mijn stem impresst al genoeg zou ik zo zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?
lianne, die slager in de ah is weg. (of gaat weg, ze waren in ieder geval bezig met verbouwen en de slager ging er dan uit, stomste zet ooit want iedereen ging daar alleen heen voor de slagerquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:48 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben!Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.
Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.![]()
CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.
De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan.Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.
Thats the spiritquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mijn stem impresst al genoeg zou ik zo zeggen![]()
![]()
en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?
dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoeik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S
![]()
Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ikMaar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"
![]()
Bah, dat is vervelend.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 07:40 schreef motorbloempje het volgende:
mogge.. spannende dag hier: wel of geen baan meer![]()
8 uur, of nietsik hoor het allemaal vandaag
![]()
brrrr..
Is dat een BATA-motor-trui?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
en waarom zou ik me anders voor doen dan ik ben, al ik altijd dit soort truien draag?
dus sorry als ik niet aan jouw ideaalbeeld van SBS6 eendagsvliegjes voldoeik zal het maar niet als een 'gemeende belediging' maar als 'slechts pure interesse' zien Miss_S
![]()
Ik zing omdat ik het leuk vind, en als mensen mijn muziek/zang niet mooi vinden, omdat ze mijn trui niet leuk vinden, dan hebben zij een probleem (lees: jij) en niet ikMaar, begrijpend luisteren zit blijkbaar ook niet in je vakkenpakket, want aan het begin van het filmpje zeg ik heel duidelijk: "Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en anders.. nou ja, dan hebben jullie mooi pech"
![]()
Dan moet je inderdaad niet met de echte Idols mee doenquote:Op donderdag 21 februari 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
yup, dat is een BATA-motor-truiquote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:54 schreef omearos het volgende:
[..]
Is dat een BATA-motor-trui?Verder moet ik het filmpje nog een keer op de uni kijken, ik vergeet steeds dat mijn thuis-comp niet snel genoeg is voor vloeiende youtube-filmpjes
Dikke knuf! Komt allemaal wel weer op z'n pootjes terecht!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |