tjah dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ziet er wel goed uit, maar er werken wel leukere vrouwen volgens mij die ik liever uit de kleren zie
heeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:33 schreef lynda het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oke harde sneeuw het hagelt
hmmmzz das auw auw auw etc.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:36 schreef lynda het volgende:
oudorp cityyyyyyyyyEn het was hagel is alweer weg
hoi, je hebt vanmorgen een discussie gemist... denk wel dat jij weer een andere kijk erop had dan de restquote:Op maandag 3 maart 2008 15:37 schreef saban het volgende:
Hoi
jeetje, hoeveel banen heb je dan... is het wel te combineren?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef lynda het volgende:
niet als je binnen zit
Vanaf maandag weer extra baan erbij voor 10 uurtjesBeetje minder alleen dat ik om 6 uur 's ochtends moet beginnen hehe
2 en school..quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje, hoeveel banen heb je dan... is het wel te combineren?
ow dat is dan wel te doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
2 en school..
+/- 20 a 25 uur in weekend, 10 uur op maandag..
sorry vergat nog watquote:Op maandag 3 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat is dan wel te doengefeliciteerd natuurlijk
hier nog een .......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb geen zin meer....
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioningquote:
ruilen ???quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioning
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenquote:
Dank u, dank u!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft droxz eenzo kan je weer heeeeeeeeel eventjes vooruit
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenWaar ik voor de 4e keer ben in een jaar tijd, maar dit de eerste keer is, dat er ook tijd voor is om de boel te verkennen
Koffie...dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doen
hier ookquote:
haha ,dat zou wat zijn hehquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie...dat kennen ze hier nietAlthans...geen apparaten..dusse..ja neem een Senseo mee, en kom deze kant uit... ticket is nog geen 6 tientjes
Er is nog plek in het belachelijk grote appartement
Die is er toch nooit... geld...straat..enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ,dat zou wat zijn hehkan ik zo bij je moeder op de kamer
Jack Danielsquote:Op maandag 3 maart 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
haha![]()
je moet wel aan de vodka nu of niet ?
Zeg dat nou maar niet, dames ik ben sporten tot vanavond!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi, je hebt vanmorgen een discussie gemist... denk wel dat jij weer een andere kijk erop had dan de rest
nu ga je teveel vragen hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die is er toch nooit... geld...straat..enzo
Lynda!![]()
neem je aub Sambuca mee dan? Dat kennen ze hier ook niet
Nou ja zeg....quote:
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...quote:
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaretquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...
he he nu snap ik het helemaalquote:Op maandag 3 maart 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaret
is je migraine zo erg gewordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
soms zou je wel eens willen dat je je hoofd eraf kan schroeven
nee dat gaat niet. moet mn werk afmaken heh ?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
is je migraine zo erg gewordenwaarom ga je niet eerder weg?
Ik lust eigenlijk wel wat!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doen
luister je veronica?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef WhiteLightning het volgende:
Weerspreuk van de dag: Daar is geen maart zo goed, of het sneeuwt op den boer zijn hoed!
haha, ik ben echt zowat alles van dos alweer vergeten.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk wel wat!
hele tijd met dos commando's bezig, het is leuk, maar soms moet je echt even wat anders doen, koffie drinken b.v
jah werk en gezondheid enzo, soms een lastige combiquote:Op maandag 3 maart 2008 16:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat gaat niet. moet mn werk afmaken heh ?
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,quote:Op maandag 3 maart 2008 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, ik ben echt zowat alles van dos alweer vergeten.
zeker met die windows frontends van tegenwoordig. je hoeft niets meer in te voeren
zo zo technischquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,
daarna via unicast een sessie aanroep die al klaar staat op de ghostserver...
Daarna aangeeft dat het om disk 2 gaat, waarvan partitie 1, 20 gig moet worden en de rest overig..
Daartussen wil ik nog een optie van 15 seconden om te kunnen reageren of je het handmatig wil doen,
of na 15 seconden alles uitvoeren wat hierboven staat
En dit alles via een Bootable USB stick
klinkt simpel. maar je moet wel de commandos achterhalen jaquote:Op maandag 3 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben nu een script aan het bouwen die een connectie maakt met de ghost server,
daarna via unicast een sessie aanroep die al klaar staat op de ghostserver...
Daarna aangeeft dat het om disk 2 gaat, waarvan partitie 1, 20 gig moet worden en de rest overig..
Daartussen wil ik nog een optie van 15 seconden om te kunnen reageren of je het handmatig wil doen,
of na 15 seconden alles uitvoeren wat hierboven staat
En dit alles via een Bootable USB stick
Zoals WL al aangeeft, de tijd dat ik met dos commando's batch bestanden aan het maken was is al snel 10 jaar terugquote:
dag dag damequote:
tjah daar weet ik minder vanquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoals WL al aangeeft, de tijd dat ik met dos commando's batch bestanden aan het maken was is al snel 10 jaar terug
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:17 schreef WhiteLightning het volgende:
ah oke dan
ja garanties heb je nooit hehhad je liever van gaal gehad ?
hahaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... ik zou niet meteen nee zeggen tegen van Gaal als bondscoach.
Gewoon Ernie Brandts!
Marwijk ziet wel dat v Persie veranderd is hoor. En Robin zelf zal ook wel wat meer professioneel opstellen denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef WhiteLightning het volgende:
ben wel benieuwd wat hij straks met van persie gaat doen
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
prettige avond hehquote:Op maandag 3 maart 2008 17:32 schreef Sgele het volgende:
Ga maar eens een restaurant opzoekenFijne avond allemaal!
Ja lekkerquote:
Heuhquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef WhiteLightning het volgende:
een koffie voor bell
[ afbeelding ]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werkquote:Op maandag 3 maart 2008 18:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
HeuhEn hoe gaat het met de hoofdpijn?
Hmm dat is echt zwaar klote jongenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ergens zit het nog. maar het is thuis een stuk dragelijker dan op mn werktis migraine, en dat verdwijnt niet , ook niet met pijnstillers. helaas ge-erft
Nee kan ik me voorstellen, en als dan collega's op werk ook moeilijk doenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
mja , je leert ermee leven. maar leuk wordt het niet
Nah nu weer even ontspannen thuisquote:Op maandag 3 maart 2008 18:47 schreef WhiteLightning het volgende:
mja die denken alleen maar aan zichzelf.
Wat ga je etenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:17 schreef draculettetje het volgende:
ik ben er ook weer even, eten staat in de over
ai Wl dat klinkt idd niet lekker
lasagnaquote:
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lasagna
eerst ff wat eten naar mn oma gebracht, die bleek vandaag pas uit het ziekenhuis te zijn gekomen
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jeetje! Nu pas? Hoe gaat het daar nu mee dan?
Haha smakelijkquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wel aardig, beetje slapjes ook van de medicatie lekker duf (was dus een goede combinatie)
ze mocht zaterdag niet naar huis omdat ze niet stevig genoeg op haar eigen benen kon staan
oven zei al tring......
Hij blijft toch wel zitten he?quote:
En anders horen we dat morgenquote:
Joh wat danquote:Op maandag 3 maart 2008 19:45 schreef draculettetje het volgende:
beetje te snel gegeten geloof ik
Hmm nou ontspan ze dan maar evenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
buikpijn!
en nu staat er een badje voor me klaar!
Tuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 23:02 schreef tripack het volgende:
hey mensen... gaan we 's avond gewoon door?
Ik ga ook maar eens pitten, over 6,5 uur staat mijn wekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |