fok moet niet zoveel bijhouden, dat zou al heel wat schelen in performance.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:09 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Fok houd het toch ook bij?
Gegenereerde pageviews enzo, waar kan ik dat vinden.
Okeuj.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
deal![]()
[..]
als je een keer niet hoeft te zwemmelen, gaan we wel een weekendje
maar ik ga nu mijn trein halen![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:13 schreef ScarFace- het volgende:
Grabit is klaar![]()
Ik ga cssèn (spelletje spelen dus) lees het straks wel terug.
dat is zó 2004quote:
Helemaal waarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
fok moet niet zoveel bijhouden, dat zou al heel wat schelen in performance.
Wattist?quote:
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Helemaal waar
Maar aantal posts is wel weer grappig
Wel, totaal staat er gewoon hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.
Ik heb het over de dagcijfers bv. Mooi automagisch maken ipv een schatting door iemand anders.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:30 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Wel, totaal staat er gewoon hoor!
ik zit rond de 5700...
ohja:
Post 25 in KSC vandaag![]()
![]()
![]()
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het over de dagcijfers bv. Mooi automagisch maken ipv een schatting door iemand anders.
SELECT COUNT(*) FROM postsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat houdt fok dan weer niet bij. Dat is wel te doen, maar Breuls laat niemand in de hele database kijken. SQl is dan eenvoudig te doen.
Het klopt aardig, maar wat JeRa eigenlijk doet is een copy trekken van alle posts die er zijn. Vandaar dat v het aantal keer "Polenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?
Maar via pm kun je toch ook best wel wat gegevens opvragen (topposts per dag enzo) ik dacht dat dit wel klopte?
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:36 schreef vdvorst het volgende:
[..]
AHh, zijn die top 50 topposters geen vaste gegevens?
Maar via pm kun je toch ook best wel wat gegevens opvragen (topposts per dag enzo) ik dacht dat dit wel klopte?
Is dit een nieuwe foutmelding of zoquote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ach, ik tel niet, dus zal ik er ook niet achterkomen,quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.
De top500 is officieel en betrouwbaar: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
De stats van JeRa zijn leuk voor de hobby.
Laterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef vdvorst het volgende:
Maar, ik ga inpakken. Ik zal zo vast wel kunnen gaan
Ik ben rond 4 uur weer thuis![]()
, Doei!
JHij draait al een tijdje mee. Al een paar keer gezienquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe foutmelding of zo
Ah, bijna top 40 zie ik alquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
De stats van JeRa zijn niet geheel betrouwbaar, omdat de database synchronisatie niet altdij goed gaat. Ze zijn een leuke indicatie, maar de echte fok!datbase blijft toch als enige betrouwbaar. Alleen heeft slechts een handjevol Admins hier toegang toe.
Ik kruip richting top 400quote:
Beestquote:
wtf heeft zo'n script met layout van doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:47 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook ooit eens een script gehad welke alle posts kon tellen, maar die kon dat alleen in de foksilver layout
Wraaawquote:
Omdat dat script een pagina ophaalt, en uit de broncode de data leestquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:49 schreef MPG het volgende:
[..]
wtf heeft zo'n script met layout van doen
Vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Omdat dat script een pagina ophaalt, en uit de broncode de data leest
In de foksilver layout wordt een javascript array uitgelezen, in de baggerlayout maakt Danny er al netjes tabellen van en divjes.
Die javascript array is voor mij een stuk makkelijk uit te lezen dan complete tabellen
JeRa doet het precies hetzelfde overigens hoor
Vast niet, ik ben niet zo cijfergeil.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:54 schreef ScarFace- het volgende:
Ben ik weer.
Kop cafe choco halenen de nieuwe geenstijl.tv kijken.
Pheno heeft forum.fok niet zoiets wat bij games.fok my stuff heet?
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:28 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)sme_na_slaappil.html
Ik sta er inquote:Op dinsdag 26 februari 2008 14:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Onder Braun. Jammer, hij was wel tof.quote:
Je mag me aanrakenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:42 schreef Aarti het volgende:
wauw!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedere échte KSC'er staat er in.
Ik kom vrijdag weer langs je huisquote:
ik zal zwaaien!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kom vrijdag weer langs je huis
Alleen zwaaien?quote:
pasta di mamma, altijd lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen zwaaien?Ik lust na een hele ochtend in een tandartsstoel wel lunch
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:03 schreef Aarti het volgende:
[..]
pasta di mamma, altijd lekkergroot gelderlandplein
Sorry ik liet me even gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:07 schreef Aarti het volgende:
tisser?
dat is zooo lekker he!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:11 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Een glas vers geperst sinaasappelsap
Iets onder mijquote:
Is hij er niet meerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onder Braun. Jammer, hij was wel tof.
Heel af en toe zie ik hem nog ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Is hij er niet meer [afbeelding] Ik dacht dat ik zijn postcount nog heel langzaam zag oplopen [afbeelding]
Met wel 5 posts in een week ofzo.
SPAMquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Gratis **** Creditcard
Uw aankopen 180 dagen verzekerd Test nu 1 jaar gratis 'n **** Card! www.yolino.com
wie betaald jou?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef JortK het volgende:
Gratis Visa Creditcard
Uw aankopen 180 dagen verzekerd Test nu 1 jaar gratis 'n Visa Card! www.myvisa.nl/Creditcard
Goede recensiequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Avondje uit met een nasmaakje.. vanavond even Bukit Bintang (Kuala Lumpur) een beetje verkend. Aardig wat clubs en kroegen, maar wat me mateloos ergerde was het aantal overrijpe Chinese vrouwen dat zich aanbood voor een wip.Dan hebben ze in Indonesie toch meer smaak, daar zijn de vrouwen tenminste nog minimaal 2x zo jong..
ooh well... ik maak er geen gebruik van verder, maar het viel me wel op.. dat gaat in Indonesie toch subtiler/op een betere manier/met beter materiaal.
Chinezen met grote tietenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Avondje uit met een nasmaakje.. vanavond even Bukit Bintang (Kuala Lumpur) een beetje verkend. Aardig wat clubs en kroegen, maar wat me mateloos ergerde was het aantal overrijpe Chinese vrouwen dat zich aanbood voor een wip.Dan hebben ze in Indonesie toch meer smaak, daar zijn de vrouwen tenminste nog minimaal 2x zo jong..
ooh well... ik maak er geen gebruik van verder, maar het viel me wel op.. dat gaat in Indonesie toch subtiler/op een betere manier/met beter materiaal.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je
morgen maar gewoon weer met vrienden een hapje eten. Is gezelliger (Maleisiers zijn een stuk minder vragen-stellerig dan Indonesiers) en ook goedkoper... want geen bier
volgende week maar weer naar Indonesie... want ik heb vandaag weer een nieuw visum gekregen.
Ik nog nietquote:
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :yquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Chinezen met grote tieten [afbeelding]
Dat was zeker geen straf?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :y
dat dan weer wel
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:18 schreef vdvorst het volgende:
[..]
dat is zooo lekker he!
Is alleen zoveel werk
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, dit was geen pleziertje om te zien, dat kan ik je wel vertellen. Op de weg terug in de monorail werd het echter goed gemaakt: mooie jonge Chinese meid met grote ogen, lang zwart haar en een passend lichaam tegenover me. :y
dat dan weer wel
Jezus!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 17:51 schreef eer-ik het volgende:
OV
Verdomme bijna 45 minuten gedaan over een busrit van 8 minuten
Teringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:25 schreef OA het volgende:
Goed ende slecht nieuws...
Goed: m'n muis doet het weer...![]()
![]()
Slecht: m'n laptop is letterlijk gesmolten![]()
Kut. Geen idee trouwens!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
Stond verdomme gewoon op tafel....
Heel de linkerkant is vervormd en gesmolten. Nu gaat ie ook niet meer aan...![]()
![]()
Hoop dat de harde schijf niet is aangetast. Zit zo'n ding meestal links of rechts?
Lekker weerquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Uiteraard is er niemand meer aanwezig bij de garantie/service/verzekeringsgedoecentrum....![]()
En ik moest nog een mail uitprinten. De reservering voor het hotel in Parijs. Uiteraard ook daar niemand te bereiken op het speciale daarvoor bestemde nummer...
Hangt er vanafquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
Heel de linkerkant is vervormd en gesmolten. Nu gaat ie ook niet meer aan...![]()
![]()
Hoop dat de harde schijf niet is aangetast. Zit zo'n ding meestal links of rechts?
Das goed k*t.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:26 schreef OA het volgende:
![]()
Kun je dat niet met je PC doenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:31 schreef OA het volgende:
Uiteraard is er niemand meer aanwezig bij de garantie/service/verzekeringsgedoecentrum....![]()
En ik moest nog een mail uitprinten. De reservering voor het hotel in Parijs. Uiteraard ook daar niemand te bereiken op het speciale daarvoor bestemde nummer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |