quote:
Op donderdag 21 februari 2008 13:54 schreef ColdFeet het volgende:Lianne, het klinkt echt als een pauperlunch. Ik vind gebraden gehakt (gelukkig) heel vies, dus ik geloof dat ik die lunch uberhaupt zou hebben overgeslagen met een smoesje

Ik had een maand terug ofzo een sollicitatiegesprek tijdes de lunch, toen hadden ze ook van dat soort broodjes. Maar gelukkig ook rosbief, met wat tomaat en tuinkers. Voor rosbief mag je me echt midden in de nacht wakkermaken

(Freecell, dit is dus zo'n fraai voorbeeld dat jouw theorie een beetje ontkracht

)
Het was in het Greenpark hotel in Leidschendam, schijnt zelfs een michelinster te hebben!

Nou, dus duidelijk niet voor de broodjes.

Maar afijn, ik vind het gewoon vervelend dat er alleen maar calorieenbommen worden neergezet. Als snack (was wel nodig, het was een sessie van 10 tot 12

) hadden ze ook alleen maar van die bladerdeeg-dingen. Zet dan een mand met fruit neer ofzo!
Owja, en ik had geen zin in witbrood.
CF, bij de AH in Hoek van Holland zit een slager en die heeft geweldig zelfgemaakt gehakt. Heb daar ook helemaal niet het gevoel bij dat het heel vet is ofzo. Lekker gekruid ook.

De peterselie en koriander worden morgen gebruikt in de couscous salade teigan.

Of misschien ga ik wel iets doen met een blikje linzen en koriander vanavond.