abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 februari 2008 @ 11:33:44 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_56856511
Fok! Dieetclub deel 228

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je 1 keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal 1 update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56856533
Ik zat ook al te F5-en tot er een nieuw topic was.
Denk dat jojo niet gezien heeft dat ze de laatste was.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56856561
Hoi
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 11:42:31 #4
43556 miss_dynastie
pi_56856687
Ja, hoi en nog van harte SQ
pi_56856722

moblo, gefeliciteerd met die mijlpaal
Levitation, succes met het ontsuikeren, it sucks..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56856876
voor MoBlo!!

Levi, idd succes. Ik ben al heel erg fier op je dat je t zo goed doet met hardlopen (ik was gisteren echt doooooood na les 21, hoor ).
pi_56856888
Moblo onder de 80 geweldig meid
pi_56856988
Hallo mensen. Ik heb me zojuist ook aangemeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56857041
quote:
Sportende vrouw is positiever over zichzelf

HILVERSUM - Ook al houden vooral Engelse vrouwen niet van sporten omdat ze dan te veel zweten, de meeste Europese vrouwen zeggen door sport een positiever zelfbeeld te krijgen. Driekwart van de Nederlandse vrouwen zegt zelfs dat sporten ze emotioneel sterker maakt.

Dat blijkt uit onderzoek van TNS NIPO onder meer dan 10.000 vrouwen tussen de 16 en 30 jaar. Zeker 3.500 vrouwen vinden dat sporten grote invloed kan hebben op succes in het leven. "Het versterkt de trots en eigenwaarde", stellen de vrouwen. Toch is de allerbelangrijkste reden om te sporten de algehele gezondheid.

Succesvol

"Afgezet tegen jonge vrouwen die niet bewegen, hebben vrouwen die dat wel doen beduidend vaker het gevoel succesvol te zijn (77 procent) en dat ze de wereld kunnen veroveren (41 procent). Daarbij heeft de groep sportende jonge vrouwen veel meer zelfvertrouwen (77 procent) en gevoel van eigenwaarde en zijn de vrouwen vaker trots op wie ze zijn.

Daarbij beweert twee derde van deze vrouwen dat sport van grote invloed kan zijn op hun succes in het leven, bijvoorbeeld op hun carrière (68 procent)", constateren de onderzoekers.

Duitse dames

De helft van alle vrouwen die aan de enquête, die in opdracht van Nike is uitgevoerd, meedeed zegt te sporten. In Nederland is dat 57 procent. De Duitse dames zijn met 67 procent het meest sportief, de Turkse met 41 procent het minst. De meest populaire disciplines zijn aerobics, daarna fitness en zwemmen. In Nederland wordt de top drie aangevoerd door fitness, zwemmen en fietsen.

Ondanks de positieve gedachten over sporten zijn er ook vrouwen die sporten associëren met minder positieve zaken, zagen de onderzoekers.

"Zo is een behoorlijk deel van de jonge vrouwen uit Rusland en Groot-Brittannië die aan het onderzoek meededen bang hun vrouwelijkheid te verliezen door sport. In Turkije, Italië en Rusland zijn de onderzochte jonge sportvrouwen vooral bang dat sporten hen te gespierd maakt. Bovendien zijn het vooral de Engelse meiden die niet sporten omdat sporten hen te veel doet zweten."
bron
pi_56857096
Wat zijn veel mensen hier veel afgevallen, knap hoor.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56857124
Ik kreeg vanmorgen van een paar leerlingen te horen dat ik zo mooi was afgevallen..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 20 februari 2008 @ 12:07:29 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_56857155
Ik heb je meteen gekoppeld Soempie!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56857163
Dat is altijd leuk om te horen. Ik ben vorig jaar behoorlijk wat afgevallen, maar sinds ik een nieuw vriendje heb schiet het sporten en het gezond eten er weer wat meer bij in. Tijd om in te grijpen dus.
pi_56857167
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Ik heb je meteen gekoppeld Soempie!
Dankje Troel.
pi_56857173
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
voor MoBlo!!

Levi, idd succes. Ik ben al heel erg fier op je dat je t zo goed doet met hardlopen (ik was gisteren echt doooooood na les 21, hoor ).
Dank je! Moet zeggen dat ik ook heel vaak bij jou dacht "zo, die pakt dat hardlopen makkelijk op!". Dan was ik helemaal verrot na een les en vertelde jij dat je nog een stuk extra had gelopen.
Ik loop blijkbaar het beste met hoofdpijn.
***Levi was here***
pi_56857189
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:05 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg vanmorgen van een paar leerlingen te horen dat ik zo mooi was afgevallen..
Ow Teigan, wat een fijne opsteker Echt tof èn dat je bent afgevallen, en dat die leerlingen jou blijkbaar zo goed in de gaten houden en zich vrij voelen om dat te zeggen

Lianne, dat lijkt me logisch. Ik vind het niet verrassend, iig

Soempie, welkom! Hoe wil je gaan afvallen?
pi_56857222
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:07 schreef Soempie het volgende:
Dat is altijd leuk om te horen. Ik ben vorig jaar behoorlijk wat afgevallen, maar sinds ik een nieuw vriendje heb schiet het sporten en het gezond eten er weer wat meer bij in. Tijd om in te grijpen dus.
Ik ben trouwens ook dol op Maaike Hartjes... Ken je dat stripje over dieten met Dr Phil?
pi_56857333
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:00 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

bron
Ik merk dat sporten ook goed is voor mijn zelfdiscipline.
Verhaal mét details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***Levi was here***
pi_56857375
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik merk dat sporten ook goed is voor mijn zelfdiscipline.
Dat soort dingen, idd. Dat je eigenlijk dood bent, maar toch doorgaat.
Ik heb nu trouwens wel echt zere benen. Vanavond lekker zwemmen
pi_56857389
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:09 schreef ColdFeet het volgende:

Soempie, welkom! Hoe wil je gaan afvallen?
Ik wil niet heel erg op dieet, maar m'n leven weer aanpassen. Op zo'n manier dat ik het ook vol kan houden. Dus, af en toe chocolade, chips, etc mag ik van mezelf best.

Vorig jaar ben ik begonnen met zwemmen en hardlopen. 3 keer een uur in de week baantjes trekken en 2 keer in de week een half uur rennen. Dat wil ik weer oppakken. Verder in het weekend bij mooi weer lekker skaten in het park met m'n vriend.

Verder kleine veranderingen, zoals dat ik 's morgens voor college al boodschappen doe of direct erna naar de supermarkt loop. Als ik 's avonds thuis kom en dan nog eens moet gaan nadenken over het eten en nog naar de supermarkt moet, dat gaat mis. Dan beland ik vaak genoeg met een pizza ofzo op de bank.

En gewoon weer drie keer per dag eten. Nu skip ik vaak lunch en dan eet ik 's avonds weer veel te veel.

Vorig jaar hield ik op de site van het voedingscentrum het eetdagboek bij en dat werkt echt heel goed. Dan ben ik veel bewuster bezig met wat ik naar binnen werk en daardoor pas ik ook beter op. Daar dus ook weer mee beginnen.
pi_56857418
Dat klinkt echt héél erg goed en verstandig, Soempie!!! Way to go
pi_56857433
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 12:10 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben trouwens ook dol op Maaike Hartjes... Ken je dat stripje over dieten met Dr Phil?
Nee? En volgens mij heb ik alle boekjes? Maaike Hartjes is zo leuk Heel herkenbaar.

Maar die met Dr Phil is dan vast na haar laatste boekje in de Viva verschenen? Of ik kan hem me niet meer herinneren?
pi_56857695
welkom soempie
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56858109
tvp
  woensdag 20 februari 2008 @ 13:16:13 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_56858423
TVP, iedereen bedankt voor de feli's, om het te vieren ben ik tot 12:30 in bed blijven liggen (nu heb ik weer een baan, dus nu voel ik me er niet meer schuldig over ).
Soempie welkom, en een aanmoediging voor MoBlo, onder de 80 komen is tof
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 13:32:42 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56858801
SQ, hier nog een feli

En eentje voor MoBlo

Ik heb momenteel heel veel last van peesschedeontsteking in mijn pols. Daar sukkel ik al 20 jaar mee maar momenteel is het weer helemaal mis. Heb nu een verwijzing gekregen voor een Duitse orthopeed. Misschien kunnen die er wat mee Zelfs mijn brace helpt nu niet.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56858999
zo voor iedereen hier, er is nieuws op het chocoforum
pi_56859503
Gefeliciteerd MoBlo Goed gedaan
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:32:29 #29
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56860180
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 11:34 schreef Levitation het volgende:
Ik zat ook al te F5-en tot er een nieuw topic was.
Denk dat jojo niet gezien heeft dat ze de laatste was.
Dat dus Sowwy
pi_56860263
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 14:32 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Dat dus Sowwy
Zou mij ook gemakkelijk gebeuren.
***Levi was here***
  woensdag 20 februari 2008 @ 14:51:59 #31
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56860659
Hallo iedereen!

Zo gisteren wat te veel gedronken was naar een concert gegaan.
Vandaag wil het ook niet echt lukken.. nogal vreetbuien ( bijna een hele gekookte worst op en daarna iets heel verkeers gedaan )

Ben nu maar aan de rode grapefruit..

Ik weet dat ik niet de schuld naar huis moet doen maar ik ben echt een emotioneel eter.
The girl that lost her mind
pi_56860796
Waar ben je dan emotioneel over Zeeltje?
Pas je een beetje op jezelf meisje? Liever een Zeeltje met overgewicht dan een Zeeltje met boulimia en depressie
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:12:29 #33
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56861138
dankje octopussy!

vanaf kleins af aan eet ik als ik me ellendig voel. En thuis gaat het heel slecht. Mijn moeder heeft de scheiding eindelijk aangevraagd maar nu is het echt bijna niet te doen. Partner van mijn moeder probeerd haar mentaal in de war te maken door te zeggen dat ze slecht is ect. En dit heb ik al een keer eerder mee gemaakt met de andere partner van mijn moeder maar die deed mentaal en fysiek..

Wel raar ik heb de weegschaal nu al een tijdje op 1 plaats staan. Ik ga drie keer op dezelfde weegschaal en 3 keer verschillende getallen. 77,9 , 78,8 en 79,4.. Ga ik op mijn analoog staat 3 keer. 3 keer 75 kilo.. Pff weet niet welke ik moet vertrouwen..
pi_56861238
Zeeltje: sterkte! Wat een rot situatie, zeg!
Kunnen jullie niet (tijdelijk) ergens anders terecht? Geestelijke mishandeling is ook mishandeling.
***Levi was here***
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:29:06 #35
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56861500
Dankje Levitation
Ja ik ben al een tijdje bij mijn vriend blijven wonen. Als mijn moeder weg gaat dan worden de sloten verandert. En de vorige keer zijn wij uit huis gehaald letterlijk door vrienden van mama omdat daar echt hard aan toe ging qua mishandeling en dat is nu nog niet ter sprake..
Maar ik vind het wel fijn dat ik weet waarom ik vaak eet. Dat is het voordeel van wat er nu gebeurd. Alsof het een bevestiging is. Moet alleen zie mee om te gaan...
pi_56861579
Pfff, zeeltje, niet prettig.... subtiel gezegd.
Kan je niet iets gezonds halen om in te snacken misschien? OF werkt dat niet voor jou?

@Rewimo: duurt zo'n ontsteking bij jou altijd lang? Balen joh!

* freecell heeft snackworteltjes gekocht en zit nu heel tevreden het zakje leeg te kauwen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:38:19 #37
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56861702
ja daarom eet ik grapefruit.. of iets gezonds maar of en toe is die drang zo enorm dat het me niks uitmaakt wat ik ook eet. Thuis hebben we niks ongezonds. Maar zelfs als ik zie dat er dessert chocolade blokken zijn ( die zo echt niet te eten zijn ) ga ik die smelten en eet ik een pan leeg...
Nou heb ik dat wel steeds meer onder controle maar af en toe verlies ik die controle
pi_56861750
Zeeltje, zorg je goed voor jezelf en let je een beetje op je moeder? *dikke knuffel* Sterkte.

Rewimo ook veel sterkte met je arm, kan een langdurig iets zijn voor het beter wordt, maar dat hoef ik je niet te vertellen. Vervelend dat die brace niet eens meer helpt.

MoBlo: wat een mooie dag voor je
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56861778
Goed dat je dan nu een grapefruit hebt joh
pi_56861799
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:38 schreef Zeeltje het volgende:
ja daarom eet ik grapefruit.. of iets gezonds maar of en toe is die drang zo enorm dat het me niks uitmaakt wat ik ook eet. Thuis hebben we niks ongezonds. Maar zelfs als ik zie dat er dessert chocolade blokken zijn ( die zo echt niet te eten zijn ) ga ik die smelten en eet ik een pan leeg...
Nou heb ik dat wel steeds meer onder controle maar af en toe verlies ik die controle
Zou het helpen om een wandeling te gaan maken? Het is mooi weer, even naar buiten, even luchten, je hoofd leegmaken? Als ik me zo voel helpt dat meestal goed...
***Levi was here***
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:48:53 #41
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56861927
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zou het helpen om een wandeling te gaan maken? Het is mooi weer, even naar buiten, even luchten, je hoofd leegmaken? Als ik me zo voel helpt dat meestal goed...
geweldig! Dit is precies wat die man zei tegen mij. Dat ik moest gaan wandelen. En opzich weet ik het stiekem ook wel. Maar meot het inderdaad meer doen. Ik moest ook samen met mijn moeder s'avonds wandelen..
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:06:16 #42
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56862376
Ik ben trouwens maandag weer naar de dieetist geweest voor het biamed dieet dat ik ga volgen. Het ziet er opzich wel goed uit, ik moet eerst als ik ga beginnen gedurende 2 dagen elke 3 uur een shake nemen en dat 5 keer per dag. Dat is dan om te ontslakken en vocht kwijt te raken, want ik blijk dat ik veel vocht vasthoud. Verder mag ik dan geen vast voedsel die 2 hele dagen en moet ik thee water of koffie drinken. Nou, dan ga ik de 3de dag 2 maaltijden vervangen door een shake, en dan mag ik in de avond wel eten, maar dat moet dan weer flink zijn. Zoals aardappelen, daar moet ik er dan 7 van eten. Laat ik 1 aardappel staan, dan moet ik daar weer een vervanging voor nemen zoals een bakje yoghurt o.i.d.. Ik mag verder ook wel frisdrank drinken, maar dan wel weer light en tot 1 liter op een dag.

Ik hoop in elk geval dat het hiermee gaat lukken ik begin vanaf morgen, aangezien ik dan op kantoor zit en dan toch al thee of water of koffie drink.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_56862448
Wat heb je in godsnaam voor een dietist als hij het woord ontslakken in de mond neemt
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56862474
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:09 schreef Isabeau het volgende:
Wat heb je in godsnaam voor een dietist als hij de woorden ontslakken in de mond neemt
Dietist én huisarts.
***Levi was here***
pi_56862546
Vraag die man eens naar zijn diploma's en BIG-registratie
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:15:40 #46
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56862604
Dit klinkt niet goed!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:16:14 #47
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56862619
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dietist én huisarts.
Nee, dit was niet de huisarts
pi_56862649
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

ah!
***Levi was here***
pi_56862783
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:16 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is maar goed ook
Ik zou op zoek gaan naar een andere diëtist, serieus!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:21:50 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_56862784
Maar enniehoe, dit is een linkje waar het allemaal beschreven staat http://86.82.217.138/BiamedWeb/BIAmed/index.htm zo te zien is het ook in Spanje http://www.biamed.es/

Maar ik zie wel aan het einde hoeveel effect het heeft gehad.
pi_56862880
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:21 schreef freecell het volgende:

Dat is maar goed ook
Ik zou op zoek gaan naar een andere diëtist, serieus!
En ik denk dat het serieus geen dietist is Dat is ook een beschermde titel.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:36:13 #52
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56863174
na het lezen geloof ik het nog steeds niet zo.
Maar goed ik hoop dat het wel lukt voor je!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 16:42:33 #53
13151 crew  Rewimo
pi_56863359
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 15:32 schreef freecell het volgende:
@Rewimo: duurt zo'n ontsteking bij jou altijd lang? Balen joh!
Mwah, vind je 20 jaar lang?

Zeeltje, wat een ellende joh Ik hoop voor jullie dat er snel een oplossing komt. Ik snap ook dat je gaat eten in zo'n situatie. Misschien kun je het voor elkaar krijgen om wat gezondere dingen weg te eten. Maar ik begrijp ook wel dat dat niet het eerste is dat in je opkomt. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56863421
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:36 schreef Zeeltje het volgende:
na het lezen geloof ik het nog steeds niet zo.
Maar goed ik hoop dat het wel lukt voor je!
Elk dieet waarbij je minder kcal binnenkrijgt dan je verbruikt werkt Als je het maar volhoudt.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:57:00 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56863645
Ja klopt.. maar die shakes vind ik raar. De bedoeling is dat je je voeding gaat aanpassen
omdat je daarmee te veel eet. En maaltijdvervangers is nooit goed geweest
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 17:19:55 #56
13151 crew  Rewimo
pi_56864240
Nee, dat is alleen geschikt voor mensen die snel een paar kilo kwijt willen. Niet voor mensen die structureel veel gewicht moeten verliezen.
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:25:48 #57
4177 Jojogirl
pi_56864398
Zeeltje *knuf* zware situatie zit je in.

Juicyhill, wat een raar verhaal voor een huisarts/diëtist.

Ik ben helemaal blij want volgens de echo zit er echt een minimensje in m'n buik.
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:32:01 #58
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56864551
Dankje jojogirl!
Altijd leuk om te zien of niet? ( heb er geen ervaring mee )

positief iets: ons mini onderneming doet het goed!! www.humoraantafel.nl
pi_56864556
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:25 schreef Jojogirl het volgende:
Ik ben helemaal blij want volgens de echo zit er echt een minimensje in m'n buik.
Echo's zijn gaaf Is de uitgerekende datum nog bijgesteld?
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:34:24 #60
4177 Jojogirl
pi_56864627
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Echo's zijn gaaf Is de uitgerekende datum nog bijgesteld?
Nee. Lengte klopte precies met de uitgerekende datum. Dachten we al, want m'n cyclus was erg regelmatig nu. Het blijft dus 19 september.
  woensdag 20 februari 2008 @ 17:41:19 #61
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56864799
niet leuk dan 19 september?
pi_56864882
jojogirl, fijn dat alles ok is!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 17:48:17 #63
13151 crew  Rewimo
pi_56864973
Jojo, mooi hè

Kijken jullie weleens naar Shaun the Sheep? Wij zijn er hier helemaal verslaafd aan Er zijn 40 afleveringen
pi_56867021
dank jullie wel allemaal voor de en enzo!

Kan het niet echt geloven, éigenlijk... laatste keer dat ik onder de 80 zat was 3 jaar geleden ofzo? En dat was maar even: net tot de 78kg en toen weer omhoog...

Maar, ik vind het wel heel fijn, al vraag ik me écht af wanneer die hangbuik eens minder wordt... heb niet het idee dat dat écht opschiet.. maar daar ga ik wat aan doen, sit-ups en het pilatesboek van CF (salaris komt weer bijna!)

Verder lekker gesport vandaag: Gespinned in de sportschool van de uni. Erg fijne spinles: goede fietsen, goede muziek, koele zaal.. heb me helemaal de tering gefietst dus morgen Evy 20 doen (als ik niet omkom van de spierpijn!)

@gb: ik heb een vermoeden wat er is, máár, ik ga zo even op het chocoforum kijken hoor!
Ja doei.
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:16:21 #65
4177 Jojogirl
pi_56867077
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef Zeeltje het volgende:
niet leuk dan 19 september?
Niks mis mee. Ik zag alleen pas na het posten dat die nee smiley heel negatief kijkt ipv alleen maar ontkennend nee te schudden.
pi_56867111
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:16 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Niks mis mee. Ik zag alleen pas na het posten dat die nee smiley heel negatief kijkt ipv alleen maar ontkennend nee te schudden.
Klopt, ja... er is niet echt een gewone "nee" smiley...
(iemand handig met paint? )
***Levi was here***
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:23:33 #67
149959 SQ
snelle trees
pi_56867246
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Klopt, ja... er is niet echt een gewone "nee" smiley...
(iemand handig met paint? )
Niet met paint, maar ik soep er zo wel even 1, eerst boodschappen doen
disclaimer
pi_56867275
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:23 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet met paint, maar ik soep er zo wel even 1, eerst boodschappen doen
ok, ik heb ook nog ergens zo'n gif-editor, maar ben er niet echt handig mee of geduldig genoeg voor. Ik ga ook ff naar AH.
Herstel: V. heeft nog 3 appels en er zijn nog 2 bananen... daar doen we het morgen maar mee. Geen zin in supermarkten vandaag.

[ Bericht 13% gewijzigd door Levitation op 20-02-2008 19:31:53 ]
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 19:32:38 #69
13151 crew  Rewimo
pi_56867452
Wij hebben deze op FFF:
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:55:42 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_56868023
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben deze op FFF: [ afbeelding ]
Die is cool als basis, hij is me alleen iets te hyper, dus ik pas 'm ff aan
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 20 februari 2008 @ 19:58:34 #71
13151 crew  Rewimo
pi_56868118
Leef je uit
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:01:44 #72
149959 SQ
snelle trees
pi_56868218
Hm, als je 'm langzamer maakt, ziet het er niet meer uit, kan alleen de timeframe op 0,15 zetten i.p.v. de 0,1 die er staat

want als je 0,2 pakt krijg je dit:

disclaimer
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:03:52 #73
149959 SQ
snelle trees
pi_56868285
hoewel, als ik het zo bekijk valt het nog best mee
disclaimer
pi_56868538
Die onderste is toch prima?
  woensdag 20 februari 2008 @ 20:19:52 #75
4177 Jojogirl
pi_56868697
Ja, vind ik ook.
pi_56869299
Ik haal veel smilies van deze site, en bij de y staan ook een paar versies van ja- en nee-schuddende smilies
Welk programma gebruik je sq? het lijkt mij namelijk wel gaaf om zoiets zelf te kunnen maken.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:18:57 #77
4177 Jojogirl
pi_56872136
Die site heb ik ook in m'n bookmarks Omearos. Erg handig af en toe.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:17:53 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_56873950
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef omearos het volgende:
Ik haal veel smilies van deze site, en bij de y staan ook een paar versies van ja- en nee-schuddende smilies
Welk programma gebruik je sq? het lijkt mij namelijk wel gaaf om zoiets zelf te kunnen maken.
Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werken
disclaimer
pi_56877429
Dat is een leuke smiley.

Ik wil even zeggen dat ik de 'positieve spirit' die hier de laatste tijd is, erg leuk vind. Zo
fijn om te lezen dat het met zoveel mensen goed gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:13:06 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_56879246
Oew SQ, kun jij dan toevallig ook een gifje maken met de combi van de Troelavatar en de Prukavatar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:08:28 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_56880339
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef Troel het volgende:
Oew SQ, kun jij dan toevallig ook een gifje maken met de combi van de Troelavatar en de Prukavatar?
Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhem
disclaimer
pi_56880392
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhem
Vreemd, ik was in de veronderstelling dat jullie naar Den Haag gingen...
***Levi was here***
pi_56880737
Het afscheid was mooi.

Dinsdag avond een avondwake in de kerk.
Woensdag een mis in de kerk, die heel mooi was.

Ik had nog iets geschreven voor Mart (schoonvader), deze werd netjes voorgelezen.
Daarna crimatieplechtigheid in Doetinchem.

Nu alles regelen met notaris en dergelijke. Bah

Vind het moeilijk allemaal. Nu komt alles pas. Dit huis waar wij in zitten is van Mart. En of wij hier kunnen blijven en dergelijke is allemaal afwachten.
pi_56881088
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werken
Ik heb aardig wat ervaring met Photoshop, Imageready ken ik niet, maar zal eens gaan klooien.
pi_56881113
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef ymme het volgende:
Het afscheid was mooi.

Dinsdag avond een avondwake in de kerk.
Woensdag een mis in de kerk, die heel mooi was.

Ik had nog iets geschreven voor Mart (schoonvader), deze werd netjes voorgelezen.
Daarna crimatieplechtigheid in Doetinchem.

Nu alles regelen met notaris en dergelijke. Bah

Vind het moeilijk allemaal. Nu komt alles pas. Dit huis waar wij in zitten is van Mart. En of wij hier kunnen blijven en dergelijke is allemaal afwachten.
Sterkte
De zakelijke nasleep is altijd lastig, ik hoop dat jullie in jullie huis kunnen blijven
pi_56881152
tvp
pi_56881323
ymme, fijn dat het afscheid mooi was..

En sterkte met de zakelijke nasleep, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen.
pi_56881352
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..
pi_56881435
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Waarom? Ik had echt begrepen dat je hier niet meer wilde posten, na alles wat over en weer gezegd is?
En zoals Teigan al zei, je had ook best iets nuttigs kunnen posten, er was genoeg om even op in te haken.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:01:13 #90
13151 crew  Rewimo
pi_56881465
Ymme, fijn dat het een mooi afscheid was. Dat geeft toch wat meer vrede met de situatie.

Alle nasleep is altijd erg vervelend, zeker de juridische kant. Er komt zoveel op je af, en vaak heel onverwachte dingen. Sterkte!
pi_56881469
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef teigan het volgende:

[..]

als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..
Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaan
pi_56881519
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaan
word is met dt.
***Levi was here***
pi_56881520
als je na bijna 100 posts nog een keer een tvp komt plaatsen, net na zo'n bericht als dat van ymme, ja dan vind ik dat nogal raar overkomen..

en het was gewoon even een vriendelijk verzoek, wat ik naar ieder persoon had gedaan die op dat punt nog een tvp komt plaatsen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:06:25 #94
13151 crew  Rewimo
pi_56881555
Joehoe, meiden, bord, kop en zo
pi_56881574
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Joehoe, meiden, bord, kop en zo
Eten? Goed idee! Ben lunchen, tot zo!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:07:49 #96
13151 crew  Rewimo
pi_56881589
Eet smakelijk
pi_56881604
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef teigan het volgende:
als je na bijna 100 posts nog een keer een tvp komt plaatsen, net na zo'n bericht als dat van ymme, ja dan vind ik dat nogal raar overkomen..

en het was gewoon even een vriendelijk verzoek, wat ik naar ieder persoon had gedaan die op dat punt nog een tvp komt plaatsen..
Nee je had het niet na ieder persoon gedaan en dat is terug te vinden in vorige topics waar zelfs tvp op nog latere pagina's gewoon genegeerd worden
Maar het geeft niet hoor ik vind het wel weer grappig
pi_56881650
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eten? Goed idee! Ben lunchen, tot zo!
eet smakelijk, ik ga zo ook maar even een lunchje fabriceren, ik heb nog een heleboel tomaten liggen, daar is vast wel een lekker soepje van te brouwen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:10:46 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881663
Mooi, want ik vind jou grappig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881687
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef Troel het volgende:
Mooi, want ik vind jou grappig
dat was ook de bedoeling
pi_56881737
hoi.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:15:23 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881753
MM

en nee, dan bedoel ik niet die chocolaatjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881768
ik heb zojuist een eierkoek op
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56881853
Eierkoeken vind ik dus écht niet lekker
Maar goed dat ik geen Sonja Bakker doe
pi_56881932
ik moet zeggen dat eierkoeken mij ook niet echt trekken..
pi_56882007
Wat een gedoe dan nog met de notaris ymme, vervelend zoiets. Ben je al verdrietig, moet je dat ook nog regelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_56882395
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef freecell het volgende:
Eierkoeken vind ik dus écht niet lekker
Maar goed dat ik geen Sonja Bakker doe
Ik hield van eierkoeken, tot Sonja zich er mee ging bemoeien. Heb in geen tijden een eierkoek op.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:23:28 #108
13151 crew  Rewimo
pi_56883060
Ik vind eierkoeken zo droog, er zijn véél lekkerdere dingen En dan bedoel ik niet eens dingen met veel calorieën (voor iemand daar weer over valt )
pi_56883218
Al zijn dingen met veel calorieën in verhouding wel opvallend vaak lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:31:51 #110
13151 crew  Rewimo
pi_56883233
Dat dan weer wel natuurlijk
pi_56883319
Wat ik net zie op mijn hyves..

gefeliciteerd Fannetje met je verjaardag
pi_56883521
Fijn dat het een mooie uitvaart was Ymme.

Mag ik hier even heel verbaasd en semi-gefrustreerd doen? Ik had net een workshop buiten de deur en daar was dus een lunch bij. Gewoon broodjes met beleg. In theorie. Heb je witte en bruine broodjes. Ik wil graag een bruin broodje. Hebben ze alleen maar bruine broodjes met gebraden gehakt erop. En dan niet 1 plakje, nee, 2 van die vieze dikke vette plakken gebraden gehakt. Owja, en ze hadden ook nog kaasbroodjes enzo.
Waarom moet dat beleg er zo dik op? Ik heb er nu gewoon 1 plak van af gehaald en werd door mijn collega's een beetje vreemd bekeken , maar had veel liever gewoon een meergranenbroodje met kipfilet of rosbief of kaas of whatever gehad. Als het maar enigszins mager is.

Gelukkig had ik vanochetnd nog een dubbele boterham met geitenkaas meegenomen en die heb ik nu lekker op.
En ik ben even het winkelcentrum ingelopen en heb nu een bosje koriander, een bosje peterselie en een bosje verse munt op mijn bureau liggen. Dus ik ga zo lekker verse muntthee maken.

Fannetje, gefeliciteerd!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:49:10 #113
13151 crew  Rewimo
pi_56883584
Fannetje, van harte!
pi_56883628
liejannuh, ik neem aan dat je de peterselie en koriander niet in de thee gooit?
pi_56883654
Fannetje gefeli

En Liejannuh: kon je dan geen wit broodje met iets magers nemen?
pi_56883702
Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje

Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken
(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht )

Fannetje, gefeliciteerd. Mag ik vragen hoe oud je geworden bent?
pi_56883965
Gefeliciteerd Fannetje. Mag ik vertellen dat je nu 28 bent?
*OUD heilige*
pi_56884405
Van harte Fannetje

zo, net even een mega-afwas gedaan Mijn neus gaat altijd jeuken als ik met mijn handen in het sop sta
pi_56884584
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef octopussy het volgende:
Mijn neus gaat altijd jeuken als ik met mijn handen in het sop sta
Ja
En ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben die hier over klaagt
pi_56884601
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja
En ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben die hier over klaagt
Ken ik! Gelukkig hebben we een vaatwasser.
***Levi was here***
pi_56884643
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje

Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken
(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht )
Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben! Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.
Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12 ) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.

CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.

De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan. Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.
pi_56885153
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ken ik! Gelukkig hebben we een vaatwasser.
Ken ik ook En dan met een hand vol schuim toch willen krabben

Fannetje gefeliciteerd
pi_56885993
Gefeliciteerd Fannetje

Net Evy 20 gelopen.. ging niet zo ontzettend soepel als les 19, máár, ook weer ruim uitgelopen
Ja doei.
pi_56886218
Ymme, fijn om te lezen dat de uitvaart mooi was.
Fannetje gefeliciteerd met je verjaardag.
Liejannuh, als je gezond wilt eten gaat het je pas opvallen hoe de maatschappij is ingesteld op ongezond eten. Het is veel makkelijker om ongezonde keuzes te maken.

Straks mijn tas pakken en dan fijn logeren bij mijn favoriete logeeradresje
pi_56886669
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:

Straks mijn tas pakken en dan fijn logeren bij mijn favoriete logeeradresje
Zachte kussens op je bed doen een boel
pi_56886696
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Liejannuh het volgende:
Fijn dat het een mooie uitvaart was Ymme.

Mag ik hier even heel verbaasd en semi-gefrustreerd doen? Ik had net een workshop buiten de deur en daar was dus een lunch bij. Gewoon broodjes met beleg. In theorie. Heb je witte en bruine broodjes. Ik wil graag een bruin broodje. Hebben ze alleen maar bruine broodjes met gebraden gehakt erop. En dan niet 1 plakje, nee, 2 van die vieze dikke vette plakken gebraden gehakt. Owja, en ze hadden ook nog kaasbroodjes enzo.
Waarom moet dat beleg er zo dik op? Ik heb er nu gewoon 1 plak van af gehaald en werd door mijn collega's een beetje vreemd bekeken , maar had veel liever gewoon een meergranenbroodje met kipfilet of rosbief of kaas of whatever gehad. Als het maar enigszins mager is.

Gelukkig had ik vanochetnd nog een dubbele boterham met geitenkaas meegenomen en die heb ik nu lekker op.
En ik ben even het winkelcentrum ingelopen en heb nu een bosje koriander, een bosje peterselie en een bosje verse munt op mijn bureau liggen. Dus ik ga zo lekker verse muntthee maken.

Fannetje, gefeliciteerd!
Geitenkaas is toch ook niet mager?
pi_56886980
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Geitenkaas is toch ook niet mager?
Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen

Ik ga een bevrijdende onthulling doen, dames.
Ik heb geen flikker zin om te gaan sporten, voel me moe en heb spierpijn. Dus ik ga AFLAFFEN!!! RANZEN!!! INKAKKEN!!! Als ik zometeen thuiskom ga ik lekker lui een dutje doen!!! HA!!!! Evy kan m'n rug op!!!!

Ik ga morgenochtend wel, OK? En ik heb vanaf zondag elke dag al gesport enzo
pi_56886981
geitenkaas

dat bewaren wij voor de weekends, want het is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

maar het liefst elke dag in de slalade, paar kleine brokkeltjes, met honing-azijndressing.. jum..
Ja doei.
pi_56887013
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen
Dat zeker
Maar omdat er zo mooi werd geklaagd dat er geen mager beleg was
pi_56887048
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zeker
Maar omdat er zo mooi werd geklaagd dat er geen mager beleg was
Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meid
pi_56887077
maar ze klaagde wel mooi

Ja doei.
pi_56887106
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meid
"Als het maar enigszins mager is."

misschien moet jij lezen schat
pi_56887172
enigszins.. dat betekent niet vetvrij

de clou is, begrijpend lezen ftw, dat ze/men liever smakelijke geitenkaas heeft die ook niet zo ontzettend mager is (jij je zin) dan kleffe broodjes met nóg vetter 5dubbeldik gebraden gehakt

en nu weer gezellig
Ja doei.
pi_56887222
"Waarom moet dat beleg er zo dik op?"
Nee, inderdaad, dat heb ik he-le-maal verkeerd geinterprteerd. Dat is geen klacht, dat is een belangstellende vraag.

Haal dat schat eens even uit je post Hou ik niet van, als mensen onoprecht zijn.
pi_56887228
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
enigszins.. dat betekent niet vetvrij

de clou is, begrijpend lezen ftw, dat ze/men liever smakelijke geitenkaas heeft die ook niet zo ontzettend mager is (jij je zin) dan kleffe broodjes met nóg vetter 5dubbeldik gebraden gehakt

en nu weer gezellig
Mager is ook niet vetvrij

En je kan alles wel omdraaien zodat het klopt, maar wat ik net quote stond er gewoon en dan even verder op geitenkaas dat dus niet mager is

Dus zeur dan inderdaad over de kleffe broodjes maar niet dat het vet is
pi_56887254
Ja doei.
pi_56887307
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

pi_56887317
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
geitenkaas

dat bewaren wij voor de weekends, want het is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

maar het liefst elke dag in de slalade, paar kleine brokkeltjes, met honing-azijndressing.. jum..
Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?
pi_56887388
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga een bevrijdende onthulling doen, dames.
Ik heb geen flikker zin om te gaan sporten, voel me moe en heb spierpijn. Dus ik ga AFLAFFEN!!! RANZEN!!! INKAKKEN!!! Als ik zometeen thuiskom ga ik lekker lui een dutje doen!!! HA!!!! Evy kan m'n rug op!!!!

Ik ga morgenochtend wel, OK? En ik heb vanaf zondag elke dag al gesport enzo
deze?

GOOD FOR YOU! Vive la /Viva la/Vihupplde puppel lale Revoluçion!

maar dan morgen wél gaan hè? anders wordt Evy boos
Ja doei.
pi_56887449
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?
Als wij het halen hebben we ehm...

Bij de supermarkt in het kaas-schap, ligt een soort van verpakking, dat je door tweeen kunt delen, met in elk deel een stuk of 8 ronde plakjes geitenkaas. De helft van zo'n pakje is genoeg voor 2 personen door de slalade heen (rucola, bij voorkeur) en is prima een dag te bewaren in de koelkast. Kost 2,80 ofzo

Erg lekker dus met honing-azijn (honing met naar smaak witte azijn toevoegen en een snufje peper) en walnoten
Ja doei.
pi_56887453
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

deze?

GOOD FOR YOU! Vive la /Viva la/Vihupplde puppel lale Revoluçion!

maar dan morgen wél gaan hè? anders wordt Evy boos
Ja
Ik ga morgen wel thuiswerken. Ofzo. En vanavond pilatessen Maar het voelt wel heel erg alsof ik aan het zondigen ben
pi_56887515
herkenbaar
zat net ook flink te twijfelen.. zat lekker binnen.. de buienradar begon er blauwer uit te zien (staat op m'n desktop) en ik had een (gelukkig bedwingbaar) verlangen naar een grote puntzak friet met mayo en pindasaus...

en toen dacht ik. mèh.. als ik nu loop, mag ik vanavond een stukje vlaai op de verjaardag van schoonpaps..

Zondigen is soms zo fijn.. en een paar uur later kut
Ja doei.
pi_56887583
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
herkenbaar
zat net ook flink te twijfelen.. zat lekker binnen.. de buienradar begon er blauwer uit te zien (staat op m'n desktop) en ik had een (gelukkig bedwingbaar) verlangen naar een grote puntzak friet met mayo en pindasaus...

en toen dacht ik. mèh.. als ik nu loop, mag ik vanavond een stukje vlaai op de verjaardag van schoonpaps..

Zondigen is soms zo fijn.. en een paar uur later kut
Wrijf het er nog maar eens in

Joh, ik moet allang trots op mezelf zijn dat ik zo dapper ben doorgegaan met sporten in tijden van stress. Maar het is altijd lastig om dat soort dingen tegenover jezelf te excuseren. Gek hè. Terwijl als iemand anders een keertje overslaat, je al snel zegt: 'ah joh, volgende keer beter'...
pi_56887739
je verwacht van jezelf altijd meer dan van anderen... en ondanks allerlei studieshizzle, privéshizzle en weetikveel wat voor shizzle allemaal niet meer tot stress kan leiden, stel je dat verwachtingspatroon niet bij..

Je zegt tegen anderen 'volgende keer beter', en dat meen je ook, en een ander zegt dat ook weer tegen jou, terwijl ze dat menen,maar stuk voor stuk (ok, een uitzondering daargelaten) zijn ze strenger op zichzelf dan op anderen..

Ik zal nooit tegen jou zeggen 'ja, zeg, niet zo zeiken! Schoenen aan en lopen! Of wil je soms geen conditie!?!?!?!', maar dat zeg ik tegen mezelf wel
Tegen jou zou dat onaardig zijn.. maar is het tegen mezelf dan wel aardig?
Ja doei.
pi_56887782
straks weer volleyballen... kom uit de nachtdienst en voel me lichamelijk heeeeel vreemd, een onbestemd misselijk gevoel.
weet niet of het nou komt van a: de onregelmatigheid, b: te lang niet eten, c: ziek?
denk dat ik maar een poging moet doen om iets te eten nu, laat jullie straks weten of het geholpen heeft....

Ymme, fijn dat het een mooie plechtigheid was, alleen erg vervelend dat jullie niet de tijd hebben nu om samen te rouwen en dingen een plekje proberen te geven...
in elk gevail heel erg veel sterkte toegewenst van deze kant.
*geeft Ymme een hele dikke knuffel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56888132
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wrijf het er nog maar eens in

Joh, ik moet allang trots op mezelf zijn dat ik zo dapper ben doorgegaan met sporten in tijden van stress. Maar het is altijd lastig om dat soort dingen tegenover jezelf te excuseren. Gek hè. Terwijl als iemand anders een keertje overslaat, je al snel zegt: 'ah joh, volgende keer beter'...
Maar het raakt je ook niet als die ander weer aankomt en bij jezelf wel
Niet gek dat je dan strenger voor jezelf bent
pi_56888328
quote:
Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?
pi_56888559
Moblo ik ga op je stemmen
je kan hartstikke goed zingen. Ik vond je zang alleen niet echt bij de achtergrond muziek horen. Hoort die er officieel wel bij?
pi_56888665
don't know why vind ik btw mooier
pi_56888879
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?
mijn stem impresst al genoeg zou ik zo zeggen
en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?

dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoe ik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S

Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ik Maar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 21-02-2008 18:28:18 ]
Ja doei.
pi_56889137
René is thuis! Eten!

en dan daarna snel weg naar Doetinchem
Ja doei.
pi_56889289
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben! Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.
Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12 ) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.

CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.

De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan. Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.
lianne, die slager in de ah is weg. (of gaat weg, ze waren in ieder geval bezig met verbouwen en de slager ging er dan uit, stomste zet ooit want iedereen ging daar alleen heen voor de slager )

feli fannetje.
pi_56889435
Hoi

Om kwart voor 6 zette ik het eten op tafel (tagliatelle met roomsaus )
Met de gedachte dat ik om 8 uur een sollicitatiegesprek had ergens in het centrum van de stad.

Om 10 voor 6 dacht ik: 8 uur? was het niet 18! uur ipv 20:00?
Kijk in mijn agenda: ja hoor

Dus ik: andere broek aan, jas aan, in spiegel kijk, tegen TARA zeggen dat hij mijn eten terug in de pan en op een laag pitje moet zetten, op fiets springen

Ik heb het nog gehaald ook, in 4 minuten van Noord naar het centrum gefietst! Word morgen gebeld als ik het baantje heb (bijbaantje, niets bijzonders, wel handig ter overbrugging).
Inmiddels ook mijn eten op Was wel even stressen!
pi_56890114
Tnx allemaal!

Jarig zijn is leuk. Morgen mag ik nog een keer, dan vier ik mijn verjaardag in de klas
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 19:34:03 #156
13151 crew  Rewimo
pi_56890684
Ik ben ook aan het spijbelen Maar dat is overmacht, qltel is ziek, ligt gevloerd in bed en ik wilde hem en Christan zo niet achterlaten. Alle mogelijke moeite gedaan om mijn lerares Duits te pakken te krijgen, maar dat is uiteindelijk gelukt

Dus een onverwacht avondje thuis. Ga maar lekker voor de buis hangen denk ik
pi_56892862
Hi!
Wat ik dus bedoelde met die broodjes; het is helemaal niet zo erg als het beleg niet zo mager is, als het dan maar wel heel erg lekker is! Zo werd ik dus heel erg blij van mijn boterhammen met geitenkaas omdat het hele lekkere geitenkaas is.
En ik was nog blijer geweest als ik een lekker broodje had gekregen bij mijn lunch met beleg dat zowel mager als lekker is! Maar dat zat er dus niet in.

GB, volgens mij zit die slager er nog steeds. Ze hebben er iig nog steeds hetzelfde geweldig lekkere zelfgemaakte gehakt voor op brood. Hmmm... misschien moet ik dat zelf ook maar een keer proberen te maken.
Leuk zondagmiddag experiment.

Owja, en eierkoeken zijn ontzettend lekker als ze lekker vers en knapperig zijn en er een flinke lading aardbeien op zit.

Nog leuke cadeautjes gekregen voor je verjaardag Fannetje?
En wat ga je morgen uitdelen?
pi_56892961
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?

dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoe ik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S

Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ik Maar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"

Thats the spirit

en fannetje nog proficiat
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:23:23 #159
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56893225
Hallo iedereen!

Wat een kut dag. Vandaag toelatingsexamen voor een andere school. Echt kut gegaan en uit frustraties heb ik daarna een bakje friet geeten. ( wel een kleine )

Vanacht niet geslapen door thuis. Die gek begon om 03:00 door het huis te zingen en te schreeuwen..
Vanochtend kei moe. En ik verslaap me nooit maar vandaag was ik toch bijna te laat voor de bus..

Vanavond zuurkool gehad is niet zo lekker, gelukkig had ik friet op

Pff effe snel een reflectieverslag maken..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 21:46:36 #160
13151 crew  Rewimo
pi_56893882
Zeeltje, morgen kan alleen maar beter worden joh!

Ik heb een afspraak met de orthopeed op 13 maart. De assistente vroeg waarvoor ik kwam. En toen hoe lang ik daar al last van had. Ik: Ongeveer 20 jaar. Zij: ...

pi_56899183
mogge.. spannende dag hier: wel of geen baan meer

8 uur, of niets ik hoor het allemaal vandaag

brrrr..

wel nog steeds onder de 80, dat is nog steeds wel érg fijn!!!
Ja doei.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 07:52:50 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_56899235
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
mogge.. spannende dag hier: wel of geen baan meer

8 uur, of niets ik hoor het allemaal vandaag

brrrr..
Bah, dat is vervelend. Succes dan maar vandaag! Wat voor werk doe je? Ik was in de veronderstelling dat je nog studeerde.

* duimt voor je

Goedemorgen allemaal.
pi_56899568
nou.. sneller dan verwacht: 8 uur kan niet... het is dit (12) of niets..

en dat terwijl ze mij niet kwijt kunnen op de dagen dat ik kán werken (ze wisten dat ze een student aannamen) m.a.w. ik heb een baan zolang ik 12 uur werk.. wat dus niet kán dóór hun

en ja. ik studeer, maar werk er dus naast, bij een woningbouwvereniging..
Doei.
pi_56899577
Vervelend Faithy, dus nu stop je hier straks? Of hoop je dat je een volgend blok een beter rooster hebt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 08:40:24 #165
13151 crew  Rewimo
pi_56899608
Wat een lastige situatie zeg Wat nu?
pi_56899724
Ik heb mijn eerste pot thee al op voor vandaag, ik had vanmorgen gekozen voor pu ehr orange....

En ik denk dat ik zo maar gewoon vrolijk verder ga met thee drinken..
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 08:53:32 #167
13151 crew  Rewimo
pi_56899768
Ik zit ook aan de thee

qltel was nog ziek en Christan zei ook dat hij zich niet lekker voelde, maar aangezien hij de zwemles niet wilde missen, is hij toch naar school Ik neem vanmiddag dus maar vrij want qltel kan Christan niet halen (hij klaagt over duizeligheid).
pi_56900725
quote:

[..]

Is dat een BATA-motor-trui? Verder moet ik het filmpje nog een keer op de uni kijken, ik vergeet steeds dat mijn thuis-comp niet snel genoeg is voor vloeiende youtube-filmpjes
pi_56900826
quote:

[..]

Dan moet je inderdaad niet met de echte Idols mee doen
pi_56900892
bah, het regent, en ik moet zo naar de stad...

zo maar even wat fruit eten, en mijn spullen bij elkaar gaan zoeken..
pi_56900893
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:

[..]

Is dat een BATA-motor-trui? Verder moet ik het filmpje nog een keer op de uni kijken, ik vergeet steeds dat mijn thuis-comp niet snel genoeg is voor vloeiende youtube-filmpjes
yup, dat is een BATA-motor-trui
Doei.
pi_56900951
eerste sollicitatie de deur uit
Doei.
pi_56901237
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
Dikke knuf! Komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht!
***Levi was here***
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:20:29 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_56901268
RENT!!!

Supermusical, maar de NL versie vind ik mooier

Ik moet UIHUIT vannacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56901293
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
en de eerste afwijzing
Doei.
pi_56901304
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:20 schreef Troel het volgende:
RENT!!!

Supermusical, maar de NL versie vind ik mooier

Ik moet UIHUIT vannacht
Rent is geweldig
Doei.
pi_56902044
Denken jullie s mee?

Ik heb gisteren vrij machtig en zwaar gegeten (wel erg lekker trouwens) en niet gesport. Normaalgesproken zou ik vandaag een balansdag nemen, al is het maar om mijn darmen een beetje tot rust te brengen, maar dat zit er niet zo in, geloof ik, vandaag
Ik ga zo Evy lopen en pilatessen. Maar wat kan ik dan morgen nog doen aan een beetje extra sport (want ik krijg nog steeds wat spierpijn van hardlopen ).
Maar ik wil ermee ophouden om steeds in het weekend 2/3 van wat ik ben kwijtgeraakt, er weer aan te eten.
pi_56902080
zwemmen?
Belangrijkste is geloof ik dat je in ieder geval ANDERE spieren gebruikt, als je de dag erna ook sport..
Doei.
pi_56902197
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:58 schreef Faithy het volgende:
zwemmen?
Belangrijkste is geloof ik dat je in ieder geval ANDERE spieren gebruikt, als je de dag erna ook sport..
Ik zwem op maandag en woensdag, want dan zijn de alleen-voor-volwassenen-baantjestrekken-uren... Want ik vind het heel erg irritant als er te weinig zwemruimte is door spelende kinders.
Misschien eens kijken of er een ander zwembad in de buurt is. Neem ik de mister gewoon mee
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:43:36 #180
149959 SQ
snelle trees
pi_56902920
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik hield van eierkoeken, tot Sonja zich er mee ging bemoeien. Heb in geen tijden een eierkoek op.
Ik zal er maar niet te serieus op inhaken met de mededeling dat de hoeveelheid eierkoeken die je bij SB eet ernstig wordt overschat?
disclaimer
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:05:57 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56903007
Ik heb deze week ook maar eens een keer in eeeuwen een zakje eierkoeken gehaald, maar vond het toch een beetje tegen vallen.
idd een beetje droge hap, heb ze dan ook maar icm kwark gegeten... maar niet echt iets wat ik regelmatig weer ga eten...

gisteravond wederom gevolleybald. Gewonnen alleen jammer genoeg zaterdag geen wedstrijd... saai hoor.
Dus misschien dat ik nog even iets anders ga doen aan beweging.
pi_56903211
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 11:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik zal er maar niet te serieus op inhaken met de mededeling dat de hoeveelheid eierkoeken die je bij SB eet ernstig wordt overschat?
Niet doen, schat you know me!
***Levi was here***
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:29:54 #183
149959 SQ
snelle trees
pi_56903487
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 12:16 schreef Levitation het volgende:

[..]

Niet doen, schat you know me!
Niet per definitie tegen jou

Ik heb net gepootjebaad in mijn kelder
disclaimer
pi_56906683
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 21:09 schreef Liejannuh het volgende:

Nog leuke cadeautjes gekregen voor je verjaardag Fannetje?
Onder andere een dekbedovertrek wat ik graag wilde hebben maar te duur vond
quote:
En wat ga je morgen uitdelen?
Alle kids hebben een sudoku-puzzelboekje met pen gehad. En ook nog wat snoepjes natuurlijk. Het was een gezellig feestje
pi_56907503
loos alarm, Fok! doet het nog op 't werk
Doei.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:03:49 #186
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56910486
ik ga vanavond gezellig uit eten mij alleen mij moeder.
Lekker carpaccio salade eten!

dat is toch niet veel calorie toch ?
pi_56910526
Als dat het enigste is dat je gaat eten valt dat zeker mee
  vrijdag 22 februari 2008 @ 18:16:25 #188
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56910729
ja dat is best een grote salade.. echte maaltijdsalade.. wel super lekker
pi_56913425
Ik bedacht me net dat ik nog geen fruit had gehad vandaag, dus heb appel gesneden en gemengd met rozijntjes an kaneel
vond het ook lekker, als ik hem zijn gang had laten gaan had hij het zelf allemaal opgegeten en hij is geen fruit-eter
pi_56917959
hoi ik ga over een paar uurtjes op weg naar frankrijk voor wintersport. Tot over een weekje
pi_56918039
Veel plezier op wintersport octo!!
pi_56920935
ik ben net terug van op stap gaan

was erg gezellig en geen alcohol gedronken

en octo veel plezier
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:38:23 #193
4177 Jojogirl
pi_56921716
Veel plezier Octo. Wel heelhuids terugkomen hoor.

K, zodadelijk ga ik echt weer eens proberen hard te lopen. Ben benieuwd of dat gaat. Heb weer iets meer energie en het gevoel dat ik meer moet bewegen omdat ik anders alleen maar lamlendiger word.
pi_56922000
veel plezier octo!!!

goedemorgen dietend nederland

Gisteren wel biertje op in de kroeg heerlijk, van genoten! Vanavond ben ik de bob, dus dan alleen maar spa-rood voor mij

moet naar Den Haag/Zoetermeer voor een afstudeerfeestje en we blijven gezellig bij m'n ouders slapen want da's toch wel makkelijker.. midden in de nacht terugrijden is niet écht geweldig.. en nu kunnen we lekker de auto lenen

zodadelijk maar eens ontbijten, dan de hamsterboodschappen halen (kip, hamburgers en gehakt zijn in de aanbieding) en dan rustig eens op weg...
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 februari 2008 @ 10:34:41 #195
13151 crew  Rewimo
pi_56922112
Veel plezier octo!

qltel is nog steeds ziek, Christan is alweer opgeknapt gelukkig. Nu maar hopen dat ik niet aangestoken ben...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 10:41:19 #196
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56922180
ik heb besloten om toch maar via mijn digitale te doen. Daarom is mijn gewicht aangepast. Op de analoog bleef ik maar op 75kg zitten..
Dadelijk werken. zal wel druk worden dus dat word veel lopen!

trouwens waarom is er geen smiley met een weegschaal uitdrukking
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 februari 2008 @ 11:04:19 #197
13151 crew  Rewimo
pi_56922380
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 10:41 schreef Zeeltje het volgende:
trouwens waarom is er geen smiley met een weegschaal uitdrukking
Deze? Of deze:

pi_56922765
Vanmorgen precies een kilo zwaarder dan gisteren
Gisteren dan ok belachelijk veel gegeten Zal er dus wel weer afgaan de komende dagen.
pi_56923281
Ik heb me vanmorgen niet durven wegen. Morgen weer
pi_56923698
Ik was vanmorgen drie kilo lichter

Vanavond lekkere zelfgemaakte pizza
pi_56924111
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was vanmorgen drie kilo lichter

Vanavond lekkere zelfgemaakte pizza
Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
pi_56924480
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
Mijn weegschaal heeft last van weekend-dips. Echt heel stom. Geeft in het weekend gewoon 3-4 kilo minder aan.

Ik wil een nieuwe, dit is echt onhandig, want dan denk ik op zaterdagavond: 'ach, dat extra glaasje wijn...' etc...
pi_56924495
Ik ben ook afgevallen ColfFeet, een halve kilo.
*OUD heilige*
pi_56924535
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
2 uit de 6 afgevallen, ik voel een wetenschappelijk artikel over banoffee pie en afslanken opborrelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 februari 2008 @ 13:53:30 #205
13151 crew  Rewimo
pi_56924777
* Rewimo ook maar eens aan banoffee pie-dieet gaat denken...
pi_56925275
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
Misschien had ik wel gewoon op de weegschaal moeten gaan staan
pi_56926129
Ik was zwaarder. Maar dat kwam vast doordat ik meer spieren heb opgebouwd van het hardlopen gister.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 15:32:52 #208
43556 miss_dynastie
pi_56926413
Fannetje, ik had je verjaardag even gemist
Van harte nog
pi_56929081
Geeft niet hoor, alsnog bedankt
  zondag 24 februari 2008 @ 00:20:51 #210
4177 Jojogirl
pi_56939214
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
pi_56944321
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
Way to go jojo!
Ik ga zo ook maar eens een rondje rennen, maar ik had me verheugd op een strak blauwe lucht en een zonnetje. En die is hier echt niet te zien.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:14:59 #212
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56944638
hier is het ook maar grijs..

maar ik heb een paar dagen geleden hoe en wanneer jullie wegen.
Ik hoorde dat je je s'ochtends moet wegen na het plassen...klopt dit? Dus ook voordat je gaat ontbijten..

Vanavond met alle vrouwen gaat wij bowlen eten en drinken.. haha zie de grammen weer komen
pi_56944771
het is hier ook al zo somber.

Ik ben druk aan het typen voor mijn deadline van morgen, en daarna begin ik denk ik maar aan het volgende stuk, wat donderdag af moet zijn..

En ik ben mijn laatste tomaten tot soep aan het koken nu...
pi_56945346
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
pi_56945879
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
Die bij je huis. Dan kan je ook lekker in het weekend als je zin hebt, of in je vakantie. En hoeveel duurder kan het nu zijn, hoogstens een tientje per maand toch?

En die taart in het slanktopic: OOOOOH! (tis maar goed dat ik net een liter thee op heb, anders was ik ook aan het bakken geslagen)
pi_56947763
Met de naderende zomer en de nodige bikinivrees moet ik ook maar wat kilo's kwijt.
Ik heb gelezen over het South Beach dieet, waarbij je eigenlijk de koolhydraten laat staan.
Het klonk op zich goed...maar ik ben niet helemaal overtuigd...

Iemand ervaring hiermee?
pi_56948516
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
pi_56948585
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Liejannuh het volgende:
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
pi_56949560
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
In mijn South Beach periode stond ik 's ochtends om 6 uur eieren met spek te bakken. Om die vervolgens pas op mijn werk op te eten.
En ik nam bakjes sla mee naar mn werk als lunch.
Was best wel te doen hoor, maar ik hou toch wel van mn boterhammen.

Tegenwoordig neem ik bakjes met yoghurt/kwark mee en wat muesli/cruesli. En gewoon boterhammetjes voor de lunch. Bevalt me een stuk beter.
pi_56949779
Werkt het niet als je gewoon brood eet 's ochtends?
Ik krijg echt geen gebakken spek door mn keel 's ochtends vroeg...
pi_56949837
South Beach is een low-carb dieet. En brood is een koolhydratenbom.
Dus voor mij geen south beach meer, maar gewoon gezond verstand.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:07:55 #222
4177 Jojogirl
pi_56950403
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
pi_56950752
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
Ik vind het nu al smerig klinken.
pi_56950854
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Jojo, noem mij een voedselpurist, maar producten waar zulke kunstgrepen mee zijn uitgehaald, vind ik verdacht
Bovendien, er is niets mis met de koolhydraten in brood. Zeker niet als je goed oplet wat voor brood je koopt (volkoren is prima, volkoren met wat pitjes is misschien lekkerder, en donkerbruin betekent niet per se gezond). Natuurlijk moet je in een dieet van 2000 kcal/dag of minder geen 12 boterhammen eten, overdaad schaadt, enzo.

Koolhydraten uit wit brood, 'witte' pasta, suiker e.d. zijn minder gezond, en je doet er goed aan die met mate te gebruiken , zeker als je af wilt vallen.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:36:33 #225
4177 Jojogirl
pi_56952074
Mij lijkt het ook niets, maar als je South Beach doet en erg van brood houdt, is het misschien handig.

* Jojogirl houdt niet van diëeten die dingen helemaal uitsluiten.
pi_56952863
een tijdje geleden was er een praatje in ik geloof Slank de Lente in, over 'als je eenmaal op je streefgewicht bent, wil je nóg lager'.

Mijn standpunt was: "Nah.. bij 70 houdt het wel op voor mij, dan vind ik het prima" en een ander standpunt was dus: "Nee, als je daar eenmaal bent wil je nog minder wegen".

Daar stond ik net onder de douche eens over na te denken..

Ik dénk namelijk, dat ik een middenweg heb gevonden tussen die twee antwoorden die mij heel erg aanstaat..

Op mijn eten let ik nu onwijs, regelmaat, veel groente, fruit tussendoor, niet teveel en zeker niet over-eten.
Sporten ben ik ook weer gaan doen, intensief en minimaal 4 keer per week, dus dat brengt ook aardig wat veranderingen met zich mee.

Toen ik nog niets deed (2 maanden geleden dus) zat ik ongeveer constant op 86 kilo. De ene week 85, de andere week 87, maar het zat 'gemiddeld gelijk'. Dus met andere woorden: ik at en bewoog genoeg voor iemand van 86kilo.

Inmiddels leef ik anders, en val ik af. Maar ik zal ongetwijfeld ergens stoppen met afvallen, omdat ik voor dat gewicht (waar ik dan stop) genoeg eet en beweeg..
En weet je, wat dat gewicht ook is, of dat nu 60 of 70 is, dat boeit me niet.. Zoals ik nú leef, zo kan ik het príma uithouden. Veel bewegen, heel gezond eten en af en toe zondigen met iets wat ik heel lekker vind maar wat ongezond(er) is.. en genieten

Zo wil ik leven zoas ik dat nu doe..

Natuurlijk het liefst naar de 70, ok.. maar als het ophoudt bij 72, met deze levensstijl, dan vind ik dat ook prima
Ja doei.
pi_56953112
nu heb je het opeens al over 60
dus als je zou blijven afvallen ben je niet tevreden met 72?
  zondag 24 februari 2008 @ 19:37:19 #228
4177 Jojogirl
pi_56953245
Stookolie-eiland.

Wat is er nou onduidelijk aan de post van MoBlo? Ze is gewoon tevreden met haar huidige eet/leef/sportpatroon en het maakt haar niet uit welk eindgeweicht haar dat op zal leveren. Moeilijk hè, lezen...
pi_56953283
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
Stookolie-eiland.

Wat is er nou onduidelijk aan de post van MoBlo? Ze is gewoon tevreden met haar huidige eet/leef/sportpatroon en het maakt haar niet uit welk eindgeweicht haar dat op zal leveren. Moeilijk hè, lezen...
Dat ze eerst zo fel was om onder de 70 te gaan wegen maar nu zegt als haar lichaam dat wil dat het goed is

En heeft niets met stoken te maken, alleen vragen hoe ze er nu echt over denkt
pi_56953352
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat ze eerst zo fel was om onder de 70 te gaan wegen maar nu zegt als haar lichaam dat wil dat het goed is

En heeft niets met stoken te maken, alleen vragen hoe ze er nu echt over denkt
Dát schrijft ze nu net.
En blijkbaar is ze wat van gedachten veranderd, zoals elk mens regelmatig doet als het goed is.
Beetje flexibiliteit in je denken en af en toe je mening bijstellen is goed

En Moblo is imo héél duidelijk in haar post over wat ze nu echt denkt.
pi_56953438
en net lekker Evy 21 gelopen ging écht heel goed als je bedenkt dat ik 3 dagen niet gelopen had! Mn conditie is écht verbeterd... (ik ben fier op mij!) als ik 'ineens' wel 12 minuten kan lopen
Ja doei.
  zondag 24 februari 2008 @ 19:53:20 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_56953553
ik ben momenteel al erg blij als ik onder de 100 blijf. De tering zeg, heb ik het ooit tot 68 weten te schoppen, laat ik het weer zo uit de hand lopen Mijn maag komt nu voorbij mijn tieten en geloof me, met mijn cupmaat is dat een hele kunst

Ben in ieder geval blij te horen dat het met de rest wel zo goed gaat, en hopelijk wordt mijn vraatzucht minder als ik begonnen ben met werken. Kan ik es beginnen met mijn 10 werkloosheidskilo's er af te stressen
disclaimer
pi_56954047
Regelmaat doet wonderen Stormqueen.
Wanneer begin je? 1 maart?
  zondag 24 februari 2008 @ 20:19:56 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_56954119
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Regelmaat doet wonderen Stormqueen.
Wanneer begin je? 1 maart?
Ik hoor het dinsdag
Jammer dat Tilburg te ver fietsen is
disclaimer
pi_56954237
Misschien kun je er wel sporten in je lunchpauze.
Maar ik begrijp je punt. Ik vind het ook heerlijk om naar mn werk te kunnen fietsen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 februari 2008 @ 21:11:00 #236
13151 crew  Rewimo
pi_56955235
Niet werken is inderdaad funest voor je lijn Als je het maar druk genoeg hebt op je werk schiet eten er vanzelf bij in Het gebeurt geregeld dat ik mijn 10 uur-tussendoortje pas veel later eet. Niet altijd prettig trouwens, maar je ontkomt er soms niet aan.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:12:59 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_56955285
Ja, zeker omdat ik een vervelings-eter ben. Heeft niks met emotie te maken, als ik me verveel ga ik gewoon vreten. En ik kan je verzekeren dat ik me erg heb verveeld de afgelopen 3 maanden
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 februari 2008 @ 21:19:31 #238
13151 crew  Rewimo
pi_56955461
Ik ken het
pi_56958651
@ MoBlo, good for you Is ook een beetje mijn strategie (toevallig was ik vandaag onder de douche aan het nadenken Echt).

Kijk, iets diep in mij wil heel graag morgen wakker worden met een gewicht van 65 kilo, daar niet van. Maar om van mijn lichaam te gaan houden en er goed voor te zorgen is het niet nodig om een streefgewicht te stellen. Regelmatig en heel erg lekker en gezond eten zijn al goede voornemens die echt bijdragen aan 'je goed voelen in je lijf'. Veel slapen doet dat ook, en natuurlijk veel sporten en bewegen ook. Voorlopig val ik daarvan af (zij het heel langzaam), maar ik geloof niet dat ik, als dat stagneert, nog een bezuinigingsronde ga doen op het eten. Of ik nou een BMI van 23 of 26 heb, een gezond en fit lijf is gewoon goed genoeg.

Want ik heb toch de looks niet om supermodel te worden
pi_56958883
inderdaad

stel, mijn lichaam houdt op met afvallen als ik 72 kilo weeg: dit is het gewicht wat ik 'houd' als ik zoveel eet, en zoveel sport.

Ik eet nu al zoveel minder dan dat ik eerst deed, bedacht ik me.. Het was 'vroeger' zo makkelijk om 'nog maar een boterham te nemen, want het is zoooo lekker', of 'nog maar lekker een bord op te scheppen bij het avondeten, want het is zo lekker'. En nu geniet ik ook van mijn avondeten, maar met kleinere hapjes, en omdat ik gespreider eet, heb ik ook minder trek 's avonds: een bord eten is gewoon genoeg!
Maar als ik dan nóg minder zou moeten gaan eten, en dan écht maar 1 keer per maand lekker wat biertjes kan drinken, en dan écht dit niet.. en dan wel écht nog meer sporten, en dan écht.. nee.. dat is het me niet waard..

Zoals ik het nu doe, doe ik het goed.. en dit wil ik volhouden: ik voel me gezond, fit, vrolijk en dat is wat telt. Dit alles ben ik natuurlijk gaan doen met als hoofdmoot afvallen (anders zat ik ook niet in dit topic ) maar naarmate mijn conditie beter wordt, en ik merk hoeveel energie ik van het sporten krijg, ik merk hoe minder erg de wallen onder mijn ogen zijn, en hoe vrolijk ik er van word, is dat éigenlijk, stiekem belangrijker, al sta ik wel bijna elke dag op de weegschaal, want tóch zie ik er graag nog wel wat kilo's vanaf gaan. En ik weet ook dat het voorlopig nog wel naar beneden zal gaan (al dan niet wat langzamer straks) omdat ik de bouw heb om zo rond de 70 kilo te wegen met een normaal/sportieve levensstijl (zie vroeger )

Maar als het vlak voor de 70 stagneert.. kut, maar so be it.

Als het na de 70 nog niet ophoudt, so be it... ik ga me niet uithongeren en blessures-aansporten... zo ik het nu doet, is het voor mij én uit te houden, en leuk, en het werkt, dus waarom me druk maken?
Ja doei.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:37:13 #241
80407 glimworm
'The Shining'
pi_56959073
Hallo allemaal!

Ik heb me net ook (weer) aangemeld. Ben -even denken- in de zomer van 2004 afgevalen van 98kg naar 82kg.. En dat binnen een week of 8.. Opeens had ik geen zin meer in letten op mijn eten en gestaag at ik mezelf weer naar 88kg. Daar ongeveer toch nog vrij lang (2 jaar denk ik) op blijven hangen en vanmorgen was ik opeens 102 kg.. Heb nu besloten om er weer goed voor te gaan en hoop dat ik hier weer een beetje mee kan babbelen.. Ben weer begonnen met hardlopen want het sporten is er helemaal bij ingeschoten de laatste tijd. Nou, dit was het wel voor nu denk ik.
Glimmen is een keuze
pi_56959117
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef glimworm het volgende:
Hallo allemaal!

Ik heb me net ook (weer) aangemeld. Ben -even denken- in de zomer van 2004 afgevalen van 98kg naar 82kg.. En dat binnen een week of 8.. Opeens had ik geen zin meer in letten op mijn eten en gestaag at ik mezelf weer naar 88kg. Daar ongeveer toch nog vrij lang (2 jaar denk ik) op blijven hangen en vanmorgen was ik opeens 102 kg.. Heb nu besloten om er weer goed voor te gaan en hoop dat ik hier weer een beetje mee kan babbelen.. Ben weer begonnen met hardlopen want het sporten is er helemaal bij ingeschoten de laatste tijd. Nou, dit was het wel voor nu denk ik.
Wat is verder je plan?
Ga je een bepaald dieet volgen?

16 kilo in 8 weken afvallen is wel erg snel inderdaad, alleen blijft het er jammer genoeg op die manier niet af
  zondag 24 februari 2008 @ 23:53:15 #243
80407 glimworm
'The Shining'
pi_56959398
Mijn plan is eigenlijk om gewoon een keer 'normaal' te gaan eten. Minder tussendoortjes (aan het begin even helemaal niks) en voor de rest gewoon gezonde keuzes maken. En daarnaast ook meer sporten; hardlopen en fitnessen. Denk dat dat de manier is waarop je het het langste volhoudt.

Volgend jaar zomer wil ik voor een half jaar naar Zuid Amerika en dan zou ik wel op een gezond gewicht willen zitten.

Mijn plan is dus eigenlijk: Niet te snel, maar wel naar beneden.
Glimmen is een keuze
pi_56959659
dat lijkt me een prima plan!

welkom!

En wat mij ook een goed plan lijkt: slapen!!!!!

welterusten lieve dames!
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 00:15:00 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_56959693
Same here, trusten
disclaimer
pi_56961990
goeiemorgen!

glimworm, welkom, weer een oud gezicht terug dus..

moblo, ik herken jouw gedachtegang wel, dat is iets wat ik ook al tijden belangrijk vind. Ik val af totdat mijn lijf het ok vindt, en ik weet niet of ik daarna nog meer zou doen..

ik voelde me er alleen een beetje alleen in staan, aangezien het lijkt dat veel mensen de laatste tijd weer aan een extra sprint beginnen omdat ze niet tevreden zijn...

Maar ik ben dus niet de enige
pi_56962555
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoor het dinsdag
Jammer dat Tilburg te ver fietsen is
Je zou naar Best kunnen fietsen en daar vandaan de trein nemen. Is een km of 12 fietsen.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 09:23:38 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_56962585
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je zou naar Best kunnen fietsen en daar vandaan de trein nemen. Is een km of 12 fietsen.
dan doe ik er anderhalf uur over
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 februari 2008 @ 09:32:49 #249
13151 crew  Rewimo
pi_56962714
Anderhalf uur sporten per dag, prima toch?
  maandag 25 februari 2008 @ 09:38:08 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_56962776
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
En terug
disclaimer
pi_56962793
3 uur sporten per dag, nog beter joh...
pi_56962799
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
En Rewimo, wat sport jij tegenwoordig allemaal?

SQ, misschien moet je maar een hawaiian chair aanvragen voor op je werk.
En Isa had nog iets gevonden met een loopband voor achter je bureau. Ze heeft vast het linkje nog wel.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:42:37 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_56962836
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:39 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En Isa had nog iets gevonden met een loopband voor achter je bureau. Ze heeft vast het linkje nog wel.
Ik denk dat ik mijn salary increase maar in een sportschoolabonnement investeer
Aangezien rennen niet echt mijn ding blijkt
disclaimer
pi_56962839
quote:

[..]

lijkt me wel wat, hijgend en hardlopend voro de klas....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 februari 2008 @ 09:59:05 #255
13151 crew  Rewimo
pi_56963038
quote:
Eh...

Ik ga aquafitness doen Heb ontdekt dat een van mijn medecursisten Duits - tevens aanstaande dorpsgenote - er ook heen gaat. Dat is altijd leuker dan alleen natuurlijk
  maandag 25 februari 2008 @ 14:30:03 #256
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56964280
Een tvp op pagina 6 is echt idioot, maar ik heb gewoon even weinig te vertellen. Wacht....er komt wat:

Ik heb een supergaaf weekend gehad en ben nu de trotse eigenaar van een sleutelhanger: 40 and still sexy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56964738
Nog gefeliciteerd dan Faat, aangenomen dat je verjaardag dus ook ergens de afgelopen week is geweest...
pi_56964770
het weekend is net voorbij en ik heb alweer zin in vrijdagavond weer stappen en er gaat ook een jongen mee die ik wel heel erg leuk vind
  maandag 25 februari 2008 @ 15:17:26 #259
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965182
ai ai ai.. gister niet zo goed gegaan met eten en drinken.. Opzich eten wel maar drinken niet echt.. word deze week stuk minder.. en heeeel veel water en groene thee en fruit om mijn lichaam te zuiveren..
iemand nog een goed idee om te zuiveren
  maandag 25 februari 2008 @ 15:18:35 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_56965208
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
ai ai ai.. gister niet zo goed gegaan met eten en drinken.. Opzich eten wel maar drinken niet echt.. word deze week stuk minder.. en heeeel veel water en groene thee en fruit om mijn lichaam te zuiveren..
poepen
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 15:19:12 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_56965219
lekker geshopt
Ben weer terug bij af; minimizer-BH's in 90E
disclaimer
pi_56965318
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekker geshopt
Ben weer terug bij af; minimizer-BH's in 90E
Komt goed! Morgen hoor je wanneer je leven weer regelmaat krijgt.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 15:26:32 #263
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965363
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

poepen
ja dat komt vanzelf wel andere methode waar ik iets aan kan doen?
pi_56965412
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:26 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ja dat komt vanzelf wel andere methode waar ik iets aan kan doen?
Voldoende bewegen, blijft je spijsvertering goed op gang.
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik na het hardlopen altijd een sprintje naar het toilet moet trekken.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 15:29:01 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_56965421
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Levitation het volgende:

[..]

Komt goed! Morgen hoor je wanneer je leven weer regelmaat krijgt.
Mja, ik frot wel even een grapefruit naar binnen
disclaimer
pi_56965463
!

hoi!

en doei
Ja doei.
pi_56965804
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
Zuiveren en "ontslakken" enzo is best wel onzin
Maar een balansdagje met veel thee, fruit en volkorenproducten kan nooit kwaad natuurlijk.
Overigens is groene thee eigenlijk ook gewoon zwarte thee
  maandag 25 februari 2008 @ 15:49:36 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_56965859
gelukkig, ik vind groene thee namelijk enorm ranzig
disclaimer
pi_56965899
ik vind zwarte thee snel te sterk worden..

ik drink eigenlijk allerlei soorten thee door elkaar, zwart, groen, rooibos, witte thee en pu ehr heb ik in mijn la liggen geloof ik....

Al begint alles nu wel langzamerhand op te raken, dus ik ga weer eens kijken welke soorten ik echt wil houden..

en mijn geniale net nieuwe theepot doet stom, dus daar moet ik denk ik nog weer mee terug...
  maandag 25 februari 2008 @ 15:53:14 #270
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965929
nja voel me gewoon nogal vol.. terwijl ik niet veel door mijn keel kan krijgen..

ik dacht dat groene thee wel goed was
pi_56966169
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Zeeltje het volgende:
nja voel me gewoon nogal vol.. terwijl ik niet veel door mijn keel kan krijgen..

ik dacht dat groene thee wel goed was
Groene thee is ook wel góed, het is alleen gewoon thee. Zonder medische of bijzondere eigenschappen.
Wat dat betreft drink ik liever rooibos. Zit geen caffeïne en looizuur in
pi_56966316
en groene thee bevatte toch geen theïne oid?

pu ehr zou ook afslankend werken en dergelijke, maar daarom heb ik het niet gekocht.. En als ik dan zie dat de winkel waar ik thee koop afslankthee verkoopt die gewoon iets van 5 euro per 50 gram duurder is dan alle andere soorten thee... Dan denk ik toch aan een verkooppraatje...
pi_56966438
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef freecell het volgende:

Groene thee is ook wel góed, het is alleen gewoon thee. Zonder medische of bijzondere eigenschappen.
Wat dat betreft drink ik liever rooibos. Zit geen caffeïne en looizuur in
Nou...groene thee heeft wel degelijk medische en bijzondere eigenschappen! Maar dat heeft zwarte thee ook

Zuiveren doen je longen, lever, nieren en huid wel voor je. Hoef je zelf niets voor te doen, behalve gezond voedsel erin stoppen, water en lichaamsbeweging En als je een vol gevoel hebt dan is 'poepen' nog het meest heilzaam.
pi_56966471
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:10 schreef teigan het volgende:
en groene thee bevatte toch geen theïne oid?

pu ehr zou ook afslankend werken en dergelijke, maar daarom heb ik het niet gekocht.. En als ik dan zie dat de winkel waar ik thee koop afslankthee verkoopt die gewoon iets van 5 euro per 50 gram duurder is dan alle andere soorten thee... Dan denk ik toch aan een verkooppraatje...
Groene thee is gewone thee, maar minder gefermenteerd, dus er zit gewoon caffeïne in, net zoals in zwarte thee.
( zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_thee )

Rooibosthee is géén echte thee, er zit dan ook geen caffeïne in.
Wél anti-oxidanten, calcium, ijzer en vitamine C

Dus als je een gezonde thee zoekt, neem dan kruidenthee of rooibos.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:19:06 #275
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56966497
uh.. ben ik nu zo dom.. maar wat is dan zwarte thee..?

edit - ben inderdaad dom..

[ Bericht 26% gewijzigd door Zeeltje op 25-02-2008 16:20:40 (dom) ]
pi_56966533
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef Zeeltje het volgende:
uh.. ben ik nu zo dom.. maar wat is dan zwarte thee..?
Een drank die gemaakt wordt door de bladeren van de theeplant ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Theeplant ) te fermenteren en daarna onder te dompelen in kokend water

"gewone" thee dus. Al dan niet met een smaakje.
pi_56966572
De 'gewone' thee, Zeeltje. Gewoon de meeste pick wick theesoorten, ook die met een smaakje. Alleen als er groene thee opstaat is het groene thee en dat is exact hetzelfde plantje als waar de zwarte thee vandaan komt, alleen is het fermentatieproces anders.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:31:13 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_56966774
ik ben heel dapper al mijn maatjes 38 uit mijn kast aan het trekken

klein lichtpuntje is dat ik nu wel teringveel ruimte heb
disclaimer
pi_56966906
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

Ik heb niet eens kleding maat 38. Ik denk dat ik in de 1ste van de middelbare school zat toen ik die maat had.
***Levi was here***
pi_56967047
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

Ga je ze weggooien of bewaren voor straks?

Ik moet mijn kasten ook echt weer opnieuw inrichten, zitten veelste vol
pi_56967142
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb niet eens kleding maat 38. Ik denk dat ik in de 1ste van de middelbare school zat toen ik die maat had.
Ik heb wél maat 8 en die kon ik net sinds november soepel aan
En nu niet meer uiteraard
  maandag 25 februari 2008 @ 16:51:15 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_56967170
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je ze weggooien of bewaren voor straks?

Ik moet mijn kasten ook echt weer opnieuw inrichten, zitten veelste vol
Nee, het merendeel is nog hartstikke mooi, ik ga ze bewaren in een hele grote kist, sorteer ze op maat, grootste boven en kleinste onder, en dan maar hopen dat ik de bodem weer bereik ooit
Het is meer dat ik geen oog meer heb op de inhoud van mijn kast, en aangezien ik binnenkort rijksambtenaar ben ( ) vind ik wel dat ik een beetje fatsoenlijk voor de dag moet komen
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 16:52:25 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_56967187
Ik denk dat ik nu 70% van mijn kastinhoud heb verwijderd, en dan nog niet eens alles, want de jassen en colberts laat ik hangen, die frot ik niet in een kist Wat zal ik het vanaf nu makkelijk hebben 's morgens
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 16:53:54 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_56967219
Ik baal nu wel dat ik al mijn maten 46 heb weggeflikkerd toen ik was afgevallen trouwens
disclaimer
pi_56967241
ik heb bij het verhuizen alle kleren die te klein of te groot waren 'in de zak van max' gedaan

koop wel weer nieuwe leuke kleren als ik 't weer aankan.. heb ook eigenlijk helemaal niet zoveel kleren ben echt een nep-vrouw soms
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:56:30 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_56967276
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb bij het verhuizen alle kleren die te klein of te groot waren 'in de zak van max' gedaan

koop wel weer nieuwe leuke kleren als ik 't weer aankan.. heb ook eigenlijk helemaal niet zoveel kleren ben echt een nep-vrouw soms
Ik heb heel veel kleren en ik kan er geen combinaties mee maken, da's ook sneu
disclaimer
pi_56967326
ik moet binnenkort ook weer eens kleding gaan uitzoeken, maar ik heb er geen zin in..
ik kan zo lui zijn....
pi_56967405
Ik heb nog steeds dezelfde kleren als toen ik begon met afvallen Heb momenteel net genoeg geld voor boodschappen en rekeningen, dus nieuwe kleren moeten wachten.
Mijn moeder heeft aangeboden om samen te winkelen op haar kosten voordat ik op vakantie ga, dus vanaf juni heb ik iig weer kleding die past
pi_56967446
ik ben vooral te zuinig om nieuwe kleren te kopen.. doe liever een riem om, dan dat ik een nieuwe broek koop
Ja doei.
pi_56967502
Ik heb kleren in de kast beginnend bij maat 34 van toen ik echt mega-slank was, tot maat 44 waar ik nu met pijn en moeite in pas.

Ik ben vandaag dan ook begonnen met dieten, maar het valt me zwaar....ik heb zin in allemaal lekkere dingen, en heb helemaal geen zin in de sportschool...Ik moet de motivatie uit mn tenen halen

Zo dat moest ik even kwijt...want ik wil deze zomer zonder schaamte rond kunnen lopen
  maandag 25 februari 2008 @ 17:12:47 #291
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56967569
veel succes rosaatje!

Ik heb ook kleren met maat 34 in mijn kast waar ik ooit in pastte.. maar wil ze niet weggooien omdat ik dan kan zien of het dichterbij kom!

Pff nu zit ik vol met water en thee.. en grapefruit
pi_56967652
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef Zeeltje het volgende:
veel succes rosaatje!

Ik heb ook kleren met maat 34 in mijn kast waar ik ooit in pastte.. maar wil ze niet weggooien omdat ik dan kan zien of het dichterbij kom!

Pff nu zit ik vol met water en thee.. en grapefruit
dank!! ja, ik weiger ze ook weg te gooien, want ik zou ze zo graag weer aan willen! Zitten echt nog leuke dingen tussen. Nu is het zo irritant dat een broek niet eens fatsoenlijk dicht wil zonder dat er iets uitpuilt...bah...zit zo echt niet lekker in mn vel...

En heerlijk dat er een topic is hier, waar ook even ruimte is voor gezeur erover...maar goed, ik ga er vanuit dat het over een week een stuk beter gaat. Alle begin is moeilijk...
pi_56967852
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

in eerste klas had ik al maat 44
pi_56968964
in de eerste klas had ik ook nog maat 38 ofzo...

en nu weer ongeveer 40, dus het gaat de goede kant op
Ja doei.
pi_56969007
In de eerste klas hier ook 44 en nu bij de H&M 164 omgekeerde wereld
  maandag 25 februari 2008 @ 18:37:35 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_56969119
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
In de eerste klas hier ook 44 en nu bij de H&M 164 omgekeerde wereld
heb je maat 164, of krijg je jezelf in maat 164 gewrongen?
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 18:55:49 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56969562
hallo meiden

laatste dagen niet zoveel gepost, simpelweg omdat ik weinig te melden heb.
ga bewust niet meer elke paar dagen op de weegschaal, maar maar 1 of 2 keer per week.
eten gaat nog steeds goed, alleen in het weekend soms iets minder gezond. Maar dan geniet ik er wel echt van....

ga nu zo lekker weer trainen *(volleybal). Wel weer zin in en natuurlijk ook gezond.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:57:54 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56969600
hmm over kledingmaten , op het dikst had ik maat 48-40 (:() en nu meestal maat 42, shirtjes vaak L of XL (uh ja redelijke voorgevel enzo ) moet er wel ff bij vermelden dat ik lang ben. (185 cm)
pi_56969626
Ik ben veel te lang voor 164 gelukkig
(kindermaten gaan op lengte, dus als ik héél dun ben kan ik nog 172 proberen, maar het lijkt me dat dat ook te kort is, want ik bent langer dan 1,72)
pi_56970307
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je maat 164, of krijg je jezelf in maat 164 gewrongen?
Die zit los, maar of je dat geloofd moet je natuurlijk zelf weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')