Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel... maar of we 2x zoveel geluk achter elkaar kunnen hebben....
En na Ajax weer, jaquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Maar dat is niets nieuws de laatste 10 jaar, die midweekse wedstrijden telkensquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Jnk18 het volgende:
Jullie moeten donderdag ook nog tegen de spurs?
Ja idd... en over het algemeen doen we het redelijk tegen Ajax...Maar ik hou de aankomende weken mijn hart vastquote:Op zondag 2 maart 2008 17:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet verliezen van Ajax lijkt me daarom ook cruciaal. Als dat wel gebeurt krijg je idd een situatie als die van vorig jaar.
Ben ik niet mee eens .. ook al wint Ajax aankomend weekend dan nog is Ajax in staat om het te verkloten tegen de kleintjesquote:Op zondag 2 maart 2008 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We spelen al tijden slecht, "matig" is er nog een te goed woord voor.
Maar goed, dit verlies was al ingecalculeerd. De titelstrijd wordt weer spannend.
Ik zie die donkere wolk al naderen.....quote:
Inderdaad, gewoon ervoor zorgen dat er volgende week niet wordt verloren en we staan er gewoon prima voor.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:11 schreef mcyodogg het volgende:
Nou ja, we verliezen nu voor het eerst in 13 wedstrijden, en ondanks dat het spel niet goed is, moet PSV zichzelf niet de put in praten. Dan wordt het een self fulfilling prophecy.
Kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef thaduck het volgende:
En dit moet de landskampioen worden?
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie die donkere wolk al naderen.....
ach wat jij denkt laten we maar niet serieus nemen toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoor
Laatste mischien maar daarvoor echt niet hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Moet je nagaan dat Utrecht daar ook nog 21 punten achterstaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Ja, dat moet dan wel heel bedroevend zijn...
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoegquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Wij speelden tegen een Heerenveen en Groningen in vormquote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |