abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56881737
hoi.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 21 februari 2008 @ 12:15:23 #102
35189 Troel
scherp en bot
pi_56881753
MM

en nee, dan bedoel ik niet die chocolaatjes
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_56881768
ik heb zojuist een eierkoek op
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_56881853
Eierkoeken vind ik dus écht niet lekker
Maar goed dat ik geen Sonja Bakker doe
pi_56881932
ik moet zeggen dat eierkoeken mij ook niet echt trekken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56882007
Wat een gedoe dan nog met de notaris ymme, vervelend zoiets. Ben je al verdrietig, moet je dat ook nog regelen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56882395
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef freecell het volgende:
Eierkoeken vind ik dus écht niet lekker
Maar goed dat ik geen Sonja Bakker doe
Ik hield van eierkoeken, tot Sonja zich er mee ging bemoeien. Heb in geen tijden een eierkoek op.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:23:28 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_56883060
Ik vind eierkoeken zo droog, er zijn véél lekkerdere dingen En dan bedoel ik niet eens dingen met veel calorieën (voor iemand daar weer over valt )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56883218
Al zijn dingen met veel calorieën in verhouding wel opvallend vaak lekker
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:31:51 #110
13151 crew  Rewimo
pi_56883233
Dat dan weer wel natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_56883319
Wat ik net zie op mijn hyves..

gefeliciteerd Fannetje met je verjaardag
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_56883521
Fijn dat het een mooie uitvaart was Ymme.

Mag ik hier even heel verbaasd en semi-gefrustreerd doen? Ik had net een workshop buiten de deur en daar was dus een lunch bij. Gewoon broodjes met beleg. In theorie. Heb je witte en bruine broodjes. Ik wil graag een bruin broodje. Hebben ze alleen maar bruine broodjes met gebraden gehakt erop. En dan niet 1 plakje, nee, 2 van die vieze dikke vette plakken gebraden gehakt. Owja, en ze hadden ook nog kaasbroodjes enzo.
Waarom moet dat beleg er zo dik op? Ik heb er nu gewoon 1 plak van af gehaald en werd door mijn collega's een beetje vreemd bekeken , maar had veel liever gewoon een meergranenbroodje met kipfilet of rosbief of kaas of whatever gehad. Als het maar enigszins mager is.

Gelukkig had ik vanochetnd nog een dubbele boterham met geitenkaas meegenomen en die heb ik nu lekker op.
En ik ben even het winkelcentrum ingelopen en heb nu een bosje koriander, een bosje peterselie en een bosje verse munt op mijn bureau liggen. Dus ik ga zo lekker verse muntthee maken.

Fannetje, gefeliciteerd!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 21 februari 2008 @ 13:49:10 #113
13151 crew  Rewimo
pi_56883584
Fannetje, van harte!
pi_56883628
liejannuh, ik neem aan dat je de peterselie en koriander niet in de thee gooit?
pi_56883654
Fannetje gefeli

En Liejannuh: kon je dan geen wit broodje met iets magers nemen?
pi_56883702
Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje

Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken
(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht )

Fannetje, gefeliciteerd. Mag ik vragen hoe oud je geworden bent?
pi_56883965
Gefeliciteerd Fannetje. Mag ik vertellen dat je nu 28 bent?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_56884405
Van harte Fannetje

zo, net even een mega-afwas gedaan Mijn neus gaat altijd jeuken als ik met mijn handen in het sop sta
pi_56884584
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef octopussy het volgende:
Mijn neus gaat altijd jeuken als ik met mijn handen in het sop sta
Ja
En ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben die hier over klaagt
pi_56884601
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja
En ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben die hier over klaagt
Ken ik! Gelukkig hebben we een vaatwasser.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_56884643
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje

Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken
(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht )
Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben! Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.
Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12 ) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.

CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.

De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan. Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.
pi_56885153
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ken ik! Gelukkig hebben we een vaatwasser.
Ken ik ook En dan met een hand vol schuim toch willen krabben

Fannetje gefeliciteerd
pi_56885993
Gefeliciteerd Fannetje

Net Evy 20 gelopen.. ging niet zo ontzettend soepel als les 19, máár, ook weer ruim uitgelopen
Ja doei.
pi_56886218
Ymme, fijn om te lezen dat de uitvaart mooi was.
Fannetje gefeliciteerd met je verjaardag.
Liejannuh, als je gezond wilt eten gaat het je pas opvallen hoe de maatschappij is ingesteld op ongezond eten. Het is veel makkelijker om ongezonde keuzes te maken.

Straks mijn tas pakken en dan fijn logeren bij mijn favoriete logeeradresje
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_56886669
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:

Straks mijn tas pakken en dan fijn logeren bij mijn favoriete logeeradresje
Zachte kussens op je bed doen een boel
pi_56886696
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Liejannuh het volgende:
Fijn dat het een mooie uitvaart was Ymme.

Mag ik hier even heel verbaasd en semi-gefrustreerd doen? Ik had net een workshop buiten de deur en daar was dus een lunch bij. Gewoon broodjes met beleg. In theorie. Heb je witte en bruine broodjes. Ik wil graag een bruin broodje. Hebben ze alleen maar bruine broodjes met gebraden gehakt erop. En dan niet 1 plakje, nee, 2 van die vieze dikke vette plakken gebraden gehakt. Owja, en ze hadden ook nog kaasbroodjes enzo.
Waarom moet dat beleg er zo dik op? Ik heb er nu gewoon 1 plak van af gehaald en werd door mijn collega's een beetje vreemd bekeken , maar had veel liever gewoon een meergranenbroodje met kipfilet of rosbief of kaas of whatever gehad. Als het maar enigszins mager is.

Gelukkig had ik vanochetnd nog een dubbele boterham met geitenkaas meegenomen en die heb ik nu lekker op.
En ik ben even het winkelcentrum ingelopen en heb nu een bosje koriander, een bosje peterselie en een bosje verse munt op mijn bureau liggen. Dus ik ga zo lekker verse muntthee maken.

Fannetje, gefeliciteerd!
Geitenkaas is toch ook niet mager?
pi_56886980
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Geitenkaas is toch ook niet mager?
Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen

Ik ga een bevrijdende onthulling doen, dames.
Ik heb geen flikker zin om te gaan sporten, voel me moe en heb spierpijn. Dus ik ga AFLAFFEN!!! RANZEN!!! INKAKKEN!!! Als ik zometeen thuiskom ga ik lekker lui een dutje doen!!! HA!!!! Evy kan m'n rug op!!!!

Ik ga morgenochtend wel, OK? En ik heb vanaf zondag elke dag al gesport enzo
pi_56886981
geitenkaas

dat bewaren wij voor de weekends, want het is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

maar het liefst elke dag in de slalade, paar kleine brokkeltjes, met honing-azijndressing.. jum..
Ja doei.
pi_56887013
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen
Dat zeker
Maar omdat er zo mooi werd geklaagd dat er geen mager beleg was
pi_56887048
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat zeker
Maar omdat er zo mooi werd geklaagd dat er geen mager beleg was
Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meid
pi_56887077
maar ze klaagde wel mooi

Ja doei.
pi_56887106
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meid
"Als het maar enigszins mager is."

misschien moet jij lezen schat
pi_56887172
enigszins.. dat betekent niet vetvrij

de clou is, begrijpend lezen ftw, dat ze/men liever smakelijke geitenkaas heeft die ook niet zo ontzettend mager is (jij je zin) dan kleffe broodjes met nóg vetter 5dubbeldik gebraden gehakt

en nu weer gezellig
Ja doei.
pi_56887222
"Waarom moet dat beleg er zo dik op?"
Nee, inderdaad, dat heb ik he-le-maal verkeerd geinterprteerd. Dat is geen klacht, dat is een belangstellende vraag.

Haal dat schat eens even uit je post Hou ik niet van, als mensen onoprecht zijn.
pi_56887228
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
enigszins.. dat betekent niet vetvrij

de clou is, begrijpend lezen ftw, dat ze/men liever smakelijke geitenkaas heeft die ook niet zo ontzettend mager is (jij je zin) dan kleffe broodjes met nóg vetter 5dubbeldik gebraden gehakt

en nu weer gezellig
Mager is ook niet vetvrij

En je kan alles wel omdraaien zodat het klopt, maar wat ik net quote stond er gewoon en dan even verder op geitenkaas dat dus niet mager is

Dus zeur dan inderdaad over de kleffe broodjes maar niet dat het vet is
pi_56887254
Ja doei.
pi_56887307
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:49 schreef motorbloempje het volgende:

pi_56887317
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
geitenkaas

dat bewaren wij voor de weekends, want het is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuur

maar het liefst elke dag in de slalade, paar kleine brokkeltjes, met honing-azijndressing.. jum..
Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?
pi_56887388
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ga een bevrijdende onthulling doen, dames.
Ik heb geen flikker zin om te gaan sporten, voel me moe en heb spierpijn. Dus ik ga AFLAFFEN!!! RANZEN!!! INKAKKEN!!! Als ik zometeen thuiskom ga ik lekker lui een dutje doen!!! HA!!!! Evy kan m'n rug op!!!!

Ik ga morgenochtend wel, OK? En ik heb vanaf zondag elke dag al gesport enzo
deze?

GOOD FOR YOU! Vive la /Viva la/Vihupplde puppel lale Revoluçion!

maar dan morgen wél gaan hè? anders wordt Evy boos
Ja doei.
pi_56887449
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?
Als wij het halen hebben we ehm...

Bij de supermarkt in het kaas-schap, ligt een soort van verpakking, dat je door tweeen kunt delen, met in elk deel een stuk of 8 ronde plakjes geitenkaas. De helft van zo'n pakje is genoeg voor 2 personen door de slalade heen (rucola, bij voorkeur) en is prima een dag te bewaren in de koelkast. Kost 2,80 ofzo

Erg lekker dus met honing-azijn (honing met naar smaak witte azijn toevoegen en een snufje peper) en walnoten
Ja doei.
pi_56887453
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

deze?

GOOD FOR YOU! Vive la /Viva la/Vihupplde puppel lale Revoluçion!

maar dan morgen wél gaan hè? anders wordt Evy boos
Ja
Ik ga morgen wel thuiswerken. Ofzo. En vanavond pilatessen Maar het voelt wel heel erg alsof ik aan het zondigen ben
pi_56887515
herkenbaar
zat net ook flink te twijfelen.. zat lekker binnen.. de buienradar begon er blauwer uit te zien (staat op m'n desktop) en ik had een (gelukkig bedwingbaar) verlangen naar een grote puntzak friet met mayo en pindasaus...

en toen dacht ik. mèh.. als ik nu loop, mag ik vanavond een stukje vlaai op de verjaardag van schoonpaps..

Zondigen is soms zo fijn.. en een paar uur later kut
Ja doei.
pi_56887583
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
herkenbaar
zat net ook flink te twijfelen.. zat lekker binnen.. de buienradar begon er blauwer uit te zien (staat op m'n desktop) en ik had een (gelukkig bedwingbaar) verlangen naar een grote puntzak friet met mayo en pindasaus...

en toen dacht ik. mèh.. als ik nu loop, mag ik vanavond een stukje vlaai op de verjaardag van schoonpaps..

Zondigen is soms zo fijn.. en een paar uur later kut
Wrijf het er nog maar eens in

Joh, ik moet allang trots op mezelf zijn dat ik zo dapper ben doorgegaan met sporten in tijden van stress. Maar het is altijd lastig om dat soort dingen tegenover jezelf te excuseren. Gek hè. Terwijl als iemand anders een keertje overslaat, je al snel zegt: 'ah joh, volgende keer beter'...
pi_56887739
je verwacht van jezelf altijd meer dan van anderen... en ondanks allerlei studieshizzle, privéshizzle en weetikveel wat voor shizzle allemaal niet meer tot stress kan leiden, stel je dat verwachtingspatroon niet bij..

Je zegt tegen anderen 'volgende keer beter', en dat meen je ook, en een ander zegt dat ook weer tegen jou, terwijl ze dat menen,maar stuk voor stuk (ok, een uitzondering daargelaten) zijn ze strenger op zichzelf dan op anderen..

Ik zal nooit tegen jou zeggen 'ja, zeg, niet zo zeiken! Schoenen aan en lopen! Of wil je soms geen conditie!?!?!?!', maar dat zeg ik tegen mezelf wel
Tegen jou zou dat onaardig zijn.. maar is het tegen mezelf dan wel aardig?
Ja doei.
pi_56887782
straks weer volleyballen... kom uit de nachtdienst en voel me lichamelijk heeeeel vreemd, een onbestemd misselijk gevoel.
weet niet of het nou komt van a: de onregelmatigheid, b: te lang niet eten, c: ziek?
denk dat ik maar een poging moet doen om iets te eten nu, laat jullie straks weten of het geholpen heeft....

Ymme, fijn dat het een mooie plechtigheid was, alleen erg vervelend dat jullie niet de tijd hebben nu om samen te rouwen en dingen een plekje proberen te geven...
in elk gevail heel erg veel sterkte toegewenst van deze kant.
*geeft Ymme een hele dikke knuffel*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_56888132
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wrijf het er nog maar eens in

Joh, ik moet allang trots op mezelf zijn dat ik zo dapper ben doorgegaan met sporten in tijden van stress. Maar het is altijd lastig om dat soort dingen tegenover jezelf te excuseren. Gek hè. Terwijl als iemand anders een keertje overslaat, je al snel zegt: 'ah joh, volgende keer beter'...
Maar het raakt je ook niet als die ander weer aankomt en bij jezelf wel
Niet gek dat je dan strenger voor jezelf bent
pi_56888328
quote:
Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?
pi_56888559
Moblo ik ga op je stemmen
je kan hartstikke goed zingen. Ik vond je zang alleen niet echt bij de achtergrond muziek horen. Hoort die er officieel wel bij?
pi_56888665
don't know why vind ik btw mooier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')