JA! Problemen mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:59 schreef PC eend het volgende:
Open hem anders nog eerder![]()
Heb jij een aandachtsprobleem ofzo, met je OP fetish![]()
![]()
quote:
Para sisterquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Yav, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken (zo'n lekkere standaard openingszin) dat jij al langer op FOK! aktief bent dan vandaag. Biecht op!
Niet zo kinderachtig, beheers jequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
JA !
Al na 298 posts een nieuwe SC openen.
0 - 0 hoeft niet saai te zijn.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:01 schreef Yavido het volgende:
Beetje saaie wedstrijd, niet? Nog steeds 0-0
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eendquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Gert het volgende:
[..]
JA !
Al na 298 posts een nieuwe SC openen.
Wassie maar boosquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eend
Ik probeer je een ban aan te naaien natuurlijkquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelfs een mod is boos op me, wat doe je PC Eend
Saxayquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer je een ban aan te naaien natuurlijk
Nee klopt, sinds de datum van mijn registratie. En dat is langer dan vandaag.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:02 schreef Lobasca het volgende:
Yav, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken (zo'n lekkere standaard openingszin) dat jij al langer op FOK! aktief bent dan vandaag. Biecht op!
Je bent dus gewoon een kutkloonquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:08 schreef Yavido het volgende:
[..]
Saxay
[..]
Nee klopt, sinds de datum van mijn registratie. En dat is langer dan vandaag.![]()
Flauw, ik weet het
Spaghettiquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:03 schreef Gert het volgende:
[..]
maar met die spagettivreters weet je het nooit...
Doe es, kunne we lachequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef PC eend het volgende:
Ik zou haast de AIVD erbij willen halen
die loert evengoed wel mee!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:10 schreef PC eend het volgende:
Ik zou haast de AIVD erbij willen halen
Van Luciano Loesjequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Van wie moet ik een kloon zijn dan?
Dus jij vroeg naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die loert evengoed wel mee!
Hi AIVD
Nee, integendeel. Jij anders welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus jij vroeg naar de bekende weg?
Ik ben zelfs daar nog in staat te verdwalenquote:
Hebben ze Johan eindelijk het alleenrecht gegeven?quote:
Wie is Loesje dan weer?quote:
Of je bent rete slimquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Wie is Loesje dan weer?![]()
Tja, ik snap dat je bij een newbee altijd weer afvraagt welke kutkloon dit weer is, maar als ik echt een kloon ben, was ik allang door de crew eruit gepikt. Zo dom zijn ze hier nou ook weer niet.
Aaah the plot thickensquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, ik snap dat je bij een newbee altijd weer afvraagt welke kutkloon dit weer is, maar als ik echt een kloon ben, was ik allang door de crew eruit gepikt. Zo dom zijn ze hier nou ook weer niet.
Vertel de true story dan ff..ik ben wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden al z'n posts minstens 30 regels beslaan.quote:
http://forum.fok.nl/user/history/691quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Manu! de enige romanticus hier!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou!Opbokken hier en nu snel een beetje!!!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jou!Opbokken hier en nu snel een beetje!!!
Geen ideequote:
Romantiek den blauwe aars jaquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe es lief tegen Manu! de enige romanticus hier!
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee
Wortelsap is zum kotsen
Ik weiger ook om naar zo'n lokaal zendertje te koekeloeren dus bleef voetbal over. [ afbeelding ]
Hou op schei uitquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/691
Hij zal morgen wel weer analist zijn bij de NOSquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.![]()
[ afbeelding ]
Jap we zijn het eensquote:
Doe niet zo flauw .. dat kennen we wel ondertussen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Ach ja, de 'kloon' vertrekt maar eens. Begint een beetje flauw te worden.
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je klinkt net zo boos als Cruyff eruitzag, bij aankomst vanavond.![]()
[ afbeelding ]
Bang voor admins ook nog...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Hij kijkt verontwaardigd waarom die poort niet vanzelf voor hem open gaatquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
das niet boos...dat is zijn intellectuele blik!
Eéj..niet zo gek doen! Jij hebt toch pit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:27 schreef Yavido het volgende:
Zijn weer lekker bezig daarquote:Real-fan neergestoken in Rome
Uitgegeven: 19 februari 2008 22:22
Laatst gewijzigd: 19 februari 2008 22:23
ROME - Een supporter van Real Madrid is dinsdagavond voor aanvang van de Champions Leaguewedstrijd tegen AS Roma neergestoken. De jonge fan is met verwondingen aan de rug in een ziekenhuis opgenomen. Het is niet bekend hoe ernstig hij eraan toe is.
Italië kampt al geruime tijd met een hooliganprobleem. Hoofdstad Rome is de afgelopen jaren opgeschrikt door een serie incidenten waarbij rivaliserende supportersgroepen elkaar onder meer met messen te lijf gingen.
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bang voor admins ook nog...
Dit zaakje begint aan alle kanten te stinken
Je bent wel snel in defensive modequote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Eh, voor wie moet ik bang zijn dan?Flikker eens op met dat 'je bent een kloon' gedoe.
Voor het groene mannetje, nou goedquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
En Real nog verloren ook, dat zal het herstel niet bevorderen.quote:
Pers je die wortels zelf uit?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
WTF is Luciano en waar speelt de stervoetballer?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Had hij maar een andere keer moeten bewijzenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:43 schreef PC eend het volgende:
En ohja luciano is irl een prima kerel![]()
Dat mag ook wel even gezegd worden
Welke vraag?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schijt er dan gewoon op! Maar beantwoordt wel even mijn vraag!
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ikquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Had hij maar een andere keer moeten bewijzen
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jij hebt dus een andere ervaring begrijp ik![]()
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van kenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij zou ooit komen op een meet, maar haakte op het laatste moment af
Was jij op die meet!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen kwam ie volgens mij naar de meet waar ik hem van ken
Das maar beter ook misschien.... voor TL, dat bedoel ik, prima kerel
De enige waar ik ooit heengeweest benquote:
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
De enige waar ik ooit heengeweest ben
Ik probeerde je nog over te halen ook te komen toen![]()
En dat is nog een understatementquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want dan zouden al z'n posts minstens 30 regels beslaan.
Hoe kan dat nouquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh...maar ik heb er volgens mij later nooit meer wat over terug gelezen....iig niet dat jij der geweest was!![]()
Dus er zijn gewoon mensen die je gezien hebben...in the flesh en zo...
![]()
Meetings beneden de rivieren.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef PC eend het volgende:
Dat je dat niet meer weet, die had ik zo een beetje bedacht uit protest tegen die andere meet
Ik heb morgen weer een doel in het leven...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou
Meestal zijn er foto's all over the place
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat is nog een understatement
30?? In your dreams: Trojan.Vundo
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bentquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb morgen weer een doel in het leven...![]()
Inderdaad belachelijk. Normaal is het daar alleen met carnaval en met het kampioenschap feestquote:
Neuh.. je kunt m van alles verwijten maar dat nietquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Met Luciano on board vallen er vast geen vervelende stiltes.
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jammer voor je alleen, dat je geen oldbie bent
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gert ? kun je me morgen ff matsen ?
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Man dat is zo lang geleden, die staan er vast niet meer
Aan het spit dan maar?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee...het kwaakt dit keer als een lekker kippetje!![]()
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.quote:
Da's ook een juiste constatering, dus ehquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...niet om het een of ander maar ergens waag ik het te betwijfelen dat jij me de sleutel tot de goodies kunt geven.
Wordt vervolgd![]()
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?quote:
och...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jezus..een aanslag doen op mijn geheugen?maar aangezien jij van mij, Lieke en Skippydel weet, ben je niet van Lotjegetikt
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Venijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vandaar het venijn allover the place! Slaap lekker, ik heb mijn antwoord, de rest is niet interessant!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:35 schreef Yavido het volgende:
[..]
Venijn?
Pff, wat een rare types zitten hier zeg. Niet te geloven
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.quote:
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen wordquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:40 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik denk dat je teveel achter dingen zoekt. Ik ken je niet eens, maar omdat je eerder in de SC zat te rellen was ik benieuwd wat hier achter zat. Om nou alle Sc's terug te lezen was teveel werk.
Tja, ik ben er wel benieuwd naar, ik snap nu nog niet waar die rel toen over ging. En bedrogen op internet is orde van de dag. Het is ontzettend gemakkelijk, dus neem dat hele internet met een korrel zout.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dingen achter iets zoeken? Integendeel, moet eerst op mijn bek gaan, om door te hebben dat ik bedrogen word![]()
maar ik mag er niet over praten, want dat is zielig voor de leugenares
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:49 schreef Lobasca het volgende:
ff Pm-en, er schijnt een heel forum voor opgezet te zijn, zal ik mijn hart dan maar bij jou luchten?
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:51 schreef Yavido het volgende:
[..]
Tja, lijkt me makkelijker. Ik weet niet wat hier wel en niet mag worden gezegd, voordat je misschien iemand hier voor het hoofd stootWil geen ban op m'n geweten hebben.
Okquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou je vast, wat je nu gaat horen, lusten de honden geen brood van..ff intappen and I'll be yours!
met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...
Nee ...tis jou feestje tochquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
met klachten kun je naar een een ander forum..mompelt iets met open armen en een rode loper..
En anders maak jij er ffe een feestje van
Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
quote:
It was'nt mequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wel hier weer aanzwengelen hè, zonder directe aanleiding.
Gewoon hélemaal mee kappen, verdomme.
Leeg je inbox evenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij lult alleen tegen me als het je niet bevalt
Geen pik in de buurt Soury?
Stoepie leeft nog !quote:
Jawel.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=7uc-p8fbyEMquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Stoepie leeft nog !
Post jij eens iets sfeerverhogends dan.
uhh..ban me maar..I carequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.
En je begint ook weer grof te worden. Nú kappen of ban.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Waarom? Je bent een regular poster met vele goede opmerkingen. Gewaardeerdquote:
Ja sorrie, was nog een beetje in euforiequote:
dat dit soort simpele zielen bestaan geeft me af en toe nog best een goed gevoel overmezelfquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IsLWLWX5u1g
Jij zit alle users te googlenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:31 schreef Yavido het volgende:
[..]
och...Dat heet gewoon je huiswerk doen. Lobasca intikken in google, en toen kwam dat eruit
Alsof anderen dit niet met mij hebben gedaan
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:02 schreef Musje456 het volgende:
Gezellig hier...
Moek ff kijken?quote:
Dat je op moet tiefenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:34 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Van mezelf denk ik? Wat bedoel je met kloon?
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?quote:
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:28 schreef Musje456 het volgende:
On... mijn eerdere vraag: redt Claire het (in jullie ogen)?
Ja, maar je hoeft geen kloon aan te maken om het bekend te makenquote:
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
Dacht dat het hier om de streams ging?
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je kijkt, maar kijk maar... ik heb niks te verbergen. Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Dit is dan wel weer lachen, je mag nog heel even blijvenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ben een gewone getrouwde vrouw die in Noorwegen woont. Ik snap niet waarom dat zo interessant is om te onderzoeken. Dacht dat het hier om de streams ging?
Je maakt het te makkelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ja joh, allemaal !
Wat denk je zelf, sherlock
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:52 schreef Lobasca het volgende:
Dolf, ik nok al, stook de boel wel via PM op
test results bitequote:Op woensdag 20 februari 2008 00:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok Musje, PC Eend was je even aan het testen denk ik.
Je bent meer dan welkom hoor
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat een groot aantal mensen in dit topic niet eens weten wie Claire is.
Joh, ik word ook voor kloon uitgemaakt. Hoort er nou eenmaal bij, geloof ik.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomtquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Is Claire zwanger?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik las hier laatst iets over een crackhoer, dat is Claire toch?
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chatquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Dank HiDiHo... Ik vond het absoluut geen leuke testIk snap ook niet waarom ik werd gestest...
Lieve opmerking van je.
Ik ben weinig hier, maar lees mee op de verschillende fora. Vind FOK wel de beste, Meest neutrale, maar heb vanavond toch echt werl een erg naar nagevoel gekregen. Ben best wel geschrokken. Ik lees voorlopig wel alleen maar mee (opnieuw)
Ik zou het wel waarderen als je blijft postenquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:46 schreef Musje456 het volgende:
Lieve opmerking van je.
Mag ik niet hopen voor haarquote:
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Nogal een verschil met een newbee poster als ik...
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Please...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
Yavido, jij bent een lang gewaardeerd poster heb ik gezien: je opnet zelfs fantastische nieuwe topics!
Ik weet niet eens wat men bedoeld met 'kloon' (ja ik weet wat kloon betekent, maar denkt med dat ik dan een 'oude' poster ben onder een nieuwe naam?)
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef Musje456 het volgende:
[Forum] Banmeldtopicquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:50 schreef Yavido het volgende:
Heeft Lobasca een ban Gert?Want het is al een tijdje stil, die inbox is nog altijd niet geleegd.
Heeft de cos nu ook al een apart subforumquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Volgens mij zit je in het verkeerde subforum, dit is namelijk de SC (=Slow Chat), waar het voornamelijk over op chocomel en youtube gaat.
In de COS (=Commentaar Op Streams) gaat het over de streams:
[COS #3324 Amanda, Aman, Am, amen!]
Wees er welkom, natuurlijk
kap ff Manuquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kom jij de ochtendploeg nu versterken?
quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ze was al genoeg gewaarschuwd.
Hm, kutquote:
Volle lading noem je dat?quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?quote:
Dat weet ik niet. Was het leuk?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:01 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oh, en jij weet hoeveel PM's ik heb gehad hierover?Dat noem ik wel de volle lading ja, als iemand er constant over doorgaat.
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:56 schreef Yavido het volgende:
[..]
Mwa, zolang zit ik er ook weer niet.Geen idee of mijn posts gewaardeerd word, maar da's iets waar jeje niet druk over moet maken. Ik krijg zo nu en dan ook de volle lading omdat ik te snel COS'en open, raar maar waar.... Waar mensen zich al niet druk over maken.
En dat laatste, idd
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN openquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...quote:Op woensdag 20 februari 2008 00:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je werd getest omdat ik je hier nog nooit gezien hebt en nu lijkt het dat je op gezeik afkomt
De rest van je post stinkt ook
Gelukkig blijf jij niet doorgaanquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:58 schreef Yavido het volgende:
[..]
[..]
Hm, kutWilde net een vraag aan d'r gaan stellen na een PM, ontnemen jullie me dit weer
![]()
Maargoed, zal allemaal wel. Iets met leeftijden en dat soort geneuzel. Topic closed oid.
Neequote:
Thanxquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Je maakt in ieder geval uiterst toffe COS OP's . Da's al een goede reden om je niet op te knopen.
Tipsch heeft best wel gelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
Heb je er toch nog wat van geleerd.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
NeeToen zag ik ineens de blokeermogelijkheid. Net MSN
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry... al lees ik al langere tijd mee: ik ken nog niet alle regels. Reageerde vanuit gevoel... ehm. waaorom stonk mijn post? Omdat ik niet over de streams schreef: ik vroeg hoe mensen verder over Claire dachten...
Heel eerlijk: ik kan geen streams zien maar geniet van de Cossen op FOK. Deels discussies, deels de streams; gedachten; gevoelens... Maar nee als mensen elkaar aanvallen vind ik het minder (en FOK is een van de weinige fora waar dat zelden gebeurt). Ik reageerde nu op een van die dingen en kan slechts zeggen: sorry!
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cachequote:Op woensdag 20 februari 2008 01:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
PM en fotoboek zijn in tijden van BAN open![]()
Telefoon, mail en msn werken ook gewoon door![]()
Succesquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
Komt wel goed na die 48 uur, totdan Lobasca
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
D'r PM box zit vol, dus kan niets sturen, fotoboek heeft ze niet, ook niet in google cacheHeb geen telefoon, geen mailadres of MSN van haar. En de laatste 3 hoef ik ook niet, ik ga een beetje een wildvreemde bellen of mailen enzo
'Topic' closed was het toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:07 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebtquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:12 schreef Yavido het volgende:
[..]
Heb ik iets verkeerds gezegd? Wat nu weer dan?
Nee?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Tipsch heeft best wel gelijk
Als jij de cos zo kan waarderen, wat doe je dan plotseling hier
Nou moe, ik heet je net van harte welkomquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
Ze bedoelden wat je in dit topic doet. Want dit is geen COS maar een SC namelijk.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier...
wat doe je plotseling hier?
DIT IS NIET DE COSquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:16 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Niemand heeft me verteld dat ik fout zat hier... Ik heb geprobeert mijn vraagstellingen over de streams hier te stellen (Over Claire) en werd belachelijk gemaakt. Men vroeg of ik een kloon was, maar waar ik over de streams sprak kreeg ik geen antwoord...
Ik heb verteld dat ik nieuw was hier en slechts één persoon wenste me welkom, alle andere online waren wantrouwende. Leuk! Deze laatste boodschap van PC eend en Tipisch zeggen alles: nieuwkomers zijn blijkbaar niet welkom..: wat doe je plotseling hier? Sorry: moet ik me nu verantwoorden als nieuweling op een topic? Dat heb ik nog nooit meegemaakt! Voel me echt welkom: NOT!
Sorry FOK, maar ik lees mee, maar voel me (waarschijnlijk zijn sommige geweldig blij hierom) niet meer geroepen om te reagerenWat een kutgevoel heb ik met mijn eerste echte avondje FOK: het voelt FUCK
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier jagen we enkelt nieuwelingen weg en zeiken over elkaar
Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenenquote:
Ze heeft de goede topic al gevondenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
Jij wil haar echt op de slachtbank he?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mag je hier ook over de streams praten hoor
Oefenen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je kan wel proberen mee te doen, maar als ik jou was zou ik eerst nog ff wat oefenen
Claire is een crackhoerquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Wat vinden jullie nou van Claire, gaat ze het reddden?
Die had ze in het verleden ook al gevonden hoor, check de postgeschiedenis.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden.
Ik geloof dat je deze campagne bedoelde?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de SIRE reclame niet meegekregen hebt
Ik denk dat ze zich dan harder op moet stellen en resoluut afkappen met huubquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:23 schreef tipsch het volgende:
Musje456 heeft de COS gevonden. Zullen we het hier lekker over de streams gaan hebben?
Wat vinden jullie nou van Claire, gaat ze het reddden?
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!quote:
Ja, het juiste beenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:25 schreef Yavido het volgende:
[..]
Oefenen?![]()
Maar hoezo dan, omdat ik nieuw ben mag ik niet zeggen dat ik eenden graag afschiet oid?
Dat ging toch echt niet over mijquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassen![]()
Nog niet zo lang geleden 20 bans in 1 avond
Crack zelfsquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Claire is een crackhoer
Ik heb het zelf gelezen
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschietenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat ging toch echt niet over mijDus wie moet hier nog bijleren dan?
is dat 1,2,3 of 4?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dan nu op de streams: Het Jensen filmpje, echt!!!
Joh, zo'n quasi-aliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
Crack zelfs![]()
Je leest te veel, niet.
Tanja was een takkehoer. Goed, Claire is een crackhoer, kan niemand omheen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, zo'n quasi-alliteratie is toch lekker: Claire de Crackhoer.![]()
Bekt een stuk lekker dan bijvoorbeeld, ik noem maar wat hoor, Tanja de Crackhoer.
Nacht!quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als yvonne kappen zegt zou ik maar oppassen![]()
Nog niet zo lang geleden 20 bans op 1 avond
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijkquote:
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Yvon zegt dat we lief moeten zijn en jij begint over afschieten![]()
Doot!!!!!!!!!! moet je
Precies, they had it coming'quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ooh ze hielden je wakker, dan is het onvermijdelijk natuurlijk
Zeg, heb je slaap?quote:
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?quote:
En nu blijf je nog even voor de zekerheid op, omdat al 2 nachten achter elkaar een kloontje de COS vervuilde?quote:
Kom vaker langsquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
.... Musje zat heeeeeeeel fout hier! Dit dametje heeft twee topics geheek door elkaar gehaaldMijn oprechte verontschuldigingen..! Echt, dit was zooooo blonT (en ik ben geeneens blond...)
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
.... Musje zat heeeeeeeel fout hier! Dit dametje heeft twee topics geheek door elkaar gehaaldMijn oprechte verontschuldigingen..! Echt, dit was zooooo blonT (en ik ben geeneens blond...)
Niet blond?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
Ik waakquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Yavido het volgende:
[..]
En nu blijf je nog even voor de zekerheid op, omdat al 2 nachten achter elkaar een kloontje de COS vervuilde?
Die komt pas als jij slaapt natuurlijk
Ik heb nachtdienst.quote:
Dat zeg ik lekker nietquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe laat wil je vandaag gaan slapen?
Wtf! Saxayquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef Dagonet het volgende:
M'n eerste post in DGK!
Whehehe, in je MyAt.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef Dagonet het volgende:
M'n eerste post in DGK!
Hoezo? Zijn dat goeie boxen?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:38 schreef tipsch het volgende:
Heeft iemand hier nog een leuk setje Genelec 1030's te koop?
Nee, heb je ze voor me voor weinig?quote:
Dan zal ik ook maar sorry zeggenquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
Zie m'n tag.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welke status hoort bij dit tussenkleurtje?
Ook niet uit vrije wil hoorquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Remlof en yvonne kennen dit subforum stukken beter..
Nee, heb ze meteen bij het grofvuil gezetquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee, heb je ze voor me voor weinig?
Ik denk dat een leek ze onmiddelijk bij het grofvuil neerzet na beluistering. Het zijn referentie nearfield monitors.
Sorry, brown hair (en getrouwd) hahahahahaquote:
Wat nou, Hoezoquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, heb ze meteen bij het grofvuil gezet
Lieverd, zeg nog 1 keer sorry omdat je zoveel sorry zegt, dan komt alles goed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sorry, brown hair (en getrouwd) hahahahaha
Men joh, ik voel me echt kut voor dit (snap trouwens nog steeds niet geheel wat SC betekend, maar dat komt wel, ik snap dat het meer een soort chat is?! Ik vind het wel uit) Opnieuw sorry.. voel me een soort intruder... en snap nu wel beter de reacties die ik kreeg.
Sowieso, HidoHo, dank voor je steunZonder jou was ik echt resoluut weggeweest. Mensen, herinner: we zijn allen mensen, en we maken allen fouten....
Uhuhquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
En ik niet dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:47 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Sowieso, HidoHo, dank voor je steunZonder jou was ik echt resoluut weggeweest.
Duh...quote:
Welnee, we doen maar alsofquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
.
Remlof en yvonne kennen dit subforum stukken beter..
Ja ik zie het, hij laat aan Gert overquote:
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:45 schreef PC eend het volgende:
OMG die dago schijnt helemaal een ramp te zijn
OK wel, maar liever niet natuurlijk. Je kunt het ook altijd nog verven toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Musje456 het volgende:
Dank Tipsch... Ik geloof jeHeb veel van je gelezen. En nee, ben het niet altijd met je eens
![]()
Maar dat is ok, toch?! In elk geval geef jij je eigen mening en waarom. Vooral dat laatste geeft je respect.
Dank voor je welkom, ik waardeer dat heel sterk na ... tja... je weet
Vaag, kon er een hele poos niet opkomen. Eerst mededeling: internal error 500, wat later een blanke pagina, en nu doet ie t weerquote:
Saxayquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:57 schreef Musje456 het volgende:![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
... ja...
![]()
![]()
jij ook! Eigelijk als eerste, sorry kanjer...
En dat nemen we je nog steeds kwalijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo..
Daar was ik bij een BB ook al te vroeg mee.
Ik zou niet weten wat ik ermee moetquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:51 schreef tipsch het volgende:
[..]
Stonden ze in de weg? HoezoHOEZO
Wat je ermee moet? Ze staan er nog?quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik ermee moet![]()
Voor mij wel jaquote:
Praat me niet over de buren. Ik heb vanavond weer ruzie gehad, over geluidsoverlast. Waarom proppen die mensen niet gewoon oordoppen in als ze willen slapen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:02 schreef Yavido het volgende:
[..]
Voor mij wel ja
ebay of marktplaats voor jou weer belangrijk, gezien je goede speakers zoekt?Ik heb ze niet , helaas.... Kan sowieso niet, worden de buren boos.
![]()
Heb daarom ook maar een goede koptelefoon aangeschaft.
*kijkt*quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:01 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat je ermee moet? Ze staan er nog?
Die zullen er vast wel zijnquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat nemen we je nog steeds kwalijk
Doe es, gewoon om te kijken of je het nog kanquote:Op woensdag 20 februari 2008 01:55 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Joh, als het me te gortig wordt flikker ik gewoon het hele subforum dicht ofzo..
Daar was ik bij een BB ook al te vroeg mee.
Worden ze toch net meegenomen door iemandquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:04 schreef tipsch het volgende:
[..]
Pak ze dan ff. Ik bied alvast ¤50,-
quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Praat me niet over de buren. Ik heb vanavond weer ruzie gehad, over geluidsoverlast. Waarom proppen die mensen niet gewoon oordoppen in als ze willen slapen.
Ik was het eigenlijk alweer vergetenquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat nemen we je nog steeds kwalijk
Ik heb het eigenlijk wel een beetje met hem gehad.quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Lieverd, zeg nog 1 keer sorry omdat je zoveel sorry zegt, dan komt alles goed.![]()
Je bent hier harstikke welkom, echt.
Yvonne waaktquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:05 schreef Dagonet het volgende:
Nee dank je, ik wil nog niet dood.
Ze is geen blondine.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:07 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk wel een beetje met hem gehad.
Tering... was jij dat...quote:
Nee yvonne delegeert en dago is de lulquote:
Ik woon echt in een kneuzen-huurhuisjequote:Op woensdag 20 februari 2008 02:06 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zelf isoleren is als je het goed wilt doen erg prijzig helaas.
Arme Dagoquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee yvonne delegeert en dago is de lul
Scary, Posh, Baby en die andere twee is het ook niet.quote:
Doen!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik woon echt in een kneuzen-huurhuisjeOm dat nou voor veel geld te gaan isoleren
![]()
Ik vind mijn buren lafbekken )politie bellen enzo..). Ik ga trouwens oordoppen bij ze in de brievenbus gooien. Wel een leuke fok, toch?
Ze hebben yvonne opgegraven!quote:3000 jaar oude vesting ontdekt
Bij de Roemeense stad Timisoara is een nederzetting met verdedigingswerken gevonden van 3000 jaar oud. Het complex beslaat 2000 hectare en archeologen denken dat het de grootste opgraving is van Europa.
Niet alleen de omvang van de vondst is opmerkelijk maar ook de kwaliteit. De nederzetting is bijna ongeschonden. De onderzoekers hebben nog geen idee wie de bouwers van de vesting zijn.
quote:
Het is nog veel erger. Ik maak muziek. T.E.C.H.N.O. De échte, zeg maarquote:Op woensdag 20 februari 2008 02:11 schreef Yavido het volgende:
[..]
Doen!
Wat voor muziek draai je dan, waardoor ze gaan bellen?
Kunnen we haar nog terugtrappen?quote:
Tja, wat is echte Techno...quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het is nog veel erger. Ik maak muziek. T.E.C.H.N.O. De échte, zeg maar![]()
Nou weet ik dat de buurman meer van de metal is, dus ja. Dat botst natuurlijk ook.
eej, dakkapelletje.quote:
Heul nie! Je eerste kwam van nikky en je tweede van Duderinnetje!quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik was het eigenlijk alweer vergeten![]()
Maar volgens mij kwam mijn eerste ban in 7 jaar van hem, dat vergeet ik minder snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |