Schijt aan.quote:
Past goed bij de TT.quote:
Oké nu ben ik echt wegquote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Past goed bij de TT.
" SMS schijt aan om anaal genomen te worden..."
Nee, daar niet eens.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
@Pheno, snap meteen waar je zo'n last hebt
kie en de chocoladefabriek.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:15 schreef Aarti het volgende:
sja
Ik ken de nieuwe nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:19 schreef Aarti het volgende:
Zooooooooooo een leuke film!! De ouwe versie dan
sjeweettok?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:15 schreef Aarti het volgende:
sja
de nieuwe is met johnny depp. leuk geprobeerd, maar geen gene wilderquote:
jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:19 schreef Aarti het volgende:
Zooooooooooo een leuke film!! De ouwe versie dan
ah, ja, ik ook nietquote:
jortquote:
juist!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:21 schreef Aarti het volgende:
[..]
de nieuwe is met johnny depp. leuk geprobeerd, maar geen gene wilder
ik heb loempia's met hele hete sausquote:
ik vind willy wonka er een beetje eng uitzien in de voorstukjesquote:
Ervaring mee?quote:
Ik wil ookquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik vind willy wonka er een beetje eng uitzien in de voorstukjes
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:35 schreef Pheno het volgende:
Quintet stopper
Ergens last vanne?quote:
quote:
quote:
panne?quote:
Welnee.quote:
MPGquote:
kom danquote:
ligt aan FOK!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
Ga ik langzaam of ligt dat aan Fok!?
wablief?quote:
Laterquote:
Hier nergens last vanquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]![]()
Ga ik langzaam of ligt dat aan Fok!?
maar zijn postcount hequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.
Echter, jij had die 4 posts op één rij net zo goed in een multiquote kunnen zetten...
Nee. Expres niet. Anale koffie?quote:
ook al wil ik er niet over nadenken, het lijkt me náárquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee. Expres niet. Anale koffie?
Dat had ik gekund jaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee.
Echter, jij had die 4 posts op één rij net zo goed in een multiquote kunnen zetten...
Dat dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
maar zijn postcount he
en we multiquoten toch voor jou
vandaar dat mijn postcount de laatste tijd zo laag is /mad
Morgenquote:
Hier geen traagheid, alleen witte schermenquote:[..]
ligt aan FOK!
Hij gaat CounterStrike (spelletje) spelen.quote:[..]
wablief?
zombiesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Counter Strike
[ afbeelding ]
Zombiemod
Ik denk dat dat de zaak voldoende samenvatquote:
jaquote:
ja, das stomquote:Hier geen traagheid, alleen witte schermen![]()
[..]
oh!quote:Hij gaat CounterStrike (spelletje) spelen.
Kloptquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de zaak voldoende samenvat
I love it when you talk nerdy to mequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:49 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Counter Strike
[ afbeelding ]
Zombiemod
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:50 schreef Muck het volgende:
[..]
ja
maar dan zijn de loempia's op hoor![]()
Heb al gemeld aan Danny dattie het moet fixenquote:[..]
ja, das stom![]()
Awwwwquote:[..]
oh!
ik dacht naar het station ofzo
Daar zit je dan ook voor op schoolquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:51 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Klopt
Maar het is wel lastig hoor, dus kan alleen op fok, msn, en verder moet ik gewoon de les volgen!
ik doe vooral girly spelletjes vrees ik...quote:
Er staan genoeg mensen die hier nooi tmeer komen, dus go your gang. Of een koffiemod, /carequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef vdvorst het volgende:
Slecht dat ik nogsteeds niet in de OP sta
Eigenlijk wel... maarja, beetje afleiding in de pauze is wel fijnquote:
meld je maar even bij mijn kerelquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef vdvorst het volgende:
als je lief bent, fiets ik morgen wel even naar de aldiquote:
ik ookquote:Heb al gemeld aan Danny dattie het moet fixen
[..]
quote:Awwww
[..]
en dat zeg jijquote:Daar zit je dan ook voor op school
quote:
Ik neem het even mee naar achterenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:52 schreef vdvorst het volgende:
Ik vind zoo tycoon en simcity (3000) erg tof en verslavendquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik doe vooral girly spelletjes vrees ik...
zoo tycoon, sims, simcity
maar portal wat bij the orange box zat vind ik dan wél weer tof
oh, en ik heb mijn ex heel hard ingemaakt met generals
Zoals gezegd, neem ik het even mee naar achterenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan genoeg mensen die hier nooi tmeer komen, dus go your gang. Of een koffiemod, /care
even F5'enquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef vdvorst het volgende:
Waarom tussendoor ineeens blanko pagina's bij fok :S gereed, staat dan onderaan
Oke, dat heb ik dan nu ook weer.. ofja, wel vaak bij fok (en ook alleen bij fok)
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik doe vooral girly spelletjes vrees ik...
zoo tycoon, sims, simcity
maar portal wat bij the orange box zat vind ik dan wél weer tof
oh, en ik heb mijn ex heel hard ingemaakt met generals
Ik ga daar niet aan beginnen, wedden dat ik de Op verneuk?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan genoeg mensen die hier nooi tmeer komen, dus go your gang. Of een koffiemod, /care
dus huphup, technische jongetjesquote:jah, mannen van IT hebben ook geen idee waar het aan ligt. Ik dacht dat het een kwestie was van hetzelfde probleem als alle andere keren dat we lege pagina's hadden, maar dat is dus blijkbaar niet het geval. En ik heb geen verstand van servers, dus als iemand een suggestie heeft waarmee dit opgelost zou kunnen worden graag.
Is een probleem van fok!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef vdvorst het volgende:
Waarom tussendoor ineeens blanko pagina's bij fok :S gereed, staat dan onderaan
Oke, dat heb ik dan nu ook weer.. ofja, wel vaak bij fok (en ook alleen bij fok)
Dat dusquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
meld je maar even bij mijn kerel
als je lief genoeg bent, kom je er vanzelf wel in
quote:[..]
als je lief bent, fiets ik morgen wel even naar de aldi
14.gifquote:[..]
ik ook
en de surtsj
Ik nog nooitquote:[..]
ik ben te lang niet bij Martin en Karina geweest
en dat zeg jij
Klopt, maar t ziet er zo saai uit...quote:
quote:
neuh, dat was je alquote:Ik vind zoo tycoon en simcity (3000) erg tof en verslavend
Ben ik nu raar?
maar zou je het ook aankunnen als ik je bruut afslacht?quote:En generals doe ik ook
[..]
quote:Zoals gezegd, neem ik het even mee naar achteren
Zelfs F5 werkte net nietquote:
geen last van hier en ik gebruik baggerlayout niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:59 schreef Muck het volgende:
ik citeer:
[..]
dus huphup, technische jongetjes
Weer dat anaalquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
Zoals gezegd, neem ik het even mee naar achteren
issie ziek?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Is een probleem van fok!
Een server is denk ik niet lekker.
die hete saus was onderdeel van de marinade van die spareribs toen, maar het stond hier maar...quote:
wanneer gaan we?quote:Ik nog nooit
Ik gebruik de standaart layout... vind die wel hendig werkenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen last van hier en ik gebruik baggerlayout niet.
Waar kun je dat eigenlijk terugvinden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:00 schreef vdvorst het volgende:
Sinds 16 januari toch pas 107 keer de f5.. valt mee
ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen last van hier en ik gebruik baggerlayout niet.
het is een obsessie he?quote:
Ook halloquote:
Ik verdeel mijn tijd tussen race spelletjes en Industrie Giant 2quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:56 schreef MPG het volgende:
Ik vind zoo tycoon en simcity (3000) erg tof en verslavend
Ben ik nu raar?
En generals doe ik ook
Ahh, dat staat in key frequinces in whatpulsequote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Waar kun je dat eigenlijk terugvinden?
Ik kan t alleen vinden my games.fok.nl en dan my stuff![]()
Ohja cssen= centraal station![]()
Ik moet nog een kwartiertje wachten op een progje
Slapen, eten, ?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook hallo
[..]
Ik verdeel mijn tijd tussen race spelletjes en Industrie Giant 2
quote:
neuh, dat was je al
maar niet omdat je spelletjes doet
Try me!quote:[..]
maar zou je het ook aankunnen als ik je bruut afslacht?
Ik denk het.quote:
Whehe, en terechtquote:[..]
die hete saus was onderdeel van de marinade van die spareribs toen, maar het stond hier maar...
ik heb even overwogen om het aan Piet te geven, maar dikke doei, ik blijk het zelf veel te lekker te vinden
Geen idee, zegt het maarquote:[..]
wanneer gaan we?
Welnee joh.quote:
NFSU 2quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook hallo
[..]
Ik verdeel mijn tijd tussen race spelletjes en Industrie Giant 2
Fok houd het toch ook bij?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:07 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ahh, dat staat in key frequinces in whatpulse
Kun je zien welke key je hoevaak gebruikt... (en zit daarbij in team fok!)
Slapen?quote:
Eerlijk gezegt, geen idee,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Fok houd het toch ook bij?
Gegenereerde pageviews enzo, waar kan ik dat vinden.
dealquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:08 schreef MPG het volgende:
Try me!
als je een keer niet hoeft te zwemmelen, gaan we wel een weekendjequote:Geen idee, zegt het maar
fok moet niet zoveel bijhouden, dat zou al heel wat schelen in performance.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Fok houd het toch ook bij?
Gegenereerde pageviews enzo, waar kan ik dat vinden.
Okeuj.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
deal![]()
[..]
als je een keer niet hoeft te zwemmelen, gaan we wel een weekendje
maar ik ga nu mijn trein halen![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef ScarFace- het volgende:
Grabit is klaar![]()
Ik ga cssèn (spelletje spelen dus) lees het straks wel terug.
dat is zó 2004quote:
Helemaal waarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok moet niet zoveel bijhouden, dat zou al heel wat schelen in performance.
Wattist?quote:
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Helemaal waar
Maar aantal posts is wel weer grappig
Wel, totaal staat er gewoon hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.
Ik heb het over de dagcijfers bv. Mooi automagisch maken ipv een schatting door iemand anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wel, totaal staat er gewoon hoor!
ik zit rond de 5700...
ohja:
Post 25 in KSC vandaag![]()
![]()
![]()
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de dagcijfers bv. Mooi automagisch maken ipv een schatting door iemand anders.
SELECT COUNT(*) FROM postsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.
Het klopt aardig, maar wat JeRa eigenlijk doet is een copy trekken van alle posts die er zijn. Vandaar dat v het aantal keer "Polenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?
Maar via pm kun je toch ook best wel wat gegevens opvragen (topposts per dag enzo) ik dacht dat dit wel klopte?
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?
Maar via pm kun je toch ook best wel wat gegevens opvragen (topposts per dag enzo) ik dacht dat dit wel klopte?
Is dit een nieuwe foutmelding of zoquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ach, ik tel niet, dus zal ik er ook niet achterkomen,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.
De top500 is officieel en betrouwbaar: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
De stats van JeRa zijn leuk voor de hobby.
Laterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef vdvorst het volgende:
Maar, ik ga inpakken. Ik zal zo vast wel kunnen gaan
Ik ben rond 4 uur weer thuis![]()
, Doei!
JHij draait al een tijdje mee. Al een paar keer gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe foutmelding of zo
Ah, bijna top 40 zie ik alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.
Ik kruip richting top 400quote:
Beestquote:
wtf heeft zo'n script met layout van doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook ooit eens een script gehad welke alle posts kon tellen, maar die kon dat alleen in de foksilver layout
Wraaawquote:
Omdat dat script een pagina ophaalt, en uit de broncode de data leestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
wtf heeft zo'n script met layout van doen
Vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat dat script een pagina ophaalt, en uit de broncode de data leest
In de foksilver layout wordt een javascript array uitgelezen, in de baggerlayout maakt Danny er al netjes tabellen van en divjes.
Die javascript array is voor mij een stuk makkelijk uit te lezen dan complete tabellen
JeRa doet het precies hetzelfde overigens hoor
Vast niet, ik ben niet zo cijfergeil.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef ScarFace- het volgende:
Ben ik weer.
Kop cafe choco halenen de nieuwe geenstijl.tv kijken.
Pheno heeft forum.fok niet zoiets wat bij games.fok my stuff heet?
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)sme_na_slaappil.html
Ik sta er inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder Braun. Jammer, hij was wel tof.quote:
Je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef Aarti het volgende:
wauw!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedere échte KSC'er staat er in.
Ik kom vrijdag weer langs je huisquote:
ik zal zwaaien!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag weer langs je huis
Alleen zwaaien?quote:
pasta di mamma, altijd lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen zwaaien?Ik lust na een hele ochtend in een tandartsstoel wel lunch
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
pasta di mamma, altijd lekkergroot gelderlandplein
Sorry ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef Aarti het volgende:
tisser?
dat is zooo lekker he!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Een glas vers geperst sinaasappelsap
Iets onder mijquote:
Is hij er niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder Braun. Jammer, hij was wel tof.
Heel af en toe zie ik hem nog ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is hij er niet meer [afbeelding] Ik dacht dat ik zijn postcount nog heel langzaam zag oplopen [afbeelding]
Met wel 5 posts in een week ofzo.
SPAMquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Gratis **** Creditcard
Uw aankopen 180 dagen verzekerd Test nu 1 jaar gratis 'n **** Card! www.yolino.com
wie betaald jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Gratis Visa Creditcard
Uw aankopen 180 dagen verzekerd Test nu 1 jaar gratis 'n Visa Card! www.myvisa.nl/Creditcard
Goede recensiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Avondje uit met een nasmaakje.. vanavond even Bukit Bintang (Kuala Lumpur) een beetje verkend. Aardig wat clubs en kroegen, maar wat me mateloos ergerde was het aantal overrijpe Chinese vrouwen dat zich aanbood voor een wip.Dan hebben ze in Indonesie toch meer smaak, daar zijn de vrouwen tenminste nog minimaal 2x zo jong..
ooh well... ik maak er geen gebruik van verder, maar het viel me wel op.. dat gaat in Indonesie toch subtiler/op een betere manier/met beter materiaal.
Chinezen met grote tietenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Avondje uit met een nasmaakje.. vanavond even Bukit Bintang (Kuala Lumpur) een beetje verkend. Aardig wat clubs en kroegen, maar wat me mateloos ergerde was het aantal overrijpe Chinese vrouwen dat zich aanbood voor een wip.Dan hebben ze in Indonesie toch meer smaak, daar zijn de vrouwen tenminste nog minimaal 2x zo jong..
ooh well... ik maak er geen gebruik van verder, maar het viel me wel op.. dat gaat in Indonesie toch subtiler/op een betere manier/met beter materiaal.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je
morgen maar gewoon weer met vrienden een hapje eten. Is gezelliger (Maleisiers zijn een stuk minder vragen-stellerig dan Indonesiers) en ook goedkoper... want geen bier
volgende week maar weer naar Indonesie... want ik heb vandaag weer een nieuw visum gekregen.
Ik nog nietquote:
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :yquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Chinezen met grote tieten [afbeelding]
Dat was zeker geen straf?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :y
dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dat is zooo lekker he!
Is alleen zoveel werk
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :y
dat dan weer wel
Jezus!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
OV
Verdomme bijna 45 minuten gedaan over een busrit van 8 minuten
Teringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef OA het volgende:
Goed ende slecht nieuws...
Goed: m'n muis doet het weer...![]()
![]()
Slecht: m'n laptop is letterlijk gesmolten![]()
Kut. Geen idee trouwens!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
Stond verdomme gewoon op tafel....
Heel de linkerkant is vervormd en gesmolten. Nu gaat ie ook niet meer aan...![]()
![]()
Hoop dat de harde schijf niet is aangetast. Zit zo'n ding meestal links of rechts?
Lekker weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Uiteraard is er niemand meer aanwezig bij de garantie/service/verzekeringsgedoecentrum....![]()
En ik moest nog een mail uitprinten. De reservering voor het hotel in Parijs. Uiteraard ook daar niemand te bereiken op het speciale daarvoor bestemde nummer...
Hangt er vanafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
Heel de linkerkant is vervormd en gesmolten. Nu gaat ie ook niet meer aan...![]()
![]()
Hoop dat de harde schijf niet is aangetast. Zit zo'n ding meestal links of rechts?
Das goed k*t.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
![]()
Kun je dat niet met je PC doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Uiteraard is er niemand meer aanwezig bij de garantie/service/verzekeringsgedoecentrum....![]()
En ik moest nog een mail uitprinten. De reservering voor het hotel in Parijs. Uiteraard ook daar niemand te bereiken op het speciale daarvoor bestemde nummer...
Da's knap vroeg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo naar bed.
Lekker lekker, zo is het ooit bedoeld Boerenkoolquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef eer-ik het volgende:
zo, glaasje rose en een bordje boer'nkool
donders, da's goed kutquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Volledig naar de klote. Als ik niet getrouwd was had ik me serieus wat aangedaan om zo opgenomen te worden.
Dus je moet maar gewoon naar de klote gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
Helemaal niets. En er komen ook geen vorderingen. Het is over met de onderzoeken, ze hebben alles bekeken.
Dat is de beste optie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus je moet maar gewoon naar de klote gaan?
Hebben die andere ogen? Andere CT scanner? Of moet ik weer dat kleanprep nemen om daarna die tyfusbuis in mijn hol te krijgen onder een zogenaamd roesje. Roesje me hol (letterlijk), die werkt dus nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Tmaatje het volgende:
Pheno is het niet mogelijk om een second opinion aan te vragen ?
Lekker danquote:
Maar 't is toch vrij onmogelijk dat je klachten nergens vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben die andere ogen? Andere CT scanner? Of moet ik weer dat kleanprep nemen om daarna die tyfusbuis in mijn hol te krijgen onder een zogenaamd roesje. Roesje me hol (letterlijk), die werkt dus niet
Al die ziekenhuizen werken samen, dus die houden toch allemaal hun handen boven elkaars hoofd.
Helpt nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker dan
Neem aan dat je al een keer flink uit de slof geschoten bent tegen zulks een figuren?
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar 't is toch vrij onmogelijk dat je klachten nergens vandaan komen?
Mja, kan ik me ook voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helpt niet
/carefactor is erg hoog bij die mensen.
érg bizar al met al...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.
Het Centrum voor Wazige Ziektenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.
nogal een understatement : we weten het niet : dus het zit tussen de oren ??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, kan ik me ook voorstellen.
[..]
érg bizar al met al...
Gelukkig boog dat ding nog, maar het doet verrekte pijn als ze dat kreng door de bochten moeten rammen. Ik hoop dat die camerapil binnenkort komt, dan vraag ik wel een second opinion aan. Maar die slang nooit meer, die dag ervoor si al hel, maar zonder werkzame roes op de dag zelf is het echt niet tof.quote:
Canisius Wilhelmina Ziekenhuis.quote:
Bijna goed dusquote:
Ik kan wel aan wat andere chemische middelen komen hoor die je zeker in een roes brengenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig boog dat ding nog, maar het doet verrekte pijn als ze dat kreng door de bochten moeten rammen. Ik hoop dat die camerapil binnenkort komt, dan vraag ik wel een second opinion aan. Maar die slang nooit meer, die dag ervoor si al hel, maar zonder werkzame roes op de dag zelf is het echt niet tof.
En dan na het onderzoek in slaap vallen, echt handigAl deed ik wakker en praatte ook gewoon tegen de zuster in de dagopvang en zo. Mijn vrouw dacht ook dat ik wakker was. Goed spul....
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef ScarFace- het volgende:
Sterkte ermee Pheno.
Die mogelijkheid kan theoretisch wel bestaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
nogal een understatement : we weten het niet : dus het zit tussen de oren ??
hoezo is de gezondheidszorg achteruit aan het hollen ?
Idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel is
Oh ik dacht juist dat je psychische klachten had.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel is
Altijd gehad, wat dacht jij dan: iemand met een pinguinobsessie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat je psychische klachten had.
valt wel onder verzekering?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, het kan idd tussen de oren zitten, dat hoor je me niet zeggen. Maar contact met bv die psych is uit eigen beweging, die medici doen niets meer.
Je hebt het net over kanker dat is niet in die richting.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gehad, wat dacht jij dan: iemand met een pinguinobsessie?
Hoenjéequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
True. Ik was even sarcastisch naar mezelf toequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je hebt het net over kanker dat is niet in die richting.
Vanaf dit jaar wel, mits verwijsbriefje, dus daar moet ik nog hemel en aarde om gaan bewegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel onder verzekering?
Kan knap duur uitpakken anders, maar anderszijds, wat is wat geld nou in vergelijking met je gezondheid...
Papier!!!!!!!!!!!!1quote:
Dat kan je toch zeker wel krijgen van huisarts...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar wel, mits verwijsbriefje, dus daar moet ik nog hemel en aarde om gaan bewegen.
Medici en iets zeker zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan je toch zeker wel krijgen van huisarts...
Zeker wel na alles wat je tot nu toe aan gezeik hebt gehad.
He wanneer gaan we nou een keer echt meeten?quote:
Ja jij moet gewoon eens van dat toilet afkomen met die cokeneus van je!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He wanneer gaan we nou een keer echt meeten?
Jij moet s 5 minuten blijven staan als ik probeer me door een mensen massa heen te wurmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja jij moet gewoon eens van dat toilet afkomen met die cokeneus van je!
Ah, is house weer op vquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heee Pheño! Medische missers op tv!
quote:
Ik sta altijd op dezelfde plek in The Matrixxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij moet s 5 minuten blijven staan als ik probeer me door een mensen massa heen te wurmen.
Trustenquote:
Dat podium achterin? Daar zag ik je T-shirt niet. Ja, later in de nacht de grijze variant, maar die mensen heten geen Hounietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik sta altijd op dezelfde plek in The MatrixxDe hele avond lang
!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat podium achterin? Daar zag ik je T-shirt niet. Ja, later in de nacht de grijze variant, maar die mensen heten geen Houniet
1+2=3quote:
Ik heb er twee gevraagd of ze Houniet heetten, toen gaf ik het op, ik zag steeds meer grijze t-shirtsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je gezegd
? Die kerel was me space he! Met dat grijze shirt aan
..
Trusten Jortquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er twee gevraagd of ze Houniet heetten, toen gaf ik het op, ik zag steeds meer grijze t-shirts
quote:
GEKKENHUIS!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN DRUKTE!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van zaterdag! Het Grote Sneakerz-topic #12: We Are All Prostitutes
quote:
IK zal eens koekeloerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt nog niets terug gefotoboekdingestquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt nog niets terug gefotoboekdingest
Gaat hardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:41 schreef Houniet het volgende:
Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.
quote:
Gaat hardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef vdvorst het volgende:
Bijna 57 miljoen posts op fok
Ohja, goeieavond
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
vdvorst, let op de OP van het volgende topic
Jeeej. Kreeg je ook een koekje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik had 45000.000 ofzo geloof ik.
een van die zoveel miljoen staat op mijn naam
quote:
Met hun sta ik nog op de fotoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.![]()
En de dames met de grote pruiken natuurlijk
define "gezien"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.![]()
En de dames met de grote pruiken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |