quote:Op maandag 3 maart 2008 12:17 schreef Sm0keZ het volgende:
Niet stiekem hoor, als het tijd is om pauze te houden of om naar huis te gaan weten we van narigheid niet hoe snel we onze werkplek moeten verlaten
naja voor iedereen die aant eten is eet smakelijk danquote:
Mwa... soms welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's ook wel zo maar meestal zeggen we hier nog wel even gedag toch?
meestal welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi da's ook wel zo maar meestal zeggen we hier nog wel even gedag toch?
en een nieuw plaatje.....quote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa... soms wel
Nieuwe ondertitel, mooi he
dat is natuurlijk ook nog een optie jaquote:Op maandag 3 maart 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
meestal wel, misschien zijn ze wel verder aan het posten in het topic over de film van geerd
whehehe ik ken em ergens van... maar weet niet meer waarvan.quote:Op maandag 3 maart 2008 12:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mwa... soms wel
Nieuwe ondertitel, mooi he
eetse dracuquote:Op maandag 3 maart 2008 12:21 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook ff mn lunch in elkaar flansen
hey, jij hebt hard gewerkt dan zo te zienquote:Op maandag 3 maart 2008 12:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo mijn buro staat 2 meter verder, leuke (tijdelijke) verhuizing..
*veegt zweet weg, en heeft weer een deuk in zijn hoofd extra*
mogguh!
Heb genoeg gedaan ja hahahahahquote:Op maandag 3 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
hey, jij hebt hard gewerkt dan zo te zien
over je moeder der hoofd ligt een vlag. (hopelijk ken je de uitdrukking, vlag over de hoofd, en gaan voor het vaderlandquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk houden we ons netjes
Maar goed, laat ze daar lekker Nederlandse vlaggen verbranden. Ik voel me daar niet beledigd door. De politiek zorgt er wel voor dat we onze trots genaamd Nederland kwijtraken, dus een vlag meer of minder liggen we straks toch niet meer wakker van.
eigenlijk welquote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg gedaan ja hahahahah
Zo, nu de rest van de dag maar even FOK!ken
heb je een halve snipperdag ?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb genoeg gedaan ja hahahahah
Zo, nu de rest van de dag maar even FOK!ken
Gelukkig maarquote:Op maandag 3 maart 2008 12:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gezellig! ben nog nooit naar dat festival geweest namelijk
en een biertje lust ik dan vast ook wel!
Ja dat is zo, hoop dat er ooit nog een kabinet komt dat daadwerkelijk ballen heeftquote:Op maandag 3 maart 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk houden we ons netjes
Maar goed, laat ze daar lekker Nederlandse vlaggen verbranden. Ik voel me daar niet beledigd door. De politiek zorgt er wel voor dat we onze trots genaamd Nederland kwijtraken, dus een vlag meer of minder liggen we straks toch niet meer wakker van.
Hmm wat dan?quote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn eten en melk waren niet lekker
Kopje thee graag, dank jequote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn thee nu wel (heb weer eens heksen thee gepakt)
iemand anders nog wat?
das wel minder, je probeert tog altijd het lekker voor jezelf te makenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
mn eten en melk waren niet lekker
Hmm vervelend zeg, hopelijk smaakt vanavond je eten wel weer wat beterquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smaakte me gewoon niet (zal wel door dat pilletje komen)
Blocked - Proxyserverquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
Godver... Ik blijf er verbaasd van staan hoe déze man kan spelen zeg
Joe Satriani - Surfing with the alien
http://www.youtube.com/watch?v=MjNAeELQ_Z8&feature=related
Whehe, daar hebben wel meer mensen last van, dat het eten niet meer smaakt na een paar pillenquote:Op maandag 3 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
smaakte me gewoon niet (zal wel door dat pilletje komen)
ha ha die kon ik verwachten!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, daar hebben wel meer mensen last van, dat het eten niet meer smaakt na een paar pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |