Kun je nagaan hoe slecht de rest is.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:41 schreef thaduck het volgende:
En dit moet de landskampioen worden?
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie die donkere wolk al naderen.....
ach wat jij denkt laten we maar niet serieus nemen toch?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoor
Laatste mischien maar daarvoor echt niet hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Moet je nagaan dat Utrecht daar ook nog 21 punten achterstaat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef thaduck het volgende:
Ja, dat moet dan wel heel bedroevend zijn...
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoegquote:Op zondag 2 maart 2008 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je, wedstrijden dat ik hem zag, loopt die ook maar slecht te spelen hoor
Wij speelden tegen een Heerenveen en Groningen in vormquote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Na elk puntverlies van ons en winstpartij van hen tegen een kleintje.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:40 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je Alcides ziet spelen dan weet je genoeg
Als je overal de reactie;s leest van de Ajacieden dan zie je dat ze nu al het kampioensfeest aan het vieren zijn
Waar zagen we dat eerder...? Vorig jaar misschien..
Creativiteit kunnen we wel gebruiken zo bleek vandaag !quote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het AD meldt dat Amrabat voor 5 jaar gaat tekenen deze week.
kort straatje dan..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:58 schreef Pritt het volgende:
Haha jongens wat zijn jullie opeens bang aan het worden, jullie staan nog een straatlengte voor hoor.
Als jullie volgende week een gelijkspelletje eruit trekken ben je binnen.
Qua gezichtsuitdrukking scheelt het niet veel met jan Wouters.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:35 schreef LudoSanders het volgende:
Adrie Koster assistent.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:37 schreef Labarthe het volgende:
Wat is dit toch voor ongelofelijk schaapachtig gelul?
Dus om 14 uur vanmiddag dachten mensen dat de competitie gespeeld was en omdat PSV een keer verliest (voor het eerst in 2008) word het nu ineens loodzwaar en zien ze het niet meer zitten? Dachten die mensen dan echt dat PSV vanaf nu ongeslagen door zou stomen richting wedstrijd nummer 34?
PSV heeft geen geweldige ploeg en Ajax ook niet, beide gaan nog punten laten liggen en normaal gesproken zal PSV genoeg ruimte overhouden want Ajax heeft een iets zwaarder programma, moet nog UIT naar de grote concurrent en heeft al een achterstand van 6 punten op PSV.
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....quote:Op maandag 3 maart 2008 09:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mensen PSV verliest van utrecht maar Ajax heeft ook nog moeilijke wedstrijden te gaan.
Laten we niet vergeten dat PSV (op aankomende wedstrijden na) een makkelijker porgramma.
Ik hoop en verwacht gewoon dat PSV kampioen word.
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Ach die vorm is maar relatief, dat kan ineens terug zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
En reken maar dat Groningen fanatiek zal zijn tegen Ajax...quote:Op maandag 3 maart 2008 09:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
Maar dan hebben ze nog Twente,Heerenveen EN Groningen uit......
Utrecht was ook uit vormquote:Op maandag 3 maart 2008 09:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
mja allen leeggekocht in de winterstop of uit vorm..
schorsing is bij de 5e kaart, dat was in zijn geval bij 020 - psvquote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef cultheld het volgende:
Klopt het dat Afellay is geschorst voor PSV - Ajax?
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)quote:Op maandag 3 maart 2008 09:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij hopen en verwachten het stiekem natuurlijk allemaal, maar het is een feit dat ajax alles op alles zal zetten in Eindhoven, omdat zij helemaal geen punten meer kunnen laten liggen....
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
En ik denk dat PSV heel laf gaat spelen, gebaseerd op de laatste wedstrijden. En dan gaan we het gewoon afleggen. (Of zeer tegen de verhouding in de overwinning stelen.)
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Laten we het hopen, want ik ben goed misselijk van gister.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
of ze spelen zoals de toppers in januari en pakken gewoon de overwinning..
Is tot nu toch alleen in de UEFA Cup geweest dat PSV met 3 centrale verdedigers speelde?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
ja dat kan er bij mij ook niet in, de enige spits eraf halen en dan mendez erin.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kan. Toen speelden we ook een stuk minder laf. Helsingborgs thuis was de ommezwaai.
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellenquote:
Oja namen moeten natuurlijk met een Hoofdletterquote:Op maandag 3 maart 2008 15:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leer eerst z'n naam maar eens correct te spellen
Ik wil heb Donderdag en Zondag ook graag in de basis zien overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |