neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Volgend seizoen alles op de aanval?
Het Cruyff-effectquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:16 schreef ruud.nl het volgende:
Volgend seizoen alles op de aanval?
Farfan
Lazovic
Koevermans
Dszudszak
Manco
Amrabat
Jonathan
Zeefuik
Zeefuik verhuren en Farfan en Koevermans verkopen lijkt me een waarschijnlijk scenario.
2 schwalbes en een intikkertje in de 93e minuut moet voldoende zijn.quote:
wel lekker.. kunnen we een beetje uitrusten tegen Ajaxquote:
Hoezo is dat overdreven? Bakkal heeft alles in zich om het te maken op internationaal niveau. Een geweldig inzicht, gevoel voor timing en positionering en een behoorlijke diepgang.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
Bakkal de nieuwe Cocu, je weet het wel weer een beetje te overdrijven Culty.
Al vind ik wel dat Bakkal degene is die dit seizoen de meeste progressie gemaakt heeft.
Theo Janssen halenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Verder nog Afellay voor de jackpot verkopen, dan kan je Janssen voor een prikkie en een patatje bij Vitesse weghalen. AZ betaalt veel geld om Koevermans terug te halen, ben je ook meteen van het gezeur af dat ons breekijzer meer zou moeten spelen. Al met al een bezuinigingsoperatie om trots op te zijn. Gomes en Marcellis houden de concurrentie in toom. Reker en Valckx hebben het slim bekeken.
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investerenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje jammer om hem daar nu nog op af te rekenen, hij is 10 kilo afgevallen en traint zich suf. Maar goed, hij is niet goed genoeg voor PSV denk ik. Misschien als reserve.
Geblesseerd geweest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef koningdavid het volgende:
En Tommie van der Leegte werkt in de kantine ofzo tegenwoordig?
Heb het hele seizoen echt niks van hem gehoord.
Behoorlijk tijdje geblesseerd geweest en was ook gehaald om de bank warm te houden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef koningdavid het volgende:
En Tommie van der Leegte werkt in de kantine ofzo tegenwoordig?
Heb het hele seizoen echt niks van hem gehoord.
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investeren
Dat lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef De.Kromme het volgende:
Krijgt de Jong nog een afscheid trouwens? Wat een stil en triest vertrek zeg...
quote:
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ja zou fijn zijn. Die kerel is iets te zwak voor het niveau van PSV.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.
Ik wist niet wat ik van hem moest verwachten, maar hij doet het primaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:17 schreef PyTh het volgende:
Al vind ik wel dat Bakkal degene is die dit seizoen de meeste progressie gemaakt heeft.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik was bang dat je wilde gaan zeggen dat hij te licht is voor PSV.
al verliezen we van 020, met dat programma van hun laten ze echt nog wel punten liggenquote:
zou een van der Schaafje wordenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje jammer om hem daar nu nog op af te rekenen, hij is 10 kilo afgevallen en traint zich suf. Maar goed, hij is niet goed genoeg voor PSV denk ik. Misschien als reserve.
wisselvalligheid troef dus die kunnen ook zomaar weer verliezenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Ajax won toch wel knap van NAC waartegen ze in de beker van verloren.
Alsof ze uit tegen Groningen, Twente, Heerenveen EN PSV winnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Laten we het hopen. Ajax won toch wel knap van NAC waartegen ze in de beker van verloren.
Laten we nou eerst zelf onze wedstrijden maar winnen in plaats van onszelf alvast rijk rekenen met de punten die ajax mogelijk gaat laten liggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alsof ze uit tegen Groningen, Twente, Heerenveen EN PSV winnen.
als backup voor Farfan is hij een prima speler, krijgt z'n leerjaar. Hij zal effectiever moeten leren voetballen dat kan hij maar het beste bij PSV doen!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
PSV wil Amrabat halen maar hebben we hem echt wel nodig?
Ik vind van niet.
Tenzij je Afellay vekoopt
Maar Aissati gaat zijn kans krijgen onder Stevens
PSV in deze doen moet voor bijna iedereen vrezen dat boven nummer 10 staat.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Angst voor Utrecht dat nog veel spelers mist?
Ajax uitquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:20 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
PSV in deze doen moet voor bijna iedereen vrezen dat boven nummer 10 staat.
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:25 schreef De.Kromme het volgende:
Feyenoord uit? Nee hoor.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:16 schreef koningdavid het volgende:
Amrabat speelt Farfan in no-time uit de basis gok ik.
Ja, en Ajax wordt nog kampioenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Feyenoord nog onder plaats 10 komt dit seizoen. Zou goed kunnen ja.
Ik vind Farfan niet slecht spelen, speelt alleen een totaal andere rol. Veel rennen en hard werken, en dat voor een Zuid-Amerikaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:32 schreef neilpad het volgende:
[..]
Mss in deze vorm wel ja. Maar bij de Farfan van afgelopen twee seizoenen mag hij nog niet eens de veters strikken.
Ik reageerde op iemand, die zei dat alles boven nummer 10 moeilijk is voor psv.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:51 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, en Ajax wordt nog kampioen. Ik bedoelde dat PSV Feyenoord uit al gehad heeft.
die heb ik als het goed is ook, was het compleet vergeten maar m'n pa belde en ik had toevallig m'n seizoenkaart thuis liggen, dus hij heeft ze ff gehaaldquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:49 schreef rubbereend het volgende:
Kaartjes voor PSV - Spurs zijn binnenweer op oost
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef Zwansen het volgende:
Winnen van Utrecht en we zijn kampioen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar niet nodig, wat doet je denken nu van wel?
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dus maar ff voorlopig niet... anders gaan we net als Ajax alleen in de breedte investeren
mja veel salaris kost et toch niet.. dat verdien je toch wel weer terug (dat besteed ie allemaal in de kantine)..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:06 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je realistisch moet zijn. Als de KNVB zijn taak serieus neemt is het deze zomer gedaan met Vitesse en staan die spelers op straat. PSV heeft overwinterd Europees en dat betekent dat je enkele spelers moet afstaan aan het eind van het seizoen. Dan kan je die Vitesse-spelers wel negeren, maar een Janssen is wél een versterking voor de mindere toppers en dan kan je zo'n jongen toch maar beter op de Hertgang in de kantine zetten.
Spurs staan toch niet bekend als Jodenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kan niet naar PSV - yids ivm andere verplichtingen
wel grappig dat we 3x achter elkaar tegen "joden" spelen
jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spurs staan toch niet bekend als Joden
Daar heb ik dus echt nooit wat van meegekregenquote:
Ik sprak tijdje terug een nogal foute Engelsman vol met arsenal tatoeage's. Hij wist me zelf te vertellen dat het in Engeland hetzelfde bij tottenham is al hier bij 020, iedereen in het land heeft er een hekel aanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:11 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Spurs staan toch niet bekend als Joden
vind ik ook wel vervelend ja, het is een kleine moeite om nadat je een topic hebt volgegooid, en een nieuwe hebt geopend, je oude post even te editten met linkje erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 03:30 schreef Imperatore het volgende:
Waarom staat er in het oude topic tegenwoordig geen link meer naar het nieuwe topic?![]()
quote:PSV en VVV akkoord over Amrabat
EINDHOVEN - PSV heeft - net als eerder Heerenveen - overeenstemming bereikt met VVV-Venlo over de transfersom van Nordin Amrabat (20). Winnie Haatrecht, zaakwaarnemer van de vaardige aanvaller, kreeg groen licht om met de Eindhovenaren te onderhandelen. " De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft", aldus Haatrecht. "Nee, Nordin is daar niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren."
Heerenveen was in een eerder stadium al bereid 2,3 miljoen euro voor de oud-speler van FC Omniworld te betalen. PSV telt hetzelfde bedrag neer. Hoewel Amrabat een contract heeft tot 2010, kiest VVV eieren voor zijn geld. De speler van het olympisch elftal heeft een clausule in zijn contract, waardoor hij bij degradatie voor 175.000 euro uit De Koel mag vertrekken.
Het lijkt Heerenveen nu op te breken dat de opvolger van Gertjan Verbeek nog niet bekend is. Amrabat had een goed gevoel bij de club en de vierjarige aanbieding die de Friezen hem deden, was uitstekend. Voordat hij zijn handtekening zette, wilde hij echter een gesprek met de nieuwe coach. " Dat vind ik belangrijk." Hem rest nu niets anders dan afwachten. " Ik laat alles op me afkomen. PSV is een droom, maar Heerenveen is ook niet misselijk."
telegraaf
Waarschijnlijk PSV, met optie op verhuurquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar hij voor gaat kiezen...
verhuur aan Heerenveen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk PSV, met optie op verhuur
dat maakt niet zo veel uit.. als spits sta je vaak toch niet op het middenveld...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:01 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan. Zo veel plek is er ook weer niet voor hem op het middenveld.
quote:
Hoezo luiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 08:36 schreef KELDER het volgende:
[..]
vind ik ook wel vervelend ja, het is een kleine moeite om nadat je een topic hebt volgegooid, en een nieuwe hebt geopend, je oude post even te editten met linkje erbij.
Toch jammer ondanks zijn slechte beginquote:Volgens het Eindhovens Dagblad gaat PSV ervan uit dat Eduardo Alcides volgend seizoen niet meer in Eindhoven speelt. De Braziliaanse verdediger wil zelf graag blijven, maar Chelsea lijkt niet langer bereid hem nog aan PSV te verhuren. Het contract van Eduardo Alcides loopt af in 2009, zodat de club hem komende zomer moet verkopen om te voorkomen dat hij een jaar later transfervrij is. PSV is niet in staat om Alcides over te nemen, gezien het salaris dat hij van Chelsea ontvangt. Dat ligt ongeveer drie keer zo hoog als het beste salaris van een PSV-speler.
Onder Sef deed hij het toch aardig goed inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch jammer ondanks zijn slechte begin
quote:"Aissati een pareltje"
"Een pareltje als Ismail ben ik de laatste tijd niet tegengekomen." Dat zegt PSV-scout Piet de Visser over de 19-jarige Ismail Aissati. Maar de nog niet zo lang geleden omhoog geprezen Aissati zit zich te verbijten op de bank bij PSV. De Visser is optimistisch: "Hij komt eraan. Let maar op mijn woorden."
"Hoe? Door zichzelf te blijven en te geloven in zijn grote talent. Tijdens het toernooi in Moskou tegen Real Madrid speelde hij vóórtreffelijk. Dat kan hij niet kwijt zijn. Bij Lionel Messi in Barcelona en Robin van Persie bij Arsenal is de weg naar de top ook met vallen en opstaan gepaard gegaan. Spelen, spelen en nog eens spelen. En mogen falen. Dat is de manier. Daarom vind ik het jammer hoe ‘Isi’ nu door Sef Vergoossen wordt gebruikt. De trainer kiest voor winnen en balans. Dat snap ik wel. Maar er zijn voldoende wedstrijden dat Afellay, Bakkal én Aissati kunnen beginnen. En breng hem anders in bij 3-1 of 4-1. Niet één minuut, maar een keer een uur,” aldus De Visser.
Interim-trainer Sef Vergoossen noemt het vervelend dat Aissati veelal op de bank zit. "Dat is op dit moment vervelend voor Aissati. Hij heeft de pech dat ik voor een bepaald team heb gekozen, het elftal is gaan draaien en we ook nog eens bijna alles winnen. Er lijkt nu een rem op zijn ontwikkeling te zitten, maar dat is niet zo. Als iemand kwaliteit heeft – en daar bestaat bij Ismail geen enkele discussie over – komt het eruit," aldus Vergoossen.
"Nu of over vier maanden. In algemene zin is het zo dat de omgeving van een speler vaak in paniek raakt. De voetballer heeft het trainingsveld om zich uit te leven, maar laat zich dan toch vaak leiden door ouders en zaakwaarnemer.”
Mwoh, veel te wisselvallig, weg ermee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
Toch jammer ondanks zijn slechte begin
quote:'PSV aast op Wiljan Vloet'
PSV ziet in Wiljan Vloet de mogelijke opvolger van hoofd jeugdopleidingen Edward Sturing, zo meldt De Telegraaf zaterdag. "Wiljan staat inderdaad op een lijst", aldus algemeen directeur Jan Reker in het ochtendblad. Vloet kondigde eind januari aan komende zomer op te stappen bij ADO Den Haag.
Sturing verlaat PSV na dit seizoen. De 44-jarige oefenmeester, die sinds medio 2006 hoofd jeugdopleidingen was in Eindhoven, wil weer als hoofdtrainer aan de slag.
Pure versterking met zeer veel potentie, lijkt me de reden..quote:PSV opent jacht op Amrabat
01 mrt 2008, 03:11 - EINDHOVEN - PSV ziet in Nordin Amrabat de ideale man om de voorhoede volgend seizoen te versterken.
De club heeft VVV Venlo deze week laten weten dat hij Amrabat (20) graag overneemt. PSV wil met Amrabat een betere bezetting van de flanken garanderen. Nu zijn alleen Jefferson Farfán (rechts) en Balázs Dzsudzsák (links) daarvoor geschikt.
Eerder deze maand leek Amrabat rond te komen met SC Heerenveen, maar die transfer ketste af toen PSV zich meldde. In Eindhoven zou Amrabat samen komen te spelen met onder anderen Ibrahim Afellay, Ismail Aissati en Otman Bakkal, die net als hij van Marokkaanse afkomst zijn. Amrabat maakt dit seizoen een spectaculaire ontwikkeling door. VVV nam hem afgelopen zomer over van eerstedivisieclub FC Omniworld. Daarvoor speelde hij in de jeugd van Ajax.
PSV gaat ervan uit dat Eduardo Alcides volgend seizoen niet meer in Eindhoven speelt. De Braziliaanse verdediger wil zelf graag blijven, maar Chelsea lijkt niet langer bereid hem nog aan PSV te verhuren. Het contract van Alcides loopt af in 2009, zodat de club hem komende zomer moet verkopen om te voorkomen dat hij een jaar later transfervrij is. PSV is niet in staat om Alcides over te nemen, gezien het salaris dat hij van Chelsea ontvangt. Dat ligt ongeveer drie keer zo hoog als het salaris van de bestbetaalde PSV-spelers. Alcides speelt morgenmiddag tegen FC Utrecht waarschijnlijk in het centrum van de verdediging. Carlos Salcido is geschorst.
Trainer Sef Vergoossen typeerde Utrecht gisteren als 'herkenbaar, maar wat wisselvallig'. De voorbije weken ontstond er wat kritiek op het spel van PSV. Voormalig PSV- trainer Guus Hiddink noemde het spel van de ploeg 'verdedigend'. Vergoossen is het daarmee niet eens. "Iedereen heeft recht op zijn mening, maar ik herken mij er niet in. Ik ben een coach die voor 70 procent aanvallend denkt."
Vergoossen vindt zijn ploeg er fysiek goed op staan. De vermoeidheid van de voorbije weken is weg. "We hebben nauwelijks last van blessures en dat is geen toeval. Vanaf de eerste dag letten we heel goed op de belastbaarheid van spelers en besteden we veel aandacht aan de verzorging. Daarbij is het belangrijk dat alle spelers hun ritme behouden. Dan moet een gevestigde speler op een maandagavond dus ook met Jong PSV meedoen. Het boeit me niet zo of hij dat prettig vindt, het belangrijkste is dat we blessures voorkomen."
PSV verwacht over twee weken weer te kunnen beschikken over Tommy van der Leegte. Zijn herstel vordert gestaag.
Farfan speelt nu ook meer als middenvelder. In het verdedigende systeem dat PSV nu speelt zie ik hem zeker als aanvallende middenvelder aangezien er maar een echte spits in staat en dat is Lazovic.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:02 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
dat maakt niet zo veel uit.. als spits sta je vaak toch niet op het middenveld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |