Bron: ADquote:PSV maakt werk van VVV-spits Amrabat
EINDHOVEN - PSV heeft VVV laten weten concreet te willen onderhandelen over een transfer van Nordin Amrabat.
De Venlonaren hebben daarop aangegeven op korte termijn met de landskampioen om de tafel te zullen gaan. De serieuze interesse van PSV lijkt een fikse tegenvaller voor Heerenveen.
De Friezen hebben meermalen met VVV over Amrabat onderhandeld en volgens bronnen bij de subtopper was een akkoord dichtbij. De Venlonaren zouden in het voorstel van Heerenveen 2,3 miljoen euro voor de aanvaller ontvangen, plus een bedrag bij een doorverkoop. Nu PSV zich heeft gemeld, lijkt de kans klein dat de deal met Heerenveen wordt beklonken.
Voorzitter Hai Berden van VVV bevestigt de nieuwe ontwikkelingen rond zijn sterspeler. ,,Clubs kijken over het algemeen lang de kat uit de boom. Maar als ze Amrabat willen hebben, zullen ze na de concrete belangstelling van Heerenveen iets moeten doen. We gaan op korte termijn met de club die zich deze week heeft gemeld om de tafel om te horen of de interesse inderdaad concreet is geworden. Een bod is er nog niet gedaan.’’
Ook enkele Duitse clubs, waaronder HSV, toonden de afgelopen maanden interesse in de speler van Jong Oranje. Amrabat heeft echter altijd aangegeven liever zijn carrière voort te zetten bij een Nederlandse club, voordat hij naar het buitenland verhuist. Amrabat heeft er nooit een geheim van gemaakt PSV als één van zijn droomclubs te zien.
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een clubquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef WooZ het volgende:
die jongen doet het leuk bij een vvv en bij ons komt ie op de bank terecht. Misschien eerst verhuren is een optie, laat hij zichzelf nog maar een jaar op dit niveau bewijzen
Maar Beerens speelt niet meer bij PSVquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een club
Nee, tuurlijk. Maar diezelfde constructie, en als hij te licht voor de Nederlandse top wordt bevonden, dan kan hij naar een leuke subtopper, en anders mag hij lekker blijvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Maar Beerens speelt niet meer bij PSV
hij deed het met vlagen aardig. En bij Ajax voegt hij weinig toe.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij deed het prima bij PSV. Hoeveel goals heeft hij eigenlijk bij Ajax gemaakt tot nu toe?
MArcellis en onze Hongaar zouden ook eerst op de bank komen....... Bakkal maakte daar ook dikke kans op. Maar het zijn inmiddels wel 3 belangrijke basisspelersquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:55 schreef WooZ het volgende:
die jongen doet het leuk bij een vvv en bij ons komt ie op de bank terecht. Misschien eerst verhuren is een optie, laat hij zichzelf nog maar een jaar op dit niveau bewijzen
Uhm Aissati moet op links of in et centrum en Amrabat is meer voor de rechterkant?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
serieus WTF moet PSV nou met amrabat !
laat aisatti spelen ofso
Ja precies. Koop dan een fatsoenlijke verdediger. We hebben al tig aanvallende middenvelders.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
laat aisatti spelen ofso
Aissati is een middenvelder. Amrabat zal Farfán wel op moeten volgen: lijkt mij een leuke speler voor PSVquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:12 schreef RijstNatie het volgende:
laat aisatti spelen ofso
Ik zie nog steeds geen enkele reden dat Farfan weg moet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aissati is een middenvelder. Amrabat zal Farfán wel op moeten volgen: lijkt mij een leuke speler voor PSV.
Contractmatig is er wat voor te zeggen, hij heeft nog twee jaar. Amrabat is qua salaris bijvoorbeeld veel goedkoper.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen enkele reden dat Farfan weg moet.
Mja dat denk ik inderdaad ook... er was eerder ook al in het nieuws dat Farfan deze zomer verkocht zou worden..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Contractmatig is er wat voor te zeggen, hij heeft nog twee jaar. Amrabat is qua salaris bijvoorbeeld veel goedkoper.
Of nog een jaartje VVV als ze er in blijven. Daar zit hij toch een beetje in de luwte.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Net zoals het met Beerens is gegaan lijkt me wel goed, jaartje NEC of zo een club
Maar zijn potentie is toch wel erg groot of zie ik alles door een te grote Bakkal bril?quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:02 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Valt wel mee met dat schot, valt wel mee met die kaats, valt wel mee met dat balgevoel. Wat Bakkal echt fantastisch kan, is positiewerk. Dus vrij lopen, maar ook positioneel meeverdedigen. Voor de rest is het echt niet goed.
Ik moet er wel bij zeggen dat ik misschien (te) veel kritiek geef omdat ik me eraan erger dat Bakkal de hemel wordt ingeprezen vanwege de doelpunten die hij maakt terwijl het qua voetbal en aanwezig zijn in de wedstrijd wat tegenvalt. Net zoals bij Perez.
quote:PSV kan in voetsporen van Ajax treden
29/02/2008 11:18
PSV kan zondag in de uitwedstrijd tegen FC Utrecht een mijlpaal bereiken. De Eindhovenaren hebben nog twee treffers nodig voor hun vierduizendste doelpunt in de Eredivisie.
PSV scoorde sinds de start van de Eredivisie in 1956 tot dusverre 3.998 keer. Daar had de club in totaal 1.744 wedstrijden voor nodig, een gemiddelde van 2,29 goals per duel.
In de Eredivisie was alleen Ajax tot nu toe productiever dan de Brabanders. De teller voor de Amsterdammers staat op 4.428 treffers, ook in 1744 wedstrijden.
Voor PSV was het gouden seizoen 1987/88 de productiefste. In die jaargang - waarin de club uiteindelijk de landstitel, de beker én de Europa Cup I veroverden - scoorden de Brabanders in 34 competitieduels liefst 117 keer.
Het seizoen 1967/68 leverde voor PSV met slechts 43 doelpunten in 34 duels de laagste score op.
Ook Feyenoord en FC Twente kunnen dit weekeind mogelijk een mijlpaal tegemoet zien. De Rotterdammers (2.798 goals) azen op hun 3.800ste treffer in de Eredivisie, terwijl de Tukkers (2.199 treffers) jagen op doelpunt nummer 2.200.
Ze gaan 1002 keer scoren in een wedstrijdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:29 schreef appelsientje het volgende:
bron: vi
[...De Rotterdammers (2.798 goals) azen op hun 3.800ste treffer in de Eredivisie...]
Bakkal = de nieuwe Cocu.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar zijn potentie is toch wel erg groot of zie ik alles door een te grote Bakkal bril?
Overigens wist ik niet dat Bakkal in de hemel geprezen werd, dacht juist dat ie een beetje ondergewaardeerd werd bij PSV maar gelukkig niet!
Verder nog Afellay voor de jackpot verkopen, dan kan je Janssen voor een prikkie en een patatje bij Vitesse weghalen. AZ betaalt veel geld om Koevermans terug te halen, ben je ook meteen van het gezeur af dat ons breekijzer meer zou moeten spelen. Al met al een bezuinigingsoperatie om trots op te zijn. Gomes en Marcellis houden de concurrentie in toom. Reker en Valckx hebben het slim bekeken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Mja dat denk ik inderdaad ook... er was eerder ook al in het nieuws dat Farfan deze zomer verkocht zou worden..
de club PSV is ook meervoud blijkbaar tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:40 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ze gaan 1002 keer scoren in een wedstrijd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |