neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Volgend seizoen alles op de aanval?
Het Cruyff-effectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Volgend seizoen alles op de aanval?
Farfan
Lazovic
Koevermans
Dszudszak
Manco
Amrabat
Jonathan
Zeefuik
Zeefuik verhuren en Farfan en Koevermans verkopen lijkt me een waarschijnlijk scenario.
2 schwalbes en een intikkertje in de 93e minuut moet voldoende zijn.quote:
wel lekker.. kunnen we een beetje uitrusten tegen Ajaxquote:
Hoezo is dat overdreven? Bakkal heeft alles in zich om het te maken op internationaal niveau. Een geweldig inzicht, gevoel voor timing en positionering en een behoorlijke diepgang.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
Bakkal de nieuwe Cocu, je weet het wel weer een beetje te overdrijven Culty.
Al vind ik wel dat Bakkal degene is die dit seizoen de meeste progressie gemaakt heeft.
Theo Janssen halenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verder nog Afellay voor de jackpot verkopen, dan kan je Janssen voor een prikkie en een patatje bij Vitesse weghalen. AZ betaalt veel geld om Koevermans terug te halen, ben je ook meteen van het gezeur af dat ons breekijzer meer zou moeten spelen. Al met al een bezuinigingsoperatie om trots op te zijn. Gomes en Marcellis houden de concurrentie in toom. Reker en Valckx hebben het slim bekeken.
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investerenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje jammer om hem daar nu nog op af te rekenen, hij is 10 kilo afgevallen en traint zich suf. Maar goed, hij is niet goed genoeg voor PSV denk ik. Misschien als reserve.
Geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef koningdavid het volgende:
En Tommie van der Leegte werkt in de kantine ofzo tegenwoordig?
Heb het hele seizoen echt niks van hem gehoord.
Behoorlijk tijdje geblesseerd geweest en was ook gehaald om de bank warm te houden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef koningdavid het volgende:
En Tommie van der Leegte werkt in de kantine ofzo tegenwoordig?
Heb het hele seizoen echt niks van hem gehoord.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investeren
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef De.Kromme het volgende:
Krijgt de Jong nog een afscheid trouwens? Wat een stil en triest vertrek zeg...
quote:
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja zou fijn zijn. Die kerel is iets te zwak voor het niveau van PSV.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.
Ik wist niet wat ik van hem moest verwachten, maar hij doet het primaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
Al vind ik wel dat Bakkal degene is die dit seizoen de meeste progressie gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.
al verliezen we van 020, met dat programma van hun laten ze echt nog wel punten liggenquote:
zou een van der Schaafje wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje jammer om hem daar nu nog op af te rekenen, hij is 10 kilo afgevallen en traint zich suf. Maar goed, hij is niet goed genoeg voor PSV denk ik. Misschien als reserve.
wisselvalligheid troef dus die kunnen ook zomaar weer verliezenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Ajax won toch wel knap van NAC waartegen ze in de beker van verloren.
Alsof ze uit tegen Groningen, Twente, Heerenveen EN PSV winnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Ajax won toch wel knap van NAC waartegen ze in de beker van verloren.
Laten we nou eerst zelf onze wedstrijden maar winnen in plaats van onszelf alvast rijk rekenen met de punten die ajax mogelijk gaat laten liggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ze uit tegen Groningen, Twente, Heerenveen EN PSV winnen.
als backup voor Farfan is hij een prima speler, krijgt z'n leerjaar. Hij zal effectiever moeten leren voetballen dat kan hij maar het beste bij PSV doen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wil Amrabat halen maar hebben we hem echt wel nodig?
Ik vind van niet.
Tenzij je Afellay vekoopt
Maar Aissati gaat zijn kans krijgen onder Stevens
PSV in deze doen moet voor bijna iedereen vrezen dat boven nummer 10 staat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Angst voor Utrecht dat nog veel spelers mist?
Ajax uitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
PSV in deze doen moet voor bijna iedereen vrezen dat boven nummer 10 staat.
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:25 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord uit? Nee hoor.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat speelt Farfan in no-time uit de basis gok ik.
Ja, en Ajax wordt nog kampioenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Ik vind Farfan niet slecht spelen, speelt alleen een totaal andere rol. Veel rennen en hard werken, en dat voor een Zuid-Amerikaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.
Ik reageerde op iemand, die zei dat alles boven nummer 10 moeilijk is voor psv.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en Ajax wordt nog kampioen. Ik bedoelde dat PSV Feyenoord uit al gehad heeft.
die heb ik als het goed is ook, was het compleet vergeten maar m'n pa belde en ik had toevallig m'n seizoenkaart thuis liggen, dus hij heeft ze ff gehaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Kaartjes voor PSV - Spurs zijn binnenweer op oost
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van Utrecht en we zijn kampioen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investeren
mja veel salaris kost et toch niet.. dat verdien je toch wel weer terug (dat besteed ie allemaal in de kantine)..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.
Spurs staan toch niet bekend als Jodenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kan niet naar PSV - yids ivm andere verplichtingen
wel grappig dat we 3x achter elkaar tegen "joden" spelen
jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spurs staan toch niet bekend als Joden
Daar heb ik dus echt nooit wat van meegekregenquote:
Ik sprak tijdje terug een nogal foute Engelsman vol met arsenal tatoeage's. Hij wist me zelf te vertellen dat het in Engeland hetzelfde bij tottenham is al hier bij 020, iedereen in het land heeft er een hekel aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spurs staan toch niet bekend als Joden
vind ik ook wel vervelend ja, het is een kleine moeite om nadat je een topic hebt volgegooid, en een nieuwe hebt geopend, je oude post even te editten met linkje erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:30 schreef Imperatore het volgende:
Waarom staat er in het oude topic tegenwoordig geen link meer naar het nieuwe topic?![]()
quote:PSV en VVV akkoord over Amrabat
EINDHOVEN - PSV heeft - net als eerder Heerenveen - overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de transfersom van Nordin Amrabat (20). Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de vaardige aanvaller, kreeg groen licht om met de Eindhovenaren te onderhandelen. " De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."
Heerenveen was in een eerder stadium al bereid 2,3 miljoen euro voor de oud-speler van FC Omniworld te betalen. PSV telt hetzelfde bedrag neer. Hoewel Amrabat een contract heeft tot 2010, kiest VVV eieren voor zijn geld. De speler van het olympisch elftal heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij bij degradatie voor 175.000 euro uit De Koel mag vertrekken.
Het lijkt Heerenveen nu op te breken dat de opvolger van Gertjan Verbeek nog niet bekend is. Amrabat had een goed gevoel bij de club en de vierjarige aanbieding die de Friezen hem deden, was uitstekend. Voordat hij zijn handtekening zette, wilde hij echter een gesprek met de nieuwe coach. " Dat vind ik belangrijk." Hem rest nu niets anders dan afwachten. " Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."
telegraaf
Waarschijnlijk PSV, met optie op verhuurquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij voor gaat kiezen...
verhuur aan Heerenveen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk PSV, met optie op verhuur
dat maakt niet zo veel uit.. als spits sta je vaak toch niet op het middenveld...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan. Zo veel plek is er ook weer niet voor hem op het middenveld.
quote:
Hoezo luiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:36 schreef KELDER het volgende:
[..]
vind ik ook wel vervelend ja, het is een kleine moeite om nadat je een topic hebt volgegooid, en een nieuwe hebt geopend, je oude post even te editten met linkje erbij.
Toch jammer ondanks zijn slechte beginquote:Volgens het Eindhovens Dagblad gaat PSV ervan uit dat Eduardo Alcides volgend seizoen niet meer in Eindhoven speelt. De Braziliaanse verdediger wil zelf graag blijven, maar Chelsea lijkt niet langer bereid hem nog aan PSV te verhuren. Het contract van Eduardo Alcides loopt af in 2009, zodat de club hem komende zomer moet verkopen om te voorkomen dat hij een jaar later transfervrij is. PSV is niet in staat om Alcides over te nemen, gezien het salaris dat hij van Chelsea ontvangt. Dat ligt ongeveer drie keer zo hoog als het beste salaris van een PSV-speler.
Onder Sef deed hij het toch aardig goed inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch jammer ondanks zijn slechte begin
quote:"Aissati een pareltje"
"Een pareltje als Ismail ben ik de laatste tijd niet tegengekomen." Dat zegt PSV-scout Piet de Visser over de 19-jarige Ismail Aissati. Maar de nog niet zo lang geleden omhoog geprezen Aissati zit zich te verbijten op de bank bij PSV. De Visser is optimistisch: "Hij komt eraan. Let maar op mijn woorden."
"Hoe? Door zichzelf te blijven en te geloven in zijn grote talent. Tijdens het toernooi in Moskou tegen Real Madrid speelde hij vóórtreffelijk. Dat kan hij niet kwijt zijn. Bij Lionel Messi in Barcelona en Robin van Persie bij Arsenal is de weg naar de top ook met vallen en opstaan gepaard gegaan. Spelen, spelen en nog eens spelen. En mogen falen. Dat is de manier. Daarom vind ik het jammer hoe ‘Isi’ nu door Sef Vergoossen wordt gebruikt. De trainer kiest voor winnen en balans. Dat snap ik wel. Maar er zijn voldoende wedstrijden dat Afellay, Bakkal én Aissati kunnen beginnen. En breng hem anders in bij 3-1 of 4-1. Niet één minuut, maar een keer een uur,” aldus De Visser.
Interim-trainer Sef Vergoossen noemt het vervelend dat Aissati veelal op de bank zit. "Dat is op dit moment vervelend voor Aissati. Hij heeft de pech dat ik voor een bepaald team heb gekozen, het elftal is gaan draaien en we ook nog eens bijna alles winnen. Er lijkt nu een rem op zijn ontwikkeling te zitten, maar dat is niet zo. Als iemand kwaliteit heeft – en daar bestaat bij Ismail geen enkele discussie over – komt het eruit," aldus Vergoossen.
"Nu of over vier maanden. In algemene zin is het zo dat de omgeving van een speler vaak in paniek raakt. De voetballer heeft het trainingsveld om zich uit te leven, maar laat zich dan toch vaak leiden door ouders en zaakwaarnemer.”
Mwoh, veel te wisselvallig, weg ermee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch jammer ondanks zijn slechte begin
quote:'PSV aast op Wiljan Vloet'
PSV ziet in Wiljan Vloet de mogelijke opvolger van hoofd jeugdopleidingen Edward Sturing, zo meldt De Telegraaf zaterdag. "Wiljan staat inderdaad op een lijst", aldus algemeen directeur Jan Reker in het ochtendblad. Vloet kondigde eind januari aan komende zomer op te stappen bij ADO Den Haag.
Sturing verlaat PSV na dit seizoen. De 44-jarige oefenmeester, die sinds medio 2006 hoofd jeugdopleidingen was in Eindhoven, wil weer als hoofdtrainer aan de slag.
Pure versterking met zeer veel potentie, lijkt me de reden..quote:PSV opent jacht op Amrabat
01 mrt 2008, 03:11 - EINDHOVEN - PSV ziet in Nordin Amrabat de ideale man om de voorhoede volgend seizoen te versterken.
De club heeft VVV Venlo deze week laten weten dat hij Amrabat (20) graag overneemt. PSV wil met Amrabat een betere bezetting van de flanken garanderen. Nu zijn alleen Jefferson Farfán (rechts) en Balázs Dzsudzsák (links) daarvoor geschikt.
Eerder deze maand leek Amrabat rond te komen met SC Heerenveen, maar die transfer ketste af toen PSV zich meldde. In Eindhoven zou Amrabat samen komen te spelen met onder anderen Ibrahim Afellay, Ismail Aissati en Otman Bakkal, die net als hij van Marokkaanse afkomst zijn. Amrabat maakt dit seizoen een spectaculaire ontwikkeling door. VVV nam hem afgelopen zomer over van eerstedivisieclub FC Omniworld. Daarvoor speelde hij in de jeugd van Ajax.
PSV gaat ervan uit dat Eduardo Alcides volgend seizoen niet meer in Eindhoven speelt. De Braziliaanse verdediger wil zelf graag blijven, maar Chelsea lijkt niet langer bereid hem nog aan PSV te verhuren. Het contract van Alcides loopt af in 2009, zodat de club hem komende zomer moet verkopen om te voorkomen dat hij een jaar later transfervrij is. PSV is niet in staat om Alcides over te nemen, gezien het salaris dat hij van Chelsea ontvangt. Dat ligt ongeveer drie keer zo hoog als het salaris van de bestbetaalde PSV-spelers. Alcides speelt morgenmiddag tegen FC Utrecht waarschijnlijk in het centrum van de verdediging. Carlos Salcido is geschorst.
Trainer Sef Vergoossen typeerde Utrecht gisteren als 'herkenbaar, maar wat wisselvallig'. De voorbije weken ontstond er wat kritiek op het spel van PSV. Voormalig PSV- trainer Guus Hiddink noemde het spel van de ploeg 'verdedigend'. Vergoossen is het daarmee niet eens. "Iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik herken mij er niet in. Ik ben een coach die voor 70 procent aanvallend denkt."
Vergoossen vindt zijn ploeg er fysiek goed op staan. De vermoeidheid van de voorbije weken is weg. "We hebben nauwelijks last van blessures en dat is geen toeval. Vanaf de eerste dag letten we heel goed op de belastbaarheid van spelers en besteden we veel aandacht aan de verzorging. Daarbij is het belangrijk dat alle spelers hun ritme behouden. Dan moet een gevestigde speler op een maandagavond dus ook met Jong PSV meedoen. Het boeit me niet zo of hij dat prettig vindt, het belangrijkste is dat we blessures voorkomen."
PSV verwacht over twee weken weer te kunnen beschikken over Tommy van der Leegte. Zijn herstel vordert gestaag.
Farfan speelt nu ook meer als middenvelder. In het verdedigende systeem dat PSV nu speelt zie ik hem zeker als aanvallende middenvelder aangezien er maar een echte spits in staat en dat is Lazovic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat maakt niet zo veel uit.. als spits sta je vaak toch niet op het middenveld...
En waar staat dat Stevens precies hetzelfde als Vergoossen gaat spelen volgend jaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Farfan speelt nu ook meer als middenvelder. In het verdedigende systeem dat PSV nu speelt zie ik hem zeker als aanvallende middenvelder aangezien er maar een echte spits in staat en dat is Lazovic.
Aissati voor de verdediging als spelmaker, en Bakkal gewoon in zijn rol laten spelen, kan ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Utrecht zou ik juist wel wat aanvallender spelen ivm blessure's
Gewoon Simons een linie naar achter ( Alcides is centraal niet zo goed )
Bakkal de rol van Simons geven en dan Ibi en Aissati achter Lazovic
Simons in de verdediging? Nee laten we dat maar niet doen. Voorgaande keren was dat nu ook niet bepaald een daverend succes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Utrecht zou ik juist wel wat aanvallender spelen ivm blessure's
Gewoon Simons een linie naar achter ( Alcides is centraal niet zo goed )
Bakkal de rol van Simons geven en dan Ibi en Aissati achter Lazovic
Het is maar de vraag of PSV zich er 3 veroorloven kan. De tijd van de grote transferprijzen is wel geweest. En Europees kan je met een Aldi-elftal als dat van PSV best met één spits toe.Zou me niet verbazen als Reker dat adviseert, dan hoeft Valckx ook niet meer zo te zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
STevens speelt met 2 of 3 spitsen let maar op.
'Aldi-elftal'quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of PSV zich er 3 veroorloven kan. De tijd van de grote transferprijzen is wel geweest. En Europees kan je met een Aldi-elftal als dat van PSV best met één spits toe.Zou me niet verbazen als Reker dat adviseert, dan hoeft Valckx ook niet meer zo te zoeken.
quote:Amrabat: 'PSV een droom, Heerenveen ook niet misselijk'
01/03/2008 15:26
Nordin Amrabat heeft de clubs voor het uitkiezen. Na SC Heerenveen bereikte ook PSV een akkoord met VVV-Venlo over de handige aanvaller.
'De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft', zegt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf. Amrabat zelf houdt zich voorlopig op de vlakte over zijn toekomst. 'Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk.'
Dat PSV nog in de race is om Amrabat in te lijven, heeft de landskampioen te danken aan het feit dat SC Heerenveen nog geen nieuwe trainer heeft voor het volgende seizoen. Alvorens te tekenen in Friesland wilde Amrabat eerst een gesprek met de opvolger van de vertrekkende Gertjan Verbeek, maar die heeft Heerenveen nog niet aangesteld.
Amrabat heeft zich dit seizoen nadrukkelijk in de kijker gespeeld bij VVV-Venlo. Hij onderstreepte zijn goede vorm vrijdag nog eens door twee keer te scoren tegen Vitesse. Naar verluidt kan de Venlose club een transfersom van 2,3 miljoen euro toucheren bij de verkoop van de aanvaller.
Ik dacht al dat je Utrecht uit bedoelde, toen was ik helemaal naar de klotequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef Morrigun99 het volgende:
Present! Vorig jaar was Utrecht thuis de mooiste wedstrijd zowat (op de laatste tegen Vitesse na). Ben benieuwd morgen...
En terecht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je Utrecht uit bedoelde, toen was ik helemaal naar de klote
Voor Europese begrippen, Chelsea-reserve Alcides verdient driemaal max PSV. Heel weinig PSV-supporters beseffen wat CL mislopen en/of kwalificatie van de nummer twee voor CL betekenen voor de huishouding. Zonder plaatsing, Europese opheffingsuitverkoop!quote:
Inderdaad, aanvallers en middenvelders zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede ontwikkelingen lijkt me
Alleen als Alcides weggaat mogen ze toch wel wat gaan investeren in een verdediger
Mwoah.. ik vind hem de laatste tijd nog wel meevallen. Hij is een stuk minder slecht dan eerst iigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Kan er niet erg rouwig om wezen dat Alcides volgend seizoen niet meer bij PSV speelt. Momenteel doet hij het redelijk maar vooral met kunst en vliegwerk. Zo wild in de duels, ik hou nog altijd mijn hart vast en zijn voortzetting is ronduit slecht.
Hij is nog steeds niks bijzonders iig. Speler voor de breedte, op z'n best.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah.. ik vind hem de laatste tijd nog wel meevallen. Hij is een stuk minder slecht dan eerst iig
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat PSV thuis in de competitie al 56 wedstrijden achtereen het net heeft gevonden![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...
Mogen nog wel 2 bosjes bloemen richting A'dam. En nog een bosje richting Praag en Kopenhagenquote:PSV werkt schulden uit verleden weg
door Frans van den Nieuwenhof
01 mrt 2008, 02:55 - EINDHOVEN - De dag komt steeds dichterbij dat PSV al zijn schulden uit het verleden heeft weggewerkt.
De directie van de club verwacht dat het negatief eigen vermogen van 10.362.000 euro nog dit seizoen zal zijn verdwenen.
Dat vertelde algemeen directeur Jan Reker donderdagavond tijdens een bijeenkomst van de Coen Dillen Stichting, waar hij te gast was. "We kunnen onze rode pen binnenkort weggooien", aldus Reker.
Belangrijkste meevallers dit seizoen zijn de verkoop van het parkeerterrein én de inkomsten uit de marketpool van de Champions League. Die komen voor Nederland neer op ruim 19 miljoen euro.
Dat bedrag wordt verdeeld onder de deelnemers, maar omdat Ajax sneuvelde in de voorronde strijkt PSV al die miljoenen alleen op. "Dat levert ons dus acht miljoen euro extra op", zo becijferde Reker. Commercieel directeur Marcel van den Bunder zegt dat de positieve ontwikkelingen wel in het juiste perspectief moeten worden gezien. "Het is duidelijk dat ons eigen vermogen een giga-impuls krijgt, zodat we die cijfers eindelijk weer eens met zwarte pen mogen schrijven. Veel belangrijker vind ik dat we ze kunnen overleggen vanuit een zuivere constructie. We hebben niet allerlei spelers voor waanzinnige bedragen op de balans staan of gekunstelde constructies toegepast. Het is een reëel beeld." Los daarvan zal PSV ook een positief resultaat gaan halen over het huidige boekjaar. "Het is te vroeg voor definitieve conclusies, maar op basis van het eerste halfjaar zijn de verwachtingen erg goed", aldus Van den Bunder. "We zijn erin geslaagd een autonome groei te realiseren. Het stadion is uitverkocht, de commerciële ruimten worden optimaal gebruikt en de merchandising is succesvol. We doen het gewoon goed."
PSV zou daarmee voor de derde keer op rij een kleine winst boeken. De drie jaren daaraan voorafgaand liepen de tekorten op tot zo'n 30 miljoen euro.
Ook de transferbalans is positief. PSV verkocht dit seizoen onder anderen Koné (10 miljoen) en Da Costa (4,5 miljoen) met grote winst. Daar stond een investering van 22 miljoen tegenover voor de spelers Lazovic (7,5), Koevermans (6,0), Dzsudzsák (2,5) Jonathan (2,0), Fagner (1,5) Ramos (1,3), Zonneveld (0,8) en Van der Leegte (0,3). Dat bedrag wordt over meerdere jaren afgeschreven.
Ligt ook wel een beetje aan de bron. Psv zelf zal natuurlijk niet zo gauw er bij zeggen dat die gratis 20 miljoen van de CL omdat ajax faalde stiekem wel erg hard nodig warenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:11 schreef ganzenherder het volgende:
Wel raar, de ene week is de berichtgeving heel erg negatief wat de financieen betreft en nu klinkt het allemaal een stuk positiever
8 miljoen extra, dat is een Koevermans minder. Vervelend maar te dragen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ligt ook wel een beetje aan de bron. Psv zelf zal natuurlijk niet zo gauw er bij zeggen dat die gratis 20 miljoen van de CL omdat ajax faalde stiekem wel erg hard nodig waren
Neuh dan staat PSV financieel weer waar ze 3 jaar terug stonden. Met een flink negatief eigen vermogen. Jammer maar over meerdere jaren wel weer terug te verdienen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Voor Europese begrippen, Chelsea-reserve Alcides verdient driemaal max PSV. Heel weinig PSV-supporters beseffen wat CL mislopen en/of kwalificatie van de nummer twee voor CL betekenen voor de huishouding. Zonder plaatsing, Europese opheffingsuitverkoop!
nou!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:22 schreef PrincePolly het volgende:
Echt zo ubergeil als je PSV-er bent deze tijden (laatste 20 jaar that is).
Laatste 20 jaar vaker kampioen geworden dan wie dan ook samen. Krijg ik een stijve van!quote:
Je vergeet dat de begroting dan gehalveerd moet. Dat we oversluiten van de financiering dan kunnen vergeten. En dat Valckx nog verder weg moet reizen om een verdediger als Addo op te halen. Pas als PSV het eigen stadion in bezit heeft, kan het lijden. Anders wordt het in één klap middenmoot.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh dan staat PSV financieel weer waar ze 3 jaar terug stonden. Met een flink negatief eigen vermogen. Jammer maar over meerdere jaren wel weer terug te verdienen.
Jaaaa toch.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je vergeet dat de begroting dan gehalveerd moet. Dat we oversluiten van de financiering dan kunnen vergeten. En dat Valckx nog verder weg moet reizen om een verdediger als Addo op te halen. Pas als PSV het eigen stadion in bezit heeft, kan het lijden. Anders wordt het in één klap middenmoot.
Als je 1 jaar flink wat geld misloopt hoef je je begroting nog niet te halveren. Het kan zijn dat je dat jaar rode cijfers schrijft maar dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]
Je vergeet dat de begroting dan gehalveerd moet. Dat we oversluiten van de financiering dan kunnen vergeten. En dat Valckx nog verder weg moet reizen om een verdediger als Addo op te halen. Pas als PSV het eigen stadion in bezit heeft, kan het lijden. Anders wordt het in één klap middenmoot.
Pak het VI-rapport er nog eens bij, en reken er een meevaller van 8 miljoen bij. Gomes ben je bijvoorbeeld kwijt, als je voor een CL-inkomstenbedrag moet besparen op spelers die voor hem relevant zijn. En dan staat de waarde van de selectie opeens wel in een ander licht, want dan moet Afellay wel scoren en mag Zonneveld die bal niet meer missen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:45 schreef ErikT het volgende:
[..]
Jaaaa toch.
PSV heeft jaren en jaren een kleinere begroting gehad dan Ajax, en toen werden we ook gewoon kampioen.
En dat 'gehalveerd' is nergens op gebaseerd.
Dat laatste lijkt me sterk. Over de hypotheek wordt met gemak de rest van de looptijd vol gesteggeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je 1 jaar flink wat geld misloopt hoef je je begroting nog niet te halveren. Het kan zijn dat je dat jaar rode cijfers schrijft maar dat hoeft geen probleem te zijn.
En je moet rekenen dat het stadion nu al "voor de helft" van PSV is. Daar kan een grotere hypotheek op worden afgesloten indien nodig.
winst=titelquote:Op zondag 2 maart 2008 03:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Belangrijke wedstrijd
Winst is weer een stap dichterbij de titel. Hierna worden nog 7 competitiewedstrijden gespeeld, waaronder wedstrijden tegen Ajax, Roda en Groningen, afgewisseld met loodzware UEFA-cup wedstrijden.quote:
Groningen en Roda kan lastig worden. Tegen Utrecht winnen en thuis tegen Ajax wint PSV wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:00 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Winst is weer een stap dichterbij de titel. Hierna worden nog 7 competitiewedstrijden gespeeld, waaronder wedstrijden tegen Ajax, Roda en Groningen, afgewisseld met loodzware UEFA-cup wedstrijden.
Winst is absoluut geen titel.
naja iedereen mag Ibi complimentjes geven behalve die zaadnekquote:"Afellay vergelijkbaar met Cruijff"
EINDHOVEN - "PSV-speler Ibrahim Afellay heeft als middenvelder een kwaliteit die je nog maar zelden op de velden ziet." Deze lofzang komt uit de mond van Ronald Koeman, ex-trainer van de Eindhovenaren en momenteel coach van het Spaanse Valencia.
Ibrahim Afellay
"'Ibi' plaatst een versnelling in een versnelling, kan een man uitspelen en is daardoor in staat om een man meer te creëren. Hij heeft dingen in zijn spel die op bepaalde momenten redelijk vergelijkbaar zijn met Johan Cruijff", meent Koeman.
"Mijn grootste kritiek was dat hij ook op eigen helft en in de breedte acties maakte. Dat lijkt er nu uit. Op voetbaltechnisch gebied heeft Ibrahim moeiteloos de rol van Phillip Cocu overgenomen en als hij zo doorgaat als nu, wacht hem een schitterende toekomst bij een van de beste clubs ter wereld."
Totaal stuurloze verdediging vandaag?quote:Op zondag 2 maart 2008 12:30 schreef dndiek het volgende:
Zonneveld ipv Salcido vandaag, dus Alcides centraal
Maar ze hebben Willemquote:Op zondag 2 maart 2008 13:18 schreef Paaskonijn het volgende:
PSV gaat vandaag gewoon winnen. Utrecht heeft 25 geblesseerden ongeveer.
#care?quote:
Hopelijk stijgt Marcellis boven zichzelf uit want anders gaat het een drama wordenquote:Op zondag 2 maart 2008 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Totaal stuurloze verdediging vandaag?
Ik denk dat we voor het eerst sinds lange tijd weer eens gaan verliezen vandaag.
Niet ergquote:Op zondag 2 maart 2008 13:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, dadelijk krijgen we een scheld kanon van hem.
"lulhannes"quote:Op zondag 2 maart 2008 13:57 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja, dadelijk krijgen we een scheld kanon van hem.
Terechte pingel, maar dat maakt het niet minder vervelend. Weeeer een pingel terwijl de tegenstander (in dit geval Utrecht) beter isquote:Op zondag 2 maart 2008 15:01 schreef Spezza19 het volgende:
Nou, laat maar weer komen die ajacieden over de penalty voor PSV
Ja PSV speelde matig, maar nu is het ronduit slechtquote:Op zondag 2 maart 2008 15:33 schreef VoreG het volgende:
Doe nou niet alsof dit verrassend is, jullie spelen al heel veel wedstrijden op rij zwaar matig, maar redde Gomes jullie telkens, nu kan hij er 2x niet bij en staan jullie achter.
Dan hebben we Salcido weer, dus dat scheelt wel.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:31 schreef Neoktheone het volgende:
Gaat lekker. Als Nelisse al zoveel moeite geeft, hoe moet dat dan met Berbatov
quote:Op zondag 2 maart 2008 15:32 schreef Brammie het volgende:
Ik vind dit erg flauw van PSV: even wat hoop aan de concurrentie geven om dan toch nog ergens diep in de 2e helft te winnen
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:03 schreef cultheld het volgende:
Utrecht speelt altijd extra gemotiveerd tegen PSV. Volgende week gewoon van Ajax winnen en dan praten we nergens meer over.
Pff je kunt ook overdrijven zeg. Dat er op rij van Feyenoord, Ajax en AZ werd gewonnen is zeker alweer vergeten?quote:
Kan me niet voorstellen.. ze speelden ook al zo dramatisch voordat ze wisten dat ze tegen Tottenham zouden moeten..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is er toch met PSV de laatste wedstrijden? Sparen ze krachten voor Tottenham ofzo?
We spelen al tijden slecht, "matig" is er nog een te goed woord voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:34 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ja PSV speelde matig, maar nu is het ronduit slecht
of totaal uit vorm is..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:14 schreef knep het volgende:
Ach soms wordt gewoon duidelijk dat PSV echt een matige ploeg heeft.
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Als Heitinga weer balt tegen PSV zoals in de Arena dan mogen we ons geen zorgen maken.
Al lijkt de magie van Vergoosen tegen Utrecht uitgewerkt..
Dit is wel erg slecht
Alcides is echt een drama centraal.
PSV heeft gewoon geen stootkracht tegen Utrecht wat ook moeilijk is met 1 spits
Nee spelen gewoon te behouden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is er toch met PSV de laatste wedstrijden? Sparen ze krachten voor Tottenham ofzo?
Waar kom jij op eens vandaan?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Als je dan komt trollen doe het dan fatsoenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik houd mijn hart vast tegen Ajax, PSV heeft na de winterstop nog geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gespeeld. Ik denk dat we de komende tijd in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.
Tegen Ajax heb ik er wel meer vertrouwen in !
Om maar iets positiefs te posten.quote:Amrabat: liever PSV dan Heerenveen
door onze Telesportredactie
VVV-speler Nordin Amrabat (20) gaat liever naar PSV dan naar Heerenveen. Dat zei de aanvaller tegen L1, de regionale omroep in Limburg. Zaterdag werd bekend dat PSV en VVV-Venlo overeenstemming hebben bereikt over de transfersom van Amrabat. Eerder al bereikte Heerenveen al een akkoord met de Eindhovenaren over de vaardige spits.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen rot op en neem Mendez mee
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:26 schreef okee6 het volgende:
Toch prima gedaan, Utrecht wilde gas geven. PSV speelt kortom 90 minuten met een man minder, dan verlies je nu eenmaal. Volgende week de afspraak tegen Ajax, laten we hopen dat die het niet zo fysiek aanpakken.
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]wess blij, Vergoosen bracht de stabiliteit die ons los maakte van de rest. Daardoor kunnen we ons dit veroorloven.
er is veel meer stabiliteit, we spelen wekelijks in hetzelfde systeem met een vaste basis, dat is nog altijd beter dan de tombola die het daarvoor was. Elke week een ander systeem met andere spelersquote:Op zondag 2 maart 2008 16:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?
Zullen we eerst even kijken of het niet weer 1-5 voor Ajax wordt voordat we daar over beginnen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:40 schreef -SG- het volgende:
Als we volgende week van ajax winnen wat zal dan de kampioenswedstrijd worden?
PSV verloor 16 jaar niet in Utrecht, daar komt eens een einde aanquote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.
Méndez speelt nog niet een kwart zo sterk als Afellay, maar daarmee haalt ie nog met gemak dubbel zoveel rendement. Bovendien wapper je hem niet weg en als ie geel pakt dan is het een nuttige kaart. Ik begrijp die trainers wel. Je wilt geen show, je wilt dat iemand zijn opdracht volbrengt. Buiten dat zal Méndez moeten spelen als je hem aan het einde van het seizoen wilt slijten.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verder snap ik ook niet dat Mendez er steeds inkomt, maar dat is niet zozeer alleen Vergoosen. Koeman en Wouters deden hetzelfde.
laten we het hopen.. ik zie het namelijk somber in zoals het de laatste tijd gaat.. Het was gewoon wachten op een nederlaag.. Steeds met mazzel winnen en die behouden speelstijl dat breekt je een keer op.. en dat was vandaag..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef pascalheister het volgende:
ach misschien wel goed dit, zet ze hopelijk weer op scherp
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
Als we komend weekend van Ajax verliezen.. dan zie ik het heel somber in wat betreft het kampioenschap..
Gebeurde dat maar eens... misschien dat ze dan wakker worden geschudquote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.
Dan worden we wel weer kampioenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef appelsientje het volgende:
Ben zo bang dat het weer net zo'n drama gaat worden als vorig jaar..
Ja dat dan weer welquote:
Hebben we welquote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
En na Ajax weer, jaquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Maar dat is niets nieuws de laatste 10 jaar, die midweekse wedstrijden telkensquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Ja idd... en over het algemeen doen we het redelijk tegen Ajax...Maar ik hou de aankomende weken mijn hart vastquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.
Ben ik niet mee eens .. ook al wint Ajax aankomend weekend dan nog is Ajax in staat om het te verkloten tegen de kleintjesquote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We spelen al tijden slecht, "matig" is er nog een te goed woord voor.
Maar goed, dit verlies was al ingecalculeerd. De titelstrijd wordt weer spannend.
Ik zie die donkere wolk al naderen.....quote:
Inderdaad, gewoon ervoor zorgen dat er volgende week niet wordt verloren en we staan er gewoon prima voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, we verliezen nu voor het eerst in 13 wedstrijden, en ondanks dat het spel niet goed is, moet PSV zichzelf niet de put in praten. Dan wordt het een self fulfilling prophecy.
Kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef thaduck het volgende:
En dit moet de landskampioen worden?
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie die donkere wolk al naderen.....
ach wat jij denkt laten we maar niet serieus nemen toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoor
Laatste mischien maar daarvoor echt niet hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Moet je nagaan dat Utrecht daar ook nog 21 punten achterstaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Ja, dat moet dan wel heel bedroevend zijn...
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoegquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Wij speelden tegen een Heerenveen en Groningen in vormquote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Na elk puntverlies van ons en winstpartij van hen tegen een kleintje.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoeg
Als je overal de reactie;s leest van de Ajacieden dan zie je dat ze nu al het kampioensfeest aan het vieren zijn
Waar zagen we dat eerder...? Vorig jaar misschien..
Creativiteit kunnen we wel gebruiken zo bleek vandaag !quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt dat Amrabat voor 5 jaar gaat tekenen deze week.
kort straatje dan..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef Pritt het volgende:
Haha jongens wat zijn jullie opeens bang aan het worden, jullie staan nog een straatlengte voor hoor.
Als jullie volgende week een gelijkspelletje eruit trekken ben je binnen.
Qua gezichtsuitdrukking scheelt het niet veel met jan Wouters.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster assistent.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....quote:Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen PSV verliest van utrecht maar Ajax heeft ook nog moeilijke wedstrijden te gaan.
Laten we niet vergeten dat PSV (op aankomende wedstrijden na) een makkelijker porgramma.
Ik hoop en verwacht gewoon dat PSV kampioen word.
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Ach die vorm is maar relatief, dat kan ineens terug zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
En reken maar dat Groningen fanatiek zal zijn tegen Ajax...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Utrecht was ook uit vormquote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
schorsing is bij de 5e kaart, dat was in zijn geval bij 020 - psvquote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef cultheld het volgende:
Klopt het dat Afellay is geschorst voor PSV - Ajax?
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)quote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Laten we het hopen, want ik ben goed misselijk van gister.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Is tot nu toch alleen in de UEFA Cup geweest dat PSV met 3 centrale verdedigers speelde?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
ja dat kan er bij mij ook niet in, de enige spits eraf halen en dan mendez erin.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellenquote:
Oja namen moeten natuurlijk met een Hoofdletterquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellen
Ik wil heb Donderdag en Zondag ook graag in de basis zien overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |