Ik ben trouwens maandag weer naar de dieetist geweest voor het biamed dieet dat ik ga volgen. Het ziet er opzich wel goed uit, ik moet eerst als ik ga beginnen gedurende 2 dagen elke 3 uur een shake nemen en dat 5 keer per dag. Dat is dan om te ontslakken en vocht kwijt te raken, want ik blijk dat ik veel vocht vasthoud. Verder mag ik dan geen vast voedsel die 2 hele dagen en moet ik thee water of koffie drinken. Nou, dan ga ik de 3de dag 2 maaltijden vervangen door een shake, en dan mag ik in de avond wel eten, maar dat moet dan weer flink zijn. Zoals aardappelen, daar moet ik er dan 7 van eten. Laat ik 1 aardappel staan, dan moet ik daar weer een vervanging voor nemen zoals een bakje yoghurt o.i.d.. Ik mag verder ook wel frisdrank drinken, maar dan wel weer light en tot 1 liter op een dag.
Ik hoop in elk geval dat het hiermee gaat lukken

ik begin vanaf morgen, aangezien ik dan op kantoor zit en dan toch al thee of water of koffie drink.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+