Da's knap vroeg!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
Ik ga zo naar bed.
Lekker lekker, zo is het ooit bedoeld Boerenkoolquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef eer-ik het volgende:
zo, glaasje rose en een bordje boer'nkool
donders, da's goed kutquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
Volledig naar de klote. Als ik niet getrouwd was had ik me serieus wat aangedaan om zo opgenomen te worden.
Dus je moet maar gewoon naar de klote gaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:58 schreef Pheno het volgende:
Helemaal niets. En er komen ook geen vorderingen. Het is over met de onderzoeken, ze hebben alles bekeken.
Dat is de beste optie.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dus je moet maar gewoon naar de klote gaan?
Hebben die andere ogen? Andere CT scanner? Of moet ik weer dat kleanprep nemen om daarna die tyfusbuis in mijn hol te krijgen onder een zogenaamd roesje. Roesje me hol (letterlijk), die werkt dus nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:02 schreef Tmaatje het volgende:
Pheno is het niet mogelijk om een second opinion aan te vragen ?
Lekker danquote:
Maar 't is toch vrij onmogelijk dat je klachten nergens vandaan komen?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben die andere ogen? Andere CT scanner? Of moet ik weer dat kleanprep nemen om daarna die tyfusbuis in mijn hol te krijgen onder een zogenaamd roesje. Roesje me hol (letterlijk), die werkt dus niet
Al die ziekenhuizen werken samen, dus die houden toch allemaal hun handen boven elkaars hoofd.
Helpt nietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Lekker dan
Neem aan dat je al een keer flink uit de slof geschoten bent tegen zulks een figuren?
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar 't is toch vrij onmogelijk dat je klachten nergens vandaan komen?
Mja, kan ik me ook voorstellen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helpt niet
/carefactor is erg hoog bij die mensen.
érg bizar al met al...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.
Het Centrum voor Wazige Ziektenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bel het CWZ nijmegen en zeg het ze. Dat heb ik ook al gedaan. Tussen de oren.
nogal een understatement : we weten het niet : dus het zit tussen de oren ??quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, kan ik me ook voorstellen.
[..]
érg bizar al met al...
Gelukkig boog dat ding nog, maar het doet verrekte pijn als ze dat kreng door de bochten moeten rammen. Ik hoop dat die camerapil binnenkort komt, dan vraag ik wel een second opinion aan. Maar die slang nooit meer, die dag ervoor si al hel, maar zonder werkzame roes op de dag zelf is het echt niet tof.quote:
Canisius Wilhelmina Ziekenhuis.quote:
Bijna goed dusquote:
Ik kan wel aan wat andere chemische middelen komen hoor die je zeker in een roes brengenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig boog dat ding nog, maar het doet verrekte pijn als ze dat kreng door de bochten moeten rammen. Ik hoop dat die camerapil binnenkort komt, dan vraag ik wel een second opinion aan. Maar die slang nooit meer, die dag ervoor si al hel, maar zonder werkzame roes op de dag zelf is het echt niet tof.
En dan na het onderzoek in slaap vallen, echt handigAl deed ik wakker en praatte ook gewoon tegen de zuster in de dagopvang en zo. Mijn vrouw dacht ook dat ik wakker was. Goed spul....
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel isquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:19 schreef ScarFace- het volgende:
Sterkte ermee Pheno.
Die mogelijkheid kan theoretisch wel bestaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:16 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
nogal een understatement : we weten het niet : dus het zit tussen de oren ??
hoezo is de gezondheidszorg achteruit aan het hollen ?
Idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel is
Oh ik dacht juist dat je psychische klachten had.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, bedankt, maar ik geef de moed ook zo ongeveer op. Zoveel onwil heb ik nog nooit gezien, ok, kanker is uitgesloten, maar misschien is het handig om wel een diagnose te geven wat het dan wel is
Altijd gehad, wat dacht jij dan: iemand met een pinguinobsessie?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Oh ik dacht juist dat je psychische klachten had.
valt wel onder verzekering?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
Oh, het kan idd tussen de oren zitten, dat hoor je me niet zeggen. Maar contact met bv die psych is uit eigen beweging, die medici doen niets meer.
Je hebt het net over kanker dat is niet in die richting.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Altijd gehad, wat dacht jij dan: iemand met een pinguinobsessie?
Hoenjéequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
True. Ik was even sarcastisch naar mezelf toequote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Je hebt het net over kanker dat is niet in die richting.
Vanaf dit jaar wel, mits verwijsbriefje, dus daar moet ik nog hemel en aarde om gaan bewegen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
valt wel onder verzekering?
Kan knap duur uitpakken anders, maar anderszijds, wat is wat geld nou in vergelijking met je gezondheid...
Papier!!!!!!!!!!!!1quote:
Dat kan je toch zeker wel krijgen van huisarts...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar wel, mits verwijsbriefje, dus daar moet ik nog hemel en aarde om gaan bewegen.
Medici en iets zeker zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan je toch zeker wel krijgen van huisarts...
Zeker wel na alles wat je tot nu toe aan gezeik hebt gehad.
He wanneer gaan we nou een keer echt meeten?quote:
Ja jij moet gewoon eens van dat toilet afkomen met die cokeneus van je!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
He wanneer gaan we nou een keer echt meeten?
Jij moet s 5 minuten blijven staan als ik probeer me door een mensen massa heen te wurmen.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:59 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja jij moet gewoon eens van dat toilet afkomen met die cokeneus van je!
Ah, is house weer op vquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heee Pheño! Medische missers op tv!
quote:
Ik sta altijd op dezelfde plek in The Matrixxquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij moet s 5 minuten blijven staan als ik probeer me door een mensen massa heen te wurmen.
Trustenquote:
Dat podium achterin? Daar zag ik je T-shirt niet. Ja, later in de nacht de grijze variant, maar die mensen heten geen Hounietquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik sta altijd op dezelfde plek in The MatrixxDe hele avond lang
!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat podium achterin? Daar zag ik je T-shirt niet. Ja, later in de nacht de grijze variant, maar die mensen heten geen Houniet
1+2=3quote:
Ik heb er twee gevraagd of ze Houniet heetten, toen gaf ik het op, ik zag steeds meer grijze t-shirtsquote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je gezegd
? Die kerel was me space he! Met dat grijze shirt aan
..
Trusten Jortquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 21:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb er twee gevraagd of ze Houniet heetten, toen gaf ik het op, ik zag steeds meer grijze t-shirts
quote:
GEKKENHUIS!!!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:00 schreef Houniet het volgende:
WAT EEN DRUKTE!
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
pics van zaterdag! Het Grote Sneakerz-topic #12: We Are All Prostitutes
quote:
IK zal eens koekeloerenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt nog niets terug gefotoboekdingestquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Je hebt nog niets terug gefotoboekdingest
Gaat hardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:41 schreef Houniet het volgende:
Post-id 57.000.000 is snel aan de beurt.
quote:
Gaat hardquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:39 schreef vdvorst het volgende:
Bijna 57 miljoen posts op fok
Ohja, goeieavond
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef MPG het volgende:
vdvorst, let op de OP van het volgende topic
Jeeej. Kreeg je ook een koekje?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:42 schreef eer-ik het volgende:
Ik had 45000.000 ofzo geloof ik.
een van die zoveel miljoen staat op mijn naam
quote:
Met hun sta ik nog op de fotoquote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.![]()
En de dames met de grote pruiken natuurlijk
define "gezien"quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die dame in dat gele shirtje heb ik daar .. eh.. gezien.![]()
En de dames met de grote pruiken natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |