2 en school..quote:Op maandag 3 maart 2008 15:42 schreef tripack het volgende:
[..]
jeetje, hoeveel banen heb je dan... is het wel te combineren?
ow dat is dan wel te doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef lynda het volgende:
[..]
2 en school..
+/- 20 a 25 uur in weekend, 10 uur op maandag..
sorry vergat nog watquote:Op maandag 3 maart 2008 15:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ow dat is dan wel te doengefeliciteerd natuurlijk
hier nog een .......quote:Op maandag 3 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
ik heb geen zin meer....
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioningquote:
ruilen ???quote:Op maandag 3 maart 2008 15:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
hier ook... het weer is veel te goed om in dit warme hol te hangen, niet voorzien van Airconditioning
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenquote:
Dank u, dank u!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:49 schreef lynda het volgende:
* lynda geeft droxz eenzo kan je weer heeeeeeeeel eventjes vooruit
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou nee...want dan zou ik straks niet in Boekarest rond kunnen kijkenWaar ik voor de 4e keer ben in een jaar tijd, maar dit de eerste keer is, dat er ook tijd voor is om de boel te verkennen
Koffie...dat kennen ze hier nietquote:Op maandag 3 maart 2008 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je geen staigaires nodig ? ik kan heel goed koffie zetten, en nix doen
hier ookquote:
haha ,dat zou wat zijn hehquote:Op maandag 3 maart 2008 15:58 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie...dat kennen ze hier nietAlthans...geen apparaten..dusse..ja neem een Senseo mee, en kom deze kant uit... ticket is nog geen 6 tientjes
Er is nog plek in het belachelijk grote appartement
Die is er toch nooit... geld...straat..enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha ,dat zou wat zijn hehkan ik zo bij je moeder op de kamer
Jack Danielsquote:Op maandag 3 maart 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
haha![]()
je moet wel aan de vodka nu of niet ?
Zeg dat nou maar niet, dames ik ben sporten tot vanavond!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:38 schreef tripack het volgende:
[..]
hoi, je hebt vanmorgen een discussie gemist... denk wel dat jij weer een andere kijk erop had dan de rest
nu ga je teveel vragen hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die is er toch nooit... geld...straat..enzo
Lynda!![]()
neem je aub Sambuca mee dan? Dat kennen ze hier ook niet
Nou ja zeg....quote:
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...quote:
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaretquote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef tripack het volgende:
[..]
ben nou nog steeds benieuwd wat het nu inhoudt...
he he nu snap ik het helemaalquote:Op maandag 3 maart 2008 16:23 schreef Sgele het volgende:
[..]
Discussies die op dingen uitlopen waar niemand bij gebaat is (nou was het in de discussie vanmorgen niet het geval heb ik gelezen)... bombarderen wij meestal tot Cabaret
is je migraine zo erg gewordenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef WhiteLightning het volgende:
soms zou je wel eens willen dat je je hoofd eraf kan schroeven
nee dat gaat niet. moet mn werk afmaken heh ?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef tripack het volgende:
[..]
is je migraine zo erg gewordenwaarom ga je niet eerder weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |