quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat speelt Farfan in no-time uit de basis gok ik.
Ja, en Ajax wordt nog kampioenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Ik vind Farfan niet slecht spelen, speelt alleen een totaal andere rol. Veel rennen en hard werken, en dat voor een Zuid-Amerikaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.
Ik reageerde op iemand, die zei dat alles boven nummer 10 moeilijk is voor psv.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en Ajax wordt nog kampioen. Ik bedoelde dat PSV Feyenoord uit al gehad heeft.
die heb ik als het goed is ook, was het compleet vergeten maar m'n pa belde en ik had toevallig m'n seizoenkaart thuis liggen, dus hij heeft ze ff gehaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Kaartjes voor PSV - Spurs zijn binnenweer op oost
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van Utrecht en we zijn kampioen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investeren
mja veel salaris kost et toch niet.. dat verdien je toch wel weer terug (dat besteed ie allemaal in de kantine)..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.
Spurs staan toch niet bekend als Jodenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kan niet naar PSV - yids ivm andere verplichtingen
wel grappig dat we 3x achter elkaar tegen "joden" spelen
jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spurs staan toch niet bekend als Joden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |