(lees paar berichten terug)quote:
Doe maar iets lekkersquote:Op maandag 3 maart 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de heksen thee vond jij niet zo he....
Wat voor artiest is het dan?quote:
hahahaquote:Op maandag 3 maart 2008 12:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(lees paar berichten terug)
Nee, een verhuizing hier op mijn werk,,, ps staat nu 2 meter verder
Buro en alles kabels doen is best een werk hahaha
jammer dat mn favorieten thuis zijn. ik kon veeeeeeeel betere lui , dat je echt denk WTFquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... Ik blijf er verbaasd van staan hoe déze man kan spelen zeg
Joe Satriani - Surfing with the alien
http://www.youtube.com/watch?v=MjNAeELQ_Z8&feature=related
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...quote:Op maandag 3 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahadat zijn de leuke klusjes volgens mij
Is lekker hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kwam alleen nog maar rooibos met honing tegen
lekker fysiek bezig zijn enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahadat zijn de leuke klusjes volgens mij
Nu is Metallica ook niet echt mijn dingquote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Satriani
Man, die kerel heeft Kirk Hammett van Metallica lesgegeven!
houdt ie toch ook niet van....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Satriani
Man, die kerel heeft Kirk Hammett van Metallica lesgegeven!
dan is het probleem opgelostquote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...
Dus mijn buro staat volgende maand weer 5 meter verder
Beetje verplaatsen is wel lachen hoor, heb alleen die TYFUS collega...
Liep vanochtend een stukje met onze systeembeheerder (zit 5 meter van me vandaag, relaxte gast!),
ook al te zeuren om mijn kut collega en hij hem vrijdag bijna een beuk voor zijn harses had gegeven..
Oja, kut collega was vergeten welke dienst hij had... nu zat er hier dus vanochtend niemand... baas weer pissed..
Als hij zo doorgaat trouwens is hij snel weg....
Eentonig heb je wel gelijk in ja, F-Zero heb ik wel, ken het muziekje niet, maar je bedoelt waarschijnlijk van die Atari melodietjes?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer dat mn favorieten thuis zijn. ik kon veeeeeeeel betere lui , dat je echt denk WTF
ik vond joe vroeger gewelding, maar hele cds achtemekaar wordt wel erg eentonig.
echte F-Zero muziek (mocht je het spel kennen)
Even warm worden dus, verwarming aanquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kee neem ik er zelf ook nog 1
ik heb het echt koud gewoon!
staat al aanquote:Op maandag 3 maart 2008 13:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Even warm worden dus, verwarming aan
Dikke kleding aan?quote:
ja dan met gitaar hehquote:Op maandag 3 maart 2008 12:59 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Eentonig heb je wel gelijk in ja, F-Zero heb ik wel, ken het muziekje niet, maar je bedoelt waarschijnlijk van die Atari melodietjes?
Dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
auw thee water is warm
* draculettetje gooit hier rooibosthee met honing en wat droxz specials neer
kijk dat is goed nieuwsquote:Op maandag 3 maart 2008 12:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Er gaat hier een muurtje uit van de buurman zeg maar, zodat wij meer ruimte krijgen...
Dus mijn buro staat volgende maand weer 5 meter verder
Beetje verplaatsen is wel lachen hoor, heb alleen die TYFUS collega...
Liep vanochtend een stukje met onze systeembeheerder (zit 5 meter van me vandaag, relaxte gast!),
ook al te zeuren om mijn kut collega en hij hem vrijdag bijna een beuk voor zijn harses had gegeven..
Oja, kut collega was vergeten welke dienst hij had... nu zat er hier dus vanochtend niemand... baas weer pissed..
Als hij zo doorgaat trouwens is hij snel weg....
Lijkt me een goed plan ja, even weer warm wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 13:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan het ritsje van mn trui wel dicht doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |