tjah daar weet ik minder vanquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals WL al aangeeft, de tijd dat ik met dos commando's batch bestanden aan het maken was is al snel 10 jaar terug
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke dan
ja garanties heb je nooit hehhad je liever van gaal gehad ?
hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.
Gewoon Ernie Brandts!
Marwijk ziet wel dat v Persie veranderd is hoor. En Robin zelf zal ook wel wat meer professioneel opstellen denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ben wel benieuwd wat hij straks met van persie gaat doen
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
prettige avond hehquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
Ga maar eens een restaurant opzoekenFijne avond allemaal!
Ja lekkerquote:
Heuhquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
een koffie voor bell
[ afbeelding ]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werkquote:Op maandag 3 maart 2008 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HeuhEn hoe gaat het met de hoofdpijn?
Hmm dat is echt zwaar klote jongenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werktis migraine, en dat verdwijnt niet , ook niet met pijnstillers. helaas ge-erft
Nee kan ik me voorstellen, en als dan collega's op werk ook moeilijk doenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja , je leert ermee leven. maar leuk wordt het niet
Nah nu weer even ontspannen thuisquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mja die denken alleen maar aan zichzelf.
Wat ga je etenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer even, eten staat in de over
ai Wl dat klinkt idd niet lekker
lasagnaquote:
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lasagna
eerst ff wat eten naar mn oma gebracht, die bleek vandaag pas uit het ziekenhuis te zijn gekomen
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?
Haha smakelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)
ze mocht zaterdag niet naar huis omdat ze niet stevig genoeg op haar eigen benen kon staan
oven zei al tring......
Hij blijft toch wel zitten he?quote:
En anders horen we dat morgenquote:
Joh wat danquote:Op maandag 3 maart 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje te snel gegeten geloof ik
Hmm nou ontspan ze dan maar evenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
buikpijn!
en nu staat er een badje voor me klaar!
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef tripack het volgende:
hey mensen... gaan we 's avond gewoon door?
Ik ga ook maar eens pitten, over 6,5 uur staat mijn wekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |