Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werkenquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef omearos het volgende:
Ik haal veel smilies van deze site, en bij de y staan ook een paar versies van ja- en nee-schuddende smilies
Welk programma gebruik je sq? het lijkt mij namelijk wel gaaf om zoiets zelf te kunnen maken.
Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhemquote:Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef Troel het volgende:
Oew SQ, kun jij dan toevallig ook een gifje maken met de combi van de Troelavatar en de Prukavatar?
Vreemd, ik was in de veronderstelling dat jullie naar Den Haag gingen...quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhem
Ik heb aardig wat ervaring met Photoshop, Imageready ken ik niet, maar zal eens gaan klooien.quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werken
Sterktequote:Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef ymme het volgende:
Het afscheid was mooi.
Dinsdag avond een avondwake in de kerk.
Woensdag een mis in de kerk, die heel mooi was.
Ik had nog iets geschreven voor Mart (schoonvader), deze werd netjes voorgelezen.
Daarna crimatieplechtigheid in Doetinchem.
Nu alles regelen met notaris en dergelijke. Bah
Vind het moeilijk allemaal. Nu komt alles pas. Dit huis waar wij in zitten is van Mart. En of wij hier kunnen blijven en dergelijke is allemaal afwachten.
als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Waarom?quote:Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef teigan het volgende:
[..]
als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..
word is met dt.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaan
Eten? Goed idee!quote:
Nee je had het niet na ieder persoon gedaan en dat is terug te vinden in vorige topics waar zelfs tvp op nog latere pagina's gewoon genegeerd wordenquote:Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef teigan het volgende:
als je na bijna 100 posts nog een keer een tvp komt plaatsen, net na zo'n bericht als dat van ymme, ja dan vind ik dat nogal raar overkomen..
en het was gewoon even een vriendelijk verzoek, wat ik naar ieder persoon had gedaan die op dat punt nog een tvp komt plaatsen..
eet smakelijk, ik ga zo ook maar even een lunchje fabriceren, ik heb nog een heleboel tomaten liggen, daar is vast wel een lekker soepje van te brouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eten? Goed idee!Ben lunchen, tot zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |