Farfan speelt nu ook meer als middenvelder. In het verdedigende systeem dat PSV nu speelt zie ik hem zeker als aanvallende middenvelder aangezien er maar een echte spits in staat en dat is Lazovic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat maakt niet zo veel uit.. als spits sta je vaak toch niet op het middenveld...
En waar staat dat Stevens precies hetzelfde als Vergoossen gaat spelen volgend jaar?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Farfan speelt nu ook meer als middenvelder. In het verdedigende systeem dat PSV nu speelt zie ik hem zeker als aanvallende middenvelder aangezien er maar een echte spits in staat en dat is Lazovic.
Aissati voor de verdediging als spelmaker, en Bakkal gewoon in zijn rol laten spelen, kan ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Utrecht zou ik juist wel wat aanvallender spelen ivm blessure's
Gewoon Simons een linie naar achter ( Alcides is centraal niet zo goed )
Bakkal de rol van Simons geven en dan Ibi en Aissati achter Lazovic
Simons in de verdediging? Nee laten we dat maar niet doen. Voorgaande keren was dat nu ook niet bepaald een daverend succes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Utrecht zou ik juist wel wat aanvallender spelen ivm blessure's
Gewoon Simons een linie naar achter ( Alcides is centraal niet zo goed )
Bakkal de rol van Simons geven en dan Ibi en Aissati achter Lazovic
Het is maar de vraag of PSV zich er 3 veroorloven kan. De tijd van de grote transferprijzen is wel geweest. En Europees kan je met een Aldi-elftal als dat van PSV best met één spits toe.Zou me niet verbazen als Reker dat adviseert, dan hoeft Valckx ook niet meer zo te zoeken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:00 schreef the_legend_killer het volgende:
STevens speelt met 2 of 3 spitsen let maar op.
'Aldi-elftal'quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of PSV zich er 3 veroorloven kan. De tijd van de grote transferprijzen is wel geweest. En Europees kan je met een Aldi-elftal als dat van PSV best met één spits toe.Zou me niet verbazen als Reker dat adviseert, dan hoeft Valckx ook niet meer zo te zoeken.
quote:Amrabat: 'PSV een droom, Heerenveen ook niet misselijk'
01/03/2008 15:26
Nordin Amrabat heeft de clubs voor het uitkiezen. Na SC Heerenveen bereikte ook PSV een akkoord met VVV-Venlo over de handige aanvaller.
'De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft', zegt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in De Telegraaf. Amrabat zelf houdt zich voorlopig op de vlakte over zijn toekomst. 'Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk.'
Dat PSV nog in de race is om Amrabat in te lijven, heeft de landskampioen te danken aan het feit dat SC Heerenveen nog geen nieuwe trainer heeft voor het volgende seizoen. Alvorens te tekenen in Friesland wilde Amrabat eerst een gesprek met de opvolger van de vertrekkende Gertjan Verbeek, maar die heeft Heerenveen nog niet aangesteld.
Amrabat heeft zich dit seizoen nadrukkelijk in de kijker gespeeld bij VVV-Venlo. Hij onderstreepte zijn goede vorm vrijdag nog eens door twee keer te scoren tegen Vitesse. Naar verluidt kan de Venlose club een transfersom van 2,3 miljoen euro toucheren bij de verkoop van de aanvaller.
Ik dacht al dat je Utrecht uit bedoelde, toen was ik helemaal naar de klotequote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef Morrigun99 het volgende:
Present! Vorig jaar was Utrecht thuis de mooiste wedstrijd zowat (op de laatste tegen Vitesse na). Ben benieuwd morgen...
En terecht.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:28 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je Utrecht uit bedoelde, toen was ik helemaal naar de klote
Voor Europese begrippen, Chelsea-reserve Alcides verdient driemaal max PSV. Heel weinig PSV-supporters beseffen wat CL mislopen en/of kwalificatie van de nummer twee voor CL betekenen voor de huishouding. Zonder plaatsing, Europese opheffingsuitverkoop!quote:
Inderdaad, aanvallers en middenvelders zat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:16 schreef Paaskonijn het volgende:
Goede ontwikkelingen lijkt me
Alleen als Alcides weggaat mogen ze toch wel wat gaan investeren in een verdediger
Mwoah.. ik vind hem de laatste tijd nog wel meevallen. Hij is een stuk minder slecht dan eerst iigquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:01 schreef LudoSanders het volgende:
Kan er niet erg rouwig om wezen dat Alcides volgend seizoen niet meer bij PSV speelt. Momenteel doet hij het redelijk maar vooral met kunst en vliegwerk. Zo wild in de duels, ik hou nog altijd mijn hart vast en zijn voortzetting is ronduit slecht.
Hij is nog steeds niks bijzonders iig. Speler voor de breedte, op z'n best.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mwoah.. ik vind hem de laatste tijd nog wel meevallen. Hij is een stuk minder slecht dan eerst iig
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:35 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat PSV thuis in de competitie al 56 wedstrijden achtereen het net heeft gevonden![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
De materiaalman hamerde er dan ook op dat het net niet steeds kwijtgemaakt werd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |