PSV verloor 16 jaar niet in Utrecht, daar komt eens een einde aanquote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels uit, je moet gewoon alles omdraaien wat jij zegt en dan kom je op een acceptabele mening uit.
Méndez speelt nog niet een kwart zo sterk als Afellay, maar daarmee haalt ie nog met gemak dubbel zoveel rendement. Bovendien wapper je hem niet weg en als ie geel pakt dan is het een nuttige kaart. Ik begrijp die trainers wel. Je wilt geen show, je wilt dat iemand zijn opdracht volbrengt. Buiten dat zal Méndez moeten spelen als je hem aan het einde van het seizoen wilt slijten.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verder snap ik ook niet dat Mendez er steeds inkomt, maar dat is niet zozeer alleen Vergoosen. Koeman en Wouters deden hetzelfde.
laten we het hopen.. ik zie het namelijk somber in zoals het de laatste tijd gaat.. Het was gewoon wachten op een nederlaag.. Steeds met mazzel winnen en die behouden speelstijl dat breekt je een keer op.. en dat was vandaag..quote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef pascalheister het volgende:
ach misschien wel goed dit, zet ze hopelijk weer op scherp
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:53 schreef Wurdsje het volgende:
Als we komend weekend van Ajax verliezen.. dan zie ik het heel somber in wat betreft het kampioenschap..
Gebeurde dat maar eens... misschien dat ze dan wakker worden geschudquote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan breekt de pleuris los ja, daar kan je wel op rekenen dan.
Dan worden we wel weer kampioenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef appelsientje het volgende:
Ben zo bang dat het weer net zo'n drama gaat worden als vorig jaar..
Ja dat dan weer welquote:
Hebben we welquote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
En na Ajax weer, jaquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Maar dat is niets nieuws de laatste 10 jaar, die midweekse wedstrijden telkensquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Ja idd... en over het algemeen doen we het redelijk tegen Ajax...Maar ik hou de aankomende weken mijn hart vastquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.
Ben ik niet mee eens .. ook al wint Ajax aankomend weekend dan nog is Ajax in staat om het te verkloten tegen de kleintjesquote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We spelen al tijden slecht, "matig" is er nog een te goed woord voor.
Maar goed, dit verlies was al ingecalculeerd. De titelstrijd wordt weer spannend.
Ik zie die donkere wolk al naderen.....quote:
Inderdaad, gewoon ervoor zorgen dat er volgende week niet wordt verloren en we staan er gewoon prima voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, we verliezen nu voor het eerst in 13 wedstrijden, en ondanks dat het spel niet goed is, moet PSV zichzelf niet de put in praten. Dan wordt het een self fulfilling prophecy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |