Je was me niet vergetenquote:Op woensdag 20 december 2006 01:20 schreef octopussy het volgende:
Faithy is trouwens sinds een halfjaartje ofzo gebanned vanwege een akkefietje in Het keldertje.
Vind dat ze wel weer ge-unbanned mag worden eigenlijk.
Een ban voor het gehele forum voor een akkefietje in een besloten forum? Moet wel heel erg geweest zijn dan...
Er wordt iig gepost met zijn accountquote:
post gewoon nog....quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 19:42 schreef JDude het volgende:
Ik heb Maddoxx al een tijdje niet gezien.
* Isabeau wilde een flauw inkoppertje maken over een kermis, maar laat maarquote:
Die mis ik ook, is even terug geweest om er na weer te schitteren in afwezigheidquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:18 schreef Captain_Redbeard het volgende:
GLO. Wist enorm veel in de muziektrivia-reeks. Van de een op de andere dag verdwenen![]()
Echt?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welnee, die gast is overleden aan 1 of andere spierziekte.
Al bijna een jaar pleite zie ik.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 23:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Al genoemd..
en beter dat ie weg is
En blijft.
Misplaatste arrogantie
kloptquote:Op zondag 21 september 2008 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Al bijna een jaar pleite zie ik.
Inderdaad. Die heb ik al een tijdje niet gezien.quote:
Check de KLB SC eens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Inderdaad. Die heb ik al een tijdje niet gezien.
Hij is bij de "Brandweer" gegaanquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik mis Erwtensoep. Weet iemand waar hij is?
Remlof geeft tenminste een rede.quote:Er is een topic deleted waarin een FOK!ker dood werd gemeld zonder onderbouwing of wat dan ook. Van dat soort grappen houden we niet, that's all.
quote:laatste bezoek: 137 dagen, 20 uur geleden.
wtf, was Erwtensoep -> De_Brandweer?quote:Op donderdag 18 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is bij de "Brandweer" gegaan.
Hehe maar mijn post die ik toen plaatste met de naam van de betreffende user is nu wel weg!quote:
quote:Op zaterdag 8 november 2008 21:50 schreef onlogisch het volgende:
Stuart.
595 dagen al niet meer gepost
En nog steeds een gem van 51 p/d
What happened?
Dat meen je nietquote:Op donderdag 18 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij is bij de "Brandweer" gegaan.
Whehehe!quote:
Jawel, die had gewoon genoeg van Fok!quote:
Is er nog maar onder een kloonquote:
Dan moet je niet op donderdag gaan posten hier....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:49 schreef Houniet het volgende:
Toen het mij opviel was hij meer dan 100 dagen weg heur.
Zeker.quote:
Hij is nog steeds verdwenen...quote:
Wie bén jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
W8 FF ; JULLIE VERGETEN ÉÉN HEEL BELANGRIJK IEMAND ; LIL.Q94 (ik dus)
Ik was voor een weekje ofzo weg (tweakers) maar nu ben ik sinds een tijdje terug(banned op tweakers)
Hoe erg hebben jullie mij gemist?![]()
Niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik was voor een weekje ofzo weg (tweakers) maar nu ben ik sinds een tijdje terug(banned op tweakers)
Inderdaad...quote:
ben je alweer weg? Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
Komt af en toe wel eens langs hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef poohy het volgende:
Waar is Lucille gebleven?
Post heel af en toe onder een kloon, maar die heeft ook een echt leven gekregen.quote:
Die slet? Nee.quote:
Wat een gast was het ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die heeft een permban aangevraagd en gekregen.
Als je oude WoW topics zit door te lezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die zie ik af en toe nog voorbij komen hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je oude WoW topics zit door te lezen?
Het laatste, er is geen post te zien na 1 oktober in zijn posthistorie. Je droomt over fok.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]! Nee maar serieus kwam hem laatst nog tegen volgens mij of ik ben gek
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het laatste, er is geen post te zien na 1 oktober in zijn posthistorie. Je droomt over fok.
Die bevindt zich nog wel heel wat uurtjes op MSN.quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef Muck het volgende:
TrenTs heb ik ook al heel lang niet meer gezien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |