar lekker Nederlandse vlaggen verbranden. Ik voel me daar niet beledigd door. De politiek zorgt er wel voor dat we onze trots genaamd Nederland kwijtraken, dus een vlag meer of minder liggen we straks toch niet meer wakker van.
Hmm wat dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn eten en melk waren niet lekker
Kopje thee graag, dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn thee nu wel (heb weer eens heksen thee gepakt)
iemand anders nog wat?
das wel minder, je probeert tog altijd het lekker voor jezelf te makenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn eten en melk waren niet lekker
Hmm vervelend zeg, hopelijk smaakt vanavond je eten wel weer wat beterquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smaakte me gewoon niet (zal wel door dat pilletje komen)
Blocked - Proxyserverquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... Ik blijf er verbaasd van staan hoe déze man kan spelen zeg
Joe Satriani - Surfing with the alien
http://www.youtube.com/watch?v=MjNAeELQ_Z8&feature=related
Whehe, daar hebben wel meer mensen last van, dat het eten niet meer smaakt na een paar pillenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smaakte me gewoon niet (zal wel door dat pilletje komen)
ha ha die kon ik verwachten!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, daar hebben wel meer mensen last van, dat het eten niet meer smaakt na een paar pillen
(lees paar berichten terug)quote:
Doe maar iets lekkersquote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de heksen thee vond jij niet zo he....
Wat voor artiest is het dan?quote:
hahahaquote:Op maandag 3 maart 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(lees paar berichten terug)
Nee, een verhuizing hier op mijn werk,,, ps staat nu 2 meter verder
Buro en alles kabels doen is best een werk hahaha
jammer dat mn favorieten thuis zijn. ik kon veeeeeeeel betere lui , dat je echt denk WTFquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... Ik blijf er verbaasd van staan hoe déze man kan spelen zeg
Joe Satriani - Surfing with the alien
http://www.youtube.com/watch?v=MjNAeELQ_Z8&feature=related
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...quote:Op maandag 3 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahadat zijn de leuke klusjes volgens mij
Is lekker hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam alleen nog maar rooibos met honing tegen
lekker fysiek bezig zijn enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahadat zijn de leuke klusjes volgens mij
Nu is Metallica ook niet echt mijn dingquote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Satriani
Man, die kerel heeft Kirk Hammett van Metallica lesgegeven!
houdt ie toch ook niet van....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Satriani
Man, die kerel heeft Kirk Hammett van Metallica lesgegeven!
dan is het probleem opgelostquote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...
Dus mijn buro staat volgende maand weer 5 meter verder
Beetje verplaatsen is wel lachen hoor, heb alleen die TYFUS collega...
Liep vanochtend een stukje met onze systeembeheerder (zit 5 meter van me vandaag, relaxte gast!),
ook al te zeuren om mijn kut collega en hij hem vrijdag bijna een beuk voor zijn harses had gegeven..
Oja, kut collega was vergeten welke dienst hij had... nu zat er hier dus vanochtend niemand... baas weer pissed..
Als hij zo doorgaat trouwens is hij snel weg....
Eentonig heb je wel gelijk in ja, F-Zero heb ik wel, ken het muziekje niet, maar je bedoelt waarschijnlijk van die Atari melodietjes?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat mn favorieten thuis zijn. ik kon veeeeeeeel betere lui , dat je echt denk WTF
ik vond joe vroeger gewelding, maar hele cds achtemekaar wordt wel erg eentonig.
echte F-Zero muziek (mocht je het spel kennen)
Even warm worden dus, verwarming aanquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee neem ik er zelf ook nog 1
ik heb het echt koud gewoon!
staat al aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even warm worden dus, verwarming aan
Dikke kleding aan?quote:
ja dan met gitaar hehquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eentonig heb je wel gelijk in ja, F-Zero heb ik wel, ken het muziekje niet, maar je bedoelt waarschijnlijk van die Atari melodietjes?
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
auw thee water is warm
* draculettetje gooit hier rooibosthee met honing en wat droxz specials neer
kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...
Dus mijn buro staat volgende maand weer 5 meter verder
Beetje verplaatsen is wel lachen hoor, heb alleen die TYFUS collega...
Liep vanochtend een stukje met onze systeembeheerder (zit 5 meter van me vandaag, relaxte gast!),
ook al te zeuren om mijn kut collega en hij hem vrijdag bijna een beuk voor zijn harses had gegeven..
Oja, kut collega was vergeten welke dienst hij had... nu zat er hier dus vanochtend niemand... baas weer pissed..
Als hij zo doorgaat trouwens is hij snel weg....
Lijkt me een goed plan ja, even weer warm wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het ritsje van mn trui wel dicht doen
idd, begint gelukkig wel wat warmer te wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan ja, even weer warm worden
Kijk dat zijn goede berichtenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd, begint gelukkig wel wat warmer te worden
Dat bedoel ik! Lekker warm en ook nog smaakvol en goed voor het lichaamquote:
Valt best naar te luisteren, hoewel ik er geen enorme fan van ben.... Klinkt een beetje te goth naar mijn meningquote:Op maandag 3 maart 2008 13:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dan met gitaar heh
wat vindt jij van Opeth trouwens ?
je moet s wat meer luisterenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Valt best naar te luisteren, hoewel ik er geen enorme fan van ben.... Klinkt een beetje te goth naar mijn mening
Helder als in... echt goed verstaanbaar? Serieus?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet s wat meer luisteren
uit Zweden. Opeth voegt aan het genre een aantal "progressieve" elementen toe, zoals een akoestische gitaar, heldere zang en invloeden van jazz, blues en progressive rock. Een opmerkelijk feit is dat vocalist Mikael Åkerfeldt zowel in staat is erg helder te zingen als te grunten (het diep uit de keel zingen) wat typisch iets voor death metalbands is.
geweldige band. lange nummers zoals het hoort
Hm, nou, ik zal er binnenkort nog eens naar luisterenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet s wat meer luisteren
uit Zweden. Opeth voegt aan het genre een aantal "progressieve" elementen toe, zoals een akoestische gitaar, heldere zang en invloeden van jazz, blues en progressive rock. Een opmerkelijk feit is dat vocalist Mikael Åkerfeldt zowel in staat is erg helder te zingen als te grunten (het diep uit de keel zingen) wat typisch iets voor death metalbands is.
geweldige band. lange nummers zoals het hoort
jij mag blijvenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
opeth heb ik geloof ik ook nog ergens liggen
Ik dus niet... kutquote:
moet je "twilight is my robe" eens opzoeken op youtubequote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, nou, ik zal er binnenkort nog eens naar luisteren
Gelukkig maarquote:
jij ook hoorquote:
eens isquote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef draculettetje het volgende:
ik vind gewoon dat we allemaal moeten blijven ha ha
Zo danquote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij ook hoortenmiste, als je eens koffie haalt!
Nieuw bakje dan maar doenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
mijn thee is ook weer op
jah het was te doenquote:
Haha ok danquote:Op maandag 3 maart 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dank je wel, heb het nu wel warm genoeg
Dat bedoel ikquote:
Ik zie niksquote:Op maandag 3 maart 2008 13:40 schreef tripack het volgende:
speciaal voor de thee drinkers
[ afbeelding ]
geweldige paint-skilz
spelbrekerquote:
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hetzelfde plaatje alleen waar koffie stond staat nu thee
Ja weet ikquote:
nam aan dat dat wel gelezen kon wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
spelbreker![]()
ligt vast aan de proxy
@dracu: je vergeet dat de paint-skils erg slecht zijn![]()
Haha topquote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer wat gegeten en gerookt, ik kan er weer tegenaan!
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben moehooeoeoeoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan iemand die grote bol in de lucht even uitdoen. doet pijn aan mn ogenDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
kan iemand die grote bol in de lucht even uitdoen. doet pijn aan mn ogen
Voor hoe lang nog...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....
ik kan moeilijk met een zonnebril op hier gaan zittenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....
Heb nu weer geen moet te doer tot half 6, beetje kut...quote:
Bevalt je toetsenbord trouwens? Is wel een mooi ding man!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu weer geen moet te doen tot half 6, beetje kut...
probeer nu een USB stick bootable te maken, en gelijk start met ghost, maar het wil GVD maar niet werken!
www.bootdisk.com ?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu weer geen moet te doen tot half 6, beetje kut...
probeer nu een USB stick bootable te maken, en gelijk start met ghost, maar het wil GVD maar niet werken!
Zeker weten, heb een heul groot stuk voor je getypt met ervaringen, heb je denk ik niet gezien?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bevalt je toetsenbord trouwens? Is wel een mooi ding man!
Bedankt voor de hulp, maar het booten zelf werkt wel...quote:
weltrusten en heul goed rusten... we willen je weer gezond in dit topic hebbenquote:
daar moet ik je gelijk in geven dat het niet fijn isquote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan moeilijk met een zonnebril op hier gaan zittenpff migraine
Ja had het gelezen! Zit er nog over te twijfelen of ik die neemquote:Op maandag 3 maart 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, heb een heul groot stuk voor je getypt met ervaringen, heb je denk ik niet gezien?
Ik zeg hoaxquote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
leuk uit onze weblog
Naakt, maar nog even geduld
Succes morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat maar eens richting huis
Tot ehm.. woensdag denk ik, morgen zit ik op cursus
succes dan met cursus!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
mooi, weer heel aangekomenquote:
alles read only maken dan maar ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, maar het booten zelf werkt wel...
maar niet als ik die koppeling gelijk naar de ghostserver wil maken
Ik pas wat bestanden aan, en hij werkt 1 keer goed... daarna boot hij niet meer omdat
hij de command.com niet meer kan vinden hahahaha
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
doe je moeder de groeten heh ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Whehehequote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je moeder de groeten heh ?
ik moest lachenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehhehequote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
naakt is nooit verkeerd natuurlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
leuk uit onze weblog
Naakt, maar nog even geduld
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had het gelezen! Zit er nog over te twijfelen of ik die neem
Ja en dat is dus het punt, ik wil hem voor mijn desktop gaan gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaan
Ik ben echt gewoon zeer zevreden, net wat ik zocht voor op mijn bed/mediacentre!
heb je nou ontdekt of het voor je pols ook beter is?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaan
Ik ben echt gewoon zeer zevreden, net wat ik zocht voor op mijn bed/mediacentre!
Dat lijkt me wel wennen voor je, hij is erg plat en je kan hem dus niet dmv pootje omhoog zetten...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is dus het punt, ik wil hem voor mijn desktop gaan gebruiken
Maar dat heb ik nu ook al niet, zal vanavond is meten hoe "hoog" mijn toetsenbord isquote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wennen voor je, hij is erg plat en je kan hem dus niet dmv pootje omhoog zetten...
Daar zat ik dus ook aan de denken...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles read only maken dan maar ?
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je nou ontdekt of het voor je pols ook beter is?
* WhiteLightning heeft zelf ook ooit een cd van ghost gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan de denken...
Het script loopt alleen via 3 batch bestanden, die ik niet zelf heb geschreven.
Ben nu dus een beetje aan het uitzoeken hoe al die scripts werken
Ja dat weet ik, maar ik zou het dan gebruiken voor mijn game pcquote:Op maandag 3 maart 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!
Je kan dit toetsenbord goed vasthouden, of plat leggen
(even voor de duidelijkheid, hij is dus niet voor mijn "game" pc, maar voor de mediacentre als ik op mijn bedje lig)
dat had ik al wel doorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!
Je kan dit toetsenbord goed vasthouden, of plat leggen
(even voor de duidelijkheid, hij is dus niet voor mijn "game" pc, maar voor de mediacentre als ik op mijn bedje lig)
Iemand heeft dat dus hier ooit eens gemaakt, maar werkt hier natuurlijk niet meer... je kent het wel...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning heeft zelf ook ooit een cd van ghost gemaaktwas ik wel een dag mee bezig .
ghost 2001 wasdat
moet ik die cd voor je opzoeken vanavond ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iemand heeft dat dus hier ooit eens gemaakt, maar werkt hier natuurlijk niet meer... je kent het wel...
Leuk om weer even wat bij te leren / bij te spijkeren toch
Ik zal vanvond wel wat foto's maken, en zal hem dan even op mijn buro leggen om te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik zou het dan gebruiken voor mijn game pc
Nee, zit nu een oude radeon 9600 in... deze ga ik dus volgende maand vervangen zodat ik dat wel kanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz doet jouw media pc ook 1080p ?
Dat zou natuurlijk altijd tot de mogelijkheden kunnen behorenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik die cd voor je opzoeken vanavond ?
welke maakt meer herrie denk je ? je media centre of je werk pc ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, zit nu een oude radeon 9600 in... deze ga ik dus volgende maand vervangen zodat ik dat wel kan
(misschien zelfs nieuw mobo + geheugen + cpu)
volgens mij heb ik hem nog ingepakt staan als iso. paar mb maar natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk altijd tot de mogelijkheden kunnen behoren
Nu weer getest, 1 keer werkt het, daarna is hij nu zelfs heulemaal leeg
Top, ben benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanvond wel wat foto's maken, en zal hem dan even op mijn buro leggen om te kijken
hoe dat werk
Dat scheelt denk ik niet veelquote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welke maakt meer herrie denk je ? je media centre of je werk pc ?
haha. ja ik vind die dell echt superstilquote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat scheelt denk ik niet veel
Maar hier is het lastig, allemaal mensen hier, muziek aan.. dus kan het hier niet helemaal stil krijgen om
te luisteren zeg maar hahahaha
fijne avond beller! tot morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Heren en dame! Ik ga er weer vandoor! Adieu
Beller, tot morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
tot morgen Bellerquote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Die 745 wel ja, maar die oudere maakte en stuk meer geluidquote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. ja ik vind die dell echt superstil
Ondertussen druk bezig hierquote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef draculettetje het volgende:
de rest nog aan het werk? of gamen
t lijkt net strippoker van vroegerquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
tjah wel werk....
Over die dame van 101.tv. dat duurt nog wel ffnu pas bij foto 3 en enkel wat ze uit heeft gedaan is jas en handschoenen. zullen nog tussen 250.000 - 300.000 clicks nodig hebben voordat ze helemaal of deels naakt is
rust lekker uitquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan laat ik jullie.....
mn bed riep me een uur geleden al![]()
je moet genoeg geduld hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t lijkt net strippoker van vroeger
dus ik kan nu ophouden met te F5 en ?quote:
Weltruste, en rust goed uit!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan laat ik jullie.....
mn bed riep me een uur geleden al![]()
wat jij wilquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik kan nu ophouden met te F5 en ?
kan je misschien even een pic posten, zodat ik een idee heb over wie je het hebt ?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
denk dat ik vanavond wel weer eens ga kijken hoe het er bij staat met de dame van 101
hoop dat je ze kan zienquote:Op maandag 3 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je misschien even een pic posten, zodat ik een idee heb over wie je het hebt ?
ik heb geen flash hier nl
tjah dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ziet er wel goed uit, maar er werken wel leukere vrouwen volgens mij die ik liever uit de kleren zie
heeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef lynda het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oke harde sneeuw het hagelt
hmmmzz das auw auw auw etc.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:36 schreef lynda het volgende:
oudorp cityyyyyyyyyEn het was hagel is alweer weg
hoi, je hebt vanmorgen een discussie gemist... denk wel dat jij weer een andere kijk erop had dan de restquote:Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef saban het volgende:
Hoi
jeetje, hoeveel banen heb je dan... is het wel te combineren?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef lynda het volgende:
niet als je binnen zit
Vanaf maandag weer extra baan erbij voor 10 uurtjesBeetje minder alleen dat ik om 6 uur 's ochtends moet beginnen hehe
2 en school..quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje, hoeveel banen heb je dan... is het wel te combineren?
ow dat is dan wel te doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
2 en school..
+/- 20 a 25 uur in weekend, 10 uur op maandag..
sorry vergat nog watquote:Op maandag 3 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat is dan wel te doengefeliciteerd natuurlijk
hier nog een .......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb geen zin meer....
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioningquote:
ruilen ???quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioning
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenquote:
Dank u, dank u!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft droxz eenzo kan je weer heeeeeeeeel eventjes vooruit
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenWaar ik voor de 4e keer ben in een jaar tijd, maar dit de eerste keer is, dat er ook tijd voor is om de boel te verkennen
Koffie...dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doen
hier ookquote:
haha ,dat zou wat zijn hehquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie...dat kennen ze hier nietAlthans...geen apparaten..dusse..ja neem een Senseo mee, en kom deze kant uit... ticket is nog geen 6 tientjes
Er is nog plek in het belachelijk grote appartement
Die is er toch nooit... geld...straat..enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ,dat zou wat zijn hehkan ik zo bij je moeder op de kamer
Jack Danielsquote:Op maandag 3 maart 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
haha![]()
je moet wel aan de vodka nu of niet ?
Zeg dat nou maar niet, dames ik ben sporten tot vanavond!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi, je hebt vanmorgen een discussie gemist... denk wel dat jij weer een andere kijk erop had dan de rest
nu ga je teveel vragen hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die is er toch nooit... geld...straat..enzo
Lynda!![]()
neem je aub Sambuca mee dan? Dat kennen ze hier ook niet
Nou ja zeg....quote:
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...quote:
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaretquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...
he he nu snap ik het helemaalquote:Op maandag 3 maart 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaret
is je migraine zo erg gewordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
soms zou je wel eens willen dat je je hoofd eraf kan schroeven
nee dat gaat niet. moet mn werk afmaken heh ?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
is je migraine zo erg gewordenwaarom ga je niet eerder weg?
Ik lust eigenlijk wel wat!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doen
luister je veronica?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Daar is geen maart zo goed, of het sneeuwt op den boer zijn hoed!
haha, ik ben echt zowat alles van dos alweer vergeten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk wel wat!
hele tijd met dos commando's bezig, het is leuk, maar soms moet je echt even wat anders doen, koffie drinken b.v
jah werk en gezondheid enzo, soms een lastige combiquote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat gaat niet. moet mn werk afmaken heh ?
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,quote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ik ben echt zowat alles van dos alweer vergeten.
zeker met die windows frontends van tegenwoordig. je hoeft niets meer in te voeren
zo zo technischquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,
daarna via unicast een sessie aanroep die al klaar staat op de ghostserver...
Daarna aangeeft dat het om disk 2 gaat, waarvan partitie 1, 20 gig moet worden en de rest overig..
Daartussen wil ik nog een optie van 15 seconden om te kunnen reageren of je het handmatig wil doen,
of na 15 seconden alles uitvoeren wat hierboven staat
En dit alles via een Bootable USB stick
klinkt simpel. maar je moet wel de commandos achterhalen jaquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,
daarna via unicast een sessie aanroep die al klaar staat op de ghostserver...
Daarna aangeeft dat het om disk 2 gaat, waarvan partitie 1, 20 gig moet worden en de rest overig..
Daartussen wil ik nog een optie van 15 seconden om te kunnen reageren of je het handmatig wil doen,
of na 15 seconden alles uitvoeren wat hierboven staat
En dit alles via een Bootable USB stick
Zoals WL al aangeeft, de tijd dat ik met dos commando's batch bestanden aan het maken was is al snel 10 jaar terugquote:
dag dag damequote:
tjah daar weet ik minder vanquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals WL al aangeeft, de tijd dat ik met dos commando's batch bestanden aan het maken was is al snel 10 jaar terug
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke dan
ja garanties heb je nooit hehhad je liever van gaal gehad ?
hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.
Gewoon Ernie Brandts!
Marwijk ziet wel dat v Persie veranderd is hoor. En Robin zelf zal ook wel wat meer professioneel opstellen denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ben wel benieuwd wat hij straks met van persie gaat doen
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
prettige avond hehquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
Ga maar eens een restaurant opzoekenFijne avond allemaal!
Ja lekkerquote:
Heuhquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
een koffie voor bell
[ afbeelding ]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werkquote:Op maandag 3 maart 2008 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HeuhEn hoe gaat het met de hoofdpijn?
Hmm dat is echt zwaar klote jongenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werktis migraine, en dat verdwijnt niet , ook niet met pijnstillers. helaas ge-erft
Nee kan ik me voorstellen, en als dan collega's op werk ook moeilijk doenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja , je leert ermee leven. maar leuk wordt het niet
Nah nu weer even ontspannen thuisquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mja die denken alleen maar aan zichzelf.
Wat ga je etenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer even, eten staat in de over
ai Wl dat klinkt idd niet lekker
lasagnaquote:
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lasagna
eerst ff wat eten naar mn oma gebracht, die bleek vandaag pas uit het ziekenhuis te zijn gekomen
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?
Haha smakelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)
ze mocht zaterdag niet naar huis omdat ze niet stevig genoeg op haar eigen benen kon staan
oven zei al tring......
Hij blijft toch wel zitten he?quote:
En anders horen we dat morgenquote:
Joh wat danquote:Op maandag 3 maart 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje te snel gegeten geloof ik
Hmm nou ontspan ze dan maar evenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
buikpijn!
en nu staat er een badje voor me klaar!
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef tripack het volgende:
hey mensen... gaan we 's avond gewoon door?
Ik ga ook maar eens pitten, over 6,5 uur staat mijn wekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |