abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56888879
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?
mijn stem impresst al genoeg zou ik zo zeggen
en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?

dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoe ik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S

Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ik Maar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"

[ Bericht 20% gewijzigd door motorbloempje op 21-02-2008 18:28:18 ]
Ja doei.
pi_56889137
René is thuis! Eten!

en dan daarna snel weg naar Doetinchem
Ja doei.
pi_56889289
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben! Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.
Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12 ) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.

CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.

De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan. Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.
lianne, die slager in de ah is weg. (of gaat weg, ze waren in ieder geval bezig met verbouwen en de slager ging er dan uit, stomste zet ooit want iedereen ging daar alleen heen voor de slager )

feli fannetje.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_56889435
Hoi

Om kwart voor 6 zette ik het eten op tafel (tagliatelle met roomsaus )
Met de gedachte dat ik om 8 uur een sollicitatiegesprek had ergens in het centrum van de stad.

Om 10 voor 6 dacht ik: 8 uur? was het niet 18! uur ipv 20:00?
Kijk in mijn agenda: ja hoor

Dus ik: andere broek aan, jas aan, in spiegel kijk, tegen TARA zeggen dat hij mijn eten terug in de pan en op een laag pitje moet zetten, op fiets springen

Ik heb het nog gehaald ook, in 4 minuten van Noord naar het centrum gefietst! Word morgen gebeld als ik het baantje heb (bijbaantje, niets bijzonders, wel handig ter overbrugging).
Inmiddels ook mijn eten op Was wel even stressen!
pi_56890114
Tnx allemaal!

Jarig zijn is leuk. Morgen mag ik nog een keer, dan vier ik mijn verjaardag in de klas
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 19:34:03 #156
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56890684
Ik ben ook aan het spijbelen Maar dat is overmacht, qltel is ziek, ligt gevloerd in bed en ik wilde hem en Christan zo niet achterlaten. Alle mogelijke moeite gedaan om mijn lerares Duits te pakken te krijgen, maar dat is uiteindelijk gelukt

Dus een onverwacht avondje thuis. Ga maar lekker voor de buis hangen denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56892862
Hi!
Wat ik dus bedoelde met die broodjes; het is helemaal niet zo erg als het beleg niet zo mager is, als het dan maar wel heel erg lekker is! Zo werd ik dus heel erg blij van mijn boterhammen met geitenkaas omdat het hele lekkere geitenkaas is.
En ik was nog blijer geweest als ik een lekker broodje had gekregen bij mijn lunch met beleg dat zowel mager als lekker is! Maar dat zat er dus niet in.

GB, volgens mij zit die slager er nog steeds. Ze hebben er iig nog steeds hetzelfde geweldig lekkere zelfgemaakte gehakt voor op brood. Hmmm... misschien moet ik dat zelf ook maar een keer proberen te maken.
Leuk zondagmiddag experiment.

Owja, en eierkoeken zijn ontzettend lekker als ze lekker vers en knapperig zijn en er een flinke lading aardbeien op zit.

Nog leuke cadeautjes gekregen voor je verjaardag Fannetje?
En wat ga je morgen uitdelen?
pi_56892961
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?

dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoe ik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S

Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ik Maar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"

Thats the spirit

en fannetje nog proficiat
  donderdag 21 februari 2008 @ 21:23:23 #159
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_56893225
Hallo iedereen!

Wat een kut dag. Vandaag toelatingsexamen voor een andere school. Echt kut gegaan en uit frustraties heb ik daarna een bakje friet geeten. ( wel een kleine )

Vanacht niet geslapen door thuis. Die gek begon om 03:00 door het huis te zingen en te schreeuwen..
Vanochtend kei moe. En ik verslaap me nooit maar vandaag was ik toch bijna te laat voor de bus..

Vanavond zuurkool gehad is niet zo lekker, gelukkig had ik friet op

Pff effe snel een reflectieverslag maken..
The girl that lost her mind
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 21:46:36 #160
13151 crew  Rewimo
pi_56893882
Zeeltje, morgen kan alleen maar beter worden joh!

Ik heb een afspraak met de orthopeed op 13 maart. De assistente vroeg waarvoor ik kwam. En toen hoe lang ik daar al last van had. Ik: Ongeveer 20 jaar. Zij: ...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56899183
mogge.. spannende dag hier: wel of geen baan meer

8 uur, of niets ik hoor het allemaal vandaag

brrrr..

wel nog steeds onder de 80, dat is nog steeds wel érg fijn!!!
Ja doei.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 07:52:50 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_56899235
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
mogge.. spannende dag hier: wel of geen baan meer

8 uur, of niets ik hoor het allemaal vandaag

brrrr..
Bah, dat is vervelend. Succes dan maar vandaag! Wat voor werk doe je? Ik was in de veronderstelling dat je nog studeerde.

* duimt voor je

Goedemorgen allemaal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_56899568
nou.. sneller dan verwacht: 8 uur kan niet... het is dit (12) of niets..

en dat terwijl ze mij niet kwijt kunnen op de dagen dat ik kán werken (ze wisten dat ze een student aannamen) m.a.w. ik heb een baan zolang ik 12 uur werk.. wat dus niet kán dóór hun

en ja. ik studeer, maar werk er dus naast, bij een woningbouwvereniging..
Doei.
pi_56899577
Vervelend Faithy, dus nu stop je hier straks? Of hoop je dat je een volgend blok een beter rooster hebt?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 08:40:24 #165
13151 crew  Rewimo
pi_56899608
Wat een lastige situatie zeg Wat nu?
pi_56899724
Ik heb mijn eerste pot thee al op voor vandaag, ik had vanmorgen gekozen voor pu ehr orange....

En ik denk dat ik zo maar gewoon vrolijk verder ga met thee drinken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 22 februari 2008 @ 08:53:32 #167
13151 crew  Rewimo
pi_56899768
Ik zit ook aan de thee

qltel was nog ziek en Christan zei ook dat hij zich niet lekker voelde, maar aangezien hij de zwemles niet wilde missen, is hij toch naar school Ik neem vanmiddag dus maar vrij want qltel kan Christan niet halen (hij klaagt over duizeligheid).
pi_56900725
quote:

[..]

Is dat een BATA-motor-trui? Verder moet ik het filmpje nog een keer op de uni kijken, ik vergeet steeds dat mijn thuis-comp niet snel genoeg is voor vloeiende youtube-filmpjes
pi_56900826
quote:

[..]

Dan moet je inderdaad niet met de echte Idols mee doen
pi_56900892
bah, het regent, en ik moet zo naar de stad...

zo maar even wat fruit eten, en mijn spullen bij elkaar gaan zoeken..
pi_56900893
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:

[..]

Is dat een BATA-motor-trui? Verder moet ik het filmpje nog een keer op de uni kijken, ik vergeet steeds dat mijn thuis-comp niet snel genoeg is voor vloeiende youtube-filmpjes
yup, dat is een BATA-motor-trui
Doei.
pi_56900951
eerste sollicitatie de deur uit
Doei.
pi_56901237
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:05 schreef Faithy het volgende:
eerste sollicitatie de deur uit
Dikke knuf! Komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 22 februari 2008 @ 10:20:29 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_56901268
RENT!!!

Supermusical, maar de NL versie vind ik mooier

Ik moet UIHUIT vannacht
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56901293