abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56924111
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was vanmorgen drie kilo lichter

Vanavond lekkere zelfgemaakte pizza
Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
pi_56924480
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:07 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoe kom je nou opeens 3 KG lichter?
En als ik me 's ochtends niet weeg, gaan mijn statistieken eraan, dus ik moet wel
Mijn weegschaal heeft last van weekend-dips. Echt heel stom. Geeft in het weekend gewoon 3-4 kilo minder aan.

Ik wil een nieuwe, dit is echt onhandig, want dan denk ik op zaterdagavond: 'ach, dat extra glaasje wijn...' etc...
pi_56924495
Ik ben ook afgevallen ColfFeet, een halve kilo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56924535
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
2 uit de 6 afgevallen, ik voel een wetenschappelijk artikel over banoffee pie en afslanken opborrelen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 23 februari 2008 @ 13:53:30 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56924777
* Rewimo ook maar eens aan banoffee pie-dieet gaat denken...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56925275
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 13:33 schreef YPPY het volgende:
Misschien had ik wel gewoon op de weegschaal moeten gaan staan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56926129
Ik was zwaarder. Maar dat kwam vast doordat ik meer spieren heb opgebouwd van het hardlopen gister.
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 15:32:52 #208
43556 miss_dynastie
pi_56926413
Fannetje, ik had je verjaardag even gemist
Van harte nog
pi_56929081
Geeft niet hoor, alsnog bedankt
  zondag 24 februari 2008 @ 00:20:51 #210
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56939214
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
pi_56944321
quote:
Op zondag 24 februari 2008 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Het lopen ging lekker vanochtend Niet dat ik nou hard of ver liep, maar het ging gewoon goed.

En vanavond ben ik met naar de schouwburg geweest, erg gelachen

Oja, ik was weer lichter dan halverwege de week (hier ook altijd een weekenddip), nog steeds maar een pond aangekomen.
Way to go jojo!
Ik ga zo ook maar eens een rondje rennen, maar ik had me verheugd op een strak blauwe lucht en een zonnetje. En die is hier echt niet te zien.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:14:59 #212
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56944638
hier is het ook maar grijs..

maar ik heb een paar dagen geleden hoe en wanneer jullie wegen.
Ik hoorde dat je je s'ochtends moet wegen na het plassen...klopt dit? Dus ook voordat je gaat ontbijten..

Vanavond met alle vrouwen gaat wij bowlen eten en drinken.. haha zie de grammen weer komen
The girl that lost her mind
pi_56944771
het is hier ook al zo somber.

Ik ben druk aan het typen voor mijn deadline van morgen, en daarna begin ik denk ik maar aan het volgende stuk, wat donderdag af moet zijn..

En ik ben mijn laatste tomaten tot soep aan het koken nu...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56945346
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
pi_56945879
quote:
Op zondag 24 februari 2008 13:44 schreef Liejannuh het volgende:
Het begint hier nu gewoon op te helderen en ik lijk zonlicht te zien!
Toch maar een rondje gaan rennen.

Wat zouden jullie trouwens doen:
- een sportschool op 2 minuten lopen van je huis
- een sportschool vlakbij je werk

Ze hebben allebei voor- en nadelen. Die bij mn werk is mooier en goedkoper (werk sponsort een deel), maar dat gaat me wel veel meer tijd kosten. Vooral omdat ik dan na het sporten nog een uur naar huis moet fietsen (of een half uur met de auto) en die is natuurlijk niet handig als ik vrij ben.
Die vlakbij mn huis is zo lekker dichtibij en ze hebben leuke lessen (als het goed is), maar is vast weer duurder. Maar wel lekker dichtbij.
Die bij je huis. Dan kan je ook lekker in het weekend als je zin hebt, of in je vakantie. En hoeveel duurder kan het nu zijn, hoogstens een tientje per maand toch?

En die taart in het slanktopic: OOOOOH! (tis maar goed dat ik net een liter thee op heb, anders was ik ook aan het bakken geslagen)
pi_56947763
Met de naderende zomer en de nodige bikinivrees moet ik ook maar wat kilo's kwijt.
Ik heb gelezen over het South Beach dieet, waarbij je eigenlijk de koolhydraten laat staan.
Het klonk op zich goed...maar ik ben niet helemaal overtuigd...

Iemand ervaring hiermee?
pi_56948516
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
pi_56948585
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:43 schreef Liejannuh het volgende:
South Beach werkt als een idioot! Ooit 10 kilo mee afgevallen in no-time!
Beetje jammer dat zodra je weer brood en pasta en rijst gaat eten, die 10 kilo er ook in no time weer aanzitten.

Wat een stuk beter werkt (vooral voor de lange termijn) is goed op je voeding letten en lekker veel bewegen. Kun je een stuk langer volhouden ook.

Owja, conleche, de sportschool bij mn werk is belachelijk goedkoop. Ik krijg dan nl niet alleen personeelskorting, maar ook nog eens extra korting (of sponsering van mn werk, hoe je het ook wilt noemen) omdat ik BHV'er ben. Om de keus eens wat moeilijker te maken.
Maar ik ga gewoon bij beide kijken.
Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
pi_56949560
quote:
Op zondag 24 februari 2008 15:46 schreef rosaatje het volgende:

[..]

Wat eet je 's ochtends dan ipv brood? Yoghurt? Kwark? Dat soort dingen?

Ik heb trouwens de ervaring dat als ik na mijn werk (ben rond vijf uur klaar) en ik ga gelijk door naar de sportschool, ik dan rond zes uur enorme trek krijg en dan trillend de sportschool verlaat.
Ik eet graag van te voren, en ga daarna sporten.
In mijn South Beach periode stond ik 's ochtends om 6 uur eieren met spek te bakken. Om die vervolgens pas op mijn werk op te eten.
En ik nam bakjes sla mee naar mn werk als lunch.
Was best wel te doen hoor, maar ik hou toch wel van mn boterhammen.

Tegenwoordig neem ik bakjes met yoghurt/kwark mee en wat muesli/cruesli. En gewoon boterhammetjes voor de lunch. Bevalt me een stuk beter.
pi_56949779
Werkt het niet als je gewoon brood eet 's ochtends?
Ik krijg echt geen gebakken spek door mn keel 's ochtends vroeg...
pi_56949837
South Beach is een low-carb dieet. En brood is een koolhydratenbom.
Dus voor mij geen south beach meer, maar gewoon gezond verstand.
  zondag 24 februari 2008 @ 17:07:55 #222
4177 Jojogirl
pi_56950403
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
pi_56950752
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Kan je dan geen koolhydraatarm brood eten? Dat zag ik laatst in de supermarkt liggen, had echt geen idee dat dat bestond.
Ik vind het nu al smerig klinken.
pi_56950854
quote:
Op zondag 24 februari 2008 17:07 schreef Jojogirl het volgende:
Jojo, noem mij een voedselpurist, maar producten waar zulke kunstgrepen mee zijn uitgehaald, vind ik verdacht
Bovendien, er is niets mis met de koolhydraten in brood. Zeker niet als je goed oplet wat voor brood je koopt (volkoren is prima, volkoren met wat pitjes is misschien lekkerder, en donkerbruin betekent niet per se gezond). Natuurlijk moet je in een dieet van 2000 kcal/dag of minder geen 12 boterhammen eten, overdaad schaadt, enzo.

Koolhydraten uit wit brood, 'witte' pasta, suiker e.d. zijn minder gezond, en je doet er goed aan die met mate te gebruiken , zeker als je af wilt vallen.
  zondag 24 februari 2008 @ 18:36:33 #225
4177 Jojogirl
pi_56952074
Mij lijkt het ook niets, maar als je South Beach doet en erg van brood houdt, is het misschien handig.

* Jojogirl houdt niet van diëeten die dingen helemaal uitsluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')