jij mag blijvenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
opeth heb ik geloof ik ook nog ergens liggen
Ik dus niet... kutquote:
moet je "twilight is my robe" eens opzoeken op youtubequote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hm, nou, ik zal er binnenkort nog eens naar luisteren
Gelukkig maarquote:
jij ook hoorquote:
eens isquote:Op maandag 3 maart 2008 13:31 schreef draculettetje het volgende:
ik vind gewoon dat we allemaal moeten blijven ha ha
Zo danquote:Op maandag 3 maart 2008 13:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij ook hoortenmiste, als je eens koffie haalt!
Nieuw bakje dan maar doenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
mijn thee is ook weer op
jah het was te doenquote:
Haha ok danquote:Op maandag 3 maart 2008 13:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee dank je wel, heb het nu wel warm genoeg
Dat bedoel ikquote:
Ik zie niksquote:Op maandag 3 maart 2008 13:40 schreef tripack het volgende:
speciaal voor de thee drinkers
[ afbeelding ]
geweldige paint-skilz
spelbrekerquote:
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hetzelfde plaatje alleen waar koffie stond staat nu thee
Ja weet ikquote:
nam aan dat dat wel gelezen kon wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:43 schreef tripack het volgende:
[..]
spelbreker![]()
ligt vast aan de proxy
@dracu: je vergeet dat de paint-skils erg slecht zijn![]()
Haha topquote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, net weer wat gegeten en gerookt, ik kan er weer tegenaan!
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben moehooeoeoeoeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan iemand die grote bol in de lucht even uitdoen. doet pijn aan mn ogenDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....quote:Op maandag 3 maart 2008 13:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
kan iemand die grote bol in de lucht even uitdoen. doet pijn aan mn ogen
Voor hoe lang nog...quote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....
ik kan moeilijk met een zonnebril op hier gaan zittenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben net zo blij dat de zon weer eens schijnt.....
Heb nu weer geen moet te doer tot half 6, beetje kut...quote:
Bevalt je toetsenbord trouwens? Is wel een mooi ding man!quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu weer geen moet te doen tot half 6, beetje kut...
probeer nu een USB stick bootable te maken, en gelijk start met ghost, maar het wil GVD maar niet werken!
www.bootdisk.com ?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nu weer geen moet te doen tot half 6, beetje kut...
probeer nu een USB stick bootable te maken, en gelijk start met ghost, maar het wil GVD maar niet werken!
Zeker weten, heb een heul groot stuk voor je getypt met ervaringen, heb je denk ik niet gezien?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bevalt je toetsenbord trouwens? Is wel een mooi ding man!
Bedankt voor de hulp, maar het booten zelf werkt wel...quote:
weltrusten en heul goed rusten... we willen je weer gezond in dit topic hebbenquote:
daar moet ik je gelijk in geven dat het niet fijn isquote:Op maandag 3 maart 2008 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kan moeilijk met een zonnebril op hier gaan zittenpff migraine
Ja had het gelezen! Zit er nog over te twijfelen of ik die neemquote:Op maandag 3 maart 2008 14:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, heb een heul groot stuk voor je getypt met ervaringen, heb je denk ik niet gezien?
Ik zeg hoaxquote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
leuk uit onze weblog
Naakt, maar nog even geduld
Succes morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat maar eens richting huis
Tot ehm.. woensdag denk ik, morgen zit ik op cursus
succes dan met cursus!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat maar eens richting huis
Tot ehm.. woensdag denk ik, morgen zit ik op cursus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |