Dan moet je niet op donderdag gaan posten hier....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:49 schreef Houniet het volgende:
Toen het mij opviel was hij meer dan 100 dagen weg heur.
Zeker.quote:
Hij is nog steeds verdwenen...quote:
Wie bén jij?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
W8 FF ; JULLIE VERGETEN ÉÉN HEEL BELANGRIJK IEMAND ; LIL.Q94 (ik dus)
Ik was voor een weekje ofzo weg (tweakers) maar nu ben ik sinds een tijdje terug(banned op tweakers)
Hoe erg hebben jullie mij gemist?![]()
Niet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
Ik was voor een weekje ofzo weg (tweakers) maar nu ben ik sinds een tijdje terug(banned op tweakers)
Inderdaad...quote:
ben je alweer weg? Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:02 schreef Lil.Q94 het volgende:
Komt af en toe wel eens langs hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:12 schreef poohy het volgende:
Waar is Lucille gebleven?
Post heel af en toe onder een kloon, maar die heeft ook een echt leven gekregen.quote:
Die slet? Nee.quote:
Wat een gast was het ookquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Die heeft een permban aangevraagd en gekregen.
Als je oude WoW topics zit door te lezen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Die zie ik af en toe nog voorbij komen hoor
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je oude WoW topics zit door te lezen?
Het laatste, er is geen post te zien na 1 oktober in zijn posthistorie. Je droomt over fok.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:26 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]! Nee maar serieus kwam hem laatst nog tegen volgens mij of ik ben gek
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het laatste, er is geen post te zien na 1 oktober in zijn posthistorie. Je droomt over fok.
Die bevindt zich nog wel heel wat uurtjes op MSN.quote:Op maandag 6 april 2009 23:09 schreef Muck het volgende:
TrenTs heb ik ook al heel lang niet meer gezien!
quote:
Nee, dat is zonde van de vis. Doe maar in mijn mond.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
moet ik 's een rol sushi in je aars douwen ofzo?
Iblisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 03:49 schreef cablegunmaster het volgende:
Wie heeft Yvonne gezien? de laatste paar maanden helemaal niks van gehoord!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:42 schreef Maanvis het volgende:
Vroeger postte ie hier altijd, en nu niet meer.
Wat is er aan het handje?
ps: ik weet dat er een centraal topique voor deze vragen is maar dat loopt voor geen meter
Vork post nog gewoon hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:08 schreef Roönaän het volgende:
Amable.Chica
zw0rld
Cosma-Shiva
-B-
Vork
Hoe is Imi zichzelf gaan noemen tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:15 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Vork post nog gewoon hoorHij is zelfs laatst nog op een meet geweest en leeft dus irl ook echt
zou het niet weten, zie hem gewoon nog met enige regelmaat in de CUL-SC posten, hij is ook nog even mod van CUL geweest een tijdje terugquote:Op dinsdag 8 juni 2010 07:54 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Ah. Het stond me alleen bij dat hij ging stoppen een paar jaar terug toch; Of laat mijn geheugen me simpelweg in de steek?
damz dat is echt lang geleden dat ik daar iets van gelezen hebquote:Op zondag 4 juli 2010 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik mis veldmuis.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Die bevindt zich nog wel heel wat uurtjes op MSN.
Iets belangrijks uit de afgelopen 5 jaar?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:49 schreef motown het volgende:
Hallo allemaal!
Na ruim 5 jaar afwezigheid besloot ik mijzelf toch maar weer eens te vertonen hier op Fok!.
Hebben jullie me een beetje gemist? Ach, stomme vraag, natuurlijk hebben jullie me gemist.
Aangezien ik niet zo gauw een centraal "Hey, everybody: I'm back!" topic kon vinden (misschien een ideetje om een dergelijk centraal topic in het leven te roepen?), leek dit topic me het beste om mijn terugkeer in aan te kondigen. Het Newbie-topic was daarvoor om obvious reasons niet geschikt. Dus bij deze.
Heb ik nog wat interessants gemist terwijl ik weg was?
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
JeRa inderdaad, waar is die heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |