Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was vanmorgen drie kilo lichter
Vanavond lekkere zelfgemaakte pizza
Mijn weegschaal heeft last van weekend-dips. Echt heel stom. Geeft in het weekend gewoon 3-4 kilo minder aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
2 uit de 6 afgevallen, ik voel een wetenschappelijk artikel over banoffee pie en afslanken opborrelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:Ik ben ook afgevallen ColfFeet, een halve kilo.
Misschien had ik wel gewoon op de weegschaal moeten gaan staanquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:Ik ben ook afgevallen ColfFeet, een halve kilo.
Way to go jojo!quote:Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Het lopen ging lekker vanochtendNiet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.
En vanavond ben ik metnaar de schouwburg geweest, erg gelachen
![]()
Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
Die bij je huis. Dan kan je ook lekker in het weekend als je zin hebt, of in je vakantie. En hoeveel duurder kan het nu zijn, hoogstens een tientje per maand toch?quote:Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.
Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk
Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?quote:Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Liejannuh het volgende:
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!![]()
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.
Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen.Kun je een stuk langer volhouden ook.
Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben.Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
In mijn South Beach periode stond ik 's ochtends om 6 uur eieren met spek te bakken. Om die vervolgens pas op mijn werk op te eten.quote:Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef rosaatje het volgende:
[..]
Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?
Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
Ik vind het nu al smerig klinken.quote:Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
Jojo, noem mij een voedselpurist, maar producten waar zulke kunstgrepen mee zijn uitgehaald, vind ik verdachtquote:Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |