Nee spelen gewoon te behouden.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:09 schreef Leso_Varen het volgende:
Wat is er toch met PSV de laatste wedstrijden? Sparen ze krachten voor Tottenham ofzo?
Waar kom jij op eens vandaan?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vergoossen heeft geen magie, nooit gehad ook. We hebben al het hele jaar een zeer matig elftal en dat wreekt zich op een gegeven moment. Je kunt niet zo slecht spelen als wij doen en dan verwachten dat je nooit eens verliest.
Als je dan komt trollen doe het dan fatsoenlijkquote:Op zondag 2 maart 2008 16:17 schreef thloreg het volgende:
Heeeey lampenkamppen, hoe gaatie daar in de Domstad? Ik hoor alleen maar " ole ole oleee ole olee Super Utrecht ole olee " enne er gaat een fust bier naar onze 030 matties met oppermattie Willem van Hanegem
groeten van [ [url= afbeelding]http://www.voetbalnext.nl/img/forum/smiley/ajax-team.gif]afbeelding[/url][/url] ]
Ik houd mijn hart vast tegen Ajax, PSV heeft na de winterstop nog geen fatsoenlijke thuiswedstrijd gespeeld. Ik denk dat we de komende tijd in de hoek zitten waar de klappen vallen.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik voelde het wel aankomen vandaag vooral met Alcides die ik liever niet centraal zie en wat ik voor de wedstrijd al aangaf.
Tegen Ajax heb ik er wel meer vertrouwen in !
Om maar iets positiefs te posten.quote:Amrabat: liever PSV dan Heerenveen
door onze Telesportredactie
VVV-speler Nordin Amrabat (20) gaat liever naar PSV dan naar Heerenveen. Dat zei de aanvaller tegen L1, de regionale omroep in Limburg. Zaterdag werd bekend dat PSV en VVV-Venlo overeenstemming hebben bereikt over de transfersom van Amrabat. Eerder al bereikte Heerenveen al een akkoord met de Eindhovenaren over de vaardige spits.
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:24 schreef djnospinzone het volgende:
Vergoossen rot op en neem Mendez mee
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:26 schreef okee6 het volgende:
Toch prima gedaan, Utrecht wilde gas geven. PSV speelt kortom 90 minuten met een man minder, dan verlies je nu eenmaal. Volgende week de afspraak tegen Ajax, laten we hopen dat die het niet zo fysiek aanpakken.
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]wess blij, Vergoosen bracht de stabiliteit die ons los maakte van de rest. Daardoor kunnen we ons dit veroorloven.
er is veel meer stabiliteit, we spelen wekelijks in hetzelfde systeem met een vaste basis, dat is nog altijd beter dan de tombola die het daarvoor was. Elke week een ander systeem met andere spelersquote:Op zondag 2 maart 2008 16:34 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ja hij overdrijft het een beetje met die stabiliteit en die rust, vind je niet? Welke idioot brengt nou Mendez in bij een achterstand? Welke idioot brengt uberhaupt Mendez in? Welke idioot laat hem uberhaupt in de buurt van een voetbalveld komen? Wel eens gezien hoe deze oelewapper reageert bij een counter van de tegenpartij?
Zullen we eerst even kijken of het niet weer 1-5 voor Ajax wordt voordat we daar over beginnen?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:40 schreef -SG- het volgende:
Als we volgende week van ajax winnen wat zal dan de kampioenswedstrijd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |