alles read only maken dan maar ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bedankt voor de hulp, maar het booten zelf werkt wel...
maar niet als ik die koppeling gelijk naar de ghostserver wil maken
Ik pas wat bestanden aan, en hij werkt 1 keer goed... daarna boot hij niet meer omdat
hij de command.com niet meer kan vinden hahahaha
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat maar eens richting huis
Tot ehm.. woensdag denk ik, morgen zit ik op cursus
doe je moeder de groeten heh ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:06 schreef Sm0keZ het volgende:
* Sm0keZ gaat maar eens richting huis
Tot ehm.. woensdag denk ik, morgen zit ik op cursus
Whehehequote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe je moeder de groeten heh ?
ik moest lachenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whehhehequote:Op maandag 3 maart 2008 14:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
naakt is nooit verkeerd natuurlijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
leuk uit onze weblog
Naakt, maar nog even geduld
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:05 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja had het gelezen! Zit er nog over te twijfelen of ik die neem
Ja en dat is dus het punt, ik wil hem voor mijn desktop gaan gebruikenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaan
Ik ben echt gewoon zeer zevreden, net wat ik zocht voor op mijn bed/mediacentre!
heb je nou ontdekt of het voor je pols ook beter is?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ok, heb ik het tenminste niet voor jan met de ... what ever... gedaan
Ik ben echt gewoon zeer zevreden, net wat ik zocht voor op mijn bed/mediacentre!
Dat lijkt me wel wennen voor je, hij is erg plat en je kan hem dus niet dmv pootje omhoog zetten...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja en dat is dus het punt, ik wil hem voor mijn desktop gaan gebruiken
Maar dat heb ik nu ook al niet, zal vanavond is meten hoe "hoog" mijn toetsenbord isquote:Op maandag 3 maart 2008 14:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wennen voor je, hij is erg plat en je kan hem dus niet dmv pootje omhoog zetten...
Daar zat ik dus ook aan de denken...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alles read only maken dan maar ?
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je nou ontdekt of het voor je pols ook beter is?
* WhiteLightning heeft zelf ook ooit een cd van ghost gemaaktquote:Op maandag 3 maart 2008 14:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan de denken...
Het script loopt alleen via 3 batch bestanden, die ik niet zelf heb geschreven.
Ben nu dus een beetje aan het uitzoeken hoe al die scripts werken
Ja dat weet ik, maar ik zou het dan gebruiken voor mijn game pcquote:Op maandag 3 maart 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!
Je kan dit toetsenbord goed vasthouden, of plat leggen
(even voor de duidelijkheid, hij is dus niet voor mijn "game" pc, maar voor de mediacentre als ik op mijn bedje lig)
dat had ik al wel doorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Voor op mijn bedje werkt het wel beter ja!
Je kan dit toetsenbord goed vasthouden, of plat leggen
(even voor de duidelijkheid, hij is dus niet voor mijn "game" pc, maar voor de mediacentre als ik op mijn bedje lig)
Iemand heeft dat dus hier ooit eens gemaakt, maar werkt hier natuurlijk niet meer... je kent het wel...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning heeft zelf ook ooit een cd van ghost gemaaktwas ik wel een dag mee bezig .
ghost 2001 wasdat
moet ik die cd voor je opzoeken vanavond ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Iemand heeft dat dus hier ooit eens gemaakt, maar werkt hier natuurlijk niet meer... je kent het wel...
Leuk om weer even wat bij te leren / bij te spijkeren toch
Ik zal vanvond wel wat foto's maken, en zal hem dan even op mijn buro leggen om te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik zou het dan gebruiken voor mijn game pc
Nee, zit nu een oude radeon 9600 in... deze ga ik dus volgende maand vervangen zodat ik dat wel kanquote:Op maandag 3 maart 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
droxz doet jouw media pc ook 1080p ?
Dat zou natuurlijk altijd tot de mogelijkheden kunnen behorenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet ik die cd voor je opzoeken vanavond ?
welke maakt meer herrie denk je ? je media centre of je werk pc ?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, zit nu een oude radeon 9600 in... deze ga ik dus volgende maand vervangen zodat ik dat wel kan
(misschien zelfs nieuw mobo + geheugen + cpu)
volgens mij heb ik hem nog ingepakt staan als iso. paar mb maar natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk altijd tot de mogelijkheden kunnen behoren
Nu weer getest, 1 keer werkt het, daarna is hij nu zelfs heulemaal leeg
Top, ben benieuwdquote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zal vanvond wel wat foto's maken, en zal hem dan even op mijn buro leggen om te kijken
hoe dat werk
Dat scheelt denk ik niet veelquote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
welke maakt meer herrie denk je ? je media centre of je werk pc ?
haha. ja ik vind die dell echt superstilquote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat scheelt denk ik niet veel
Maar hier is het lastig, allemaal mensen hier, muziek aan.. dus kan het hier niet helemaal stil krijgen om
te luisteren zeg maar hahahaha
fijne avond beller! tot morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Heren en dame! Ik ga er weer vandoor! Adieu
Beller, tot morgen!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
tot morgen Bellerquote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef Bellerophon het volgende:
Die 745 wel ja, maar die oudere maakte en stuk meer geluidquote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. ja ik vind die dell echt superstil
Ondertussen druk bezig hierquote:Op maandag 3 maart 2008 15:06 schreef draculettetje het volgende:
de rest nog aan het werk? of gamen
t lijkt net strippoker van vroegerquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef tripack het volgende:
tjah wel werk....
Over die dame van 101.tv. dat duurt nog wel ffnu pas bij foto 3 en enkel wat ze uit heeft gedaan is jas en handschoenen. zullen nog tussen 250.000 - 300.000 clicks nodig hebben voordat ze helemaal of deels naakt is
rust lekker uitquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan laat ik jullie.....
mn bed riep me een uur geleden al![]()
je moet genoeg geduld hebbenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t lijkt net strippoker van vroeger
dus ik kan nu ophouden met te F5 en ?quote:
Weltruste, en rust goed uit!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dan laat ik jullie.....
mn bed riep me een uur geleden al![]()
wat jij wilquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dus ik kan nu ophouden met te F5 en ?
kan je misschien even een pic posten, zodat ik een idee heb over wie je het hebt ?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:19 schreef tripack het volgende:
denk dat ik vanavond wel weer eens ga kijken hoe het er bij staat met de dame van 101
hoop dat je ze kan zienquote:Op maandag 3 maart 2008 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je misschien even een pic posten, zodat ik een idee heb over wie je het hebt ?
ik heb geen flash hier nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |