Nee spelen gewoon te behouden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is er toch met PSV de laatste wedstrijden? Sparen ze krachten voor Tottenham ofzo?
Waar kom jij op eens vandaan?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Als je dan komt trollen doe het dan fatsoenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik houd mijn hart vast tegen Ajax, PSV heeft na de winterstop nog geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gespeeld. Ik denk dat we de komende tijd in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.
Tegen Ajax heb ik er wel meer vertrouwen in !
Om maar iets positiefs te posten.quote:Amrabat: liever PSV dan Heerenveen
door onze Telesportredactie
VVV-speler Nordin Amrabat (20) gaat liever naar PSV dan naar Heerenveen. Dat zei de aanvaller tegen L1, de regionale omroep in Limburg. Zaterdag werd bekend dat PSV en VVV-Venlo overeenstemming hebben bereikt over de transfersom van Amrabat. Eerder al bereikte Heerenveen al een akkoord met de Eindhovenaren over de vaardige spits.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen rot op en neem Mendez mee
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:26 schreef okee6 het volgende:
Toch prima gedaan, Utrecht wilde gas geven. PSV speelt kortom 90 minuten met een man minder, dan verlies je nu eenmaal. Volgende week de afspraak tegen Ajax, laten we hopen dat die het niet zo fysiek aanpakken.
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]wess blij, Vergoosen bracht de stabiliteit die ons los maakte van de rest. Daardoor kunnen we ons dit veroorloven.
er is veel meer stabiliteit, we spelen wekelijks in hetzelfde systeem met een vaste basis, dat is nog altijd beter dan de tombola die het daarvoor was. Elke week een ander systeem met andere spelersquote:Op zondag 2 maart 2008 16:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?
Zullen we eerst even kijken of het niet weer 1-5 voor Ajax wordt voordat we daar over beginnen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:40 schreef -SG- het volgende:
Als we volgende week van ajax winnen wat zal dan de kampioenswedstrijd worden?
PSV verloor 16 jaar niet in Utrecht, daar komt eens een einde aanquote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.
Méndez speelt nog niet een kwart zo sterk als Afellay, maar daarmee haalt ie nog met gemak dubbel zoveel rendement. Bovendien wapper je hem niet weg en als ie geel pakt dan is het een nuttige kaart. Ik begrijp die trainers wel. Je wilt geen show, je wilt dat iemand zijn opdracht volbrengt. Buiten dat zal Méndez moeten spelen als je hem aan het einde van het seizoen wilt slijten.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verder snap ik ook niet dat Mendez er steeds inkomt, maar dat is niet zozeer alleen Vergoosen. Koeman en Wouters deden hetzelfde.
laten we het hopen.. ik zie het namelijk somber in zoals het de laatste tijd gaat.. Het was gewoon wachten op een nederlaag.. Steeds met mazzel winnen en die behouden speelstijl dat breekt je een keer op.. en dat was vandaag..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef pascalheister het volgende:
ach misschien wel goed dit, zet ze hopelijk weer op scherp
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
Als we komend weekend van Ajax verliezen.. dan zie ik het heel somber in wat betreft het kampioenschap..
Gebeurde dat maar eens... misschien dat ze dan wakker worden geschudquote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.
Dan worden we wel weer kampioenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef appelsientje het volgende:
Ben zo bang dat het weer net zo'n drama gaat worden als vorig jaar..
Ja dat dan weer welquote:
Hebben we welquote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
En na Ajax weer, jaquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Maar dat is niets nieuws de laatste 10 jaar, die midweekse wedstrijden telkensquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Ja idd... en over het algemeen doen we het redelijk tegen Ajax...Maar ik hou de aankomende weken mijn hart vastquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.
Ben ik niet mee eens .. ook al wint Ajax aankomend weekend dan nog is Ajax in staat om het te verkloten tegen de kleintjesquote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We spelen al tijden slecht, "matig" is er nog een te goed woord voor.
Maar goed, dit verlies was al ingecalculeerd. De titelstrijd wordt weer spannend.
Ik zie die donkere wolk al naderen.....quote:
Inderdaad, gewoon ervoor zorgen dat er volgende week niet wordt verloren en we staan er gewoon prima voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, we verliezen nu voor het eerst in 13 wedstrijden, en ondanks dat het spel niet goed is, moet PSV zichzelf niet de put in praten. Dan wordt het een self fulfilling prophecy.
Kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef thaduck het volgende:
En dit moet de landskampioen worden?
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie die donkere wolk al naderen.....
ach wat jij denkt laten we maar niet serieus nemen toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoor
Laatste mischien maar daarvoor echt niet hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Moet je nagaan dat Utrecht daar ook nog 21 punten achterstaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Ja, dat moet dan wel heel bedroevend zijn...
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoegquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Wij speelden tegen een Heerenveen en Groningen in vormquote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Na elk puntverlies van ons en winstpartij van hen tegen een kleintje.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoeg
Als je overal de reactie;s leest van de Ajacieden dan zie je dat ze nu al het kampioensfeest aan het vieren zijn
Waar zagen we dat eerder...? Vorig jaar misschien..
Creativiteit kunnen we wel gebruiken zo bleek vandaag !quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt dat Amrabat voor 5 jaar gaat tekenen deze week.
kort straatje dan..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef Pritt het volgende:
Haha jongens wat zijn jullie opeens bang aan het worden, jullie staan nog een straatlengte voor hoor.
Als jullie volgende week een gelijkspelletje eruit trekken ben je binnen.
Qua gezichtsuitdrukking scheelt het niet veel met jan Wouters.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster assistent.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....quote:Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen PSV verliest van utrecht maar Ajax heeft ook nog moeilijke wedstrijden te gaan.
Laten we niet vergeten dat PSV (op aankomende wedstrijden na) een makkelijker porgramma.
Ik hoop en verwacht gewoon dat PSV kampioen word.
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Ach die vorm is maar relatief, dat kan ineens terug zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
En reken maar dat Groningen fanatiek zal zijn tegen Ajax...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Utrecht was ook uit vormquote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
schorsing is bij de 5e kaart, dat was in zijn geval bij 020 - psvquote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef cultheld het volgende:
Klopt het dat Afellay is geschorst voor PSV - Ajax?
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)quote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Laten we het hopen, want ik ben goed misselijk van gister.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Is tot nu toch alleen in de UEFA Cup geweest dat PSV met 3 centrale verdedigers speelde?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
ja dat kan er bij mij ook niet in, de enige spits eraf halen en dan mendez erin.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellenquote:
Oja namen moeten natuurlijk met een Hoofdletterquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellen
Ik wil heb Donderdag en Zondag ook graag in de basis zien overigens
Nee Aissati en geen Aisattiequote:Op maandag 3 maart 2008 15:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
Oja namen moeten natuurlijk met een Hoofdletter
En die zin van jou is ook geen correct Nederlands als ik me niet vergis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |