abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56924111
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was vanmorgen drie kilo lichter

Vanavond lekkere zelfgemaakte pizza
Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
pi_56924480
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
Mijn weegschaal heeft last van weekend-dips. Echt heel stom. Geeft in het weekend gewoon 3-4 kilo minder aan.

Ik wil een nieuwe, dit is echt onhandig, want dan denk ik op zaterdagavond: 'ach, dat extra glaasje wijn...' etc...
pi_56924495
Ik ben ook afgevallen ColfFeet, een halve kilo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56924535
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
2 uit de 6 afgevallen, ik voel een wetenschappelijk artikel over banoffee pie en afslanken opborrelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 februari 2008 @ 13:53:30 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56924777
* Rewimo ook maar eens aan banoffee pie-dieet gaat denken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56925275
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
Misschien had ik wel gewoon op de weegschaal moeten gaan staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56926129
Ik was zwaarder. Maar dat kwam vast doordat ik meer spieren heb opgebouwd van het hardlopen gister.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 15:32:52 #208
43556 miss_dynastie
pi_56926413
Fannetje, ik had je verjaardag even gemist
Van harte nog
pi_56929081
Geeft niet hoor, alsnog bedankt
  zondag 24 februari 2008 @ 00:20:51 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56939214
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
pi_56944321
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
Way to go jojo!
Ik ga zo ook maar eens een rondje rennen, maar ik had me verheugd op een strak blauwe lucht en een zonnetje. En die is hier echt niet te zien.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:14:59 #212
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56944638
hier is het ook maar grijs..

maar ik heb een paar dagen geleden hoe en wanneer jullie wegen.
Ik hoorde dat je je s'ochtends moet wegen na het plassen...klopt dit? Dus ook voordat je gaat ontbijten..

Vanavond met alle vrouwen gaat wij bowlen eten en drinken.. haha zie de grammen weer komen
The girl that lost her mind
pi_56944771
het is hier ook al zo somber.

Ik ben druk aan het typen voor mijn deadline van morgen, en daarna begin ik denk ik maar aan het volgende stuk, wat donderdag af moet zijn..

En ik ben mijn laatste tomaten tot soep aan het koken nu...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56945346
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
pi_56945879
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
Die bij je huis. Dan kan je ook lekker in het weekend als je zin hebt, of in je vakantie. En hoeveel duurder kan het nu zijn, hoogstens een tientje per maand toch?

En die taart in het slanktopic: OOOOOH! (tis maar goed dat ik net een liter thee op heb, anders was ik ook aan het bakken geslagen)
pi_56947763
Met de naderende zomer en de nodige bikinivrees moet ik ook maar wat kilo's kwijt.
Ik heb gelezen over het South Beach dieet, waarbij je eigenlijk de koolhydraten laat staan.
Het klonk op zich goed...maar ik ben niet helemaal overtuigd...

Iemand ervaring hiermee?
pi_56948516
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
pi_56948585
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Liejannuh het volgende:
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
pi_56949560
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
In mijn South Beach periode stond ik 's ochtends om 6 uur eieren met spek te bakken. Om die vervolgens pas op mijn werk op te eten.
En ik nam bakjes sla mee naar mn werk als lunch.
Was best wel te doen hoor, maar ik hou toch wel van mn boterhammen.

Tegenwoordig neem ik bakjes met yoghurt/kwark mee en wat muesli/cruesli. En gewoon boterhammetjes voor de lunch. Bevalt me een stuk beter.
pi_56949779
Werkt het niet als je gewoon brood eet 's ochtends?
Ik krijg echt geen gebakken spek door mn keel 's ochtends vroeg...
pi_56949837
South Beach is een low-carb dieet. En brood is een koolhydratenbom.
Dus voor mij geen south beach meer, maar gewoon gezond verstand.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:07:55 #222
4177 Jojogirl
pi_56950403
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
pi_56950752
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
Ik vind het nu al smerig klinken.
pi_56950854
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Jojo, noem mij een voedselpurist, maar producten waar zulke kunstgrepen mee zijn uitgehaald, vind ik verdacht
Bovendien, er is niets mis met de koolhydraten in brood. Zeker niet als je goed oplet wat voor brood je koopt (volkoren is prima, volkoren met wat pitjes is misschien lekkerder, en donkerbruin betekent niet per se gezond). Natuurlijk moet je in een dieet van 2000 kcal/dag of minder geen 12 boterhammen eten, overdaad schaadt, enzo.

Koolhydraten uit wit brood, 'witte' pasta, suiker e.d. zijn minder gezond, en je doet er goed aan die met mate te gebruiken , zeker als je af wilt vallen.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:36:33 #225
4177 Jojogirl
pi_56952074
Mij lijkt het ook niets, maar als je South Beach doet en erg van brood houdt, is het misschien handig.

* Jojogirl houdt niet van diëeten die dingen helemaal uitsluiten.
pi_56952863
een tijdje geleden was er een praatje in ik geloof Slank de Lente in, over 'als je eenmaal op je streefgewicht bent, wil je nóg lager'.

Mijn standpunt was: "Nah.. bij 70 houdt het wel op voor mij, dan vind ik het prima" en een ander standpunt was dus: "Nee, als je daar eenmaal bent wil je nog minder wegen".

Daar stond ik net onder de douche eens over na te denken..

Ik dénk namelijk, dat ik een middenweg heb gevonden tussen die twee antwoorden die mij heel erg aanstaat..

Op mijn eten let ik nu onwijs, regelmaat, veel groente, fruit tussendoor, niet teveel en zeker niet over-eten.
Sporten ben ik ook weer gaan doen, intensief en minimaal 4 keer per week, dus dat brengt ook aardig wat veranderingen met zich mee.

Toen ik nog niets deed (2 maanden geleden dus) zat ik ongeveer constant op 86 kilo. De ene week 85, de andere week 87, maar het zat 'gemiddeld gelijk'. Dus met andere woorden: ik at en bewoog genoeg voor iemand van 86kilo.

Inmiddels leef ik anders, en val ik af. Maar ik zal ongetwijfeld ergens stoppen met afvallen, omdat ik voor dat gewicht (waar ik dan stop) genoeg eet en beweeg..
En weet je, wat dat gewicht ook is, of dat nu 60 of 70 is, dat boeit me niet.. Zoals ik nú leef, zo kan ik het príma uithouden. Veel bewegen, heel gezond eten en af en toe zondigen met iets wat ik heel lekker vind maar wat ongezond(er) is.. en genieten

Zo wil ik leven zoas ik dat nu doe..

Natuurlijk het liefst naar de 70, ok.. maar als het ophoudt bij 72, met deze levensstijl, dan vind ik dat ook prima
Ja doei.
pi_56953112
nu heb je het opeens al over 60
dus als je zou blijven afvallen ben je niet tevreden met 72?
  zondag 24 februari 2008 @ 19:37:19 #228
4177 Jojogirl
pi_56953245
Stookolie-eiland.

Wat is er nou onduidelijk aan de post van MoBlo? Ze is gewoon tevreden met haar huidige eet/leef/sportpatroon en het maakt haar niet uit welk eindgeweicht haar dat op zal leveren. Moeilijk hè, lezen...
pi_56953283
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:37 schreef Jojogirl het volgende:
Stookolie-eiland.

Wat is er nou onduidelijk aan de post van MoBlo? Ze is gewoon tevreden met haar huidige eet/leef/sportpatroon en het maakt haar niet uit welk eindgeweicht haar dat op zal leveren. Moeilijk hè, lezen...
Dat ze eerst zo fel was om onder de 70 te gaan wegen maar nu zegt als haar lichaam dat wil dat het goed is

En heeft niets met stoken te maken, alleen vragen hoe ze er nu echt over denkt
pi_56953352
quote:
Op zondag 24 februari 2008 19:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat ze eerst zo fel was om onder de 70 te gaan wegen maar nu zegt als haar lichaam dat wil dat het goed is

En heeft niets met stoken te maken, alleen vragen hoe ze er nu echt over denkt
Dát schrijft ze nu net.
En blijkbaar is ze wat van gedachten veranderd, zoals elk mens regelmatig doet als het goed is.
Beetje flexibiliteit in je denken en af en toe je mening bijstellen is goed

En Moblo is imo héél duidelijk in haar post over wat ze nu echt denkt.
pi_56953438
en net lekker Evy 21 gelopen ging écht heel goed als je bedenkt dat ik 3 dagen niet gelopen had! Mn conditie is écht verbeterd... (ik ben fier op mij!) als ik 'ineens' wel 12 minuten kan lopen
Ja doei.
  zondag 24 februari 2008 @ 19:53:20 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_56953553
ik ben momenteel al erg blij als ik onder de 100 blijf. De tering zeg, heb ik het ooit tot 68 weten te schoppen, laat ik het weer zo uit de hand lopen Mijn maag komt nu voorbij mijn tieten en geloof me, met mijn cupmaat is dat een hele kunst

Ben in ieder geval blij te horen dat het met de rest wel zo goed gaat, en hopelijk wordt mijn vraatzucht minder als ik begonnen ben met werken. Kan ik es beginnen met mijn 10 werkloosheidskilo's er af te stressen
disclaimer
pi_56954047
Regelmaat doet wonderen Stormqueen.
Wanneer begin je? 1 maart?
  zondag 24 februari 2008 @ 20:19:56 #234
149959 SQ
snelle trees
pi_56954119
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:15 schreef Liejannuh het volgende:
Regelmaat doet wonderen Stormqueen.
Wanneer begin je? 1 maart?
Ik hoor het dinsdag
Jammer dat Tilburg te ver fietsen is
disclaimer
pi_56954237
Misschien kun je er wel sporten in je lunchpauze.
Maar ik begrijp je punt. Ik vind het ook heerlijk om naar mn werk te kunnen fietsen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 februari 2008 @ 21:11:00 #236
13151 crew  Rewimo
pi_56955235
Niet werken is inderdaad funest voor je lijn Als je het maar druk genoeg hebt op je werk schiet eten er vanzelf bij in Het gebeurt geregeld dat ik mijn 10 uur-tussendoortje pas veel later eet. Niet altijd prettig trouwens, maar je ontkomt er soms niet aan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 24 februari 2008 @ 21:12:59 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_56955285
Ja, zeker omdat ik een vervelings-eter ben. Heeft niks met emotie te maken, als ik me verveel ga ik gewoon vreten. En ik kan je verzekeren dat ik me erg heb verveeld de afgelopen 3 maanden
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 24 februari 2008 @ 21:19:31 #238
13151 crew  Rewimo
pi_56955461
Ik ken het
pi_56958651
@ MoBlo, good for you Is ook een beetje mijn strategie (toevallig was ik vandaag onder de douche aan het nadenken Echt).

Kijk, iets diep in mij wil heel graag morgen wakker worden met een gewicht van 65 kilo, daar niet van. Maar om van mijn lichaam te gaan houden en er goed voor te zorgen is het niet nodig om een streefgewicht te stellen. Regelmatig en heel erg lekker en gezond eten zijn al goede voornemens die echt bijdragen aan 'je goed voelen in je lijf'. Veel slapen doet dat ook, en natuurlijk veel sporten en bewegen ook. Voorlopig val ik daarvan af (zij het heel langzaam), maar ik geloof niet dat ik, als dat stagneert, nog een bezuinigingsronde ga doen op het eten. Of ik nou een BMI van 23 of 26 heb, een gezond en fit lijf is gewoon goed genoeg.

Want ik heb toch de looks niet om supermodel te worden
pi_56958883
inderdaad

stel, mijn lichaam houdt op met afvallen als ik 72 kilo weeg: dit is het gewicht wat ik 'houd' als ik zoveel eet, en zoveel sport.

Ik eet nu al zoveel minder dan dat ik eerst deed, bedacht ik me.. Het was 'vroeger' zo makkelijk om 'nog maar een boterham te nemen, want het is zoooo lekker', of 'nog maar lekker een bord op te scheppen bij het avondeten, want het is zo lekker'. En nu geniet ik ook van mijn avondeten, maar met kleinere hapjes, en omdat ik gespreider eet, heb ik ook minder trek 's avonds: een bord eten is gewoon genoeg!
Maar als ik dan nóg minder zou moeten gaan eten, en dan écht maar 1 keer per maand lekker wat biertjes kan drinken, en dan écht dit niet.. en dan wel écht nog meer sporten, en dan écht.. nee.. dat is het me niet waard..

Zoals ik het nu doe, doe ik het goed.. en dit wil ik volhouden: ik voel me gezond, fit, vrolijk en dat is wat telt. Dit alles ben ik natuurlijk gaan doen met als hoofdmoot afvallen (anders zat ik ook niet in dit topic ) maar naarmate mijn conditie beter wordt, en ik merk hoeveel energie ik van het sporten krijg, ik merk hoe minder erg de wallen onder mijn ogen zijn, en hoe vrolijk ik er van word, is dat éigenlijk, stiekem belangrijker, al sta ik wel bijna elke dag op de weegschaal, want tóch zie ik er graag nog wel wat kilo's vanaf gaan. En ik weet ook dat het voorlopig nog wel naar beneden zal gaan (al dan niet wat langzamer straks) omdat ik de bouw heb om zo rond de 70 kilo te wegen met een normaal/sportieve levensstijl (zie vroeger )

Maar als het vlak voor de 70 stagneert.. kut, maar so be it.

Als het na de 70 nog niet ophoudt, so be it... ik ga me niet uithongeren en blessures-aansporten... zo ik het nu doet, is het voor mij én uit te houden, en leuk, en het werkt, dus waarom me druk maken?
Ja doei.
  zondag 24 februari 2008 @ 23:37:13 #241
80407 glimworm
'The Shining'
pi_56959073
Hallo allemaal!

Ik heb me net ook (weer) aangemeld. Ben -even denken- in de zomer van 2004 afgevalen van 98kg naar 82kg.. En dat binnen een week of 8.. Opeens had ik geen zin meer in letten op mijn eten en gestaag at ik mezelf weer naar 88kg. Daar ongeveer toch nog vrij lang (2 jaar denk ik) op blijven hangen en vanmorgen was ik opeens 102 kg.. Heb nu besloten om er weer goed voor te gaan en hoop dat ik hier weer een beetje mee kan babbelen.. Ben weer begonnen met hardlopen want het sporten is er helemaal bij ingeschoten de laatste tijd. Nou, dit was het wel voor nu denk ik.
Glimmen is een keuze
pi_56959117
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:37 schreef glimworm het volgende:
Hallo allemaal!

Ik heb me net ook (weer) aangemeld. Ben -even denken- in de zomer van 2004 afgevalen van 98kg naar 82kg.. En dat binnen een week of 8.. Opeens had ik geen zin meer in letten op mijn eten en gestaag at ik mezelf weer naar 88kg. Daar ongeveer toch nog vrij lang (2 jaar denk ik) op blijven hangen en vanmorgen was ik opeens 102 kg.. Heb nu besloten om er weer goed voor te gaan en hoop dat ik hier weer een beetje mee kan babbelen.. Ben weer begonnen met hardlopen want het sporten is er helemaal bij ingeschoten de laatste tijd. Nou, dit was het wel voor nu denk ik.
Wat is verder je plan?
Ga je een bepaald dieet volgen?

16 kilo in 8 weken afvallen is wel erg snel inderdaad, alleen blijft het er jammer genoeg op die manier niet af
  zondag 24 februari 2008 @ 23:53:15 #243
80407 glimworm
'The Shining'
pi_56959398
Mijn plan is eigenlijk om gewoon een keer 'normaal' te gaan eten. Minder tussendoortjes (aan het begin even helemaal niks) en voor de rest gewoon gezonde keuzes maken. En daarnaast ook meer sporten; hardlopen en fitnessen. Denk dat dat de manier is waarop je het het langste volhoudt.

Volgend jaar zomer wil ik voor een half jaar naar Zuid Amerika en dan zou ik wel op een gezond gewicht willen zitten.

Mijn plan is dus eigenlijk: Niet te snel, maar wel naar beneden.
Glimmen is een keuze
pi_56959659
dat lijkt me een prima plan!

welkom!

En wat mij ook een goed plan lijkt: slapen!!!!!

welterusten lieve dames!
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 00:15:00 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_56959693
Same here, trusten
disclaimer
pi_56961990
goeiemorgen!

glimworm, welkom, weer een oud gezicht terug dus..

moblo, ik herken jouw gedachtegang wel, dat is iets wat ik ook al tijden belangrijk vind. Ik val af totdat mijn lijf het ok vindt, en ik weet niet of ik daarna nog meer zou doen..

ik voelde me er alleen een beetje alleen in staan, aangezien het lijkt dat veel mensen de laatste tijd weer aan een extra sprint beginnen omdat ze niet tevreden zijn...

Maar ik ben dus niet de enige
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56962555
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:19 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik hoor het dinsdag
Jammer dat Tilburg te ver fietsen is
Je zou naar Best kunnen fietsen en daar vandaan de trein nemen. Is een km of 12 fietsen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 09:23:38 #248
149959 SQ
snelle trees
pi_56962585
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:21 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je zou naar Best kunnen fietsen en daar vandaan de trein nemen. Is een km of 12 fietsen.
dan doe ik er anderhalf uur over
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 februari 2008 @ 09:32:49 #249
13151 crew  Rewimo
pi_56962714
Anderhalf uur sporten per dag, prima toch?
  maandag 25 februari 2008 @ 09:38:08 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_56962776
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
En terug
disclaimer
pi_56962793
3 uur sporten per dag, nog beter joh...
pi_56962799
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Rewimo het volgende:
En Rewimo, wat sport jij tegenwoordig allemaal?

SQ, misschien moet je maar een hawaiian chair aanvragen voor op je werk.
En Isa had nog iets gevonden met een loopband voor achter je bureau. Ze heeft vast het linkje nog wel.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:42:37 #253
149959 SQ
snelle trees
pi_56962836
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:39 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

En Isa had nog iets gevonden met een loopband voor achter je bureau. Ze heeft vast het linkje nog wel.
Ik denk dat ik mijn salary increase maar in een sportschoolabonnement investeer
Aangezien rennen niet echt mijn ding blijkt
disclaimer
pi_56962839
quote:

[..]

lijkt me wel wat, hijgend en hardlopend voro de klas....
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 25 februari 2008 @ 09:59:05 #255
13151 crew  Rewimo
pi_56963038
quote:
Eh...

Ik ga aquafitness doen Heb ontdekt dat een van mijn medecursisten Duits - tevens aanstaande dorpsgenote - er ook heen gaat. Dat is altijd leuker dan alleen natuurlijk
  maandag 25 februari 2008 @ 14:30:03 #256
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_56964280
Een tvp op pagina 6 is echt idioot, maar ik heb gewoon even weinig te vertellen. Wacht....er komt wat:

Ik heb een supergaaf weekend gehad en ben nu de trotse eigenaar van een sleutelhanger: 40 and still sexy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_56964738
Nog gefeliciteerd dan Faat, aangenomen dat je verjaardag dus ook ergens de afgelopen week is geweest...
pi_56964770
het weekend is net voorbij en ik heb alweer zin in vrijdagavond weer stappen en er gaat ook een jongen mee die ik wel heel erg leuk vind
  maandag 25 februari 2008 @ 15:17:26 #259
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965182
ai ai ai.. gister niet zo goed gegaan met eten en drinken.. Opzich eten wel maar drinken niet echt.. word deze week stuk minder.. en heeeel veel water en groene thee en fruit om mijn lichaam te zuiveren..
iemand nog een goed idee om te zuiveren
  maandag 25 februari 2008 @ 15:18:35 #260
149959 SQ
snelle trees
pi_56965208
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
ai ai ai.. gister niet zo goed gegaan met eten en drinken.. Opzich eten wel maar drinken niet echt.. word deze week stuk minder.. en heeeel veel water en groene thee en fruit om mijn lichaam te zuiveren..
poepen
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 15:19:12 #261
149959 SQ
snelle trees
pi_56965219
lekker geshopt
Ben weer terug bij af; minimizer-BH's in 90E
disclaimer
pi_56965318
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
lekker geshopt
Ben weer terug bij af; minimizer-BH's in 90E
Komt goed! Morgen hoor je wanneer je leven weer regelmaat krijgt.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 15:26:32 #263
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965363
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

poepen
ja dat komt vanzelf wel andere methode waar ik iets aan kan doen?
pi_56965412
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:26 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

ja dat komt vanzelf wel andere methode waar ik iets aan kan doen?
Voldoende bewegen, blijft je spijsvertering goed op gang.
Bij mij is het zelfs zo erg dat ik na het hardlopen altijd een sprintje naar het toilet moet trekken.
***Levi was here***
  maandag 25 februari 2008 @ 15:29:01 #265
149959 SQ
snelle trees
pi_56965421
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:23 schreef Levitation het volgende:

[..]

Komt goed! Morgen hoor je wanneer je leven weer regelmaat krijgt.
Mja, ik frot wel even een grapefruit naar binnen
disclaimer
pi_56965463
!

hoi!

en doei
Ja doei.
pi_56965804
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:17 schreef Zeeltje het volgende:
Zuiveren en "ontslakken" enzo is best wel onzin
Maar een balansdagje met veel thee, fruit en volkorenproducten kan nooit kwaad natuurlijk.
Overigens is groene thee eigenlijk ook gewoon zwarte thee
  maandag 25 februari 2008 @ 15:49:36 #268
149959 SQ
snelle trees
pi_56965859
gelukkig, ik vind groene thee namelijk enorm ranzig
disclaimer
pi_56965899
ik vind zwarte thee snel te sterk worden..

ik drink eigenlijk allerlei soorten thee door elkaar, zwart, groen, rooibos, witte thee en pu ehr heb ik in mijn la liggen geloof ik....

Al begint alles nu wel langzamerhand op te raken, dus ik ga weer eens kijken welke soorten ik echt wil houden..

en mijn geniale net nieuwe theepot doet stom, dus daar moet ik denk ik nog weer mee terug...
  maandag 25 februari 2008 @ 15:53:14 #270
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56965929
nja voel me gewoon nogal vol.. terwijl ik niet veel door mijn keel kan krijgen..

ik dacht dat groene thee wel goed was
pi_56966169
quote:
Op maandag 25 februari 2008 15:53 schreef Zeeltje het volgende:
nja voel me gewoon nogal vol.. terwijl ik niet veel door mijn keel kan krijgen..

ik dacht dat groene thee wel goed was
Groene thee is ook wel góed, het is alleen gewoon thee. Zonder medische of bijzondere eigenschappen.
Wat dat betreft drink ik liever rooibos. Zit geen caffeïne en looizuur in
pi_56966316
en groene thee bevatte toch geen theïne oid?

pu ehr zou ook afslankend werken en dergelijke, maar daarom heb ik het niet gekocht.. En als ik dan zie dat de winkel waar ik thee koop afslankthee verkoopt die gewoon iets van 5 euro per 50 gram duurder is dan alle andere soorten thee... Dan denk ik toch aan een verkooppraatje...
pi_56966438
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:03 schreef freecell het volgende:

Groene thee is ook wel góed, het is alleen gewoon thee. Zonder medische of bijzondere eigenschappen.
Wat dat betreft drink ik liever rooibos. Zit geen caffeïne en looizuur in
Nou...groene thee heeft wel degelijk medische en bijzondere eigenschappen! Maar dat heeft zwarte thee ook

Zuiveren doen je longen, lever, nieren en huid wel voor je. Hoef je zelf niets voor te doen, behalve gezond voedsel erin stoppen, water en lichaamsbeweging En als je een vol gevoel hebt dan is 'poepen' nog het meest heilzaam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56966471
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:10 schreef teigan het volgende:
en groene thee bevatte toch geen theïne oid?

pu ehr zou ook afslankend werken en dergelijke, maar daarom heb ik het niet gekocht.. En als ik dan zie dat de winkel waar ik thee koop afslankthee verkoopt die gewoon iets van 5 euro per 50 gram duurder is dan alle andere soorten thee... Dan denk ik toch aan een verkooppraatje...
Groene thee is gewone thee, maar minder gefermenteerd, dus er zit gewoon caffeïne in, net zoals in zwarte thee.
( zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Groene_thee )

Rooibosthee is géén echte thee, er zit dan ook geen caffeïne in.
Wél anti-oxidanten, calcium, ijzer en vitamine C

Dus als je een gezonde thee zoekt, neem dan kruidenthee of rooibos.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:19:06 #275
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56966497
uh.. ben ik nu zo dom.. maar wat is dan zwarte thee..?

edit - ben inderdaad dom..

[ Bericht 26% gewijzigd door Zeeltje op 25-02-2008 16:20:40 (dom) ]
pi_56966533
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:19 schreef Zeeltje het volgende:
uh.. ben ik nu zo dom.. maar wat is dan zwarte thee..?
Een drank die gemaakt wordt door de bladeren van de theeplant ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Theeplant ) te fermenteren en daarna onder te dompelen in kokend water

"gewone" thee dus. Al dan niet met een smaakje.
pi_56966572
De 'gewone' thee, Zeeltje. Gewoon de meeste pick wick theesoorten, ook die met een smaakje. Alleen als er groene thee opstaat is het groene thee en dat is exact hetzelfde plantje als waar de zwarte thee vandaan komt, alleen is het fermentatieproces anders.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:31:13 #278
149959 SQ
snelle trees
pi_56966774
ik ben heel dapper al mijn maatjes 38 uit mijn kast aan het trekken

klein lichtpuntje is dat ik nu wel teringveel ruimte heb
disclaimer
pi_56966906
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

Ik heb niet eens kleding maat 38. Ik denk dat ik in de 1ste van de middelbare school zat toen ik die maat had.
***Levi was here***
pi_56967047
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:31 schreef Stormqueen het volgende:

Ga je ze weggooien of bewaren voor straks?

Ik moet mijn kasten ook echt weer opnieuw inrichten, zitten veelste vol
pi_56967142
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb niet eens kleding maat 38. Ik denk dat ik in de 1ste van de middelbare school zat toen ik die maat had.
Ik heb wél maat 8 en die kon ik net sinds november soepel aan
En nu niet meer uiteraard
  maandag 25 februari 2008 @ 16:51:15 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_56967170
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:45 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ga je ze weggooien of bewaren voor straks?

Ik moet mijn kasten ook echt weer opnieuw inrichten, zitten veelste vol
Nee, het merendeel is nog hartstikke mooi, ik ga ze bewaren in een hele grote kist, sorteer ze op maat, grootste boven en kleinste onder, en dan maar hopen dat ik de bodem weer bereik ooit
Het is meer dat ik geen oog meer heb op de inhoud van mijn kast, en aangezien ik binnenkort rijksambtenaar ben ( ) vind ik wel dat ik een beetje fatsoenlijk voor de dag moet komen
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 16:52:25 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_56967187
Ik denk dat ik nu 70% van mijn kastinhoud heb verwijderd, en dan nog niet eens alles, want de jassen en colberts laat ik hangen, die frot ik niet in een kist Wat zal ik het vanaf nu makkelijk hebben 's morgens
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 16:53:54 #284
149959 SQ
snelle trees
pi_56967219
Ik baal nu wel dat ik al mijn maten 46 heb weggeflikkerd toen ik was afgevallen trouwens
disclaimer
pi_56967241
ik heb bij het verhuizen alle kleren die te klein of te groot waren 'in de zak van max' gedaan

koop wel weer nieuwe leuke kleren als ik 't weer aankan.. heb ook eigenlijk helemaal niet zoveel kleren ben echt een nep-vrouw soms
Ja doei.
  maandag 25 februari 2008 @ 16:56:30 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_56967276
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb bij het verhuizen alle kleren die te klein of te groot waren 'in de zak van max' gedaan

koop wel weer nieuwe leuke kleren als ik 't weer aankan.. heb ook eigenlijk helemaal niet zoveel kleren ben echt een nep-vrouw soms
Ik heb heel veel kleren en ik kan er geen combinaties mee maken, da's ook sneu
disclaimer
pi_56967326
ik moet binnenkort ook weer eens kleding gaan uitzoeken, maar ik heb er geen zin in..
ik kan zo lui zijn....
pi_56967405
Ik heb nog steeds dezelfde kleren als toen ik begon met afvallen Heb momenteel net genoeg geld voor boodschappen en rekeningen, dus nieuwe kleren moeten wachten.
Mijn moeder heeft aangeboden om samen te winkelen op haar kosten voordat ik op vakantie ga, dus vanaf juni heb ik iig weer kleding die past
pi_56967446
ik ben vooral te zuinig om nieuwe kleren te kopen.. doe liever een riem om, dan dat ik een nieuwe broek koop
Ja doei.
pi_56967502
Ik heb kleren in de kast beginnend bij maat 34 van toen ik echt mega-slank was, tot maat 44 waar ik nu met pijn en moeite in pas.

Ik ben vandaag dan ook begonnen met dieten, maar het valt me zwaar....ik heb zin in allemaal lekkere dingen, en heb helemaal geen zin in de sportschool...Ik moet de motivatie uit mn tenen halen

Zo dat moest ik even kwijt...want ik wil deze zomer zonder schaamte rond kunnen lopen
  maandag 25 februari 2008 @ 17:12:47 #291
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56967569
veel succes rosaatje!

Ik heb ook kleren met maat 34 in mijn kast waar ik ooit in pastte.. maar wil ze niet weggooien omdat ik dan kan zien of het dichterbij kom!

Pff nu zit ik vol met water en thee.. en grapefruit
pi_56967652
quote:
Op maandag 25 februari 2008 17:12 schreef Zeeltje het volgende:
veel succes rosaatje!

Ik heb ook kleren met maat 34 in mijn kast waar ik ooit in pastte.. maar wil ze niet weggooien omdat ik dan kan zien of het dichterbij kom!

Pff nu zit ik vol met water en thee.. en grapefruit
dank!! ja, ik weiger ze ook weg te gooien, want ik zou ze zo graag weer aan willen! Zitten echt nog leuke dingen tussen. Nu is het zo irritant dat een broek niet eens fatsoenlijk dicht wil zonder dat er iets uitpuilt...bah...zit zo echt niet lekker in mn vel...

En heerlijk dat er een topic is hier, waar ook even ruimte is voor gezeur erover...maar goed, ik ga er vanuit dat het over een week een stuk beter gaat. Alle begin is moeilijk...
pi_56967852
quote:
Op maandag 25 februari 2008 16:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

in eerste klas had ik al maat 44
pi_56968964
in de eerste klas had ik ook nog maat 38 ofzo...

en nu weer ongeveer 40, dus het gaat de goede kant op
Ja doei.
pi_56969007
In de eerste klas hier ook 44 en nu bij de H&M 164 omgekeerde wereld
  maandag 25 februari 2008 @ 18:37:35 #296
149959 SQ
snelle trees
pi_56969119
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef Miss_S het volgende:
In de eerste klas hier ook 44 en nu bij de H&M 164 omgekeerde wereld
heb je maat 164, of krijg je jezelf in maat 164 gewrongen?
disclaimer
  maandag 25 februari 2008 @ 18:55:49 #297
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56969562
hallo meiden

laatste dagen niet zoveel gepost, simpelweg omdat ik weinig te melden heb.
ga bewust niet meer elke paar dagen op de weegschaal, maar maar 1 of 2 keer per week.
eten gaat nog steeds goed, alleen in het weekend soms iets minder gezond. Maar dan geniet ik er wel echt van....

ga nu zo lekker weer trainen *(volleybal). Wel weer zin in en natuurlijk ook gezond.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 25 februari 2008 @ 18:57:54 #298
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_56969600
hmm over kledingmaten , op het dikst had ik maat 48-40 (:() en nu meestal maat 42, shirtjes vaak L of XL (uh ja redelijke voorgevel enzo ) moet er wel ff bij vermelden dat ik lang ben. (185 cm)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56969626
Ik ben veel te lang voor 164 gelukkig
(kindermaten gaan op lengte, dus als ik héél dun ben kan ik nog 172 proberen, maar het lijkt me dat dat ook te kort is, want ik bent langer dan 1,72)
pi_56970307
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:37 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

heb je maat 164, of krijg je jezelf in maat 164 gewrongen?
Die zit los, maar of je dat geloofd moet je natuurlijk zelf weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')