abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56869299
Ik haal veel smilies van deze site, en bij de y staan ook een paar versies van ja- en nee-schuddende smilies
Welk programma gebruik je sq? het lijkt mij namelijk wel gaaf om zoiets zelf te kunnen maken.
  woensdag 20 februari 2008 @ 22:18:57 #77
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56872136
Die site heb ik ook in m'n bookmarks Omearos. Erg handig af en toe.
  woensdag 20 februari 2008 @ 23:17:53 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_56873950
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef omearos het volgende:
Ik haal veel smilies van deze site, en bij de y staan ook een paar versies van ja- en nee-schuddende smilies
Welk programma gebruik je sq? het lijkt mij namelijk wel gaaf om zoiets zelf te kunnen maken.
Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werken
disclaimer
pi_56877429
Dat is een leuke smiley.

Ik wil even zeggen dat ik de 'positieve spirit' die hier de laatste tijd is, erg leuk vind. Zo
fijn om te lezen dat het met zoveel mensen goed gaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:13:06 #80
35189 Troel
scherp en bot
pi_56879246
Oew SQ, kun jij dan toevallig ook een gifje maken met de combi van de Troelavatar en de Prukavatar?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 21 februari 2008 @ 11:08:28 #81
149959 SQ
snelle trees
pi_56880339
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 10:13 schreef Troel het volgende:
Oew SQ, kun jij dan toevallig ook een gifje maken met de combi van de Troelavatar en de Prukavatar?
Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhem
disclaimer
pi_56880392
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:08 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Tuuk, ik kijk er z.s.m. even naar, ga nu dierentuinen in Arnhem
Vreemd, ik was in de veronderstelling dat jullie naar Den Haag gingen...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56880737
Het afscheid was mooi.

Dinsdag avond een avondwake in de kerk.
Woensdag een mis in de kerk, die heel mooi was.

Ik had nog iets geschreven voor Mart (schoonvader), deze werd netjes voorgelezen.
Daarna crimatieplechtigheid in Doetinchem.

Nu alles regelen met notaris en dergelijke. Bah

Vind het moeilijk allemaal. Nu komt alles pas. Dit huis waar wij in zitten is van Mart. En of wij hier kunnen blijven en dergelijke is allemaal afwachten.
pi_56881088
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 23:17 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik gebruik Abobe Photoshop en voor de GIF-jes Adobe Imageready, maar als je daar helemaal geen kneiter verstand van hebt is het wel extreem lastig om mee te werken
Ik heb aardig wat ervaring met Photoshop, Imageready ken ik niet, maar zal eens gaan klooien.
pi_56881113
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:29 schreef ymme het volgende:
Het afscheid was mooi.

Dinsdag avond een avondwake in de kerk.
Woensdag een mis in de kerk, die heel mooi was.

Ik had nog iets geschreven voor Mart (schoonvader), deze werd netjes voorgelezen.
Daarna crimatieplechtigheid in Doetinchem.

Nu alles regelen met notaris en dergelijke. Bah

Vind het moeilijk allemaal. Nu komt alles pas. Dit huis waar wij in zitten is van Mart. En of wij hier kunnen blijven en dergelijke is allemaal afwachten.
Sterkte
De zakelijke nasleep is altijd lastig, ik hoop dat jullie in jullie huis kunnen blijven
pi_56881152
tvp
pi_56881323
ymme, fijn dat het afscheid mooi was..

En sterkte met de zakelijke nasleep, ik hoop dat het allemaal mee zal vallen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56881352
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56881435
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:47 schreef Miss_S het volgende:
tvp
Waarom? Ik had echt begrepen dat je hier niet meer wilde posten, na alles wat over en weer gezegd is?
En zoals Teigan al zei, je had ook best iets nuttigs kunnen posten, er was genoeg om even op in te haken.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:01:13 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56881465
Ymme, fijn dat het een mooi afscheid was. Dat geeft toch wat meer vrede met de situatie.

Alle nasleep is altijd erg vervelend, zeker de juridische kant. Er komt zoveel op je af, en vaak heel onverwachte dingen. Sterkte!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56881469
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 11:56 schreef teigan het volgende:

[..]

als je dit topic zo graag mee wilt blijven lezen, had je dan niet even iets meer kunnen posten, door bv. ymme ook even sterkte te wensen heb je ook je tvp te pakken, en dat komt net wat vriendelijker over..
Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaan
pi_56881519
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Er word zo vaak een tvp hier geplaatst maar toch altijd grappig dat er over de mijne moeilijk word gedaan
word is met dt.
***Levi was here***
pi_56881520
als je na bijna 100 posts nog een keer een tvp komt plaatsen, net na zo'n bericht als dat van ymme, ja dan vind ik dat nogal raar overkomen..

en het was gewoon even een vriendelijk verzoek, wat ik naar ieder persoon had gedaan die op dat punt nog een tvp komt plaatsen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:06:25 #94
13151 crew  Rewimo
pi_56881555
Joehoe, meiden, bord, kop en zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56881574
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:06 schreef Rewimo het volgende:
Joehoe, meiden, bord, kop en zo
Eten? Goed idee! Ben lunchen, tot zo!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 12:07:49 #96
13151 crew  Rewimo
pi_56881589
Eet smakelijk
pi_56881604
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:05 schreef teigan het volgende:
als je na bijna 100 posts nog een keer een tvp komt plaatsen, net na zo'n bericht als dat van ymme, ja dan vind ik dat nogal raar overkomen..

en het was gewoon even een vriendelijk verzoek, wat ik naar ieder persoon had gedaan die op dat punt nog een tvp komt plaatsen..
Nee je had het niet na ieder persoon gedaan en dat is terug te vinden in vorige topics waar zelfs tvp op nog latere pagina's gewoon genegeerd worden
Maar het geeft niet hoor ik vind het wel weer grappig
pi_56881650
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:07 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eten? Goed idee! Ben lunchen, tot zo!
eet smakelijk, ik ga zo ook maar even een lunchje fabriceren, ik heb nog een heleboel tomaten liggen, daar is vast wel een lekker soepje van te brouwen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:10:46 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881663
Mooi, want ik vind jou grappig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881687
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:10 schreef Troel het volgende:
Mooi, want ik vind jou grappig