Ik hield van eierkoeken, tot Sonja zich er mee ging bemoeien.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:20 schreef freecell het volgende:
Eierkoeken vind ik dus écht niet lekker
Maar goed dat ik geen Sonja Bakker doe
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:36 schreef octopussy het volgende:
Mijn neus gaat altijd jeuken als ik met mijn handen in het sop sta
Ken ik!quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja
En ik ben blij dat ik nu niet meer de enige ben die hier over klaagt
Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben!quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje
Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken
(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht)
Ken ik ookquote:Op donderdag 21 februari 2008 14:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ken ik!Gelukkig hebben we een vaatwasser.
Zachte kussens op je bed doen een boelquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:01 schreef Isabeau het volgende:
Straks mijn tas pakken en dan fijn logeren bij mijn favoriete logeeradresje
Geitenkaas is toch ook niet mager?quote:Op donderdag 21 februari 2008 13:47 schreef Liejannuh het volgende:
Fijn dat het een mooie uitvaart was Ymme.
Mag ik hier even heel verbaasd en semi-gefrustreerd doen? Ik had net een workshop buiten de deur en daar was dus een lunch bij. Gewoon broodjes met beleg. In theorie. Heb je witte en bruine broodjes. Ik wil graag een bruin broodje. Hebben ze alleen maar bruine broodjes met gebraden gehakt erop. En dan niet 1 plakje, nee, 2 van die vieze dikke vette plakken gebraden gehakt. Owja, en ze hadden ook nog kaasbroodjes enzo.
Waarom moet dat beleg er zo dik op? Ik heb er nu gewoon 1 plak van af gehaald en werd door mijn collega's een beetje vreemd bekeken, maar had veel liever gewoon een meergranenbroodje met kipfilet of rosbief of kaas of whatever gehad. Als het maar enigszins mager is.
Gelukkig had ik vanochetnd nog een dubbele boterham met geitenkaas meegenomen en die heb ik nu lekker op.![]()
En ik ben even het winkelcentrum ingelopen en heb nu een bosje koriander, een bosje peterselie en een bosje verse munt op mijn bureau liggen.Dus ik ga zo lekker verse muntthee maken.
Fannetje, gefeliciteerd!![]()
Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Geitenkaas is toch ook niet mager?
Dat zekerquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen
Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meidquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeker
Maar omdat er zo mooi werd geklaagd dat er geen mager beleg was
"Als het maar enigszins mager is."quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Volgens mij klaagt ze dat het beleg er zo dik opzat. Lezen, meid
Mager is ook niet vetvrijquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
enigszins.. dat betekent niet vetvrij![]()
de clou is, begrijpend lezen ftw, dat ze/men liever smakelijke geitenkaas heeft die ook niet zo ontzettend mager is (jij je zin) dan kleffe broodjes met nóg vetter 5dubbeldik gebraden gehakt
en nu weer gezellig![]()
Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
geitenkaas![]()
dat bewaren wij voor de weekends, want het is zo duuuuuuuuuuuuuuuuuuuur
maar het liefst elke dag in de slalade, paar kleine brokkeltjes, met honing-azijndressing.. jum..
deze?quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach, het is op z'n minst heel erg lekker. En dat kun je van van die kledderbroodjes niet zeggen
Ik ga een bevrijdende onthulling doen, dames.
Ik heb geen flikker zin om te gaan sporten, voel me moe en heb spierpijn. Dus ik ga AFLAFFEN!!! RANZEN!!! INKAKKEN!!!Als ik zometeen thuiskom ga ik lekker lui een dutje doen!!!
HA!!!! Evy kan m'n rug op!!!!
![]()
![]()
Ik ga morgenochtend wel, OK?En ik heb vanaf zondag elke dag al gesport enzo
Als wij het halen hebben we ehm...quote:Op donderdag 21 februari 2008 16:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt dol op, maar ik denk dat dat komt omdat ik het nog weinig heb gegeten... Welke kaas zou je aanraden?
Jaquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
deze?
GOOD FOR YOU!Vive la /Viva la/Vihupplde puppel lale Revoluçion!
maar dan morgen wél gaan hè?anders wordt Evy boos
![]()
Wrijf het er nog maar eens inquote:Op donderdag 21 februari 2008 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
herkenbaar
zat net ook flink te twijfelen.. zat lekker binnen.. de buienradar begon er blauwer uit te zien (staat op m'n desktop) en ik had een (gelukkig bedwingbaar) verlangen naar een grote puntzak friet met mayo en pindasaus...
en toen dacht ik. mèh.. als ik nu loop, mag ik vanavond een stukje vlaai op de verjaardag van schoonpaps..
Zondigen is soms zo fijn.. en een paar uur later kut
Maar het raakt je ook niet als die ander weer aankomt en bij jezelf welquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wrijf het er nog maar eens in
Joh, ik moet allang trots op mezelf zijn dat ik zo dapper ben doorgegaan met sporten in tijden van stress. Maar het is altijd lastig om dat soort dingen tegenover jezelf te excuseren. Gek hè. Terwijl als iemand anders een keertje overslaat, je al snel zegt: 'ah joh, volgende keer beter'...
Dress to impress hoeft niet bij Fok! Idols?quote:Op donderdag 21 februari 2008 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
spam!!!
FOK!Idols: Wie wordt FOK!'s eigen Raffaëla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |